بازدید 5230
۱

سقوط پرايد با 6 سرنشين به کانال فاضلاب

کد خبر: ۳۷۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶ 11 January 2014
سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از سقوط يک دستگاه سواري پرايد به عمق هفت متري يک چاه فاضلاب در کيانشهر خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سيد جلال ملکي در اين باره گفت: به دنبال اعلام يک مورد حادثه سقوط خودرو به عمق يک کانال فاضلاب ستاد فرماندهي در ساعت 18:06 روز پنجشنبه آتش نشانان ايستگاه 21 را به همراه تجهيزات مربوطه به محل حادثه واقع در خيابان شهرزاد، سه راهي کيانشهر اعزام کرد.

وي افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که يک دستگاه سواري پرايد با شش سرنشين در حال حرکت در مسير خيابان بوده که ناگهان پس از برخورد با يک بلوک سيماني از مسير خود منحرف شده و به عمق هفت متري يک کانال فاضلاب در حال حفر سقوط کرده است.

سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با بيان اينکه آتش نشانان اقدام به ايمن سازي محل حادثه کرده و همزمان با آن اقدامات خود براي خارج کردن شش فرد محبوس در کابين خودرو را آغاز کردند افزود: عوامل اتش نشاني با برش کابين خودرو شش سرنشين پرايد را که سه کودک در ميانشان ديده مي‌شد، خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحويل دادند.

ملکي با بيان اينکه اين شش تن براي انتقال به مراکز درماني به عوامل اورژانس تحويل داده شدند، گفت: پس از آن آتش نشانان به وسيله جرثقيل و تجهيزات مخصوص اين خودرو را از داخل کانال خارج کرده و به حاشيه خيابان منتقل کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
در این گونه حوادث عامل اصلی که آب و فاضلاب میباشد باید مقصر شناخته شود و خسارت پرداخت کند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست