بازدید 44433

آتش‌افروزی خواستگار 60 ساله یک دختر

کد خبر: ۳۷۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۶ 10 February 2014
خواستگار 60 ساله یک دختر با آتش‌افروزی بامدادی به انتقامگیری جنون‌آمیزی دست زد.

به گزارش ایران، در این حادثه تلخ، مرد کینه‌جو و پدر خانواده دختر مورد علاقه‌اش به کام مرگ فرو رفتند و مادری با دختر و عروسش و دو نوه کوچولو دچار سوختگی شدید شدند.

بامداد آتشین

ساعت 5 بامداد جمعه 18 بهمن ماه سال جاری در حالی که اعضای خانواده‌ای همه در خواب بودند مردی آشنا و کینه‌جو آرام و بی‌صدا به داخل خانه نفوذ کرد تا به انتقام آتشینی دست ‌بزند.

ساکنان کوچه نسترن سوم وقتی روشنایی شعله‌های آتش را از پنجره‌های خانه‌شان دیدند و فریادهای مردانه، زنانه و کودکانه همسایه‌شان را شنیدند، از خانه بیرون دویدند و با صحنه‌ ‌هولناکی روبه‌رو شدند.

همزمان با آتش‌سوزی در طبقه دوم این ساختمان، خانواده‌ای که در طبقه اول زندگی می‌کردند با وحشت خود را به کوچه رساندند و به تماشای صحنه‌ای نشستند که نمی‌دانستند با کینه‌ یک خواستگار شکست‌خورده کلید خورده است.

آژیر آتش‌نشانان

دقایقی از این آتش‌سوزی مرموز گذشته بود که صدای آژیر خودروهای آتش‌نشانان کوچه‌نسترن سوم را در شهرک گلستان اسلامشهر پر کرد.

 آتش‌نشانان با دیدن صحنه آتش‌سوزی سریعاً وارد عمل شدند و وقتی شعله‌های سرکش را خاموش کردند  با پیکرهای نیمه‌جان و سوخته  اعضای خانواده که در محاصره آتش راهی برای فرار نداشتند، روبه‌رو شدند.

بررسی‌‌های میدانی نشان داد مردی 64 ساله به‌نام محمدتقی نیکوخواه، همسر 51 ساله‌اش –اشرف سادات-، عفت 33 ساله، فاطمه 23 ساله، مائده 13 ساله و بهار چهار ساله همه سوخته‌اند.

دیررسیدن آمبولانس اورژانس

با وجود این‌که آتش نشانی سریعاً شعله‌های سرکش را خاموش کرد و اورژانس را در جریان قرار داده بودند یک ساعت طول کشید تا آمبولانس‌ها به صحنه آتش سوزی مرموز رسیدند و پیکرهای سوخته را یکی پس‌از دیگری به نزدیکترین بیمارستان در رباط‌کریم رساندند اما به علت شدت سوختگی حادثه‌دیدگان با نظر مسئولان این بیمارستان، آنان همگی به بیمارستان سوانح و سوختگی مطهری تهران انتقال یافته و تحت درمان قرار گرفتند.

مهمان مرموز

همزمان با این اقدامات اورژانس، مأموران پلیس نیز دست به تحقیقات زدند و با شناسایی بستگان حادثه دیدگان با واقعیت عجیبی روبه‌رو شدند.یکی از مردان سوخته شریک سابق پدر خانواده بود و داوود اسکندری نام داشت که 60 ساله بوده و مدت‌ها می‌شد به خاطر خواستگاری از دختر خانواده که پس از طلاق در خانه پدری‌اش بود، اختلاف شدیدی با «محمدتقی» پیدا کرده تا جایی که شراکت آنها نیز به‌ هم خورده بود.

با توجه به این‌که قرار نبود این مرد مرموز مهمان بامدادی خانه آتشین باشد، تحقیقات نشان داد وی عامل آتش‌سوزی است خصوصاً این‌که پیکر سوخته‌اش جلوی در خروجی پیدا شده بود و احتمال داشت وی از فرار قربانیانش جلوگیری کرده باشد.

تنها بازمانده

منصور پسر خانواده شب حادثه به‌خاطر شیفت کاری شبانه‌اش در محیط‌کارش حضور داشت و همسر و بچه‌هایش را به خانه پدری برده بود.

وی که هنوز باور ندارد چنین سرنوشتی برای اعضای خانواده‌اش رقم خورده است گفت: پنجشنبه شب 17 بهمن ماه به‌خاطر شیفت‌کاری مجبور شدم به اداره بروم، به همین خاطر همسرم «فاطمه» و دختر چهارساله‌‌ام «بهار» را به خانه پدری‌ام بردم تا شب نزد آنان باشند، روز جمعه از بیمارستان رباط‌کریم با من تماس گرفتند و مرا در جریان این حادثه تلخ قرار دادند.

 هنوز باورم نمی‌شود همه اعضای خانواده‌ام در آتش‌سوزی «داوود» گرفتار شده باشند.

مرد جوان که صدایش می‌لرزید، گفت: پس‌از شنیدن این حادثه سریعاً خودم را به بیمارستان رساندم و با پیکرهای سوخته  و نیمه‌جان اعضای خانواده‌ام روبه‌رو شدم، از آنجایی که شرایط آنان وخیم بود دستور انتقال به بیمارستان مطهری داده شد.

در این میان شریک پدرم نیز میان آنها بود که بشدت دچار سوختگی شده بود و همانجا فهمیدم «داوود» به‌خاطر شنیدن جواب منفی در خواستگاری‌اش این کار را کرده است.

آتش‌افروزی خواستگار 60 ساله یک دختر

منصور ادامه داد: «داوود» حدود پنج سال با پدرم در مغازه لباس‌فروشی زنانه و بچگانه شریک بودند اما وی از وقتی که به خواستگاری «عفت» خواهرم که نزدیک به 30 سال فاصله سنی داشته‌اند، آمد و جواب رد شنید از خانواده‌‌ام کینه به دل گرفت.

هیچ‌کدام از ما راضی به این ازدواج نبودیم چرا که خواهرم قصد ازدواج با این مرد 60 ساله که شش بچه دارد را نداشت به همین خاطر پدرم از شریکش جدا شد اما از همان ابتدا کینه‌جویی و تهدید‌ها شروع شد و آخرین بار حدود یک ماه پیش این مرد با گاز اشک‌آور مزاحم خانواده‌ام شده بود که به کلانتری 13 گلستان شکایت کردیم، اما این بار «داوود» دست به اقدام وحشیانه‌ای زد.

هیچ وقت فکر نمی‌کردیم چنین حادثه تلخ دلخراشی برای خانواده‌ام رخ دهد.

پسرخاله خانواده که برادر زن منصور است نیز به شوک گفت: روزها و شب‌های سختی را داریم. خیلی دردناک است که به یکباره همه عزیزانت را در این شرایط ببینی. وقتی از این حادثه مطلع شدیم سریعاً خودمان را به کلانتری 13 گلستان رساندیم.

این مرد گفت: متأسفانه در این حادثه آتش‌سوزی شوهر خاله‌ام، محمدتقی نیکوخواه، 64 ساله با وجود تلاش‌های پزشکان جان باخت، اما هنوز این خبر تلخ را به خانواده‌مان اطلاع نداده‌ایم و جسد به پزشکی قانونی انتقال یافته است.

وی ادامه داد: خاله‌ام اشرف و دخترخاله‌ام عفت نیز شرایط مساعدی ندارند و هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه ICU بستری هستند. خواهرم فاطمه، دخترش بهار و مائده دختر عفت نیز در بخش بستری هستند که حال بهار کوچولو نسبتاً مساعدتر از دیگران است اما به نظر می‌رسد همه آن‌ها بالای 50 درصد دچار سوختگی شده باشند.

تحقیقات پلیسی

مأموران که با یک جنایت روبه‌رو شده بودند برای رازگشایی از این حادثه آتشین تصمیم گرفتند از «داوود» تحقیقاتی انجام دهند و این در حالی بود که بررسی‌های میدانی نشان داد مرد کینه‌جو شبانه از روی دیوار خود را به خانه قربانیانش رسانده و با ریختن بنزین آنجا را به آتش کشیده و در اقدامی جنون‌آمیز با قفل کردن در، جلوی آن نشسته تا اجازه فرار به اعضای خانواده دختر مورد علاقه‌اش را ندهد.

مرگ خواستگار آتش‌افروز


در حالی که همه منتظر بودند تا مرد کینه‌جو چشمانش را باز کند اما داوود نیز به خاطر سوختگی شدید به کام مرگ فرو رفت و اسرار آتش‌افروزی در دل وی پنهان ماند.

بنابر این گزارش، پرونده جنایی این آتش‌افروزی هولناک با مرگ عامل حادثه مختومه شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۱۷۷
خدا ازت نگذره پست فطرت!!!واقعا قلبم به درد اومد!آه خدا کمکمون کن
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
دلیل منفی ها رو نمیفهمم!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
دلیل منفی این است که تو یک داستان خوانده ای و احساساتی شده ای. احتمال کمی هم بده که ماجرا شکل دیگری بوده است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
پدر خانواده اشتباه کرده که ماجرای طلاق دخترش رو برای شریکش گفته. الان دوره زمونه ای شده که آدم باید اسرار زندگیش رو از نزدیکترین دوستانش هم مخفی کنه. چه لزومی داشته طرف بدونه دختر ایشان مطلقه است که حالا هوس زن جوون کنه؟!
ناشناس
| Afghanistan |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
تو که میدونی بگو ببینیم چه شکلی بوده؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
آقا شما که میگی ممکنه داستان جور دیگه ای بوده باشه لزومی نداره نه مثبت بدی نه منفی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
چرا به اقا داوود توهین میکنی ؟ایشون دلش برای این خانم مطلقه سوخته و میخواسته کمک کند اما این خانم و خانواد ه اش با این عمل شرعی و ثواب مخالفت کرده اند و باعث ناراحتی ایشون شدند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
پیرمرد هوسباز حالا اون دنیا جواب پس بده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
ناشناس 15:21
حالا این آقا ناراحت شده باید بره بنزین بریزه 6 نفر رو آتیش بزنه؟؟؟؟!!!
عجب!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
ناشناس 15:21 این حرفت واقعا یعنی چی ؟؟؟
شاید اصلا نمی خواسته دوباره ازدواج کنه یا اصلا شاید میخواسته با کس دیگه ازدواج کنه
به داوود په ربطی داشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
دلیل منفی ها فقطاینه که بعضی ها میخوان خودشون رو متفاوت نشون بدن
روانی، در ان جهان هم در اتش خواهی سوخت. ان کودکان چه دخالتی داشتند که باید این گونه دجار رنج و درد شوند? بر سر مردم ما چه امده که این همه سنگدل شده ایم?
خدا کمک کنه هیچکس در سرایط رفتار جنون امیز قرار نگیره
انشاء الله ویل جایگاهش باشد. خدا لعنتش کند و با یزید و یزیدیان محشور شود.
عشق پيري اگر بجنبد ..................
پاسخ ها
بهار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
عشق چيه؟ مطمئنا فقط يه هوس كثيف حيواني بوده عشق خيلي مقدسه. اين كارها از عشق برنمياد
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
این پیرمردها تازگی ها خیلی پررو شدهاند!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
همش تقصیره سران فتنه هست.
تابناک خبر تکان دهنده ای بود..ولی چرا اسامی رو کامل دادی..فکر نکنم کار درستی باشه..فاجعه رو دوبرابر نکن جانم...
یه جا خوندم هر کی تو آتیش بسوزه وبمیره شهید از دنیا میره..ولی امیدوارم اون عوضی آتش افروز..با یزید محشور بشه..
پاسخ ها
عوام الناس
| United States |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
چون اسم فرد جانی داوود بوده!
بگمانم جمهوری اسلامی با اسم داود هم مخالفه!
داود خطر داود سیبیل داود کلک داود.... اسامی سوژه های صداو سیما هستند و بودند و خواهند بود!
یعنی مخالفت با اسرائیل با هر طریقی!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
چرند نگو عوام الناس.داوود اسم پیامبر خداست نه پیامبر اسرائیل .دریغ از یکم منطق. واقعا متاسفم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
چرند که چه عرض کنم. از چرند هم فراتر گفته. کلا معلومه بنده خدا کاملا توی توهمه.
لیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
عوام الناس عزیز..منظور من از ذکر کامل اسامی,اسم وفامیلی افراده..چون ذکر فامیلی یک جانی یا روانی یا....بازتاب خیلی بدی برای خانواده اون فرد که شاید هیچ دخالتی در اون ماجرا نداشتن در پی خواهد داشت..وگرنه اسم تنها که مشکلی ندارد...افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عوام الناس
| United States |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
جناب علی آقای گل من اسم خودم داود است و اینی که میگویم بابت 20 سال تجربه رصد شبکه های صدا و سیماست و حساسیت به اسم خودم!
و متاسفانه این بی منطقی از مقامات و گردانندگان در طی این مدت بروز کرده است.
و واقعا ً جز این چه دلیل دیگری می تواند بابتدشمنی با اسم شریف "داود" می تواند وجود داشته باشد؟شما با شنیدن "ستاره داود" چه حسی دارید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
عوام الناس
استدلالت تو حلقم//آخه چه ربطی داره؟
عوام الناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
لیلا خانم من متوجه مسئله بوده و هستم و از اول هم بهت + دادم و در این مورد بخصوص کاملاً حق با شماست.البته در مورد کلاهبرداری و اختلاسهای چند صد میلیاردی کاملاً مخالف بر ملا نشدن اسامی هستم . چون وقتی خانواده و کس و کار طرف پای سفره پول ملت با هم می نشینند و نوش جان می فرمایند باید پای لرز خربز خوری هم با هم بشینند.و از اون گذشته این هم قسمی از مجازاته.
اما میخواستم از فرصت استفاده کنم ! یه گریزی و یه نیشی هم به صدا و سیما بزنم به تلافی این همه بد سلیقگی و به لجن کشی بعضی از اسامی که ظاهراً از چشم برخی مغفول مانده و ما رو متهم به توهم نموده اند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
آقای عوام الناس گفتی اسمت داووده پس اون داود خطر داود سیبیل داود کلک که می گفتی خودتی ؟
انشاالله به درك واصل بشي با اين جنايتي كه كردي
پاسخ ها
ناشناس
| Afghanistan |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
شد دیگه.
خدا لعنتش کنه
خدا لعنتش کند . ماموران عذاب در جهنم خیلی خوب از او پذیرایی می کنند . در ضمن در کامنتها توجه کنید هیچ خانمی به همه آقایان توهین نمی کند
عشق پیری گر بجنبد..................
واقعا آدم کمی هم تفکر مثبت بکنه خوبه .خدا ازت نگذره باعث مرگ و عذاب دیگران شدی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
والا این عشق پیری نبوده هوا و هوس بیجا بوده!
سر پیری و معرکه گیری!
آدم احمق بی شعور روانی ، جسد همچین آدمی رو باید به آتش کشید تا در اون دنیا هم زجر بکشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
يعني دوباره آتيشش بزنن؟!
كثيف عوضي پيرمرد بي شعور سه خانواده رو بدبخت كرد اون بيچاره ها چه جوري تو آتيش سوختن حالا اون دنيا جوابتو ميگيري عوضي
اگر اين اتفاق در روستايي دور افتاده در ايالت ماساچوست افتاده بود آنقدر در بوق و كرنا مي كرديم و لي غافل از اينكه سالهاست از اين دست اتفاقات در برابر چشمان ما رخ مي دهد و بي تفاوت مانده ايم
مردک لعنتی...الهی تو جهنم جاش باشه خدا لعنتش کند پیر مرد ملعون...
عشق ؟!
آمبولانس بعد از یک ساعت! واویلا! آن هم شب که بهانه ترافیک فلان هم نیست!
مقصر اصلی کلانتری گلستان است . چرا طرف قبلا با گاز اشک آور به قربانیان حمله و سابقه داشته ، بازداشتش و آدمش نکردید و ولش کردید به امان خدا ؟؟!!! این آدم باید حبس میشد و ....و با ضمانت آزاد میشد تا از این غلطها نکنه .
پاسخ ها
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
از کجا می دونی که این اتفاق رخ نداده؟
در چنین حوادثی معمولاً دختر نیز تمایل به ازدواج دارد ولی به خاطر تعصبات نابجا نمی تواند جلو پاسخ منفی خانواده خود را بگیرد و در نتیجه چنین حوادثی رقم می خورد. تجربه من نشان داده که بدون تمایل طرف مقابل چنین عشق آتشینی نادر است.
پاسخ ها
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
اگه این طور بود که شما می فرمایید حداقل دختر مورد علاقه خودش رو به آتیش نمی کشید این عشق نبوده نفرت آتشین بوده عزیز دلم
محبوبه
| United States |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
من از اقوام نزدیک این خانواده هستم. مطمئن باشید نظر خود دختر هم منفی بوده!
ناشناس
| Australia |
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
تابناک سطح نظراتی که منتشر می کنی خیلی پایین آمده .. حتی در حدی نیست که آدم بخواد تحلیل کنه.فقط آدم نگران می شه که با کیا و در چه سطح فکری داره زندگی می کنه. واقعا دست آموز و پرورش درد نکنه ...
سیامک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
روانشناس میشه توضیح بدی یک پیرمرد با 6تا بچه چه عشقی رو میتونه در دل یک زن مطلقه 30ساله جابندازه؟اگر خیلی عاشق بوده میتونسته خودش بره و بدون اجازه و دخالت دیگران باهاش ازدواج کنه.پس نمی خواسته دیگه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
عشق آتشین یا هوس آتشین؟؟باور کنید خیلی ها مفهوم عشق رو نمیدونند...با کیا شدیم 75 میلیون..متاستفم برای خودم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
احتمالا شما هم بله....
بايستي خانواده اين خواستگار خودخواه و بچه اخلاق را هم آتش زد
پاسخ ها
دانشجوی تهرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
اگر می خوای یه بمب اتم بندازیم تو اسلامشهر همه مردمش رو به جرم اینکه یه آدم تو شهرشون چنین کاری کرده بکشیم! اصلاً اگه بازم خنک نشدی تا کل استان رو نابود کنیم و یا حتی کره زمین رو!!! جان من تعارف نکن!!!
ایشالا تا ابد توی بدترین آتیشهای جهنم بسوزی نامرد کثیف
عشق پيري ومعركه گيري!!!!!!!!!!!!!!
خاک بر سر بوالهوست بکنن پیر نامرد که همه خانواده رو به بدترین شکل ممکن نابود کردی ! دِ آخه احمق چون اون بیچاره از شوهرش جدا شده فکر کردی میتونی با وجود 30 سال تفاوت سنی و 6 تا بچه بری باهاش ازدواج کنی ؟؟؟؟ لابد بعدش میخواستی با افتخار اعلام کنی بخاطر ثوابش گرفتمش !!!! الهی تا ابد تو آتیش جهنم بسوزی و هیچوقت هم خدا ازت نگذره !!!! امیدوارم سزای عملتو اون دنیا بکشی !!!!
پاسخ ها
یه خرده اونورتر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
دقیقا.عقل نباشد جان در عذاب است.
ناشناس
| Australia |
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
آقا جان کی بهش یاد داده که می تونه یک آدم سی سال کوچکتر از خودش را تصاحب کنه ؟!
مگر این تفکر تو جامعه ما نیست ؟ مگه قانون به بچه اجازه ازدواج نمی ده ؟! چرا به این می گی فکر کردی می تونی..؟!!! فکر نکرده یاد گرفته که می تونه و نتونسته جواب نه رو هضم کنه . خوب مشکل از سیستم آموزشی است که این همه آدم ها رو زاده خواه تربیت می کنه ! حالا این یکیش بود مگر دیگه پیش نمی آد؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
آقای ناشناس 03:25 واقعا درست و دقیق گفتید
ناشناس
| Australia |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
من خانم ناشناس هستم :) ناشناس 17:32.
بعد هم ممنونم .
عجب جانور وحشي بوده
همه این حادثه ها و بلایا از بی فرهنگی ، پستی و فرومایگی تعدادی انسان نماها به وجود می آید، یک نفر باید این پست فطرت را قانع می کرد که با دوستی یکطرفه نمی توان زیر یک سقف زندگی کرد.
خدا لعنتت کنه بدبخت خب خود کشی میکردی این بدبختا رو به این روز نمینداختی.
آدم پست فطرت ،فکر کرده داره فیلم بازی می کنه .
آتش جهنم داوود گوارایه وجودت
سلام.چرا وقتی یک ماه پیش با گاز اشک اور مزاحم شد پیگیری جدی بعمل نیامد؟ زیرا ان هم حمله خطرناکی بوده وشاید اگر بررسی دقیق روانی صورت می گرفت این جنایت هولناک صورت نمی گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
مگه واسه آمنه که خواستگارش تهدید به اسید پاشی کرده بود کاری کردن؟ گفته بودن باید جرم اتفاق بیوفته بعد ما بریم دستگیر کنیم! اینم حتما همین بوده دیگه. گفتن این که جرم نیست! بذار بکشه بعدا! بنده های خدا اومدن بگیرنش ولی خودش زودتر مرده بود!!!!
چرا همه این جنایات در اسلامشهر رخ می دهد؟! اینها از کجا آمده اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
از هر جا آمده اند لطفاً برگردند به همانجا زیرا بسیاری از فجیع ترین جنایات را اینها مرتکب می شوند.
خدایا به کجا داریم می ریم!!!
......خودش هم به درک واصل شد.
........برو به جهنم
ای امام زمان به فریادمان برس
این کاروحشیانه از یک حیوان که درنده ،وحشی وفاقد شعور است هم برنمیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
دوست عزیز
حیوان چون فاقد شعور است نمیداند بنزین و کبریت آتش زننده است برای همین این کار از او بر نمی آید!
ببین چه روانیهایی تو این مملکت پیدا میشه
خدا لعنتت کنه داوود لعین که اینطور خانواده ای رو داغ دار کردی....
بخاطر کینه اش از آتش به آتش رفت
از خدا برای بازماندگان خانواده صبر خواهانیم کاشکی قاتل زنده میموند تا جواب کارشو بگیره
دختر چهار ساله به کدام گناه سوخت.کدام گناه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
بچه کوچولوی بی گناه....
قابل توجه مسئولان آمبولانس بعد از يك ساعت مسئولا» پيگير ي و پاسخگو باشند فردو يا افراد خاطي محاكمه شوند شايد اگر چند لحظه زود تر مي رسيدند شاهد مرگ عزيزي نمي شديم.
پاسخ ها
ب
| - |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
مسول اورژانس از اون خوك كثيف تره بايد محاكمه بشه. و بايد اخراجش كنند يه همچنين بي مسولي.
گریه ام گرفت عکس این دختر کوچولو بیگناه رو دیدم،ای وای که با چه وحشی هایی تو جامعه زندگی میکنیم.
خدا لعنتت کنه بدتر از حرمله
تازگیا یه سری از این پیرمردا خیلی پر رو شدن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
تازگی نه جانم. از قدیم بودند.
این یارو داود رو میگم احتمالا جنون داشته وگر نه کسی اینکارو نمی کنه حتی القاعده و داعش
پاسخ ها
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
اتفاقاً حتماً این روزا بیشتر در مورد کارهای القاعده و داعش خونده و شنیده و از اونها الهام گرفته آخه اونا صد مرتبه بدترش رو می کنند.
عجب اعتماد به نفسی متاسفانه مردان ایرانی اعتماد به نفس رویایی بالایی دارند و همیشه هم اشتباه فکر می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
بیشین بینیم بابا تو هم این وسط میخوای از آب گل آلود ماهی بگیری.
ناشناس
| Australia |
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
دقیقا همین طور است .شما سریال های ایرانی را نگاه کن اساسا پسر نوجوان به مادرش امر و نهی می کنه! این جوری براشون سوتفاهم پیش می آد . در مورد ازدواج هم همین مشکل را دارند فکر می کنند می توانند آدم ها را تصاجب کنند. کاملا درست می فرمایید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
درسته. البته به نظر من خود خانمها مقصرن که اجازه می دن از پسرشون که تازه پشت لبش داره سبز می شه تا پدربزرگشون با هاشون با بی احترامی رفتار کنه.
ناشناس
| Australia |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
خانم ها اصولا یک متانتی دارند یا شاید براشون خیلی جاها موضوع مهم نیست و کوتاه می آیند و اغلب اشتباه برداشت می شه.
مطمین باشید مادر بچه جانفشانی کرده که حال بچه کمی بهتره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
بنده خدا از قیافه افتاده. صد در صد شوهره دو ماه دیگه طلاقش میده.
مردان ایرانی هر چی پیرتر می شوند و زشتر اعتماد به نفسشان بالا می رود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
تند نرو! نه همه شان!!!!!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
این هم توهین از ناقص العقلان
بچه ریاضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
کلا مقوله اعتماد به نفس در مردان ایرانی نسبت معکوس دارد با وجود عوامل اعتماد به نفس زا در شخص مورد نظر !!!
هاهاها.....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
ادب داشته باش علی آقا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
جدی میگی؟؟پس پدر خودت هم الان باید خیلی کریه المنظر شده باشه البته با اعتماد به نفس بالا!!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
کاربر 14:47 مگه این نظر دهنده ادب داشته؟
ناشناس
| Australia |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
کسی که توهین می کند و شان یک همچین جایی را رعایت نمی کند واقعا هیچ کمکی به یاد گیری جمعی نمی کنه.
فقط اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
خوبی ؟طرف قبل از حکم شما به درک واصل شد!!!
از بس که پلیس و دادگاه بی خیالن. بندگان خدا شکایت کرده بودن ولی خبری تز پیگیری نبوده...
پاسخ ها
قلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
علی جان مرده کیه اعدام کنن
خدا لعنت کند این مرد نامسلمان را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
چه ربطی به اسلام داره اتغاقا مسلمان نماها جنایتکارند کمی فکر کنید
ناشناس
| - |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
من شنیدم یکی از همین آقایون خیلی هم مسلمان با بیش از هفتادسال سن یه دختر 14ساله گرفته بود، تازه ازش پرسیدن ای چه کاری بود؟ گفت من 5سال ضررکردم باید از 9سالگی میگرفتم!!!!!!!!!!!!!!
خدای من ! چطور چنین چیزی ممکنه! واقعا این عشقه؟
آخه بی انصاف! جوون بودی؟ خام بودی؟ آخه چرا؟
جنازه قاتل رو بدهند سگها بخورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
چه فایده اگر زنده زنده سگ میخوردش یه چیزی!
م
| United States |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
به نظر من سگ هم ی چنین لقمه ای رو نمیخوره..!!!
اینقدر متاثر شدم تا اخر نخوندم تا متوجه شم عمل جنایت به درک واصل شده اصلاح میکنم عذابش در قیامت چند برابر بشه
ادم چقدر میتونه خودخواه باشه, 60 ساله با شش بچه!!!!!! و به اون دختر بد بخت هم اجازه حق انتخاب ندهد وبا کینه جویی این گونه رفتار کند.
مقصر کلانتری هم هست که شکایت بار اول این خانواده را جدی نگرفته!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
هه! کلانتری؟! شکایت رو جدی بگیره ؟! هه هه هه هه .......
ببین چقدر روانی ها رو توی این مملکت زیاد کردن
شهر گلستان شهرستان بهارستان
شهرکی که شما از آ« اسم برده اید 300 هزار نفر جمعیت دارد..........................
پاسخ ها
عاطفه
| - |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
خو حالا این یعنی چی؟؟؟!!!
عشق پیری ، گر بجنبد ! سر به رسوائی زند ! ولیکن عشق پیری را برای سن 40 سالگی میگویند و نه برای 60 سالگی ! دراین سن باید رفت و نماز و روزه ها را شمرد که یک وقت بده کار نباشیم !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
کوروش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 40 سالگی یعنی پیری؟؟؟؟؟؟؟ پس من لب گورم خودم خبر ندارم؟؟؟
يا طرف شيشه اي بوده يا عشق پيري زده بوده به سرش . خدايا كمكمون كن تا بتونيم خودمونو در تمام زمينه ها كنترل كنيم . آمين
خوب موافقت نکردن غرورش جریحه دار شده دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
وااا ..... مگه هرکی غرورش جریحه دار شد باید بره 4 نفر رو بکشه؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
خدا کنه غرور شما هیچوقت جریحه دار نشه که مردم در امان بمونن.
اگر واقعیت داره خدا لعنتش کنه
همه احساساتی همه اهل جو ، عقلا از خود میپرسن آیا تمام واقعیت این است؟ متهم مرده و مرده هم دفاعی از خود نمی‌تواند بکند آیا دور از ذهن است که بجوییم یک مرد 60 ساله به تنهایی چگونه از دیوار 3 متری بالا رفته؟ چگونه 4 نفر حریف یک مرد 60 ساله نشده اند؟ چه کسی نیمه شب درب منزل را برای مجرم که از گزارش مشخص است در آپارتمان بوده باز کرده؟ متهم کلید از کجا آورده که درب را قفل کرده و مانع خروج اهالی منزل شود؟ متهم چگونه ظرف حاوی بنزین را از دیوار به داخل انتقال داده؟ و....
پاسخ ها
پوآرو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
یک همدست در داخل خانواده داشته
روانشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
محمدی جان من یک نظر تخصصی دادم از منفی هایی که مردم دادند دارم به خودم و شغلم شک می کنم که موارد مشابهی که داشته ام احتمالاً در خواب بوده که باهاشون ساعت ها صحبت کردم!
من هم صحبت شما رو میگم ولی ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
شما هم تو جوی! یه بار دیگه بخون ببین کی مرده!
یکی از اقوام نزدیک این خانواده
| United States |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
اولا ک ارتفاع دیوار حیاط نهایتا 2متر است و جانی با بالا رفتن از ماشینش که جلوی درب حیاط پارک کرده وارد خانه شده!
دوما از افراد خانواده که همه در خواب بودند چه انتظاری برای دفاع دارید!
سوما درب راهرو بخاطر آمدن پسر خانواده که در شیفت کاری شب بوده باز بوده و متاسفانه یک قفل آویز روی درب بوده!
جانی با این خانواده رفت وآمد خانوادگی خیلی صمیمی داشته اند!
لعنت بر این حیوان درنده
انسان شصت ساله و این کار؟؟؟؟؟؟
از انسان بیست ساله هم این کار و بچه بازی بر نمیاد.
اگر این مرد واقعا عاشق بوده و اون خانم رو دوست داشته این بلا رو سر خودش و خانوادش نمیاورده. این فقط هوس بوده و بس. خدایا به تو پناه میبریم از شیطان وسوسه کننده.......
اوج حماقت و بي فرهنگي و رذالت. بدبخت به فكر بچه هاشم نبوده و از خودش جز مايه ننگ بودن براي بچه هاش به ارمغان نگذاشته.
یک ساعت طول کشید تا آمبولانس‌ها به صحنه آتش سوزی مرموز رسیدند


چرا هیج نظری به این مورد اشاره نکرد
مسئولین اورژانس باید دادگاهی بشن
برای اونا ثانیه اهمیت داشته
یک ساعت دیر اومدن
پاسخ ها
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
این ربطش به مردمه که تو ترافیک و اینجور جاها چرا راه رو برای امبولانس باز نمی کنن اینو برین به مردم بگین ن به مسئولین
الحمدالله همه اهل قضاوت و داوری از دور و صاحب نظرند .این عامل بدبختی ما ملت است .
نظر من هم نظر اوناييه كه كامنت دادن
جنون گاوی داشته این مرتیکه
مقصر هرکس بوده که فقط خدا میدونه، خدا لعنتش کنه.
اين همه قضاوت ازراه دور!!! خداازماهم نمي كذره .قتل نفس عمل شيطاني وجنايت كارانه است ولي تابررسي علت اصلي سكوت عاقلانه ترين كاراست .
به خيلي نكات اشاره شد، به نظرم نحوه و متن خبر آنهم از روزنامه ايران كه سابقه طولاني در گزارشهاي جنايي دارد قابل قبول نبود. متن آشفته و ضعيفي بود: «مرد مرموز، مرد سوخته، پسرخاله خانواده! »
لطفا از حیوانات با ارزش مایه نگذارید جنون در جنون بوده .
مردم دیگه اعصاب ندارن
شکیب هم همچین کاری رو نمیکنه خیلی کثیفی خیلی.....حیف از خاک خیلی نجسی میخواستم بگم جنازشو میزاشتن جلو حیونا دوباره دیدم حیوونام گناه دارن
این جور ادما انسانن حیوانن چی هستن؟ چطوری میشه ی نفر انقدر کثیف و پست باشه؟ چرا انقدر اینجور ادما زیاد شدن؟
بیچاره اون دختر چهار ساله . مرتیکه سگ صفت ...
آنهائی که هوس بازند عبرت بگیرند .
جامعه این را بهش یاد داده که احساس تصاحب به این حد شدید داشته باشد.
اگر بخوایم واقعا تاثیر گذار باشیم .اگر بخوایم واقعا این اتفاقات دیگه رخ نده باید خشم و ناراحتیمون را به جای ریختن ناله و نفرین سر یک جانی ، باید از مسوولانمون بخوایم که بابت جایگاهی که توش قرار گرفتن برای این مشکلات فکر کنند.حالا تو مدرسه آموزش درست بدهند، تو سریال ها و فیلم ها نشان بدهند که یک مرد قرار نیست همیشه جواب بله بشنوه یا .... در قانون گزاری جق برابر برای مرد و زن قائل باشند و هزاران موضوع قرهنگی دیگه که تو این مملکت جای دلسوزی وکار داره و زمان یاد گیریش هم از همون کودکی است . از همون سریالهایی که بچه ها پاش می شینن و می بینند چطور پسر خانواده به مادرش امر و نهی می کنه ! از اون زمان این خشونت ها و خود بزرگ بینی های کاذب را یاد می گیرند. ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
دقیقا درست می گید.
عزیزان خوب دقت کنید پیرمرد60 ساله ای که توانسته به خوبی از بالکن منزل به داخل رود(باتوجه به این که در زمستان تمامی درب و پنجره ها بسته است)پس می توانسته به خوبی برای حداقل نجات خود از آن پایین آید...نشستن او در پشت درب نشان از آن دارد که خودرا از محلکه نجات دهد که با درب قفل شده مواجهه شده...گفته های پسر خانواده 90 درصد شک برانگیز است و این که او خود می تواند عامل باشد جای سئوال دارد؟؟؟؟؟؟چراکه ایشان درآن شب به قول خودشان شب کاربوده وجای هیچ شکی به ایشان وارد نمی شده پس این قتل عام واین که آن مرد درآن سن وبا وجود بسته بودن تمامی درب ها نمی توانسته داخل شود مگر این که از درب خانه آمده باشد و ...
پاسخ ها
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
خدا پدر تو و پوارو را بیامرزه!
داوودمقصراصلی هم رفت اون دنیا اون خانواده بدبخت موندن و یک دنیا مشکلات اگه زنده بمونن سرپرست خانواده که ندارن خانه هم ندارن و کلی هزینه که معلوم نیست چه مقداره اگه قانون یه مقدار محکم عمل میکرد وقتی ماه پیش گلز اشکاور اورد و مزاحمت ایجاد کرد اگه باهاش برخورد محکمی صورت میگرفت احتمالا این اتفاق نمی افتاد
دیگه عهد کردم که هیچ وقت صفحه حوادث را نخوانم
چرا ازدواج رو خانواده ها سخت میکرند که بعدش طلاق پیش بیاد؟ ها اصلا چرا باید دختر طلاق بگیره خونه باباش بیاد طلاق بگیره جوون 20 ساله میاد خواستگاری؟ تابناک تورو خدا بهشو بگو طلاق بگیری بهتر گیرت نمیاد بگو دیگه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
آره واقعا، همه بسوزن بسازن بمیرن!
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
اومد حرف بزنه سخنرانی کرد!
پدرفقرپدرفقرپدرفقربسوزه!
عوضی معلوم نبوده مرضش چی بوده باورم نمی شه که یارو اینقدر پرو بوده جواب رد شنیده بره گورشو گم کنه چرا میخواد انتقام بگیره
واقعا درست گفته آن دوست عزیز انسان نباید اسرار زندگیش را به هیچکس بگه دیگه تو این روزها به هیچکس نمیشه اعتماد کرد خدا کنه یک راست رفته باش جهنمممممممممممممممممم
اخه یه پیر مرد شصت ساله چطوری از دیوار به قول خودشون سه متری رو تواون سرما اومده بالا؟
بچه های کوچیک زبون بسته، تا آخر عمر باید چوب دیوانگیه یه آدم دیگه رو بخورن.
اعدام با اعمال شاقه
چه روانی هایی پیدا میشن!!
طرف من میشناسم 5 تا دختر داره وتا حالا 3تا هم زن گرفته
پاسخ ها
m
| United States |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
زودقضاوت نكنيدماجراچيزديگري هست
ماشینو چسبونده به در واز روی ماشین اومده بالا-بیچاره اون خانوم مطلقه (عفت)هم فوت کردش-من از نزدیکانشونم-خدا لعنت کنه این سگ حرومزاده رو
كاشكي آمبولانس زودتر رسيده بود
با وجود شناختي كه از اين خانواده دارم جايگاه اين 3نفر بهشت است و با امام حسين محشور مي شوند.
من ازدوستان این خانواده هستم فقط دلم برای ماعده میسوزه ک باغم عزیزان چجوری کنارمیاد. مادربزرگ ماعده هم حالش خوب نیست70 %سوختگی داره
من از اشنایان این خانواده هستم مادر بزرگ این خانواده هم ب رحمت خدا رفت..واقعا تاسف بار بود
كسي كه خبر نداره چي شده لطفا قضاوت نكنيد از ماست كه بر ماست
20 سال پیش همین کار رو با زنی شوهر دار کرد مرد خانواده را معتاد کرد تا زنشو از چنگش در بیاره .خدا لعنتش کنه گور به گور بشه
بنده عرض تسليت دارم براي خانواده ان مرحوم اما لازم دونستم در جواب اون دوستاني كه يدونه حتي كمترين اطلاع از موضوع در مورد ديگران قضاوت وحكم صادر ميكنند و براي اون خبرنگار متاسفام كه بدونه هيچگونه مستنداتي در مطبوعات شروع به منتشر ردن خبر كذب(دير رسيدن آمبولانس) كرده واخلاق حرفه اي خودرا زير پا گذاشت. من اولين تيم اورژانس بودم كه به صحنه حادثه رسيدم . از زمان اعلام ماموريت 6 دقيقه طبق مستندات آمبولانس سر صحنه خاضر شده است . تعداد بيماران 7 نفر بود كه در همون دقايق نخست درخواست 3 آمبولانس اضافي انجام شد اقدامات درماني اوليه انجام وهمه بيماران به بيمارستان اعزام شدند كه بعد از اخذ پذيرش از ديگر بيمارستان هاي تهران بيماران به بيمارستانهاي مختلف تهران اعزام شدند . و هيچكدوم از بيماران در صحنه حادثه فوت نكرده بلكه به خاطر سوختگي شديد اقدامات درماني موثر واقع نشد. اورژانس 115 بصورت شبانه روزي در خدمت هموطنان ومردم فهيم ايران هست و اينگونه اطلاع رساني تاثير منفي در ذهن بعضي از عزيزان داشته است.َ
خداوند برزگ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی