بازدید 10831
۸

جا مانده‌های سبد کالا سبد یکجا می‌گیرند

کد خبر: ۳۷۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵ 03 February 2014
مدیر اجرایی سبد کالای دولت درباره نحوه توزیع سبد کالا در دور بعدی گفت: مشمولینی که این دوره سبد کالا دریافت نکرده‌اند دور بعد , هر دو سبد را یکجا دریافت می‌کنند.

بهمن حاجعلی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم, در پاسخ به اینکه آیا کسانی که این دوره سبد کالا دریافت کردند دور بعدی هم سبد کالا دریافت می‌کنند؟ گفت: آن دسته از سرپرستان خانوار که در این دوره از توزیع سبد کالا مشمول شده اند در دور بعدی نیز جز مشمولین خواهند بود.

 وی در ادامه در پاسخ به اینکه آیا بازنگری در جامعه هدف کارگران صورت خواهد گرفت؟ گفت: کلیه کارگران مشمول قانون کار در دور بعدی سبد کالا دریافت می‌کنند.

 حاجعلی تاکید کرد: آن دسته از مشمولینی که این دوره سبد کالا دریافت نکرده‌ اند در دور بعدی هر دو سبد را به صورت یکجا دریافت خواهند کرد.

مدیر اجرایی طرح سبد کالایی با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه نگرانی برای کالای این سبد کالایی وجود ندارد، اظهار داشت: مردم می‌توانند در مهلت 15 روزه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای مراجعه کرده و سبد کالا دریافت کنند. در صورت نیاز این بازه 15 روزه قابل تمدید است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۷
انتشار یافته: ۸
هر وقت بحث کارگران و بیمه شدگان تامین اجتماعی میشه همه فراموش می کنند
این از سبد کالا
سهام عدالت هم به ما ندادند
کجا مرجه کنیم؟؟؟
به نظرمن بزرگترين مشكل دولتهاي ايران براي نداشتن آمار كامل و دقيق از ملت خود است.چرا در اين چند ساله هيچوقت يك آمار دقيق و شامل و جامع از آحاد مردم تهيه نميكنند؟ديگر كشورها چكار ميكنند؟
کجا ی قانون نوشته که تبعیض بین افراد باشه؟ کارمندانی که در این بحران حقوق آنچنانی میگیرند سبد کالایی می گیرند ما فقیر و فقرا و بیکاران که دستمان به جایی نمی رسه از سبد کالایی محرومیم .
من از این دست کمکها که به ما مردم می کنند ناراضی هستم
چرا کارمندان دولت با پایه حقوقی یکسان در یک محل کار می کنند به یک کارمند می دهند وبه دیگر ی نمی دهند
سبد کالای روستاییان چه شد؟؟؟؟؟
بعد از تشکر فراوان ، از مسئولین محترم تقاضا داریم تعداد فروشگاه ها را زیاد کنند که ما مردم مستحق سبد کالا زیاد تو صف نایستیم !
من كارمند قراردادي هستم مشمول دريافت سبد كالا نشدم ولي وقتي در مطب دندانپزشك براي شخص دكتر پيام دادم ايشان شامل دريافت مي شدن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار