بازدید 5492

پروین : به عشق هواداران آمدم

کد خبر: ۳۷۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳ 22 January 2014
سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس تهران بااشاره به اینکه به عشق هواداران این مسوولیت را قبول کرده است،گفت: علی دایی با قدرت کارش را به عنوان سرمربی در تیم فوتبال این باشگاه دنبال خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، علی پروین که امروز از سوی هیات مدیره به عنوان سرپرست موقت باشگاه انتخاب شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محمد رویانیان در این نشست اصرار داشت تا از مدیرعاملی کنار برود و اعضای هیات مدیره نیز این مساله را پذیرفتند، اما از وی خواستیم تا در هیات مدیره باقی مانده و به باشگاه کمک کند.

وی افزود: باید همه دست به دست هم داده و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم و درجام حذفی نیز به عنوان قهرمانی دست یابیم.

پروین درخصوص انتشار اخباری مبنی بر بدهی 40 میلیارد تومانی پرسپولیس در زمان مدیریت رویانیان عنوان کرد:من هم این مساله را شنیده ام ، ولی گمان نمی برم که بدهی باشگاه این مقدار باشد.

وی در پاسخ به این سوال که حضورش در باشگاه احتمال رفتن علی دایی را افزایش می دهد؟،گفت:همه اعضای کادر فنی با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد.

پروین در مورد طلب بازیکنان از باشگاه نیز تصریح کرد: به دنبال برطرف کردن این مشکل هستیم تا بازیکنان با رفع موانع و خیالی آسوده فقط به موفقیت تیم فکر کنند.

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس تهران در خصوص حضور حسین هدایتی در هیات مدیره پرپسولیس نیز گفت: چند نفر به هیات مدیره اضافه خواهند شد که به احتمال فراوان هدایتی یکی از این نفرات است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی