بازدید 12926

پوتین: رژیم عربستان تروریستی است

کد خبر: ۳۶۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴ 05 January 2014
رئیس جمهوری روسیه با تروریستی خواندن رژیم عربستان خاطر نشان کرد روسیه به زودی پاسخ عاملان انفجارهای ولگوگراد را خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الغد، ولادیمیر پوتین گفت: روسیه به زودی پاسخ عاملان انفجارات ولگوگراد را خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه این انفجارها شبیه انفجارهای عراق، سوریه و لبنان است، افزود:  برای شناسایی مجرمان نیاز به فرصت بیشتری نیست و ما به زودی پاسخ آنها را خواهیم داد.

پوتین افزود: پاسخ ما طوری خواهد بود که نقشه خاورمیانه را تغییر خواهد داد. وی همچنین رژیم حاکم بر عربستان را رژیمی تروریستی توصیف کرد.

این در حالی است که پس از انفجارهای تروریستی شهر ولگوگراد اعلام شد بندر بن سلطان رئیس دستگاه جاسوسی عربستان سعودی در دیدار با ولادیمیر پوتین که در سال جاری شمسی برگزار شده بود مسکو را تهدید کرده بود که اگر همچنان به حمایت خود از نظام بشار اسد ادامه دهد ریاض از نفوذ خود در میان گروههای افراطی حاضر در قفقاز و چچن برای فشار بر روسیه استفاده خواهد کرد.

بعد از این تهدیدها "دکو عمراف" رهبر افراطیان حاضر در قفقاز از تمامی نیروهای خود خواست تا تمام توان خود را برای جلوگیری از برگزاری بازیهای المپیک زمستانی که در ماه فوریه در سوچی برگزار می شود به کار بگیرند.

لازم به ذکر است عمراف صراحتا اعلام کرده بود که از طریق انجام فعالیتهای انتحاری از برگزاری این مسابقات جلوگیری خواهد کرد.

برخی اخبار حکایت از آن دارند که روسیه پیش نویس قطعنامه ای مبنی بر تروریست خواندن عربستان را تقدیم شورای امنیت کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۱
انتشار یافته: ۳۳
باید روسیه جاسوسهای خود را برای ضربه زدن به منافع عربستان به لبنان عراق قطر امارات اردن مصر بفرستد و عمال عربستان را ترور کنند.
مرگ خوبه برای همسایه تا وقتی این اتفاقات تو کشورهای دیگه می افتاد عربستان تروریست نبود حالا تازه یادتون افتاده که داره جنایت می کنه ؟ این روس ها عجب آدمایی هستند.
احسن. روسیه بالاخره از خواب بیدار شد.
خدا عادل است و درجای بر مسند عدل نشسته؛ عربستان و شیوخ نفت خور ، هوسباز و خونریز عربی تقاص ای سفاکی ها را در آینده نزدیک خواهند دید؛ انشاء ا...؛ البته روسیه و.....باید این زهر رابچشند تا بیدار شوند.
بايدازقطعنامه حمايت شود، مدارك حمايتها ومستندات دخالت آل سعوددرلبنان وعراق جمع آوري وبه سازمان ملل ارسال شود. چرا سكوت؟؟؟؟؟؟
جالب شد.ببینیم هارت و پورت میکنی عمل هم میکنی؟!
به امید نابودی رژیم افراطی ال سعود
اگر این قعطنامه تصویب شود شلیک موشک های روسیه به ریاض بصورت هشدار یعنی تهدیدی که چند ماه پیش روسیه هشدار ان را داده بود دور از انتظار نخواهد بود
به نقل از پایگاه الغد! واقعا فکر می کنید این ادبیات پوتین است؟
پوتين جون تازه فهميدي،بيا سمت ايران كه هواي ايرانو داشته باشي همچين ميزنه تو دهنشون كه نتونن جيك بزنن وهابياي كثيف.منافع جفت كشورها در اتحاد به شرطي كه خيانت نكني.
انها باید بدانند همه کشورها خویشتن داری ایران را ندارند.
دقیقأ مثل داستان شیخ سعدی و ماجرای توهین پسرک ولگردی در بازار به او که قدری پول به او داد و گفت بذار از ما نخورده باشه ! و پسرک با تکرار این کار با یک نظامی در طمع پول بیشتر سر خود را از دست داد.
یا زهرا.خودتان یک نظری کنید و ال سعود را ریشه کن کنید
اگه راست ميگه ،اسلحه وموشك نفروشه به اين يهودى عرب نما،پشت سر ان كار را ميكنند جلو شعار ميده،حق خرس هاى روس هست،با ايران منافقانه رفتار كن اين هم انعام
خاندان آل سعود كثيف تر از اسرائيل هستند
بالاخره يکى پيدا شد که فرياد چند ساله مظلومين ترورهاى سلفيهاى قاتل سعودى را به گوش جهانيان برسونه .
آقاى پوتين خيلى ممنون که اين وظيفه را به عهده گرفتى .
رژیم عربستان داره با دستهای خودش گورشو میکنه
باید از تیره شدن رابطه عربستان با روسیه و آمریکا خوشحال باشیم
نقشه خاور میانه رو تغییر بدی!؟؟؟ تو؟؟؟ بی خیال بابا! روسها همیشه بلوف میزنند ! تو خودت مواظب باش تا روسیه تجزیه نشه بقیه اش پیش کش!!!
عربستان مهد اسلام ومسلمین است و کمونیستها هیچ اقدامی نمیتواند بکنند چون خدا انها رو محو خواهد کرد
خدائي دم اين پوتين گرم هرچند دين درست و حسابي نداره و لي نشون داده كه ازاده است
چه عجب یکی حرف درست زد
نقشه خاورمیانه را تغییر خواهد داد؟؟؟؟؟؟؟؟
پس چرا در مجامع بين المللي اقدامي نمي كنند. امروز خطر تروريسم از جنگ جهاني سوم بدتر است البته عربستان مجري بي اختياري است ريشه اصلي تروريسم امريكا و رژيم صهيونيستي است
دمت گرم پوتین واقعا صریح و بی پرده صحبت کردی

ان شا الله مرگ آل سعود (سقوط) نزدیک است
مگر روسيه كاري كنه ، وگرنه ما مدام به عربستان را برادر و حسن همجواري آنهارا تاكيد مي كنيم . اگر يك هزارم اين اتفاقاتي كه عربستان به سر ما آورده بود ، بسر كشور ديگري آورده بود ، آنوقت موضوع ديدن داشت .
رژیم شیطانی آل سعود سعی میکند برای بقای عمر نحس خودش تمامی دنیا را درگیر درگیری و آشوب کند تا شاید چند روزی بیشتر دوام بیاورد و حکومت کند ... انشاءا... بزودی شاهد نابودی این رژیم منحوس و جعلی باشیم... و حرمین امن و شریف الهی از دست آنان آزاد گردد
از بی عرضگی کشورهای خاورمیانه است که هر کسی از جایش بلند میشه و میگه میخواد نقشه خاورمیانه را تغییر دهد چرا نقشه جاهای دیگه را تغییر نمیدن
لعنت برملک عبدالشیطان حاکم عربستان
احسن به پوتین با این قاطعیت و اقتدار حالا نوبت این است که ما هم که قربانی تروریسم سعودی ها هستیم با همراهی با پوتین ریشه سعودی ها را از خاک بیرون کنیم .
آقای پوتین چقدر ساده تشریف دارید چون بندر بن سلطان بعد از انفجارهای تروریستی در سوریه و عراق و لبنان که اظهر من الشمس است میگه کار ما نیست ولی بشما که صراحتاً گفت یا دست از سوریه بردار یا ما افسار تندروهای چچنی را باز میکنیم حالا فهمیدی منظورش چی بود!!
جانا سخن از زبان ما می گویی
ايران نيز چنين كند.
عربستان برگترین حامی تروریسم دولتی است و روی اسرائیل را سفید کرده و باید تاوان کارهای خود را بدهد
ای ول به پوتین، دل ما هم از این عربستانی ها خون است. ایران باید حتماً از این قطعنامه احتمالی حمایت کند
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی