بازدید 120013

دختر شيرازي متجاوزش را كشت

کد خبر: ۳۷۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۶ 20 January 2014
رييس پليس آگاهي فارس گفت: قاتل فردي كه به‌ دليل داشتن ارتباط نامشروع، در شيراز به قتل رسيده بود، شناسايي و دستگير شد.

به گزارش اعتماد، سرهنگ سيروس حيدري اظهار داشت: پرونده‌يي در اختيار ماموران دايره پنجم اداره مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي قرار گرفت، مبني بر قتل مشكوك فردي 45 ساله در شيراز كه در ظاهر بر اثر تصادف جان باخته است.

 وي بيان كرد: با توجه به آثار موجود روي جسد متوفي و تحقيقات صورت گرفته و نظريه پزشكي قانوني قتل اين فرد محرز شد و مراتب كشف حقيقت و چگونگي قتل و شناسايي قاتل در دستور كار ماموران قرار گرفت.

 رييس پليس آگاهي استان فارس افزود: در اين راستا دو مظنون دستگير و در تحقيقات هر دو نفر به ارتباط نامشروع با مقتول اقرار كردند كه با انجام تحقيقات بيشتر از يكي از آنان، علت قتل اين مرد 45 ساله كشف شد.

حيدري گفت: در تحقيقات انجام شده از قاتل وي علت ارتكاب قتل را اين‌گونه بيان كرد كه از سه سال گذشته با مقتول آشنا بوده و وي در تماس تلفني با او در محلي قرار گذاشته تا همديگر را ببينند.

وي ادامه داد: زماني كه اين دو نفر با يكديگر رودررو مي‌شوند مقتول قصد تجاوز به قاتل را داشته كه با مقاومت وي روبه‌رو و با هم درگير مي‌شوند كه در اين درگيري قاتل ابتدا با قفل فرمان ضربه‌يي به كمر مقتول زده سپس با چاقويي كه در خودروي مقتول بوده وي را از ناحيه سر و گردن مجروح كرده و متواري شد كه اين موضوع سبب قتل اين مرد 45 ساله مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱۵۷
انتشار یافته: ۲۹۶
ایول دختر ایرانی. البته کشتن آدما حتی یک متجاوز بدون محاکمه کار مذمومی است اما دفاع از خود در برابر تجاوز کاری است قهرمانانه که این دختر غیور بدان مفتخر شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
اگر این فرد را آزاد کنند متجاوزان به نوامیس مردم کمتر می شوند ولی صد افسوس که این اتفاق نمی افتد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
کدوم دختر غیور؟؟؟ مثل اینکه متن درست نخوندی ها نوشته 3 سال با هم ارتباط داشتن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
دختر غیور بوده است اما نباید با یک نامحرم قرار می گذاشت که کار به طمع کشیده می شد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
بابا طرف خودش داره می گه سه ساله با هم رابطه داشتند تجاوز چیه؟ توی این سه سال حالا به فکرش افتاده که داره بهش تجاوز می کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
به نظرم شما شاهنامه زیاد میخونی :)
ناشناس
| Sweden |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
نوشته آشنا بودند نه اينكه رابطه داشتند قبل از قضاوت متن را درست بخوانيد. آشنايي مثلا از طريق همكاري ، همسايگي و ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
آقاي محترم دانشمند 3 سال تلفني باهاش در تماس بوده و شايد حتي فكر كرده نهايتا از هم خوششون بياد و ازدواج كنند...در ضمن شما با هركي تلفني صحبت كني اصلا 30سال بعد تا ببينيش مي پري بهش؟؟؟؟خوب دختره شوكه شده؟ گفته اين كه پشت تلفن يجور ديگه بوده؟ اگر دهتر براش راحت بود بعد 3 سال باهاش قرار نمي ذاشت بعد 3روز قرار مي ذاشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
زور قضاوت نکنیم .بیچاره گفته ازسه سال پیش باهاش آشنا بودم بعضی گفته اند ازسه سال پیش باهاش رابطه داشته .!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
این دختر احمق از همان اول نباید قرار ملاقات با غریبه میذاشته !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
ناشناس 9:23
مگه هر ارتباطی بین زن ومرد به رابطه نامشروع ختم میشه بنده خدا؟ اکثر وقتا روابطی که تو جامعه میبینیم در حد صحبت و قرار گذاشتنن نه رابطه نامشروع. اینجام گفته 3 سال رابطه داشتن،نگفته که 3سال رابطه جسمی داشتن
کلباسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
اینکه قاتل مقصر بوده یا مقتول مشکلی را حل
نمی کند . باید قبل از اینکه دیر شود جلوی این
فجایع را که ریشه در فساد پنهان دارد گرفت
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
این بابا خصوصیات یک دختر غیور ایرانی رو نداره که هیج خیلی هم دروغگو تشریف داره تو اون شرایط از کجا میدونسته چاقوی ماشین مقتول کجاست. بعد سه سال ارتباط تازه قرار گذاشته ؟ خدا شر این دخترا که نه این موجودات بی صفتو از سر همه چه زنا چه مردای ایرانی زودتر کم کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
گفته 3 سال با طرف آشنا بوده نه اینکه رابطه نامشروع داشته!!!!
hassan
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
قاتل پس از سه سال ادامه رابطه نامشروع تازه متوجه شده مقتول قصد تجاوز داشته و از خود دفاع نموده بنظر علت قتل چيز ديگري بوده و قاتل براي مظلو م نمائي و كاهش جرم خود اين ادعا را مطرح كرده است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
آقا ميخواهم مثبتم رو پس بگيرم
دوستان راست ميگن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
ارتباط با رابطه جنسی فرق میکنه بفهمید..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
مذمونه؟؟؟ چطور مذمون نمیشد؟؟ حتما با وجود 3 شاهد عاقل و بالغ و در صحت سلامت کامل!!! یه مردی که خلوتی قرار بذاره تابلوعه واسه چیه دیگه
حسين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
آي كيو،در خط اول گزارش نوشته شده رابطه نا مشروع :: حالا افتاد
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
مذموم صحیح است نه بقول ناشناس مذمون!
در هر حال ناشناس ناراحت نشو . بی خیال!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
مغزهای متفکر نوشته ارتباط نا مشروع داشتن که یکیشون همین خانم میشه که ارتباط داشته آن وقت میگین تلفنی؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
لطفا یک طرفه قضاوت نکنید اینها سه سال باهم در ارتباط بودند ممکنه این خانم دروغ بگه
طرف هم که فوت شده نمیتونه دفاع کنه شاید اون مرد از این ارتباط خسته شده میخواسته کنار بکشه و یا سر مبلغ توافق نکرده و شایدهای دیگر و حالا که این دختر اونا کشته برای اینکه دفاع از خود نشون بده اینجوری قصه سرایی میکنه
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
اگر این شخص قرار بوده با زور و اجبار اقدام به این کار نامشروع کند (مخصوصا برای اولین بار) باید این دختر آزاد شود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
متن به این واضحی ولی برداشت های متفاوت - واقعا که عجیبه
در متن با صراحت ذکر شده که اقرار با ارتباط نامشروع کردند -
درست توجه کنید تا درست قضاوت کنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
مساله ارتباط نامشروع با رابطه جنسی متفاوت است. چه در فقه چه در قانون. هر نوع رابطه و معاشرت زن و مرد که از طریقی غیر از جاری شدن صیغه باشد میگویند نامشروع. که لزوما رابطه جنسی رو شامل نمیشه.
جابر اوشلی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
دمش گرم جیگر داشته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
منم میخوام مثبتمو پس بگیرم:

در تحقيقات هر دو نفر به ارتباط نامشروع با مقتول اقرار كردند كه با انجام تحقيقات بيشتر از يكي از آنان، علت قتل اين مرد 45 ساله كشف شد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
جرا رابطه را با رابطه جنسی عوضی میگیرید
دورنگر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
بابا کجایید؟ دختره به داشتن رابطه نامشروع با مرده اعتراف کرده بعد سه سال هم رفته کشتش! حالا آفربن داره؟ غیوره!؟ تعاریف انگار عوض شدن!!!!؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
باهوش ها نگفته که رابطه جنسی نامشروع داشتن اگه رابطه نامشروع را طبق تعریف قانون و نیرو انتظامی در نظر بگیرین توی کلی از فیلمهای تلویزیون رابطه نامشروع هست و خیلی از ازدواج های ایرانی رابطه نامشروع شروع شدند چون مثلا چندبار تو پارک یا کافی شاپ هم دیدن تا آشنا بشن و این رابطه از دید قانونی نامشروعه ولی تجاوز و رابطه جنسی توشون نیست
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
من جوگیر شدم مثبت زدم بعد پاسخها رو که خوندم نظرم عوض شد. خیلی هم غیور نبوده. از اولش رابطه مطمئن و درستی نبوده. ببخشید.
ابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
غیور !!!
شمس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
از مقتول چی پرسیدن اینا بیانات قاتل است.شاید مسایل دیگری پشت یک داستان ساختگی اس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
چرا کسی از علت اصلی این اتفاق که همانا داشتن رابطه غیر متعارف این خانم با مقتول صحبتی نمی شود؟آیا اگر این خانم حاضر به ارتباط غیرمتعارف آنهم مدت طولانی سه سال نمیشد، این اتفاق شوم رقم می خورد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
آقای ناشناس 1001 مثل اینکه شما متن رو درست نخوندی:
در اين راستا دو مظنون دستگير و در تحقيقات هر دو نفر به ارتباط نامشروع با مقتول اقرار كردند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
پرفوسور 1014 پلیس گفته:
در اين راستا دو مظنون دستگير و در تحقيقات هر دو نفر به ارتباط نامشروع با مقتول اقرار كردند. اقرار کرده که سه سال ارتباط نامشروع با طرف داشته. ضمن اینکه همین ارتباط تلفنی هم که شما می فرمائید، آیا کار درستیه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
حرف بیخود موقوف فقط اعداممممممممم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
اعدام
اگه واقعا طرف قصد تجاوز داشته و کاسه ای زیر نیم کاسه نیس به نظر من کار خیلی خوبی کرده.باید فقط یه مدت تحت درمان روانپزشک و روانشناس باشه تا بهتر بشه به خاطر این جریان
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
روانشناس کدومه عمو؟!!
دختررو اعدام نکنن شانس آورده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
عزیزم طرف اقرار کرده که رابطه نامشروع داشته اند یعنی قبلأ موافق بوده این دفعه نه واسه همین کشتش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
قبلا رابطه نامشروع داشتن متن رو درست بخونین
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
عزیزم شما متن رو درست نخوندی...منظورش اینه که با هم دوست بودن!!
نمیدونم مگه هر جا بنویسه یه دختر با پسر رابطه داشته منظورش اون رابطست؟؟
نه عزیزم منظورش اینه که باهم دوست بودن
ایول به دختر خانم .
قاتل با مقتول سه سال ارتباط داشته بعد مقتول مي خواسته بزور به او تجاوز كند!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
بابا چرا انقد کوته فکرید؟
هر رابطه ای مگه رابطه ج ن س یه ؟؟؟ ممکنه 3 سال مثلا رابطه تلفنی داشتن یا رابطه در حد صحبت کردن و قرار ملاقات بوده،ایندفعه ام دختره فکر کرده مثل همیشست و رفته سر قرار،بعد دیده طرف قصد شومی داره این بار.
این قضیه انقد پیچیدست واقعا؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
گفته آشنا بوده نگفته رابطه داشته
مشهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
شما فرق ارتباط داشتن و تجاوز کردن را نفهمیدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
هر ارتباطی که منظور .... نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
3 سال آشنا بودن با 3 سال رابطه داشتن خیلی فرق می کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
آشنا بودند نه ارتباط داشتند
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
عزیز من رابطه با رابطه جنسی فرق می کنه ها.
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
داداش, متن رو درست نخوندید انگار
قاتل از سه سال گذشته با مقتول آشنا بوده
شما مگه با هرکی میشناسید در ارتباط اید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
خوب بخونید:"در تحقيقات هر دو نفر به ارتباط نامشروع با مقتول اقرار كردند " بعد نظر بدهید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
ارتباط دختر و پسر حتی در حد پارک رفتن که توی خیلی از فیلمهای تلویزیون هم هست رابطه نامشروع محسوب میشه ولی رابطه جنسی متفاوته
قاضي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
با خوندن نطرات بالا در مورد دختر شيرازي فهميدم كه قضاوت عجب كار سختي هست!
اقا ایراد از دختره بوده که رفته دیگه....
شاید هم داستان ساختگی است .
دستش درد نکنه، خوشم اومد به این میگن دختر شیرازی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
اقدام به قتل کرده بعد میگین دستش درد نکنه !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
طرف متجاوز بوده. اقدام به قتل که خوبه باید زنده زنده میسوزوندش.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
البته اقا هم شیرازی بوده اشتباه نشه مواظب خودت باش کاکو
اگر ثابت شود که دفاع از خودش بوده ، احسنت و صد احسنت به این شیر زن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
کرم از درخته
ناشناس
| - |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
اگر مسئله دفاع باشه بايد فرض مثال چاقو را به جايي از بدن اون طرف ميزد و يا اقدامي ديگر ي انجام ميداد كه فرصت فرار و .. داشته باشه نه اونا بكشه دفاع داريم تا دفاع
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
کدوم شیر زن 3سال رابطه نامشروع داشته کدوم شیرزن
با ور كردن اين داستان كمي سخته
فقط اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
عزیز شما با طعنه چندین بار این حرفو میزنی .
قشنگ بیا منظورتو بگو .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
اگه خواهر خودت بود هم همینو میگفتی!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
با گیوتین خوبه؟!
منصور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
عزيزم،شما حتما"يك مراجعه اي به روانشناس داشته باش.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
ببین مجید جان طرف زور گیر نبوده که ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
این کلمه رو راحت بر زبون نیارین.
این که فقط حرف یک نفره. از کجا معلوم برای یک بیگناه مقتول داستان سازی نکرده باشه. حمتا باید مدرک محکم رو کنه. وگرنه از فردا هر زنی که مرد رو بکشه این حرف رو میزنه
موقعی که به حرف شیطان گوش دادی نتیجه همین است دو طرف ضرر کرده و پیروز میدان شیطان است
عجب مرد بی عرضه ای بوده که یه دختر شیرازی تونسته اون رو بکشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
داداش دختر شیرازیها رو دست کم نگیر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
درسته . اگه من بودم درس خوبی به این دختر شیرازی میدادم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
دوست محترم پشت سر مرده اینطور حرف نزن
درهرصورت این آقاحقش بوده چون معلومه که باافراد دیگری هم رابطه نامشروع داشته
دوستي سالم بين زن و مرد يعني همين سه سال. وقتي هم كه يكي خواسته پاشو از گليمش درازتر كنه اون يكي حسابشو رسيده. حق دختر اعدام نيست و مي بايست بعنوان دفاع از خود مطرح شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
دوستي سالم!
ارش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
عزیز ناشناس شما فکر میکنی تو این 3 سال واسه همدیگه قصه میگفتن یا کنفرانس تحلیل مسایل جهانی داشتن
یا خودتو به خواب زدی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
میشه دقیقا دوستی رو معنی کنی؟ بابا اینقد خودتونو مدرن جلوه ندین. اگر زن یا شوهر شما با کسی دوست به مفهومی که شما میگین باشه بازم این حرفو میزنین؟
بانو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
آقا آرش کافر همه را به کیش خود پندارد
بانو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
ناشناس 12:55 این خانوم مجرد بوده متاهل نبوده! قضیه خیلی فرق داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
بانو یکم به مغزت فشار بیار.دوستی دوستیه وقتی نامشروع باشه چه فرقی میکنه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
بانوی محترم چشاتو رو واقعیت فساد این جامعه بستی یا واقعا خوابی وقضیه اصحاب کهف تکرار شده؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
بانو جان همه مردها مثل کسانی که از شما ایراد گرفتن در فکر خیانت به همسر و اهل روابط نیستن که دنیا را هم اینگونه ببینن شما پاکی و همه را به دیده پاک مینگری احسنت به تو.. و یقین داشته باش مردان پاک هم در این مرز و بوم هستند همان طور که من یقین دارم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
مشکل ماهواره است با نصاب...
یک طرفه نمی توان قضاوت کردوگفت هرانچه که این دختر می گوید صحت دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
شاید دختره معتاد شیشه بوده و حواسش نبود
هم دختر هم اون اقا مقصر بودن
ابتدا کار قراروارتباط غلط است ولی کارغیرتی این زن باید قانون شود
واقعا مجازات این دختر فقط اعدامه
بر فرض تجاوز ، هیچکس خودش حق ندارد قانون را اجرا کند
باید به پلیس گزارش میداد
این دختر بعد از سه سال رابطه نامشروع مردی را به قتل رسانده
حالا کجای این دختر غیور بوده؟؟
فقط اعدام مجازات این دختر رذل و پست می باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
تو که می گویی بر فرض تجاوز حق نداشت از خودش دفاع کند آیا مفهوم تجاوز به یک دختر را می فهمی ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
طبق قانونی که شما طرفدارش هستی اگر دزد اومد توی خونه ات و خواست مال و اموالت رو ببره حق نداری دست بهش بزنی! وگرنه میره ازت شکایت میکنه!
قانون ما در خصوص رعایت حریم خصوصی افراد و همینطور حریم منزل ناقص هست و باید بازنگری بشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
گفته 3 سال "رابطه" داشتن ،نگفته که 3 سال"رابطه نامشروع " داشتن که برادر!
تو این 3 سال رابطشون عادی بوده در حد حرف و صحبت . هر رابطه ای بین زن و مرد به این جور مسائل ختم نمیشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
اگه بنا به قضاوت آدمی مثل شما باشه، دختره اگه ام مقتولو نمیکشت و میذاشت بعده تجاوز میرفت پیش پلیس،اونوقت مردای بی عدالتی مثل شما میگفتن دختری که انقد بی حیاست که از خودش دفاع نکرده و گذاشته بهش تجاوز کنن حقش همون اعدامه.
آدمای کوته فکر و بی انصافی مثل شما هرچی بشه میندازن تقصیر زن ها. انصاف و خرد هم خوب چیزایین
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
لابد باید بهش میگفت شما بیا تجاوز بکن بیزحمت منو هم ببر کلانتری ازت شکایت کنم
samin
| United States |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
علی آقا!
گفته از سه سال گذشته با هم آشنا بودن یارو! میفهمی؟
سه سال رابطه نامشروع چیه مریض!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
اگر کسی به زن یا خواهرت تجاوز کنه همینو میگی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
شما مثل اینکه مطلبو نگرفتی ! رابطه در حد صحبت تلفنی یا قرار دیدن با هم داشتند (که صد البته این هم مذموم است) ولی وقتی طرف خواسته بهش تجاوز کنه دفاع کرده
amir
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
ييس پليس آگاهي استان فارس افزود: در اين راستا دو مظنون دستگير و در تحقيقات هر دو نفر به ارتباط نامشروع با مقتول اقرار كردند كه با انجام تحقيقات بيشتر از يكي از آنان، علت قتل اين مرد 45 ساله كشف شد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
شما لطفا نظر نده. اگه خواهر یا مادر خودت بود باز هم همینو میگفتی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
شما ظاهرا کوچکترین اطلاعات قانونی ندارین.برین کمی درباره دفاع مشروع تحقیق کنین.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
ناشناس 10.13

اینطور نیست.شما حق دارین جلوی دزد رو بگیرین.و اگه این وسط دزد کشته شد شما مسئولیتی ندارین.
نمیفهمم چرا از خودمون قانون در میاریم!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
عزیز دل برادر من قضاوت نمیکنم ولی اینجا نوشته به رابطه نامشروع اعتراف کرده الله اعلم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
saminلطفا چشاتو واکن نوشته به رابطه نامشروع اعتراف کرده iq
سه سال است با او در ارتباط بوده است و حالا کشته؟!!!
شما باور می کنيد اين قصه را؟
اگر غيور بود سه سال ارتباط نمی داشت...
دستش درد نکنه
نمیدونم تو این جور خبرها همیشه مسایل طوری عنوان میشه که مرد شیطان صفت و متجاوز و.... و زن ها همیشه مظلوم و اسیر و بی تقصیر حالا چرا من که نمیدونم.کسی که سه سال با یه مرد رابطه داشته باهاش قرار میزاره میره سر قرار خوب معلومه پی چیه دیگه چرا یه جور قلمداد میشه که زنها هیچ گناهی تو این موارد ندارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
شما خوابي يا خودتو زدي به خواب؟؟؟ هركسي با شما تلفني صحبت كنه يعني دنبال چيز خاصي است؟ شما اينطور متوجه مي شي؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
موافقم اعدام دختر به خاطر رابطه نامشروع
فرشید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
والا همین رو بگو
مردا شدن شیطان صفت
زن ها هم که همه پاک ومعصومند
زن یا مرد بودن فقط جنسیته
انسان بودن مهمه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
من بعنوان یک خانم با حرف شما کاملا موافقم. یعنی چی این حرفا. تقصیر از هر دو طرف بوده. نمیئونم چرا همه اصرار دارن اول خودشون تجربه کنن بعد که سرشون به سنگ خورد هزار جور دلیل بیارن تا تقصیر گردن دیگری بندازن. بابا آخه وقتی خدا گفته این دوستیها فساد در پی اش هست چرا هی حرفو دور سرمون میپیچونیم و با الفاط بازی می کنیم؟ آقا جان دوستی در هر شکلش در هر حدی باعث لغزش های کوچک تا بزرگه. اگر همکار هستین فقط همکار بمونین. اگر همشاگردی، فقط همشاگردی. اسمشو دوستی نذارین که کم کم وا بدین. فقط ازدواج رو دوستی واقعی تلقی کنین. والسلام.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
چون صفات شيطاني ما مردا بيشتره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
ناشناس13:09 خوب خودتو شناختی ضمنا بگو من نگو ما
کسی که سه سال ارتباط نامشروع داشته فرضیه تجاوز را منتفی می کند. به احتمال زیاد اختلاف بر سر موضوع دیگری بوده که منجر به درگیری شده و خانم برای فرار از چنگ قانون موضوع تجاوز را مطرح کرده است. بعید به نظر می رسد مساله ارتباطی با تجاوز به عنف داشته باشد.
فقط اعدام ! جنگل که نیست هر کسی بخواهد خودش عدالت را حاکم کند اینجوری سنگ روی سنگ بند نمی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
چشم شما خودشو ناراحت نکن
حاج حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
عموجان باید بگی خودتو ناراحت نکن نه اینکه
خودشو ناراحت نکن! در هر حال بی خیال!
بقول خودت . خودشو ناراحت نکن!
ناشناس
| United States |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
حاج حمید خودشو ناراحت نکن درسته !
این د فاع از خود چه صیغه ای است که باب شده هر کی یکی رو میکشه میگه دفاع از خود بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
چشم از این به بعد میگین دل درد دارن آدم میکشن... ژن قاتلی را به ژن های ایرانی ها اضافه میکنیم شما ناراحت نشی
ali اقا چرا باید اعدام بشه چشمش کور مرد نباید این نیت را داشته باشه دورد بر این زن که تونست از خود دفاع کنه و دفاع از ناموس اعدام نداره برادر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
واقعا درود بعد 3سال....
دختر ایرونی
| Denmark |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
خوابی ها!!!!!!
اعتراف کرده ۳ سال رابطه ی نامشروع داشتن....
منکه میگم قضیه ازاین قرار که وقتی یکی ازفامیل به ارتباطشن پی میبره خودش بادختره میرن سر قرار مرده رو میکشن به دختره میگه قتلو گردن بگیر با این داستان ساختگی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
تو نویسنده بزرگی میشی ادامه بده
مخصوصا جنایی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
شما خیلی با استعدادی اینو واقعا می گم
اصلا کجای گزارش گفته قاتل زن بوده یا مرد !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
:D :D :D :D خیلی باحال گفتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
تو یه چشم پزشک برو برات خوبه
خب تیتر متن رو بخون بعد بازش کن
درهم که نیست میتونی جدا کنی
دختره فهمیده مقتول با کس دیگه ای ارتباط برقرار کرده به خاطر همین اونو کشته نه بخاطر تجاوز
این که نمیشه هر دختر و یا زنی به هر دلیلی یک نفر را بکشه و بیاد بگه او میخواست به من تجاوز کنه! پس پلیس و محاکم قضائی این وسط چه کاره هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
خودشو ناراحت نکن
تو رو نمیکشن
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
آقای ناشناس عزیز من نگران خودم نیستم نگران افراد ساد لوحی مثل شما هستم که مال تون را می دزدند و سرتون را هم گوش تا گوش می برند بعد میگند که این کار دفاع از خود بوده و شما قصد تجاوز به او را داشتید...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
خیلی با حال گفتی ناشناس دمت گرم
آقای "فقط اعدام" نیومده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
چرا بالا بود ندیدیش؟
واقعا خدا نگه دارش باشه احسنت به این دختر شجاع
نوشته آشنا بودن، آشنائي كه حتما دليل بر ارتباط نامشروع نيست! تو اين ماجراها فقط اصل موضوع گفته نميشه و بس، پس قضاوت عجولان نكنين...
١. اگر امدن سر قرار ايراد محسوب ميشود پس هر دو نفر مقصر هستند، مقصر دانستن دختر صرفا به دليل امدن سر قرار درست نيست.
٢. شايد براى اشنايى و ازدواج همديگر را ديده اند.
٣. دختران جوان بايد براى فرار از دست اين افراد اسپرى فلفل حمل كنند كه هم كارساز است و هم كشنده نيست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
عزیز من چند سطر بعدشو بخونی می بینی که نوشته که قبلا با هم رابطه نا مشروع داشتن.
نود درصد اونایی که خبر رو خوندن این قسمتو متوجه نشدن، تو کارهای روزمره مون هم اینحوری هستیم که مملکت گل و بلبل شده
سه سال ارتباط وتجاوز در خودرو ...به نظر عاقلنه نمی آید حتما"کاسه ای زیر نیم کاسه است
با سلام، قابل توجه شما در فرانسه قانونی وجود دارد که به زن اجازه می دهد از شوهرش به دلیل تجاوز شکایت کند. تجاوز یعنی به زور و یک طرفه درخواست کردن و در خیلی از کشورها همین درخواست نامشروع و غیر قانونی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
جالب بود!
همیشه پای یک زن در میان است
عجب مرد بی عرضه ای بوده که یه دختر شیرازی تونسته اون رو بکشه .
از مقتول که بگذریم، این قرار ملاقات هم جای بحث داره! نداره؟!
اولا قاتل باید اثبات کنه دفاع مشروع بوده ثانیا هر اقدامی که بتونه جلو تجاوز رابگیره مانع از اقدام بعدی میشه مثلا اگر با اولین ضربه خانم میتونست فرار کنه حق زدن ضربه بعدی نداشت به طور کلی در دفاع مشروع قتل اخرین راه حل است
ببخشید تو این سه سال رابطشون چه جوری بوده.......یعنی قبلش چیزی بینشون نبوده....یا حالا یه چیزی پیش اومده که به این موضوع ختم شده .به نظر من که این بابا با یکی دیگه همدسته...با یکی که مثلا تازگیها رابطش شروع شده..maybe
چرا درست متن رو نمی خونید نوشته 3 سال رابطه داشته یا 3 سه سال آشنا بوده؟؟؟؟؟؟
چرا بی خود قضاوت می کنیم و رابطه نا مشروع و ... می گوییم؟
از کجا معلوم راست میگه مقتول که دیگه نمیتونه حرف بزنه!
الهم عجل لولیک الفرج

اینها فقط بخاطر بی دینی و توجه نداشتن به احکام دین اسلام و شرع است .
از کجا معلوم دختره راست بگه؟سه سال رابطه داشته حالا یهو خواسته تجاوز کنه؟
این دختر خانم مدت 3 سال با این آقا آشنا بوده و هرچی دوست داشته انجام داده حالا که سیر شده مردو کشته
و ممیگه میخواست تجاوز کنه، اینجوری نیست که میگه
این دختر اه آزاد بشه میره با یه مرد دیگه اشنا میشه و بعد از چند سال خوشگذارنی بقول خودش کهانجام میده و اگه سیر شد یارو ا می کشه میگه میخواسته تجاز کنه منم کشتکش به همین راحتی
عزیز تو وقتس سوار تاکسی میشی تاکسی تاکسی تورا به مقصد میرسونه.
حالا تو یه نفر غریبه جنس مخالف آشنا بشی جزء رابطه جنسی چکار میخوای برات بکنه
قربونش برم این همه کارآگاه و قاضی داشتیم این پروندها چند سال توی آگاهی و دادگاه معطل میشه
پاسخ ها
نادر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
همينو بگو ...
دختر غیور کجا بود یعنی بعد از 3 سال دیگه دوست نداشته و یکی دیگه پیدا کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
شاید بعضی ها غیور ندیدند این مورد براشون خیلی غیورانه شده.....سه سال ارتباط دیگه غیرتی هم میمونه
یادمان باشد که قضاوت ساده نیست !...
جناب "زندانبان" احتمالا امروز خواب مونده.
(فقط اعدام)!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
نه هستش فقط ناشناس اومده
اینا که سه سال با هم رابطه داشتن. پس معلوم میشه سر مسایلی به توافق نرسیدن و دعواشون شده... غیور!!!!!!!
داستان خیلی ابهام داره! سه سال باهم آشنا بودن وتا حالا هم همدیگه رو ندیده بودن ! بعد سه سال میخواسته با زور تجاوز کنه!ما هم ........
تناقض زیاد داره.بعید داستان به این سادگی باشه.
زن ها سر حسودی قتل میکنند
شاید منظورش 3 روز بوده
زبونش تچرخیده گفته 3 سال
آخه کی این دروغ رو باور می کنه؟
دختره اگه نمی خواست نمی رفت و قتلی هم صورت نمی گرفت می دونسته که رفتن پیش یک مرد بخاطر چی هست پس کرم از دختر بوده نمی بایست قبول کند و بره اونجا
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
دختره اگه به میخواست، طرف رو نمیکشت. مغزا واقعا در حد جلبک شده.
درسته که این در حد یه خبره نه یه پرونده قتل. ولی به اون کسانی که از مقتول دفاع میکنن توصیه میکنم لااقل خبر رو درست بخونین. سه سال با هم آشنا بودن نه اینکه رابطه داشتن به اون مفهومی که مغز کوچیک شماها از رابطه درک میکنه. شماها با هرکی آشنا باشین در اولین دیدار در تنهایی ...؟ اگه اینجوریه مواظب خودتون باشین چون اگه قانون هنوز مجازاتتون نمیکنه ممکنه همین جوری حقتون کف دستتون گذاشته بشه تا در اون دنیا زودتر به حساب زندگی... رسیدگی بشه.
سلام

به نظر بنده این خانم ابتدا به مدت سه سال شرایط تجاوز را فراهم کرده (جرم اول) بعد هم کسی را که میخواسته به او تجاوز کند را به قتل رسانده(جرم دوم) اشکال کار اینجاست که ما فکر میکنیم انقدر کارمون درسته که میتونیم بریم تو دریایی که پر از کوسه است و هر مانوری بدیم بعد هم بدون اینکه خیس بشیم یا خطری ما را تهدید کنه راحت و اسوده از اب بیاییم بیرون!.
واقعا اگه يه دختري مورد تجاوز قرار بگيره و حين دفاع از خود، طرف مقابل كشته بشه، آيا اون دختر رو قصاص ميكنند؟!!! اگر جواب منفي هستش، اون دختر چه خاكي تو سرش بايد بريزه و چطوري بايد از خودش در برابر يه مرد دفاع كنه؟!!!‌ البته با اين قضاوتهايي كه اينجا نوشته شده، به هزار بهونه ميخوان بگن دختر مقصر بوده مثلا 3 سال با فردي دوست بوده! خب ! آيا اين دوست بودن دليل بر اين ميشه كه اون گناهكاره در برار تجاوز؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
حالا شما از کجا میدونی که اصلا تجاوزی در کار بوده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
آره جون خودش 3 سال فقط تلفنی حرف میزدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
عزیز من دختره خودش اعتراف کرده که قبلا رابطه نامشروع داشتن. خبرو خوب نخوندی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
من تعجب می کنم که واقعا هیچ کس فرق ارتباط "نامشروع" با تجاوز رو نمی فهمه. واقعا تعجب می کنم...
ظاهرا خیلی از دوستانی که اینجا اظهار نظر میکنن اصلا متن رو درست نخوندن،رئیس آگاهی گفته که اینا با هم رابطه نامشروع داشتن اونوقت شما دارین ازشون دفاع میکنین و دختره رو غیور خطاب میکنین و کارشو تایید میکنین در حالی که هر دو برا داشتن این رابطه مقصر می باشن ومطمعنا دلیل دیگه ای برا قتل وجود داشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
اگه دو نفر رابطه "نامشروع" داشته باشن مرد حق داره تجاوز هم بکنه؟ شما این قدر می فهمی؟
ماشالا که همه کاراگاه هستن :))))
با این اطلاعات کم چه قضاوتها که نمیکنن!!!
اگر بند4رایکباردیگربخوانید...از2مظنون که اقراربه ارتباط نامشروع بامقتول کردند یکی این دخترخانم قاتل بود.ولی چون نفس کار زنابود دختر حق اعتراض داشت ولی قتل...؟؟
یادمان باشد که ایشان فقط ادعا کرده که می خواسنتد مورد تجاوز قرار بگیرند و این موضوع فعلا ثابت نشده است
یاران گرامی
هم اینکه این همه کامنت برای این مطلب اومده حاکی از جذابیت این دست موضوعات در جامعه داره ، همه ما گرفتارشیم ها نگید نه !!!!!!
اطلاع رسانی پلیس ما خیلی با حاله . میگه دو نفر را دستگیر کردیم که به داشتن رابطه نامشروع با مقتول اعتراف کردند و نهایتا یکی از انها به قتل اعتراف کرد و گفت مقتول قصد تجاوز داشته است . ما نفهمیدیم اگر این قاتل رابطه نامشروع داشته که دیگه تجاوز معنی نمیده و اگر در مقابل تجاوز ایستادگی کرده که نباید گفت رابطه نامشروع داشته است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
رابطه نامشروع مساوی تجاوز نیست.
دوستان
مجیدجان...
این دختر صد در صد کرد بوده...
این همه قاضی داشتیم و بیخبر بودیم! بدون در اختیار داشتن پرونده سه سوت حکم صادر میکنن!
با فرض نظر اعلام شده توسط پليس و داشتن حتي سه سال رابطه نا مشروع فردي 45 ساله با چندين و چند دختر احتمال شيطان صفتي اين فرد اقوي تر از بي بند و باري اين دختر ان ميباشد .

چرا که و يحتمل با وعده فريب آنان را به خود جذب مينموده و حتما متاهل هم ميباشد و ثروت خوبي را هم داراست .

و يحتمل اين دختر با سر خوردگي ، ديگر حاضر به تسليم به وي نبوده و يا شايد قصد بازگشت از خطايش را داشته و با قصد به برگشت به يک زندگي شرافتمندانه مزاحمش بوده است .

مع الوصف اگر همه راه ها را به روي او نبسته باشد ميباست با توسل به قانون اورا از خود دور ميکرده است و نه اينگونه .

رفتن خود خواسته وي به نزد وي بدون قصد قبلي ارتکاب جرم و ورود به اين اتفاق و محل اتفاق و زمان اتفاق و جايگاه اجتماعي طرفين و پيشينه آنها نزد قاضي مشخص کننده واقعيت خواهد شد ..
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
چی چی بدون سند و مدرک همینجور دارید داستان سرایی میکنید
بنظرم اظهارات دختر كاملاً جعلي است . اگر اينگونه باشد خانم ها هر كسي را به بهانه قصد تجاوز مي توانند بكشند.
آفرین به دختر شیراز

بسیار کار خوبی کرده این شیر دختر حتی اگر اعدام شود یک فاسد رو از روی زمین کم کرده ای ول
چرا وقتی اطلاعاتتون کافی نیست قضاوت کرده و نظر می دهید؟مشکل بزرگ جامعه مااینه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
زندانبان کجایی نظر تو واسه هیات منصفه لازمه
قوانین اسلام این اجازه را میدهد که انسان در برابر تجاوز به جان مال و ناموس خود یا خانواده اش در برابر متجاوز بایستد ولو منجر به قتل متجاوز شد. این نه یک حق بلکه وظیفه ای شرعی است. متوانید به رساله های مراجع تقلید رجوع کنید.
چقد جماعت اینجا نظر دادن معلوم شد به چه موضوهاتی علاقمندین من هم نظرمو میگم
زنده باد بهار
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
موضوهات چیه عمو؟! صد مرتبه بنویس جمع
موضوع . موضوعات است .
حالا داستان هرچی بوده من کار ندارم ولی با این اوضاع و احوال جامعه به عنوان یه خانم معتقدم هر کی خواست تجاوز کنه باید تا پای جان از خودت دفاع کنی حالا منجر به کشته شدن متجاوز یا خودم هم بشه فرقی نمیکنه به هرحال تا اونجا که ممکنه اجازه همچین کاری رو به کسی نمیدم این مزخرفات رو هم جمع کنید که هرکی نباید خودش حکم بده و اجرا کنه!!!
اینم اخر و عاقبت دیدن سریالهای ماهواره ای و باز شدن چشم گوش جوونا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
ای وای دلم تنگ شده بود برا این نظر! محمد جعفر کجاست این کامنت بگذاره؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
خدا از نصاب ماهواره نگذره..
دستش درد نکنه. باید دست این شیر زن را بوسید
عالیست افرین
به فرض که سالها رابطه نا مشروع هم داشته باشه با این حق را دارد که پشیمان شود توبه کند و نخواهد به رابطه ادامه دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
تا الان که نظرا رو خوندم نظر شما خیلی درست و منطقی بود
اگر مقتول قصد تجاوز دشته حقش بدتر از مرگ با چاقو بوده و چنین افراد بی ناموس را باید صد بار به دار آویخت تا مایه عبرت دیگران شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
اول قصدشو نداشته بعدا پيش اومده مرد مومن سه سال با هم رابطه داشتن يا حداقل با هم در ارتباط بودن
بنظر میرسد چون سه سال با هم مراوده داشته اند تجاوز محسوب نمیشود باید محاکمه شود وجزییات مشخص شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
منم همين نظرو دارم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
منوچرجان بیدار و موافقانت
به پیر به پیغمبر رابطه نامشروعم با رضایت طرفینه با تجاوز فرق می کنه! از بالا شروع کردم دارم اینو تایپ می کنم خنده م گرفته دیگه! تو که خیلی باحالی ودیگه "مراوده" رو با تجاوز یکی می دونی دمت گرم!
دختر دمت گرم
ما ملت ایران پشتیبانتیم
ترس به دلت راه نده......
ایرانی غیرتمند از خواهرت دفاع کن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
حالت خوبه دختره قاتله
هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
ناشناس جان جوگیر نشو این دختر که معلومه خیلی هم دختر سنگین و متینی بوده !! وقتی با یه مرد نامحرم قرار می گذاره باید می دونست که طرف بهش شکلات تعارف نمی کنه
رييس پليس آگاهي استان فارس افزود: در اين راستا دو مظنون دستگير و در تحقيقات هر دو نفر به ارتباط نامشروع با مقتول اقرار كردند
اميدوارم برخي ها عبرت بگيرين!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
عبرت مي گيرن ....!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
مردای متاهل جامعه ما دارن ارتباط نامشروع برقرار میکنن حالا توقع داری مجردها عبرت بگیرن؟!!
چون اطلاعاتم ناقص است برای دوری از تهمت و گناه نظر نمی دهم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
دمت گرم حاجي
آفرین به این دختر
تجاوز کثیف ترین جرم ممکنه و مجازات مرگ کمترین مجازات ممکن برای این جرم
آفرین بر شرفش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
رابطه با نامحرم كار درستي نيست اگه تجاوز نبود و دختره رو با چرب زبوني راضي مي كردكار درستي بود.......؟؟؟!!! دختره هم خودش مقصره...
هیس دخترها فریاد نمیزنند
ریگی تو کفش دختره است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
ریگ که نه
یه قلوه سنگ
تو متن اومده با هم ربطه داشتن
بعد گفته به من تجاوز شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
رابطه برابر تجاوز نیست.
هموطنان فکور
مجمع القضات! من فکر میکردم هر موقع تصادف بشه کارشناسا پیدا میشن نگو کلی قاضی هم داریم.
یاد بگیریم در حوضه تخصص مان نظر بدهیم نه بیشتر البته اگر بهتون بر نمیخوره
چقدر ادم بیکار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
و ایضا شما..
سلام
به نظرمن اگه واقعابه این نتیجه رسیده که کاراشتباهی کرده کارخوبی انجام داده وقوه قضاییه هم بایداین روبدونه که مزاحم نوامیس فرقی نمی کنه ایرانی باشه یاآمریکایی یاعراقی ---
حق متجاوزروبایدکف دستش گذاشت
درودبرزنان شیرمردایرانی
سلام
به نظرمن اگه واقعابه این نتیجه رسیده که کاراشتباهی کرده کارخوبی انجام داده وقوه قضاییه هم بایداین روبدونه که مزاحم نوامیس فرقی نمی کنه ایرانی باشه یاآمریکایی یاعراقی ---
حق متجاوزروبایدکف دستش گذاشت
درودبرزنان شیرمردایرانی
در تحقيقات هر دو نفر به ارتباط نامشروع با مقتول اقرار كردند كه با انجام تحقيقات بيشتر از يكي از آنان، علت قتل اين مرد 45 ساله كشف شد.
پاسخ ها
نینا2
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
آفرین واقها یعنی چییییییییییییییی؟؟
این کلمه تجاوز رو من واقعا درک نمی کنم
این تاثیرات فیلم "هیس دخترها فریاد نمیزنند "
وای این دخترها چقدر جو گیر شدن...
بابا همیشه تو این موارد مردا زنا رو میکشن حالا بذارین یه بارم زنا یه حرکتی نشون بدن،دمش گرم...........هرچند جریان یه کم بوداره.......اصلا به ما چه!!!
براساس گفته های مجرم فکر نمی کنم اقدام به قتل به همین سادگی باشدکه تعریف کرده مشخص است مسائل دیگر پشت قتل قراردارد.
تاببینیم استقلال قضایی چی میگه.....
قطعا اشنایی قبلی ایشان موضوع دفاع مشروع رو که ابدا متناسب با خطری که او را تهدید میکرده نبوده بی اعتبار و فاقد وجاهت قانونی میکند و اتهام قتل عمدی در مورد ایشان صادق است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
کاملا درسته
حقش بوده
بعضی دخترا فاسدن، وقتی گیر میافتن ومرد بیچاره را تو دام می اندازن برای اینکه رسوا نشن میگن قصد تجاوز داشته. بروبابا اینا قدیمی شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
طفلكي مردا كه اصلا فاسد نيستند اوونم با زن و بچه تازه معصوم و مقتول و مظلوم و ...هم هستند...اصلا هم كثيف و پست و جنايتكار توشون نيست
اصلاً فرض کنیم رابطه‌ی جنسی هم داشتن. اصلاً فرض کنیم سه سال هم نه و سی سال داشتن. بالاخره حق دختره بوده که بگه "دیگه بسه". چرا فکر می کننین که اگه دختری وارد رابطه با کسی شد دیگه حق نداره نظرش رو عوض کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
خوب نظرش عوض میشه ولی رابطه به تجاوز تغیر نمیکنه که طرف رو بکشه بعد بزنه زیر همه چیز و بگه من دختر پاکی هستم.با خدا میدونه چی بوده و بس این نظر ها هم قضاوت بیجاست
خب چرا شما نمیگید این آقای 45 سال میتون با دونفر رابطه داشته باشه سالم و مرد اما اون دختر چون رابطه داشته خراب؟
من میگم داستان این بوده که این دختره با یارو سه سال رابطه نامشروع داشته بعد دیده طرف با یکی دیگه هم هست. رفته باهاش قرار گذاشته کشتش!
ميگن پيشگيري بهتر از درمانه ادم رو در رو ميبينه اعتماد نميكنه جه جوري تلفني بهش اعتماد كرده
*در اين راستا دو مظنون دستگير و در تحقيقات هر دو نفر به ارتباط نامشروع با مقتول اقرار كردند*

دوستان کسی که خودش اعتراف کرده و تازه ممکنه ۱۰۰ دلیل برای این قتل وجود داشته باشه طرف رو زده بعد کشته دوستان این اصلا با عقل جور در نمیاد.در ضمن کسای که دم از با شرف بودن دختر و افرین افرین گفتن به اون میزنن ۳ سال رابطه پنهان با یک مرد نامحرم خودش از نظر اسلام کاملا ایراد داره حال میخواد برای ازدواج باشه یا هر چیزی شما که اینقدر اسلامی نظر میدین این رو هم در نظر بگیرین.
این دختر هم باید محاکمه بشه.حداقل 20 سال زندان باید بکشه.ممکلت قانون داره
واسه یه مطلب این همه نظر!!! بخدا بی کاریدا!!! حالا هر چی که بوده هر 2 تا تا.ان اشتباهاشونو می دن ...شماها چرا جو می دید آخه؟؟ سرتون به کارای خودتون باشه...
«آیا قاتل همون مقتوله؟»
کاراگاه پوآرو
اگه با قفل فرمان از شر او خلاص شده دیگه کشتن معنی نداشته . معلوم میشه این جریان یه جور دیگه بوده
ارتباط زن با غیر در خارج از خانواده خلاف است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
ارتباط مرد با غیر در خارج از خانواده چی؟خلاف نیست؟
به این فکر کردی اگه همین مرد دنبال زنای غریبه و آشناییای خارج از خانواده نبود الان زنده بود؟ پس تقصیر خود مردست که دنبال روابط خارج از خانواده بوده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
ارتباط مرد با غير چي ؟ ثوابه؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
اگه دختره هم اعدام شه دو نفر به خاطر یه رابطه مزدن.حالا بعضی ها میان از این روابط دفاع می کنن
کاری که این دختر کرد جرات می خواست . حالا به خاطر اینکه از خودش دفاع کنه باید قصاص بشه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
مگه تو همه ماجرا رو میدونی که قضاوت میکنی؟
سه سال ارتباط یعنی چی.چ؟ ارتباط با اجنبی نهایتا به این راهها ختم میشود .چرا بعضیها میخوان اینگونه ارتباطات را درزمره ارتباطات پذیرفته شده درجامعه قراردهند..همین گونه ارتباطها باعث مصیبتهای بزرگی میشود.
لابد خودشون با توجه به ادله تاييد کرده اند که مرده متجاوز بوده که اينطور تيتر زده اند ديگه !! حالا جالبه که بعضي اصلا نمي دونن اصل قضيه چه بوده و چه مدارکي بررسي شده از همه جا بيخبر همچين حکم صادر ميکنن انگار شاهد کل ماجرا بوده اند .عجبا!!!
تاچیزی راباچشم خودتون ندیدیدبه کسی تهمت نزنید خداآگاه تراست
بنازم بچه شیراز
احتمالا دختره پیشنهاد ازدواج داده و مرد بیچاره قبول نکرده گفته یه کم دیگه صبر کن اونم عصبانی شده زده ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
خوبی؟!!
من که میگم موضوع چیز دیگه است
چرا بي خودي وقت خودتان را تلف مي كني اينا دوستي خاله خرسه باهم داشتن
دروغه اگر دختر عاقل بود چرا با این مرد رابطه داشته یا به قصد اخاذی بوده یا مورد دیگری بوده که بعدا معلوم خواهد شد
خداهمه رابه راه رست هدایت کنه ایشالا
کارازریشه خراب بود
سلام : با این کامنت ها و اظهار نظر های مثبت و منفی !!! برای یک عمل پوچ و بیهوده و کثیف !!! هیچ.قت اوضاع ما مردم روی بهبودی ترقی و پیشرفت نخواهد دید > برای هیچ همه میپریم وسط گود !!! اما برای خوذاک و کار و مسکن و مبارزه با فساد و رانتخواری و قاچاق و گرانی سکوت کرده که تمام این معضلات پدید آمده ناشی از آنهاست !!!
وجدان آدم ها قاضی محکمه خودشونه
اگر رابطه اي هم بوده از نظر اون خانم رضايتي تو اين تجاوز وجود نداشته والا كار به اينجا نمي رسيد.اين دختردرزمان قتل بقدري از تجاوز جنسي منزجر بوده كه حاضر شده براي دفاع ازخودش با چاقو به مقتول حمله كنه. حالا فرقي نميكنه باهم آشنا بودند يا رابطه داشتند .
در گزارش اومده که دختره به پلیس اعتراف کرده که از سه سال پیش با مقتول ارتباط نامشروع داشته! والسلام این که دیگه اینقدر بحث نداره.
لطفا هی نگین ای ول به این دختر!!!!مگر هر حرفی که این دختر در دفاع از خود زده درسته که شما دارین تشویقش می کنین.یعنی قابل باور هست که طرف سه سال با مرد در ارتباط بوده و بعد از سه سال مرد خواسته دختره را ببینه و بعد قصد تجاوز داشته و اونوقت این دختر مرد را کشته!!فکر نمی کنید یه پای داستان می لنگد!!!
دختر هم دخترهای قدیم والله آدم شاخ در میاره ماتا بعد از عقد قیافه عروس خانومو ندیدیم .تا عروسی نمیتونستیم باهم بیرون بریم. ولی حالا جل الخالق
پاسخ ها
مش شعبون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
دمت گرم اینودرست اومدی
دمش گرم
بیا کین داوری هارا به پیش داور اندازیم......به به
دوستان عزیز
فکر نمیکنید این تیتر کمی زشت باشه!!
الحمد الله تو این چند پاراگراف همه این ۳ سال رابطه رو فقط دیدن
چقدر بیکار هستید شما.که اینقدر فکر میکنید البته من هم وسوسه شدم ولی وسوسه نشوید.
کار بسیار به جایی انجام داده اصلاً همه متجاوزها را باید کشت حقش بوده
درسته باهم رابطه داشته اند ولی شاید اینبار طرف میخواسته تجاوز به عنف کنه واسه همین کشتتش .
اگه دختر درست تربیت میشد با اولین ارتباط موضوع را با خانواده در میون میگذاشت
رييس پليس آگاهي استان فارس افزود: در اين راستا دو مظنون دستگير و در تحقيقات هر دو نفر به ارتباط نامشروع با مقتول اقرار كردند كه با انجام تحقيقات بيشتر از يكي از آنان، علت قتل اين مرد 45 ساله كشف شد.
بعد از 3 سال ارتباط نامشروع اقدام به قتل نموده است .
تابی جون
من نصفه شبا هم نمیتونم دوریتو تحمل کنم!!
خیلی گلی :)
کناراتش باشی ارام ارام میسوزی
اینها -هم مرد هم زن -حقشونه که به این ذلت برسن که دیگه ازاین غلطا نکنن
حق هردوتاشونه
بعدش میگن زن و مرد با هم برابرند
خدا عاقبت همه رو ختم به خیر کند عاقبت این دختر شیرازی هم به خیر بشه
به نظر من این دختر کار خوبی کرده است باید همگی حمایتش کنیم
اعداااااااااااااااااااااااام
اعداممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
دختر باید به اشد مجازات محکوم شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار