بازدید 24636

خواب احمدی‌نژاد در دولت روحانی تعبیر شد!

هرچند احمدی‌نژاد شجاعت انجام هر کاری را داشت، ‌نتوانست علی‌آبادی را قانع کند همزمان که رئیس سازمان تربیت بدنی است، ریاست فدراسیون فوتبال را نیز بر عهده بگیرد. شاید هم احمدی‌نژاد خواست و علی‌آبادی هم قانع شد، ولی به دلایل دیگری این کار‌ نشد؛ اما مشابه چنین تصمیمی، اکنون‌ پس از دوران احمدی‌نژاد رخ داده؛ جایی که در یکی از مهم‌ترین فدراسیون‌های ایران، رئیس فدراسیون، سرمربی تیم ملی هم شده است!
کد خبر: ۳۷۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶ 13 January 2014
آقا رسول اینجا، آقا رسول اونجا، آقا رسول همه‌جاپس از‌ نزدیک به ۳۵ ماه فدراسیون کشتی ایران صاحب رئیس و پس از چیزی نزدیک به ۲۴ ماه، تیم ملی کشتی آزاد ایران‌ صاحب سرمربی شد؛ اما شاید ‌کسی گمان نمی‌کرد اجر صبر بزرگ کشتی ایران در این دو منصب بزرگ فقط یک نام باشد: رسول خادم!

به گزارش «تابناک»، وقتی رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی شد، همه اهالی کشتی خوشحال شدند که بار دیگر مدیری از جنس کشتی و البته بی‌حاشیه در رأس این فدراسیون قرار گرفته و اوضاع و احوال این فدراسیون سامان یابد. چه اینکه به ‌رغم موفقیت‌های خوب کشتی در یکی دو سال اخیر، نبود سرمربی برای تیم ملی آزاد و رفت‌و‌آمد محمد بنا، مربی موفق فرنگی، نگرانی‌هایی را از آینده کشتی در ایران ایجاد کرده بود.

اما وقتی رسول خادم آمد و گفت باید از همه افراد در کشتی استفاده کرد و نگذاشت که فردی بیرون‌ گود بماند و کشتی متکی به افرادی خاص شود، همه خوشحال شدند که روزهای آفتابی در انتظار کشتی ایران است، ولی رخدادهای بعدی نشان داد که چندان هم قرار نیست اوضاع بر این منوال پیش برود و پس از آنکه رئیس فدراسیون کشتی برای پست خزانه‌داری کمیته ملی المپیک اعلام آمادگی کرد، روز گذشته با نظر شورای فنی تیم ملی رئیس فدراسیون کشتی ایران، ‌سرمربی تیم ملی ‌شد تا رسول خادم مرد همه‌کاره فدراسیون شود.

آقا رسول اینجا، آقا رسول اونجا، آقا رسول همه‌جا

همه فن حریف بودن البته از ویژگی‌های مدیران دولت پیشین بود و در هشت سال گذشته سابقه داشته و ما کم‌کم داشتیم فراموش می‌کردیم که مدیرانی با چند پست حساس را ببینیم که رسول خادم به این شایعه که او تنها با افراد خاصی می‌تواند کار کند و به همه اعتماد ندارد، پایان داد و با «اصرار» شورای فنی تیم ملی، روز گذشته سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد را بر عهده گرفت. البته شورای فنی که شخص رسول خادم در چینش ترکیب آن کارآمد بود.

اکنون می‌توان معنی اتفاقات چندین و چند وقت اخیر کشتی را فهمید. اینکه چرا فدراسیون کشتی از ساختمان خود به خانه کشتی نقل‌ مکان کرد و یا چرا علیرضا حیدری به ‌نائب رئیسی فدراسیون کشتی برگزیده شد.

به هر حال، اگر آقای رئیس فدراسیون بخواهد از خیابان ورزنده خودش را به تمرین تیم ملی برساند، کجا و اینکه چند پله ‌پایین بیاید و از اتاق ریاست یکراست سر از کنار تشک کشتی در بیاورد، کجا!

آقا رسول اینجا، آقا رسول اونجا، آقا رسول همه‌جا

از سوی دیگر، بی‌گمان علیرضا حیدری که خودش را در حد و اندازه‌های مربیگری تیم ملی می‌داند، پس از انتخاب رسول خادم به عنوان سرمربی، می‌توانست به یکی از منتقدان بزرگ او تبدیل شود. اما حیدری چند روز پیش از این انتخاب پست حساس نائب رئیسی فدراسیون کشتی را پذیرفته و با توجه به مسئولیت‌های خطیری چون جذب منابع مالی و سروسامان دادن به اوضاع اداری چندان وقتی برایش ‌نمی‌ماند که بخواهد به اوضاع شکایت کند. به این ترتیب هم خیال آقا رسول از سروسامان دادن اوضاع فدراسیون آسوده ‌و هم یکی از مهم‌ترین منتقدانش از دور خارج می‌شود.

جالب اینجاست که پیش از رسول خادم، طالقانی، امیر خادم، یزدانی‌خرم و خطیب که عهده‌دار پست ریاست این فدراسیون بودند، به دلیل حجم بالای فعالیت‌های آن نمی‌توانستند حق مطلب را برای کشتی ادا کنند و همواره با انتقادات فراوانی روبه‌رو بودند. حالا ببینید که اوضاع و احوال رئیس فدراسیونی که شانس خزانه‌داری کمیته ملی المپیک را دارد و سرمربی تیم ملی هم شده، چه حجم فعالیتی پیش روی دارد. با این حال آیا نباید برای آینده کشتی نگران بود؟ تحولات اخیر در فدراسیون کشتی، افکار عمومی را به یاد دستور احمدی‌نژاد به رئیس سازمان تربیت بدنی برای در دست گرفتن ریاست فدراسیون فوتبال می‌‌اندازد؛ تصمیمی که هیچ گاه عملیاتی نشد.

هرچند احمدی‌نژاد شجاعت انجام هر کاری را داشت، ‌نتوانست علی‌آبادی را قانع کند همزمان که رئیس سازمان تربیت بدنی است، ریاست فدراسیون فوتبال را نیز بر عهده بگیرد. شاید هم احمدی‌نژاد خواست و علی‌آبادی هم قانع شد، ولی به دلایل دیگری این کار‌ نشد؛ اما مشابه چنین تصمیمی، اکنون‌ پس از دوران احمدی‌نژاد رخ داده؛ جایی که در یکی از مهم‌ترین فدراسیون‌های ایران، رئیس فدراسیون، سرمربی تیم ملی هم شده است!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹۵
انقد از بعضی اسامی استفاده میکنند که دیگه ادم شک میکنه بهشون دیگه کسی تو این کشتی نی یک مسیولیتو به اون بدن
لیاقتشو داره و فعلا" هم از همه سرتره.
امثال جدیدی کا ایراد میگیرین کارنامه هاشون یک دهم خادم هم نیست.
پاسخ ها
فعلاً
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
عزیز من این برادران خادم چند سال قبل نیز ریاست کشتی را بر عهده گرفته بودند و گند زدند و مورد انتقاد قرار گرفتند برای چی؟ برای اینکه در آن زمان که آنان کناره گیری کردند و ریاست را بر عهده گرفتند خواستند که فقط نام خادم ها در مدال آوری تاریخ کشتی بماند برای همین کشتی رو به افول گذاشت که با درایت مسئولین وقت آنان از این سمت کنار گذاشته شدند ولی متأسفانه باز هم میبینیم که برای کشتی(بهتر است بگوییم برای ...)خوابهایی دیده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
چه طور میگی چند شغلی داشتیم فراموش میکردیم... مگر ترکان مال چند وقت پیشه که به این زودی فراموش کردید!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
لیاقت داره شکی نیست...
اما غلامرضا محمدی که با شجاعت بعد از نتایج ضعیف کشتی در المپیک تیم رو رو براه کرد برای سرمربیگری بهتره...
2 جایگاه کاملا متفاوت هستن که با توجه به اهمیت مربی و رییس فدراسیون و دل مشغولی های هر کدام ، بهتر است 2 نفر سکاندار 2 پست مذکور باشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
روحانی مچکریم
فاتحه کشتی خونده شد
اگه موفق شد که خیالی نیست
اما من فکر نمیکنم به هر دو کار برسه
خوب دیگه اگه تیم ملی سه ساعت صبح و سه ساعت عصر تمرین داشته باشه دیگه وتی برای ریاست نمیمونه
مگه اینکه نخواد به طور کامل بالای سر تیم باشه
همچنین ممکنه هوای ازاد رو بیشتر از فرنگی داشته باشه
یک مطلب پر از عقده و غرض !

تغاری بشکند، ماستی بریزد ... !

متأسفم برای بخش ورزشی همیشه غرض ورز شما با آقایون خادم (که البته همه می‌دونن از چه بابت ناراحتید!) .
آقا رسول
وقتی اومدی با خودت نور آوردی
با این کار نور چشامو اذیت می کنه
مگر بطور قانونی رئيس فدراسيون می‌تواند سرمربی تيم ملی هم باشد! مگر سرمربی توسط رئيس فدراسيون انتخاب نمی‌شود؟ اين اتفاق مانند اينست که رئیس جمهور خود را به عنوان وزير امور خارجه هم معرفی کند. اگر اين مسئله قانونی است پس وای به حال قانون و اگر غيرقانونی است چطور انجام شده است!!؟
تقصیر دولت چیه ؟ دولت که نباید تو کار فدراسیونها دخالت کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
تا دیروز همه چی تقصیر دولت بودا!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
روحانی مچکریم
مگرقحط الرجال است که هرمدیری می بایست چندپست داشته باشد.اقای خادم شماهم که داریدبی راهه می رویدخدابدادمان برسددراین مملکت.
با تمامی احترامی که برای آقای رسول خادم قایل هستم اما در حال حاضر مربیان بسیار ارزنده ای در کشتی آزاد داریم که میتوانند سکان هدایت کشتی کشور را در دست بگیرند و جناب خادم هم به وظایف مدیریتی خودشون برسند .
آقایان برزگر و . . .
پاسخ ها
داش حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
دوست خوبم میدونی چه کسانی عضو شورای فنی تیم ملی هستند.؟
همون هایی که شما به عنوان مربیان ارزنده درنظر داری.بزرگانی چون برزگر و رضائی و...
پیام
| Germany |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
دوست عزیز: آقای برزگر در مصاحبه تلوزیونی امشب اعلام کرد که من خودم موافق هر دو مسوولیت خادم هستم.
خیلی بی ربط بود مقایسه خادم با عبی آبادی هر کی این مقاله رو نوشته مشکوک میزنه
lمشکل ما ایرانیها اینه که به بعضی ادمها بیش از اندازه بها میدیم. . اینکه حتما در این کشور 75 میلیونی حتما قحطالرجاله که ....... و بگذریم تا بوده همین بوده . سرتان را درد نیاوریم . اما اینکه مدعیان عدالت خود ناعادلانه رفتار میکنند ادمو دو چندان اذیت میکنه
با اين كار بسيار مخالفم و به نوعي توهين به كشتي خودمان مي دانم و به معناي قحط الرجالي كشتي اين مرز و بوم تعبير مي شود. از نظر فكري و نظري مشايه تفكر احمدي نژاد و دوستان مي باشد. همه چيز در قبضه قدرت خودشان!!
همه تفصیرهارو نباید به گردن دولت انداخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
روحانی مچکریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
بله کاملا درسته!!!!!!
همه تقصیر ها را باید گردن دولت سابق انداخت.
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
لابد فقط در زمان احمدی نژاد همه تقصیر ها به گردن دولت و بخصوص شخص احمدی نژاد بوده است .....!!!!!!!!
رئیس فدراسیون یک پست تقریبا تشریفاتی است ومعمولا وظایف آن را نایب رییس انجام میدهد .چرا اینگونه به موضوع نگاه نکنیم که نباید دو وزنه سنگین کشتی ایران (خادم وحیدری)همزمان از مسایل فنی دور بوده وصرفا به مسایل ادارد بپردازند؟دیگر آنکه بنا بر قانون دو پادشه در یک اقلیم نگنجند،خادم میتواند از بزرگانی چون طلایی ومحمدی در پست مربی تیم بهره برد تاهم کادر فنی تیم قدر شود وهم نهایتا حرف آخر -از بعد فنی -باخودش باشد که با توجه به قابلیت های خادم کار معقول ودرستیست.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
اگر پست تشريفاتي هست چه اصراري هست كه خود خادم باشه ؟!
من با دوشغله بودن مخالفم حتی خوبانی مثل ...!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
روحانی مچکریم
شما رسول خادم قهرمان جهان و المپیک و یکی از برترین کشتی گیران تاریخ کشتی ایران و جهان باتحصیلات عالیه و سوابق مدیریتی و مربی گری را با علی آبادی مقایسه می کنید که به واسطه دوستانش به ورزش چسبید؟
هرچند انتقادتان درست است ، اما مثالتان غلط بود .
زيرا در اين ماجرا ، رئيس جمهور و دولت نقشي ندارند ،
با سلام
خدمت تمام دوستان عارضم که مشغله ریاست فدراسیون کشتی بسیار کم است و میشه بگی که 90 درصد کارها را نایب ریس و دبیر فدراسیون انجام می دهد پس زیاد نباید نگران مشغله کاری آقای خادم بشویم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
با سلام
با این اوضاع پس مجلس زیاد نباید دغدغه دو یا چند شغل ها را داشته باشد چون خیلی ها به شغل دوم یا سوم یا .... می رسند.
آقا رسول نباید قبول میکرد ، همه میدونیم که آقا رسول خادم بهترین هاست و شکی توش نیست
سرمربی کشتی اگه بخواد کارشو درست انجام بده تمام وقت کار بکنه بازهم وقت کم میاره
رئیس فدراسیون هم همینطور
کلا" اینکار ایشون درست نیست و معنیش اینه که تو این مملکت هیچ فردی که صلاحیت مربیگری تیم ملی رو داشته باشه وجود نداره. البته برادر ایشون هم سابقه تقریبا" مشابهی دارند.
مسئله داشتن لیاقت نیست اینکه یه رویه مسخ شده دوباره داره احیا میشه
مملکت شده مافیا و باند بازی .ای خدا
تیم کشتی ایران فقط درزمان خادمها پس از انقلاب قهرمان جهان شده
چرا توی فیس بوک سایت تابناک صفحه نداره؟
حالا که همه اشخاص حقیقی و حقوقی دارن چرا سایت شما نداشته باشه
تابناک یک ذره انصاف داشته یاش ، به دولت روحانی چه ربطی داره ؟
پاسخ ها
داش حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
حرف تابناک که انتقاد از دولت قبل بود یه جورایی تحقیر دولت قبل بود .شما بهت بر نخوره تابناک اهل انتقاد از دولت کنونی نیست
مگر قحط الرجال یا قحط الورزشکاره!
تو روزگاری که ایشان به غیر از این کارها ظاهراً کار اقتصادی هم انجام میده واقعاً
نمی تواند .
به داد کشتی برسید!!!!!!!
بايك دست نميشود دو تا هندوانه برداشت
فقط عباس جديدي لياقت سرمربيگري تيم ملي را دارد
یک مدال طلای قهرمانی جهان در سال ۱۹۹۸ و دو مدال برنز در سال‌های ۱۹۹۵ و ۱۹۹۹ را در اختیار دارد. جدیدی در فینال المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا در یک رقابت جنجالی با رأی داوران به نفع کورت انگل امریکایی به مدال طلای المپیک دست پیدا نکرد و مدال نقره المپیک را بر گردن آویخت. جدیدی در آن مسابقات لری خابلوف برندهٔ چندین مدال طلای المپیک و جهان را با ضربهٔ فنی شکست داده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
تو که انقدر خوب تاریخ یادته یکم هم در مورد دوپینگ اقای جدیدی مینوشتی تا نوجوانان این سرزمین بهتر بشناسنش!!
پیام
| Germany |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
با این حرفت نشون دادی از ورزش چیزی نمیدونی.چون جدیدی دانش مربیگری نداره اما ورزشکار خوبی بوده.در حال حاضر هیچ کس بهتر از خادم نیست.
راستي رسول خادم توي شوراي شهر هم هنوز هست؟
پاسخ ها
فرامرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
خیر .

ایشون در حالی که برای شورای چهارم ثبت نام کرده بودن و صلاحیتشون هم رسماً تائید و ابلاغ شده بود، طی نامه‌ای اعلام کردن که بدلیل دغدغه داشتن در زمینه تدریس در دانشگاه و خدمت در کشتی، از شرکت در انتخابات شورای شهر انصراف میدن (ویکیپدیاشون رو می‌تونی بخونی) .
چرا با تنگ نظری و غرض تحلیل میکنی از قضا با انتصاب حیدری در پست نایب رئیس مشخصه تقسیم کار خوبی کرده ومسائل مدیریتی فدراسیونو به ایشون محول کرده که مدیر لایقیه ومسائل فنی تیم ملی رو خودش به دوش کشیده یه خورده انصاف هم خوب چیزی
پاسخ ها
داش حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
تابناک یادش رفته ما در سال 2014 هستیم و انتقاد از گذشته فایده ای نداره.و مدام در حال کوبش دولت قبله.شما هم زدی تو خال
مشکل ما اینه در این مملکت

که همه میخوان یک تنه امام زمان بشوند

بابا شما به اندازه شغلت کار کن
به اندازه شغلت پول بگیر

به اندازه توانت خدمت کن

یک آدم حرفه ای همزمان چند کار انجام نمیده

پس نشان میده ایشان مدیر حرفه ای نیست

قطعا باشکست روبرو میشه

دیگه دوران آزمایش و خظا گذشته اشت
این دوستان چی میگن نفر تو کشتی کم داریم بگم
کلا" اینکار ایشون درست نیست و معنیش اینه که تو این مملکت هیچ فردی که صلاحیت مربیگری تیم ملی رو داشته باشه وجود نداره. البته برادر ایشون هم سابقه تقریبا" مشابهی دارند.
متاسفم بگم تابناک رسالت خودش که انتقاد از دولت کنونی (انتقاد سازنده) هست رو از دست داده و مدام در تمام گزارشاتش پای دولت قبل رو وسط میکشه.
تابناک ما وارد سال 2014 شدیم و رئیس دولت جناب آقای روحانی می باشد.
همه اینا رو نوشتی .. ولی چه ربطی به دولت روحانی داره؟ اصلا با اون قضیه احمدینژاد و علی آبلدی قابل مقایسه ست؟
همه اینا رو نوشتی .. ولی چه ربطی به دولت روحانی داره؟ اصلا با اون قضیه احمدینژاد و علی آبلدی قابل مقایسه ست؟
کشتی گیران ما تا قبل از امدن خادم از اسم کشتی گیران روس میترسیدند حاضرم شرط ببندم با خادم ما بهترین نتایج را میگیریم
تابناک جان مگه نمیبینی کاربر ها میگن به دولت چه ربطی داره خب شما هم رعایت کن دیگه، این موارد فقط زمان احمدی نژاد و علی آبادی به دولت مربوط میشد و از این دولت دیگه مربوط نمیشه نکنه پیام 24 خرداد رو دریافت نکردی؟؟؟
لیاقت داره
جدیدی داره از حسادت میسوزه
خادم رو با علی آبادی مقایسه میکنید؟
خیلی بی انصافید.
به دشمنان خادم که الحق والانصاف خادم ملت بوده و هست میگویم کور باد چشمی که تنواند اینهمه موفقیت را در فرزند این مملکت ببیند و در ادامه میگویم افرادی که تابحال کشتی را اداره میکردند همیشه بیشتر از موافعی بوده که خادمها در مسئولیت کار بوده اند درود بر رسول خادم آنهاییکه برعلیه خادم حرف میزنند باید بدانند که ما رسول خادم را عقاب عرصه های سخت و ناشدنی میدانهای سخت رقابت برای اعتلای نام ایران میدانیم لذا به این مگسها میگوییم که ای مگس عرصه سیمرغ نه جولنگه توست عرض خود میبری زحمت ما ( عقاب بزرگ عرصه کشتی جهان یعنی رسول خادم )) میداری زنده و جاوید باد فرهنگی که خادم ها در آن رشد یافته اند و راهشان پررهرو باد
اصولا وقتی یک مدیر ارشد در یک سازمان خود را با کار های کارشناسی درگیر میکند نشانه آن است که شخص مذکور هنوز به بلوغ کاری نرسیده است و شایسته پست ارشد ریاست یا مدیرت ارشد آن سازمان را دارا نیست.آقای خادم ورزشکار بزرگی بوده اند و کارنامه مربیگری ایشان بخصوص در کسب قهرمانی جهان قابل قبول است اما باید بداند وظیفه اصلی ریاست فدراسیون کشتی تعریف استرتژیک اهداف و راههای رسیدن به آنها درمقیاس کلان است که به تنهایی از عهده یک نفر بر نمیاید. کار های فنی مربیگری کشتی بایسنی به افرادی مانند غلامرضا محمدی محسن کاوه- اکبر فلاح و دیگران واگذار میشد و خادم اینان را در راه رسیدن به اهداف کلان کشتی حمایت میکرد.
پاسخ ها
پیام
| Germany |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
اشتباه نکن.بیشتر بررسی کن.اونا در سیستم جهانی وجهه خادم رو ندارند.
کاش یه خرده جنبه داشتن و انقد دنبال پستای بیشتر نبودن بهتر بودن آقای خادم یکی از این مسولیتهارو قبول میکرد
قابل توجه، ناشناس 11:30

موضوع لیاقت نیست. موضوع محدودیت وقت، توان و انرژی است. موضوع نادیده گرفتن قوانین است. مثل این است که بگوییم سرالکس فرگوسن باتوجه به لیاقت و درایتی که ازش سراغ داریم، هم عضو هیئت مدیره باشگاه منچستر باشد، هم رئیس فدراسیون اسکاتلند!!!
میدونم که اینو نمیزاری تابناک ولی بدون که عجب قیاسی کردی ها این کجا و آن کجا کسی که هم رییس فدراسیون شده هم مربی یکی از افتخار آفرینان این مملکته و معلومه که کار و باید به کاردان سپرد
به دولت چه ارتباطی دارد تابناک بی ربط حرف می زنی
در قانون شوراها یک ماده داریم که عضویت در شورا شغل نیست لذا موضوع انتخاب ایشان بعنوان فدراسیون مشکل قانونی ندارد
ین دیگه اخرشه.
با سلام.فقط میتونم بگم رسول خادم لیاقتشو داره آفرین بر خادم دمش گرم.
ببخشید چه ربطی به دولت روحانی داره؟ رئیس فدراسیون با انتخابات مشخص می شه....
بنده به عنوان یه عضو کوچک از خانواده ی کشتی فکر میکنم کسی بهتر از رسول خادم برای سرمربیگری تیم ملی وجود نداره،به جرات میشه گفت رسول خادم از لحاظ فنی اگر بهترین نباشه جزو سه نفر برتر مربیان جهان هستن.حضور علیرضا حیدری عزیز در کنار ایشون در فدراسیون مطمئنا میتونه به رسیدگی بهتر ایشون به امور فدراسیون کمک کنه.بهتره به جای این که خودمون رو دایه ی مهربان تر از مادر بدونیم واقعا به فکر ورزش اول کشورمون باشیم.بهتره که اجازه بدین افرادی از خامواده ی کشتی برای این ورزش تصمیم بگیرن.با آرزوی موفقیت برای کشتی ایران و رسول خادم عزیز
بهتره خادم وزن كم كنه،خودش كشتي هم بگيره،بد نيست كيروش يه نگاهي هم به خادم بندازه،در ضمن حالا كه محسن قهرماني محروم شده بهتره از خادم به جاش استفاده كنند،البته خادم با توانايي هاي زيادش ميتونه جاي خالي نكونام در استقلال را هم پر كنه
بهتره خادم وزن كم كنه،خودش كشتي هم بگيره،بد نيست كيروش يه نگاهي هم به خادم بندازه،در ضمن حالا كه محسن قهرماني محروم شده بهتره از خادم به جاش استفاده كنند،البته خادم با توانايي هاي زيادش ميتونه جاي خالي نكونام در استقلال را هم پر كنه
چرا هر چی میشه فقط انتقاد می کنید (با بی انصافی)
خادم توانمند و میتونه با مدد حق ان شاء الله
نكن آقاي خادم اين كارو
اين كفاشيان هم ياد ميگيره،جاي كيروش رو ميگيرها
بترکه چشم حسود
کشتی فقط مدال میخواد نه میز وصندلی
کشتی گیر وتیم اماده سازی میخوادنه پست .....
فدراسیون ومدیریت و...یعنی همان دایره تشک کشتی که قهرمانهاش ایرانی باشند مابقی ان بادنجانهای دور قابچینه
جالبه احمدی نژآد یکارم نکرده شما میگین نیتش رو داشته !
منتظر دست گلهای بیشتری هم باشید. هنوز تا پایان چهار سال فرصت زیادمونده که بعدش همه فریاد بزنن احمدی نژاد کجایی بیا نجاتمون بده.
معني رانت يعني چي...؟
سلام وعرض ارادت خدمت جناب دكترخادم؛ اول بايدخادم شناخت وپس ازآن قضاوت نمود.جناب خادم هميشه متكى به تلاش،تدبيروتجربهو مديريت خدادايست كه اوراپهلوان ساخته،صدالبته اين مسئوليت هابرايشان درجمهورى اسلامى خيلى اندك است.مطمئنم موفق خواهدبود
آقا قحط الرجاله
تازه به مشغله کاری آقای خادم مدیریت یک شرکت خدمات بیمه ای را هم اضافه کنید
ما که میدونیم شما داری سنگ کی رو به سینه میزنی...جناب تابناک جانب انصاف رو رعایت کن لطفا...
این مقاله کاملا مغرضانه و مصداق فرافکنی بود،جناب نویسنده فقط سعی داشت بگه این کار خیلی بده ولی اسناد و دلایل منطقی که نشون بده سرمربیگری خادم تا اینجا نتایج منفی داشته و کشتی رو به عقب برده،نشان داده نشد،دوتا نکته هست:اولا شکی نیست رئیس فدراسیون و همزمان سرمربی بودن یا اصلا دوشغله بودن کار خوبی نیست،ولی با استانداردهای جامعه ورزش خودمون اگه بسنجیم قطعا تو این مورد جواب داده نتایجش هم مخصوصا در المپیک که فصل برداشت زحمات جامعه ورزشه،به شدت مثبت بوده.درسته که دو شغله بودن خوب نیست و باعث عدم تمرکز بر هریک از اشغال شاید بشه،ولی در این مورد جواب داده.از طرفی،ما زیادی کشتی مون رو حرفه ای فرض کردیم،مگه اون فوتبال که اوج ورزش حرفه ایمونه ریاست فدراسیونش به عنوان شغل در روز چند ساعت صرف ریاست میکنه.فعلا که اینجا ما داریم نتیجه مثبت میبینیم و بهتره از زمانی انتقاد کنید که تو المپیک،آزاد و فرنگی رو هم یه برنز گرفت.یا بهتره از فدراسیون هایی انتقاد کنید که ده ها رئیس و مسئول دارن ولی انگار بی صاحاب و هرکی هرکیه.نکته دوم اینکه این مساله چه ربطی به روحانی داره؟واقعا به نظرت روحانی اینقد کوچیکه که از خادم بخواد سرمربی شه؟
آقا جان گشتی گیران ما در مقابل کشتی گیران روس همیشه کم میاوردند و میارند آقای خادم اولا یک مدیر راهبردی است کارش را بلده آدم با اخلاقیه و مدال هاش هم کاملا خوش رنگه , ایشان صاحب سبکه , اقا رسول کشتی ایران را قهرمان المپیک میکنه این خط و این نشون, در ضمن ایشان جزوء 10 کشتی گیر قرن گذشته هم بود ,مهم اینه که کارها را اصولی و علمی میبره جلو ,نتایج تیم ملی کشتی هم گویای موضوعه (قهرمانی جهان در خارج از خانه در سال گذشته )به نظر من خادم در کشتی آزاد همان جایگاه را داره که محمد بناء در کشتی فرنگی { دورد بر رسول خادم و محمد بناء این دو گوهر کشتی ایران }
آقای خادم بهترین گزینه است... لطفاً انقدر براشون حاشیه درست نکنید. بزارین کارشون رو انجام بدن.
آقای خادم بهترین گزینه است... لطفاً انقدر براشون حاشیه درست نکنید. بزارین کارشون رو انجام بدن.
با عرض سلام
برادر من آخر چرا شماها در همه صحنه ها دنبال ایجاد تنش و برهم زدن آرامش محیط هستید. کارنامه و رزومه خاندان خادم خصوصا آقا رسول کاملا برای همه مبرز می باشد.
ایشون هم از لحاظ اخلاق و هم علم مدیریت سبقه خود را نشان داده است. بهتر است بجای زود قضاوت کردن و متهم کردن ایشان به ایشان فرصت بدهیم و همه با یک عزم ملی برای ارتقاء کشتی ورزش اول مملکتمون تلاش کنیم.
مطمئن باشید که آقای خادم برای خدمت به این عرصه وارد شده است.
خواهشم این است که صبر کنید و حمایت
یاعلی
شكي در شايستگي برادارن خادم نيست ولي افراد شايسته ديگر هم در كشتي ايران كم نيستند ولي از روابط نزديك برادران خادم با بزرگان كشور برخوردار نيستند به همين دليل هيچگاه فرصتي براي خدمت ندارند. يك برادر معاون وزير و اونيكي رئيس فدراسيون و مربي كشتي و شوراي شهري....
موضوع لياقت نيست بلكه يكه تازي كردن وديگران از گود بيرون كردن است
البته كه حق اين قهرمان است به جز اين هم اگه خوب بگرديم قهرمانان قديمي زيادي توي كشتي داريم كه استوره هستند كه كنار كشيده اند.
وقتي پاي پول وسط باشه همه چيز قابل حله!
ورزش ما (کشتی) تازه داره به دست صاحبانش میرسه. خادم حقشه که این عناوین رو گرفت چون زحمت کشیده برای کشتی ایران
به هر حال رسول خادم خیلی بهتر از غلام محمدی جواب گرفته از نظر مدال هم خیلی از محمدی بهتره
خادم رو با علي آبادي مقايسه ميكنيد متاسفم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار