بازدید 21000

خورشید تقلبی چینی هم آمد!

کد خبر: ۳۷۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۷ 18 January 2014
همیشه ما گمان می کردیم که چینی ها با کالاهای تقلبی خود کشورهایی مثل ما را فریب می دهند تا بتوانند بیش از یک میلیارد دهان باز در کشور خود را سیر سازند؛ اما امروز در رسانه ها تصاویری منتشر شد که نشان می دهد خریدار اصلی جنس های قلابی چینی شهروندان خود این کشور هستند.
 
به گزارش از روزگارنو، به دلیل آلودگی بیش از حد هوا در پایتخت چین و قابل دیدن نبودن آفتاب، تلویزیون های خیابانی این شهر تصاویری از طلوع و غروب خورشید را نشان می دهند تا مردم به جای اصل، خورشید قلابی را تماشا کنند!... در یکی از این تصاویر هم خبر تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا را نشان می دهد.
 
جالب این که ساکنان پکن هم از این امر استقبال کرده با گرفتن عکس یادگاری، خوشحالی خود را نشان می دهند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۶
هواي چين هم به دليل استفاده از بنزين چيني مثل شهرهاي ما آلودست . ماهم بايد به فكر خورشيد مصنوعي باشيم.
از کجا معلوم، شاید یه روزی فاش شد این خورشید تهران هم که صبح ها از پس دودها می بینیم یه LCD بزرگ بوده که از چین وارد کردن.
نکته جالب اینه که قراره از همین چین بنزین وارد کنیم !!!!
ای کاش حداقل سفری به چین داشتید و بعد این حرف ها را می‌زدید.وقتی انسان در خیابان های پکن راه می رود واقعاً افسوس می خورد که ایران ما اینقدر از لحاظ معماری و صنعت از کشوری که تا قبل از انقلاب اصلاًحرفی برای گفتن نداشت ، عقب افتاده .
منظور از اینگونه مطالب القا کردن به مردم مبنی بر اینکه فکر نکنید فقط هوای شهرهای ایران الوده است هوای چین هم الوده است انقدر که خورشید را نمیتوانند ببینند اینگونه تعابیر و برداشت ها توجیه خوبی برای الودگی هوای شهرهای ما نیست و انواع امراض به زودی دامن همه مردم را میگیرد
خخخخخخخخ امان از اين جماعت چشم تنگ!
ما هم که شدیم بزرگترین مشتری خودروهای بی کیفیتشون
!!!!!!!!!!!!!!?????????????????
خب حداقل اونها یه کم به فکر مردمشون هستند میخوان روحیه مردم رو بالا ببرن.
این تقلب نیست نبوغ وابتکار است
اگر چین نبود ..
جالب است اینها را بیان می کنید و می دانید علت اصلی آلودگی در چین به چه دلیل است اما بازهم اجازه می دهید ماشین چینی وارد کشور شود
اطلاع رسانی تون حرف نداره!
اولا چین بزرگترین تولیدکننده و اقتصاد اول دنیاست و اکثر اجناس باکیفیت کشورهای توسعه یافته هم از چین تأمین می شود. حال اگر تجار کشور ما به سود متعارف راضی نشده و برای دریافت سود چند صد درصدی فقط خریدار اجناس کم کیفیت هستند، این تقصیر فروشنده است؟
ثانیا، عکس فوق میدان صلح آسمانی است که از مراکز دیدنی چین بوده و تقریبا همه برای بازدید و عکس گرفتن آنجا می روند و عکس گرفتن در آنجا چیز غریبی نیست....
دم چینی ها گرم که با این همه جمعیت تونستن خودشونو حفظ کنن و فاجعه ای مثل آفریقای گرسنه تو بشریت رخ نداد
مردم دنیا خیلی به چینی ها مدیونن
کشور بدون آزار و اذیت و رفیق انسان ها
جل الخالق
اگر کالاهای چینی تقلبی هست پس چرا اقتصاد دوم دنیا هستن ؟چرا ما ایرانی ها هر چیزی رو که نمیتونیم بدست بیاریم شروع میکنیم به آسمون ریسمون بافتن ،من امیدوارم که ما هم بتونیم جنس تقلبی تولید کنیم و جزو دومین صادر کننده های دنیا باشیم ،به امید اون روز.....
اینکار رو در جهت تبلیغ برای حفظ محیط زیست و یادآوری زیباییهایی که میشه با کاهش آلودگی بهش رسید می باشد..میخوان بگن ببینید از دیدن همچین تصاویر زیبایی محرومیم..چون بعد مدتی آدمای محیط آلوده به محیط خو میگیرن و فراموش میکنن زیبایی یعنی چه...افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست