بازدید 3316

تیم ملی تکواندو بانوان همچنان بدون سرمربی

کد خبر: ۳۷۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶ 08 February 2014
سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون تکواندو گفت: با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بانوان صحبت کرده‌ایم اما هنوز هیچکدام از آنها قطعی نیست.

زهرا سروی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: 23 و 24 بهمن مسابقات قهرمانی کشور بانوان در بخش‌های جوانان و بزرگسالان در خانه تکواندو برگزار خواهد شد که قصد داریم نفرات اول و دوم این مسابقات، نفرات دعوت شده از سوی کمیته فنی، مدال آوران مسابقات کشورهای اسلامی، مدال آوران تورنمنت اسپانیا و تونس و نفرات برتر رده بندی لیگ در بخش انفرادی و وزنی را برای حضور در اردوهای تیم ملی دعوت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که زمان شروع اردوی تیم ملی چه زمانی خواهد بود، افزود: هنوز قطعی نیست ولی برنامه‌ریزی ما برای اوایل اسفند خواهد بود.

سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی تیم ملی بزرگسالان انتخاب شده است، گفت: هنوز فرد خاصی انتخاب نشده اما گزینه‌هایی داشتیم که با آنها صحبت کرده‌ایم. از تعدادی از آنها برنامه گرفته‌ایم و روی برخی از آنها بحث‌های لازم هم صورت گرفته ولی هنوز قطعی نشده است.

وی درباره وضعیت مینو مداح، سرمربی سابق تیم ملی، افزود: هنوز چیزی قطعی نیست اما خانم مداح به عنوان عضو کمیته فنی، مسابقات قهرمانی کشور در خانه تکواندو را زیر نظر خواهد داشت.

سروی که نایب رییس فدراسیون تکواندو بوده و هم اکنون به عنوان سرپرست نایب رییسی کارها را بر عهده دارد در پاسخ به این سوال که آیا رییس فدراسیون فدراسیون قصد دارد بازهم از او در این پست استفاده کند، افزود: فکر می‌کنم نظر آقای پولادگر برای همکاری من با فدراسیون مساعد است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی