بازدید 22373
هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران؛

فجر ترمز پرسپولیس را در ایستگاه شیراز کشید

پنج هفته پایانی لیگ برتر برای صدر و قعر نشینان جدول حکم پنج فینال حساس را دارد. در یکی از این فینال‌ها تیم صدر نشین پرسپولیس برابر تیم قعر نشین فجر به تساوی یک بر یک دست یافتند تا گره جدول در هفته‌های پایانی کورتر شود.
کد خبر: ۳۷۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰ 09 February 2014
پخش زنده فوتبال؛ فجر شهید سپاسی شیراز و پرسپولیس تهرانپرسپولیس تهران که با پیروزی مهمش در بازی برابر سپاهان به جمع مدعیان بازگشته بود، در یکی از پنج فینال مهم خود تا پایان لیگ از ساعت ۱۴:‌۳۰ امروز به مصاف تیم رده پانزدهمی فجر شهید سپاسی شیراز رفت؛ بازی‌‌ که در آن یکی برای قهرمانی و دیگری برای ماندن در لیگ می‌جنگد اما در پایان دو تیم به تساوی رضایت دادند.

به گزارش «تابناک»، بازیکنان پرسپولیس در حالی که پس از پیروزی برابر سپاهان از بحران بیرون آمده و به جمع مدعیان لیگ بر‌تر بازگشته بودند، هفته سختی را پشت سر گذاشتند؛ هفته‌ای که در آن سه روز تمرینات این تیم در پی اعتصاب بازیکنان برگزار نشد و سرانجام با واریز شدن پول به حساب بود که اعتصاب شکسته‌ و تمرینات از سر گرفته شد.

با این حال پرسپولیس که این روز‌ها همچنان وضعیت نامشخص مدیریتی دارد، امیدوار است بتواند با تمرکز بر همین پنج بازی باقی‌ مانده، همچنان در کورس رقابت‌ها ‌بماند؛ جایی که آن‌ها از وضعیت بهتری نسبت به سایر رقبا در این پنج هفته برخوردارند و بازی‌های آسانتری پیش‌رو دارند که البته در بازی امروز دو امتیاز را از دست دادند و به تقسیم امتیازات با تیم فجر رضایت دادند.

فجر شهید سپاسی هم که در رده یکی مانده به آخر لیگ بر‌تر است، به هر یک از این پنج بازی باقی مانده خود به چشم یک فینال نگاه می‌کند و برای همین از هر بازی خود امتیاز می‌خواهد با بازی خوبش در نیمه دوم حتی می‌توانست سه امتیاز بازی را از ان خود کند که چنین نشد و سرانجام از این آوردگاه تنها یک امتیاز کسب کرد.

کاربران تابناک امروز از طریق سایت ‌این بازی را به صورت مستقیم پیگیری کردند.

ترکیب فجر شهید سپاسی:

محمد صالح خليل آزاد، سعيد قزلچي، رامتين سليمان زاده، عليرضا جليلي، ميثم خداشناس، سيامک کوهنورد، مهرداد کريميان، حميد جوکار، جلال الدين علي محمدي، سمير بکريچ، محمد حيدري

سرمربی: محمود یاوری

ترکیب پرسپولیس:

نيلسون، سيد جلال حسيني، محسن بنگر، حسين ماهيني، ميثم حسيني، رضا حقيقي، محمد نوري، محسن مسلمان، محمد رضا خلعتبري، حميد رضا علي عسگري و محمد عباس زاده

سرمربی:علی دایی

گزارش بازی:

۰۷:‌۰۰ جلال الدین علی محمدی در محوطه جریمه یک موقعیت خوب به دست اورد که ضربه مهاجم جوان فجر با دخالت نیلسون به کرنر می‌رود.
۱۶:‌۰۰
سان‌تر از سمت چپ خوب روی سر جلال الدین علی محمدی جفت و جور نشد و ضربه این بازیکن راهی به دروازه پرسپولیس نداشت.
۳۵:‌۰۰
شوت سرکش حسین ماهینی از پشت محوطه جریمه با واکنش خوب خلیل‌آزاد مواجه شد و راهی به دروازه فجرشهید سپاسی نداشت.

پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل دو تیم

50:00  روی یک ضربه کاشته با اشتباه بازیکنان زرد پوش یکی از مدافعان فجر دروازه خودی را گشود تا تیم پرسپولیس با یک گل از فجر پیش بیفتد. 

50:01  بازیکنان فجر نسبت به ضربه کاشته‌ای که دروازه فجر روی ان گشوده شد اعتراض شدید داشتند. آنها معتقد بودند داور به اشتباه به سود پرسپولیس خطا اعلام کرده است. علاوه بر بازیکنان فجر محمود یاوری هم به داور بازی به شدت اعتراض کرد.

62:00  در یک حمله همه جانبه فجری‌ها چندین و چند ضربه راهی دروازه پرسپولیس کردند که در یکی از این موقعیت‌ها ضربه مهرداد کریمیان به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد. در ادامه این حمله بازیکنان فجر معتقد بودند توپ به دست مدافع پرسپولیس برخورد کرده است.

66:00  بعد از چند حمله تیم فجر شهید سپاسی جلال‌الدين علي‌محمدي مهاجم این تیم توانست دروازه نیلسون را باز کند و بازی به تساوی کشیده شد.
 
73:00  ضربه کاشته کوهنورد از پشت محوطه جریمه پرسپولیس توسط نیلسون دفع شد.

90:00+01  رعایت نکردن بازی جوانمردانه توسط محمد نوری می‌رفت که پرسپولیس را در در موقعیت گل قرار دهد که با از دست رفتن این موقعیت بازیکنان فجر به سمت نوری حمله ور شدند و به وی اعتراض کردند.

بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.




حاشیه‌های بازی:

هواداران پرسپولیس با شعارهایی اعلام می‌کردند که پرسپولیس را بدون علی دایی نمی‌خواهند.
حرکات امیر عابدزاده هواداران پرسپولیس را به یاد پدرش انداخت و آن‌ها در ادامه احمدرضا عابدزاده را هم تشویق کردند.
پیش از شروع بازی، عکسی از شهید عبدالحمید سپاسی در میان زمین قرار داده شد و همه تماشاگران به احترام این شهید از جای خود برخاستند.
سيدجلال حسيني، رضا حبيبي، محسن بنگر و محمد نوري به سمت محمود ياوري رفتند و با او خوش و بش کردند.


برنامه و برخی نتایج بازی‌های امروز

فجر ترمز پرسپولیس را در ایستگاه شیراز کشید
برای دیدن جدول کامل رقابت‌های لیگ برتر اینجا کلیک کنید.

اظهارنظرها:

محمود یاوری، فجر شهید سپاسی شیراز:

خیلی ناراحتم و حیف است که تیم ما در آخر فصل اینچنین شرایط خوبی را پیدا کرده است. امتیازات زیادی را از دست داده‌‌ایم در حالی که فجر به هیچ عنوان شایسته رده فعلی‌اش در جدول نیست. در این دیدار این پرسپولیس نبود که برنامه‌هایش را به ما دیکته می‌کرد بلکه ما این کار را در مقابل پرسپولیس انجام می‌دادیم.

 بهتر است برنامه 90 دوشنبه‌ شب را نگاه کنیم اما معتقدم حقمان ضایع شد. نمی‌خواهم در کار داوری دخالت کنم اما در صحنه‌ای که خطا اعلام شد معتقدم بازیکن ما خطایی انجام نداد.  از طرف کادر فنی به بازیکنان تیم خود تبریک می‌گویم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانیم جوابگوی هواداران باشیم.

علی دایی، پرسپولیس تهران:

بازی نیمه اول متعادل بود اما در نیمه دوم و زمانی که تیم ما به گل دست یافت بازیکنان شُل بازی کردند. پس از اینکه گل تساوی را خوردیم سعی کردیم در اواخر نیمه دوم فشار بیشتری وارد کنیم و یکی، دو موقعیت گلزنی هم داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. یک امتیاز این بازی نه به درد ما خورد و نه به درد فجر سپاسی.

همه چیز را از ما گرفتند. وقتی تیمی 8 روز نصفه و نیمه تمرین می‌کند و زمانی که هیچ کسی جوابگوی تیم و مشکلات تیم نیست و بازیکنان نصفه و نیمه تمرین می‌کنند می‌خواهیم بهتر از این بازی کنیم؟ وقتی مغز بازیکنان درگیر مسائل دیگر است نمی‌تواند تمرکزش را بر روی بازی معطوف کند. با این مشکلات درگیریم و تا زمانی که آنها رفع نشوند همین خواهد بود.

من سرمربی تیم هستم نه مدیرعاملم و نه عضو هیئت مدیره که شما از من چنین سوالی را می‌پرسید و از من برنامه می‌خواهید. از کسانی که مسئول تیم هستند و این تیم برای آنهاست این سوال را بپرسید. هیچ‌کس جوابگوی مشکلات ما نیست.

یحیی گل‌محمدی، نفت تهران:

احتیاجی به سه امتیاز بازی داشتیم و به همین دلیل باانگیزه وارد زمین شدیم. همه راه‌های نفوذ حریف را بسته بودیم و در همان نیمه اول هم می‌توانستیم دو گل بزنیم. شناخت خوبی از تراکتورسازی داشتیم و خوشبختانه با تمرکز بالا توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و در پایان حتی می‌توانستیم گل‌هایمان را به 5 یا 6 عدد برسانیم.

به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و به خاطر بازی خوب‌شان از آنها تشکر می‌کنم و تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله این روند را ادامه می‌دهیم تا خود را در جمع مدعیان قهرمانی نگاه داریم.

تونی اولیویرا، تراکتورسازی:

با روندی که تیم ما در این دیدار داشت از همان دقایق ابتدایی امیدی به کسب امتیاز نداشتم. در طرف مقابل نفت تهران در این دیدار عملکرد ایده آلی داشت و به راحتی توپ را در میدان به گردش درآورد و شایسته این نتیجه بود.

باوجود صحبت هایی که با بازیکنان داشتیم در تیم ما سازماندهی دیده نشد و در نهایت با شکست سنگین روبرو شدیم. با اشاره به دیدار حساس تیمش مقابل مس کرمان در فینال جام حذفی عنوان کرد:اگربخواهیم مثل امروز بازی کنیم شانسی نخواهیم داشت. از هواداران می خواهم در کنار تیم باشند تا به هدفمان برسیم.

مهدی تارتار، گسترش فولاد تبریز:

بازی کیفیت بالایی نداشت و با توجه به وضعیت مس در جدول رده‌بندی این تیم به 3 امتیاز مسابقه احتیاج داشت و بازی مستقیمی انجام می‌داد. عملکرد خوبی داشتیم و امتیاز خوبی کسب کردیم و در حالی که رقبایمان به یک امتیاز رسیده بودند کسب تساوی در این دیدار برایمان راضی‌کننده بود. نوع بازی مس به گونه‌ای بود که این تیم بسته بازی می‌کرد و بازیکنانشان زیاد می‌دویدند.

مس در چند هفته اخیر متحول شده و توانست استقلال صدرنشین را در تهران شکست دهد و با نتایج خوبی که کسب کرده خود را به فینال جام‌حذفی رساند و امروز بازی سخت و نفس‌گیری با این تیم داشتیم. مس در حال سقوط بود و به همین خاطر در بازی امروز ما را زیر فشار قرار داد و ما هم می‌توانستیم در ضدحملات موفق باشیم ولی در گلزنی ناموفق بودیم. بازیکنانم در بازی امروز باانگیزه بودند و تا دقیقه 90 دویدند و من از تمامی بازیکنانم تشکر می‌کنم.

لوکا بوناچیچ، مس کرمان:

ما امروز به تبریز آمدیم تا بازی خود را انجام دهیم اما اتفاقاتی افتاد که نباید رخ می‌داد. بازی چیز خاصی نداشت و تنها موقعیت مسابقه را ادینیو ایجاد کرد که تبدیل به گل نشد.  از سوی دیگر بازی کردن مقابل تیمی که دفاع مستحکم ایجاد کرده بود کار سختی است و این باعث شد در طول بازی اتفاق خاصی رخ ندهد.

تماشاگر وقتی به ورزشگاه می‌آید باید از زیبایی‌های فوتبال لذت ببرد ولی متاسفانه بازی امروز دیدنی نبود و به نظر من مس و گسترش فولاد باید بهتر از این بازی می‌کردند. واقعاً امروز حداکثر تلاش‌مان را کردیم ولی در گلزنی موفق نبودیم. در حال حاضر باید تمام تمرکزمان را برای حضور در بازی فینال جام حذفی بگذاریم تا مقابل تراکتورسازی نتیجه بگیریم.
وی ادامه داد: همه بداقبالی‌های ما با قهرمانی جام حذفی جبران می‌شود و تلاش می‌کنیم با کسب جام قهرمانی دل تماشاگران‌مان را شاد کنیم.

 من آدمی منطقی هستم و دیوانه نیستم که بگویم مس در لیگ برتر خواهند ماند. آمار و ارقام از خداحافظی مس از لیگ برتر می‌گوید.

اسکویچ، ملوان بندرانزلی:

به فولاد تبریک می‌گویم. تیم فوق‌العاده‌ای است. نیمه اول بازی را با اینکه موقعیت‌های خوبی داشتیم از دست دادیم. همچنین در نیمه دوم فولاد ما را پرس کرد و توانست گل بزند. ما همانند تیم فولاد در چند بازی دقایق آخر بازی را بردیم ولی در این بازی فولاد در دقیقه آخر گل را زد و این قانون فوتبال است. باشگاه‌های بزرگی مانند رئال مادرید هم نمی‌توانند 90 دقیقه چنین فشاری را تحمل کنند. فولاد تیم فوق‌العاده‌ای است. طبیعی است وقتی یک تیم نمی‌تواند نتیجه بگیرد، دقایق آخر بر تیم حریف فشار می‌آورد.

حسین فرکی، فولاد خوزستان:

همانطور که قبلا هم گفته بودم، بازی در برابر تیم ملوان بندرانزلی ساده نخواهد بود به طوری که چنین هم شد. ملوان در نیمه نخست ما را تحت فشار قرار داد تا جاییکه می توانست در این نیمه صاحب گل هم بشود، لیکن درخشش سوشا مکانی دروازه بان ما مانع از این کار شد.

فرکی با اشاره به اینکه ملوان تیم خوبی است و این اواخر هم خوب نتیجه گرفته است، گفت: با خاتمه نیمه نخست بازی با بازیکنان فولاد خوزستان بین دو نیمه صحبت کردم و برنامه کاری جدید به آنان دادم. با شروع نیمه دوم، بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان فشار زیادی به حریف وارد کردند به طوری که این فشار در دقیقه 88 نتیجه داد و توانستیم دروازه تیم فوتبال ملوان را باز کرده و به سه امتیاز این مسابقه دست پیدا کنیم.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۵۲
در این چند هفته که شما ادعا می کنید پخش زنده فوتبال امکانپذیر است ما هر وقت وارد شدیم با پیام server not found مواجه شدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
فایر فاکس نصب کن.بعد برو سایتش ،بروز کن.با این کار flash playerمورد نیاز برای نمایش فیلم فعال میشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
اگر داوری به کمک آنها می آمد مانند بازی سپاهان حتما برنده می شدند کافی بود یکی را اخراج کند
ایشالا فجر سپاسی میزنه....
پاسخ ها
تهران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
ارزو بر جوانان عیب نیست
ایشالا سایپا هم میزنه...
شیراز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
باید میباختن لنگیا...داورم که طرفشون بود
هماهنگي و حفظ توپ بين بازيكنان و خط هافبك فجر به مراتب بهتر از پرسپوليس است ، اين خط پرسپوليس و حمله اش بازيكنان بزرگتري را ميطلبد
زرشك
پاسخ ها
شیراز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
علی جان آب زرشک
تابی جون 30:14 دیگه چی اصلاح کن بابا !!!
اون موقع که رختکن تیم پرسپولیس، صندوق عقب پیکان علی پروین بود و از این همه پول خبر ی نبود، بازیهای پرسپولیس خیلی تماشایی بود. گیرم که یه مدت پولتون دیر شد، بخاطر طرفداران پرسپولیس صبور باشید. مطمئن باشید به پول تون میرسید.اما دلخوشی خیلی از جوانان همین فوتبال هست. این رو ازشون نگیرید و با جون و دل بازی کنید
اون موقع که رختکن تیم پرسپولیس، صندوق عقب پیکان علی پروین بود و از این همه پول خبر ی نبود، بازیهای پرسپولیس خیلی تماشایی بود. گیرم که یه مدت پولتون دیر شد، بخاطر طرفداران پرسپولیس صبور باشید. مطمئن باشید به پول تون میرسید.اما دلخوشی خیلی از جوانان همین فوتبال هست. این رو ازشون نگیرید و با جون و دل بازی کنید
پس چرا صدا نداره
فقط استقلال سروره پرسپولیسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
استقلول دیگه چی میگه؟!!!
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
اما پرسپولیس سرور خیلی از تیماس از جمله استقلال
فوتبال تو ايران كم كم داره خز ميشه اصن ديگه حس و حالش نيست
فوتبال تو ايران كم كم داره خز ميشه اصن ديگه حس و حالش نيست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
کم کم!!!!! یه عمره خزه!!!
بازی اس اس با سایپا ساعت 17هست نه ساعت 15
فوتبال تو ايران كم كم داره خز ميشه اصن ديگه حس و حالش نيست
پرسپولیس قهرمان میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
خدا میدونه که حقش نیست!!!
صالح
| Canada |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
اگر جدول بر عکس بشه . . .
من طرفدار پرسپولیس هستم ، اما دوست دارم این بازی فجر ببره .دیگه تیم همشهریم است و تو جدول خیلی پایین است.ایشالاه بازی بعدی پرسپولیس ببره.
خدا کنه فجر مساوی هم بتونه بگیره
شش تایی ها از کیا میگن
وقتي مهاجم و هافبكت نميتونن يك سانتر درست و مواج رو دروازه بفرستند ، آيا اين تيم است آقاي دايي ؟
وقتي مهاجم و هافبكت نميتونن يك سانتر درست و مواج رو دروازه بفرستند ، آيا اين تيم است آقاي دايي ؟
علی پروین دیگه اون علی پروین قبلی 40 سال پیش نیست ایشان حاج علی اقا هستند و دارای باند و گروهی هستند که هر گونه سرکشی را قلع و قمع میکنند . یادش بخیر
وقتي مهاجم و هافبكت نميتونن يك سانتر درست و مواج رو دروازه بفرستند ، آيا اين تيم است آقاي دايي ؟
علی دائی سلطان دق دادن هواداران پرسپولیس
وقتي مهاجم و هافبكت نميتونن يك سانتر درست و مواج رو دروازه بفرستند ، آيا اين تيم است آقاي دايي ؟
وقتي مهاجم و هافبكت نميتونن يك سانتر درست و مواج رو دروازه بفرستند ، آيا اين تيم است آقاي دايي ؟
تابناک ممنون از پخش زنده مسابقه.خوشحال شدم از اینکه فجر تونست پرسپولیس رو متوقف کنه!
تابناک، تو گزارش بازی بیزحمت اونجایی که گل زده میشه رو با یه رنگ دیگه نشون بدین که به بیشتر چشم بیاد
بازی فجر خیلی بهتر از پرسپولیس بود
نقش هافبكهاي پرسپوليس فقط دنبال توپ دويدن بود و بس
حیف وقت که به دیدن این بازی های مسخره صرف بشه
چقدر سرمایه ،الکی الکی داره تو این توپ بازیها (نه فوتبال) هدر میره
خوب شد این توپ آخر گل نشد . جام نخواستیم اخلاق و ندین به باد دیگه
لیورپول و استقلال عزیزم، دوستتان دارم.
چقدر بیکارین دنبال فوتبال می رین ، قرارداد یکی از این به اصطلاح بازیکنان را تا متوجه شده اید .

دوست عزیز صندوق عقب پیکان را مثال زده ، روحیه ورزشکاری بود نه پول در آوردن !!!!!
قهرمان كه هيچ ، در بالاي جدول بودن هم لياقت ميخواد كه تيمهاي ديگر دارند ، آقاي دايي ، نتايج نفت و سپاهان و فولاد و تا ساعاتي ديگر استقلال را حتما ً ببين ، زوري و شانسي و بزن زيرش و چمن خوب و بد و هواي متغير و .... كه دليل فني و تاكتيكي نميشه ، خواهشا ً پاي اعتصاب را وسط نكشيد كه اين بهانه ها ديگر نخ نما شده ، دنبال راه فرار و توجيح از انحراف از جاده قهرماني بوديد
پرسپوليس هميشه قهرمان است
تابنک پرسپولیسی چرا پخش بازی استقلال رو نگذاشتی بعد از توقف پرسپولیس پخش هم متوقف شد
تابناک چرا بازی استقلال رو پخش نمی کنید معلومه پرسپولیسی هستید حالتون گرفته شد مساوی کردید!!؟
هفته قبلی که سپاهانو برد میگفت چوب خدا بود!
نه اقای دایی هفته قبلی ما بد بازی کردیم و شما هم خوب بودید بردید
اما اگه به این جور حرفا اعتقاد داری باید بدونی باخت از تیم اخر جدولی که حتی شاید سهمیه اسیا رو هم ازت گرفت چوب خداست
طرف 1 میلیارد قرارداشه، در 6 ماه به قول خودش فقط 30% گرفته میشه ماهی 50 میلیون تومن، باز میاد اعتصاب میکنه و تمرین نمیکنه، نتیجه اش میشه همین!!! رفقای پرسپولیسی این حضرات دلشون برا جیبشون میسوزه نه هوادارای نداری مثل ما!
پرسپولیسم شد تیم
تا زمانی که جناب دایی پر از غرور و تکبر باشه تیمش به جایی نمیرسه!
ترمز پرسپولیس را دایی و بازیکنان کشیدند وقتی با همدیگر ساخت و پاخت کرده و اعتصاب نمودند. تمرین نکردند مدیران باشگاه نیز با آنها همدردی کردند. وگرنه فجر نمی توانست اینکار را انجام دهد. بازیکنان دوزاری که به اشتباه میلیاردی قرارداد بسته اند. همین 20% که گرفته اند از کل مبلغی که ارزششان است بیشتر است و هیچ باشگاهی این مقدار به آنها نمی دهد. معلوم است وقتی یک بازیکن ماهی 15 میلیون تومان فقط خرج لباس خود کند پول کم خواهد آورد بهتر است عقل معیشت نیز به اینها یاد بدهند. دایی عوض مقابله با اعتصاب معلوم نیست چه کار می کند. شاید مطمئن شده است که قهرمان نمی شود به اینصورت گناه را به گردن بازیکنان و مدیران باشگاه می اندازد که اگر تمرین می کردند ما حتما قهرمان می شدیم. جام حذفی را از دست دادند این جام هم رویش.
بازیکنهای پرسپولیس اگر جای بازیکنهای استقلال میبودن که باید از هفته اول تمام بازیها رو اعتصاب میکردند.والا هاشا به غیرتتون-ما فکر میکردیم دیگه امسال رو حداقل پرسپولیس با این همه بازیکن خوبی که گرفته یه جام میگیره.اما جام حذفی که پرید با این بازیهای پرسپولیس احتمالا قهرمانی لیگ برتر هم پر-ما هوادارها فقط باید امیدوار باشیم که حداقل یک سهمیه آسیائی رو بگیریم.قهرمانی پیش کش.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار