بازدید 2844
تحت هیچ شرایطی مقابل وردربرمن شکست نمی‌خوردیم

کلوپ: جدایی لواندوفسکی جزیی از فوتبال است

کد خبر: ۳۷۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۰ 09 February 2014
سرمربی تیم فوتبال دورتموند جدایی روبرت لواندوفسکی از این تیم را جزیی از فوتبال دانست.

به گزارش تسنیم، در شب دوم از هفته بیستم بوندس‌لیگا شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال بورسیا دورتموند در خانه وردربرمن به برتری پرگل 5 بر یک رسید تا با 39 امتیاز جایگاه سومی‌اش را در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا تثبیت کند. در این دیدار برای زردپوشان وست‌فالن روبرت لواندوفسکی (26 و 85)، هنریک میختاریان (41 و 62) و مانوئل فردریش (47) گلزنی کردند.

یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند در ارزیابی این بازی گفت: ما در دیدار مقابل وردربرمن تحت هیچ شرایطی شکست نمی‌خوردیم. بازیکنان من فوق‌العاده کار کرده و تماشای بازی را لذت‌بخش کردند. شاگردانم آنقدر خوب کار کردند که نمی‌شود هیچ انتقادی به آنها وارد کنیم. ما در این دیدار توپ را به خوبی به گردش درآوردیم، از فضاهای لازم به خوبی استفاده کردیم و به گل رسیدیم. امیدوارم از حالا هفته به هفته بهتر شویم.

وی در خصوص هافبک ارمنستانی تیمش که پیش از این بازی مورد انتقاد بود، اظهار داشت: ما به توانایی‌های میختاریان که برخی هواداران و روزنامه‌نگاران آنها را از یاد برده‌اند، آگاه هستیم. وقتی 2 یا 3 هفته کارها طبق روال پیش نرود همه چیز زیر سئوال می‌رود ولی ما در مورد هنریک چنین کاری نکردیم. ما به عملکرد بازیکنان‌مان در تمرینات نگاه می‌کنیم و بس! به هر حال نشان دادن چنین عملکردی از میختاریان در این بازی مهم بود و او یکی از بهترین بازی خود را در این فصل به نمایش گذاشت.

سرمربی 46 ساله زردپوشان وست‌فالن همچنین در خصوص مهاجم لهستانی‌اش که این روزها تیتر یک خبرها است، عنوان کرد: هرگز نخواهید شنید که من حرف بدی در خصوص لواندوفسکی بزنم. من در حدود 4 سال با او کار کرده‌ام و باید بگویم که او در این مدت پیشرفت قابل‌توجهی داشته است. وقتی او به تیم آمد پشت لوکاس باریوس بود ولی رفتار خوبی با بازیکنان و باشگاه داشت. اینکه او در پایان فصل دورتموند را ترک خواهد کرد هم جزیی از فوتبال است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست