بازدید 13763
۵

ترفند جاسوسان انگلیسی برای شکار طعمه

کد خبر: ۳۷۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۱ 09 February 2014
روزنامه «جمهوری اسلامی» در ستون «جهت اطلاع» خود نوشت: جاسوس‌هاي انگليسي براي به دام انداختن افراد مورد نظر خود، از حقه‌هاي كثيف جنسي استفاده مي‌كنند.

براساس گزارش شبكه خبري «ان.بي.سي نيوز» كه با استناد به مدارك جديدي از افشاگري‌هاي ادوارد اسنودن تهيه شده است، گروه «بررسي مشترك تهديد و اطلاعات» كه از واحدهاي جاسوسي و محرمانه انگليسي است، بين سال‌هاي 1389 و 1391 ماموريت‌هاي خود عليه جاسوس‌هاي رقيب، هكر‌ها، مظنونين به اقدامات تروريستي، قاچاقچيان اسلحه و ديگر تبهكاران را با استفاده از حقه‌هاي جنسي به دام انداخته‌اند.

اين جاسوسان، براي گرفتار كردن افراد مورد نظر خود در تله‌هاي جنسي، از شبكه‌هاي اجتماعي مثل توئيتر، فليكر، فيس بوك و يوتيوب استفاده كرده‌اند.

اريك كينگ، حقوقدان و استاد دانشكده حقوق فناوري اطلاعات در كالج اقتصاد لندن به ان.بي.سي گفته است، جاسوس‌هاي انگليسي در حالي دست به اين حربه‌هاي غيرقانوني زده‌اند كه دولت انگليس، خود از استراتژي‌هاي مشابه در ديگر دولت‌ها به شدت انتقاد مي‌كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۵
تابناک جان ! ساده نباش
انگلیس کدام کارش تمیز بوده که این یکی ...؟؟؟!!!
موضوع جدیدی نیست
تقریبا تمامی شبکه های جاسوسی از این حقه قدیمی و کثیف سالهای سال است که استفاده می کنند و خواهند کرد.
کلاً سیاست همینه
كثيف ترين جاسوسان و ايادي استكبار در همين انگليس زندگي ميكنند بعضي ها هم زندگي تو انگليس رو افتخار ميدونن .
این شیوه ودیگر روشها مثل تهدید وتطمیع واعطای دیگر امتیازات از روشهای متداول کلیه سازمانهای امنیتی واطلاعاتی وضد اطلاعاتی در سطح جهان از قدیم الایام بوده وامروزه هم بشدت از انها استفاده میشود ومختص استعمار پیر هم نیست وتازگی هم ندارد وکشف نوی هم نمی باشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی