بازدید 25975

شیخ سلفی و آرزوی جنگ با امام زمان (عج)

کد خبر: ۳۶۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶ 05 January 2014
فیلم ویدیویی جدیدی روی اینترنت منتشر شده است که در آن عدنان عرعور مفتی فتنه‌گر و تندرو سلفی آرزو می‌کند از سربازان ارتش "سفیانی" باشد، همان کسی که در اوایل عصر ظهور به نبرد با حضرت امام مهدی (عج) خواهد رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عدنان عرعور، شیخ سلفی سوری که مقیم عربستان است، در سخنانی از تریبون تبلیغاتی خود موسوم به شبکه "شذا" گفت: امیدواریم انشاء الله زیر لوای پرچم لشکر سفیانی باشیم.

سفیانی کیست؟

احادیث وروایات درباره السفیانی متعدد و متواتر است. او «عثمان بن عنبسه» از فرزندان «خالد بن یزید بن معاویه است و چون از نسل ابوسفیان است، معروف به «سفیان» است. او مردی است با چهره‌ای ترسناک و آبله روست و چشمانی کبود دارد. او از سرزمینی خشک به نام «بیدا» که سرزمینی بی آب و علف در بین مکه و شام است، خروج می‌کند.

عثمان بن عنبسه کیست و ادعای او

سفیانی ازفرزندان یزید بن معاویه بن ابوسفیان  لعنة الله علیهما است. در حدیثی از امام صادق (علیه السلام) آمده است که فرمود:«آنگاه که خورشید به مغرب خود نزدیک می‌شود، کسی از مغرب فریاد می‌زند: ای مردم، مولای شما در بیابان خشک (بیدا) ظهور کرد و اوعثمان بن عنبسه ازفرزندان خالد بن یزید بن معاویه بن ابوسفیان است. با اوبیعت کنید تا هدایت شوید و با اومخالفت نکنید که گمراه می‌شوید. پس ملائکه و جن او را تکذیب می‌کنند. هرآن‌ که درشک وتردید است وهرکافر و منافقی با ندای او گمراه می‌شود».

شیخ صدوق از ابو منصور البحبی نقل کرده است که می‌گوید: از امام صادق (علیه السلام) درباره اسم سفیانی سؤال کردم. فرمود: «تو را با اسمِ او چه کار؟ هر گاه مناطق پنج‌ گانه شام: دمشق، حمص، فلسطین، اردن و حلب را تصرف کرد، منتظر فرج باشید.» گفتم: آیا 9 ماه این را در تصرف دارد؟ فرمود: «خیربلکه تصرف او 8 ماه است که یک روزهم بر آن اضافه نمی‌شود.»

بعد ازاین‌ که سفیانی تسلیم پیشنهاد اطرافیان خود می‌شود، درمقابل امام مهدی (علیه السلام) می‌ایستد و آن حضرت (علیه السلام) را به مبارزه می‌خواند. پس امام مهدی (علیه السلام) او را از جنگ بیم می‌دهد. اما سفیانی بر جنگ علیه امام (علیه السلام) پا فشاری می‌کند. بدین ترتیب بین لشکر سفیانی و لشکر امام (علیه السلام) جنگی در می‌گیرد، که پیروز آن مهدی (علیه السلام) است. حکمرانی سفیانی پایان می‌یابد و اسیر می‌شود و امام (علیه السلام) او را به درک واصل می‌کند. و این گونه امام (علیه السلام) برعراق مسلط می‌شود.

[قول دیگردربارة کشته شدن سفیانی] این است که او به شام فرارمی‌کند وامام (علیه السلام) عده‌ای از یاران خود را به دنبال او روانه می‌کند وآنان پس ازدستگیری سفیانی اورا به قتل می‌رسانند.
 

فرو رفتن لشکر سفیانی در زمین از رویدادهای مهم زمان سفیانی


این واقعه  خسف  چند روز پس از ظهور صورت می‌گیرد و معجزة بزرگی است که امدادی الهی برای قیام مهدی (علیه السلام) است و با این رخداد مردم به صراحت به عدالتِ دعوت اما (علیه السلام) و حقانیت قیامش ایمان می‌آورند و حتی این امر سفیانی را هم تحت تاثیر قرار می دهد که مهم‌ترینِ نتایج آن‌ فتح عراق بدون خون‌ریزی است.

اندکی بعد سفیانی به شام فرار می کند و امام مهدی (علیه السلام) عده‌ای را درپی او روانه می‌کند.

این افراد در بیت المقدس به سفیانی می‌رسند و در آن‌‌ جا روی صخره‌ای او را گردن می‌زنند.

سفیانی پس از خروج پس از خروج مناطق پنج گانه شام: دمشق و حمص در سوریه، فلسطین، اردن و حلب را تصرف می کند.

او به این مناطق اکتفا نمی کند، بلکه لشکریان خود رابه اطراف گسیل می‌دارد که بخش بزرگی از لشکریان او به طرف بغداد و کوفه می‌روند و در آنجا قتل و فساد به راه می‌اندازند و اهل آنجا را تارومار می‌کنند.

در کوفه و نجف اشرف نیز قتل عام می‌کنند.

پس از آن، قسمتی از لشکرآن ملعون به شام و قسمتی دیگر به مدینه می‌روند.

بخشی از لشکر سفیانی که به شام می‌رود [با لشکر امام (علیه السلام) مواجه می‌شود که]، لشکر حضرت حجت (علیه السلام) بر آن پیروز شده و آن را نابود می‌کند و اموال آنان به غنیمت گرفته می‌شود.

با رسیدن لشکر سفیانی به مدینه، به مدت سه روز هر عملی را در این شهر مباح اعلام می‌کنند و در آن به قتل و ویرانی مشغول می‌شوند. اما در راه مکه و در منطقه بیداء در زمین فرو می روند و جز سه نفر از آنان کسی زنده نمی ماند.

فتنه سفیانی در نواحی مختلف بلاد اسلامی گسترش می‌یابد و در این فتنه به طور خاص بر اصحاب علی (علیه السلام) و شیعیان آن حضرت (علیه السلام) سخت می‌گذرد تا جایی که ندا دهنده‌ای از سوی سفیانی ندا می‌دهد: «آگاه باشید هر کس سرِ شیعه‌ای از شیعیان علی (علیه السلام) را بیاورد هزار درهم جایزه می‌گیرد.» در این اوضاع همسایه بر همسایه‌اش هجوم می‌برد و می‌گوید: او از شیعیان علی (علیه السلام) است. پس گردنِ او را می‌زند و هزار درهم جایزه می‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۹۲
انتشار یافته: ۵۸
این وهابی مزدور اسراییل است خیال می کنند امام زمان ( عج ) تنها است خدا حافظ او است ای احمق چرا نمی فهمی که خدا او را 1250 سال عمر داده همین یک دلیل برای خدایی بودن ایشان بس است لعنت بر دشمنان امام مهدی علیه السلام .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
آرزو چرا؟ برای اینکه حسرتشو به گور نبره ما خودمون به عنوان نوکر امام زمان خدمتش میرسیم... بسم الله
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
نفرین حضرت (عج) بر منفی زن ها
مرگ بر دشمنان آل علی
بگذاريدعرعوركند
یا صاحب الزمان ادرکنی
پاسخ ها
آشنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
نمی دانم شاید افرادی که منفی داده اند یاران سفیانی باشند.
خدا لعنت کند خاندان سفیان را
به این آقای عدنان عرعور بگید عر عر نکن بینیم
ماهم دعا می کنیم این مردک بدست مبارک امام زمان(عج) به درک واصل بشه(آمین)
ما هم آرزو داریم این شیخ مفتی جزء لشگریان سفیانی باشد ، شان مفتیان وهابی در همین حد است
خدایا ظهوراقاامام زمان (عج) راتعجیل بفرما
انشاالله این آدم و سایر دوستان و همفکرانش در لشکر سفیانی باشند تا بدست مسلمین هلاک شوند.
کاشکی ما هم جزء سپاه مهدی موعود باشیم
حالا دلیل بودنش با سفیانی رو نگفته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
در هر حال فرقي نمي كند چون او واقعا شقي و اهل دوزخ است
این جنایتکاران رکورد خباثت را درگینس ثبت کرده اند برخی از خباثتهای ایشان که با افتخار در اینترنت هم فیلم و عکس انرا قرار داده اند بشرح زیر است:
-نبش قبر صحابه و مومنین
-بیرون کشیدن قلب سرباز سوری با دندان
-بریدن سر رزمندگان سوری و فوتبال بازی با سر آنها
- تجاوز به زنان
- بریدن و مثله کردن کودکان و سربازان
- عملیاتهای انتحاری

یا فارس الحجاز ادرکنی
انشاء الله ظهور امام زمان (ع) نزدیک است و انتقام خون به ناحق ریخته شیعیان را از شما خواهد گرفت.
این آقا بخواد نخواد جز لشگر سفیانی هست جای تعجب نداره که , محشر با این آدما دیدن داره
اللهم عجل لولیک الفرج
نگران نباشید. تا زمین و زمان صاحب داره، خیالتون راحت باشه. صاحب الزمان(ع) نگهدار همه شیعیان نیک کردار است.
توصیفی که از چهره سفیانی کردید شبیه چهره همان شیخ سلفی عرعور است.
آرزو بر جوان عیب نیست . انشاءاله به زودی فرج مولا برسد و با امام زمان عجل الله فرجه الشریف بجنگد و امام زمان گردنش را بزند و به درک واصل کند انشاءاله.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
باور کن منم تصمیم داشتم همین نظر و ثبت کنم که به این مطلب برخوردم!
آرزوی دور از دسترسی برای این ابله نیست قطعاً پیوستنش به سفیانی تبعاتی در پی داره که امیدوارم ما بتونیم سزاشو بدیم
جنگ هفتادودوملت همه را عذر بنه
چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند
خدایاشک وتردید رااز مادور کن وازاصحاب مخلص امام زمان قرار بده تااز شراین سلفیها نجات یابیم
lما هم آرزو می کنیم خدا زودتر آرزوی این عرعر را برآورده کند
خداوند لعنت كند همه اين احمق ها رو اينها مانند خفاش هستند كه حقيقت خورشيد را مي بينند و قبول دارن كه امام زمان خواهد امداما جهالت و بي شعوري تا آنجا پيش مي رود كه حاضرند پنبه در گوش كنند تا نداي حق را نشنوند و چشمان كثيف خود رامي بنندند تا نور خورشيد امامت را نبينند .
يا ابا صالح ادركني
ما پشت امام زمان هستیم.تا پای جان از ایشان حمایت میکنیم.
خداوندا با انبوهی از گناه که حق تو بر گردنم است از تو میخواهم که مرا در پناه خودت و جز گشته شدگان در راه فرزند محمد مصطفی قرار دهی و از شر وسوسه های شیاطینی همچون عرعور دور بداری.
وقایع امروز سوریه و عراق بی شباهت به این پیشگوئیها نیست امروز هم در سوریه سر شیعیان از زن و مرد و و کودک بریده می شود و اوضاع بر شیعیان سخت گشته است. الهم عجل لولیک الفرج
آرزو ی ما هم هست که ایشون در لشکر سفیانی باشد . تا هر دو به دست لشکر حضرت (عج) هلاک شوند
پس قبول دارد امام زمان وجود دارد وانشائالله ظهور می کند . امام صادق درست فرمود که : خداوند دشمنان ما را از حمقاء قرار داده است .
سربازان آقا قبل از آقا مادر اين حرامزاده را به عزايش مي نشانند.
البته شک نکنید که این ملعون اگر تا آن موقع به درک واصل نشده باشد حتما به لشگر سفیانی خواهد پیوست . زیرا در این که اینها دشمنان امام زمان عج هستند شکی نیست خداوند شجریه ملعونه وهابیت را بخشکاند که فرزندان ابوسفیان و معاویه ویزید لعنت الله علیه هستند
از خدا ميخام باشم در آن زمان در لشگر آقا امام زمان مهدي فاطمه بجنگم و سرم تو دامن آقا باشه جان بدم در راهش
سحر نزدیک است، انشاءالله
جواب بعضی افرادوحرفهاخاموشی یست
یا صاحب الزمان ما محبان شما نیز آرزو داریم دررکابت بجنگیم و جان فدایت کنیم
داغداریم داغدار اینکه نبودیم سپر علی اصغر(ع) باشیم داغدار اینکه نبودیم که شادی دل زینب کبری(س) باشیم داغداریم که نبودیم مرحم دل سوخته رقیه(س) باشیم
یا لیتنا کنّا معکم فنفوز فوزاً عظیماً
یا مهدی سر نا قابلی داریم که بر دار تن نهاده ایم هر جا صلاح میدانی در راهت فدا کنیم
اين وهابي هاي تكفيري در عراق و سوريه ودر لبنان با كشتار مسلمانان همان سفياني هستند كه دارند مسلمانان را تكه پاره مي كنند ما مي دانيم اين وهابي ها از نسل ابوسفيان هستند كه با يهود قسم خورده دشمن پيامبر متهد شده اند انشاء چهره واقعي اينها به برداران اهل سنت مشخص خواهد شد كه وهابي سني نيستند يهودي اند حسابشان با برادران اهل تسنن جدا است
توهمات این فرقه زاییده صهیونیسم بادلارهای سعودی امروز به یک جوک مذهبی سیاسی تبدیل شده تاواقعیت.شیعیان عالم به هوش تنها را جواب معرفت وشناخت اهل بیت است
آیا قرائن نشان نمی دهد که سفیانی خروج کرده و پنهانی به اعمال خود عمل می کند ؟!!!!
وای بر ما شیعیان چه کردیم برای آمدن مولایمان ؟در حالیکه این شخص لعنت الله علیه از هم اکنون برنامه دارد خداوند به درک واصلش کند
الهم عجل لولیک الفرج
خداوند در قران وعده پیروزی حق بر باطل را داده و فرموده است که این وعده حتمی است . خوشا به سعادت بندگانی که در جبهه حق هستند.
آقا جان پیر شدیم دیگه نمیخای بیای ......
بااين اوصاف انشاا... ظهور نزديك است چون كشتن وسر بريدن و قتل و غارت در مناطق مذكور به شدت در حال انجام است اللهم عجل لوليك الفرج . خدايا لنعت خود و فرشتگانت را تا ابدالدهر بر اين مفتي مفتگو و عرعركن و پيروانشان قراربده
خدایا ما را یک لحظه به خودمان وامگذار که مانند این نادانان شویم.
خدایا اگر روزی ما نیز فریب خوردیم ، خودت ما را نجات بده و مگذار به وادی اینان در افتیم
بسمه تعالی
این مفتی ناخودآگاه به وجود امام زمان(ع) اعتراف کرده است. یعنی کسی که به وجود سفیانی اعتقاد دارد نمی‌تواند امام را منکر شود. و در تفکر وهابیت اصلا وجود امام را منکر می‌شوند.
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد!
اگر آقا قبول كنند من حاضرم زحمتي بر دوش ياران آقا صاحب الزمان نيافتد وگردن زدن اين حرامزاده رابه من واگذار شود
یا مهدی ادرکنی عجل علی ظهورک
بارخدايا مارا با امام حسين ع ويارانش محشور بگردان واينان را با شمر ويزيد آمين همين مارا بس است
بيچاره عاقبت به شر تو الان كه در لشگر سفياني هستي ديگر نياز به آرزوي مجدد نداري
نگران نباشید خداوند هرچه بخواهد همان است
خداوند نگهدار حق و حقیقت است و همیشه سپیدی بر سیاهی غلبه می کند.
سلام کار این بنی سفیان روزگار از لعنت و نفرین گذشته است بهتر با دیدگاه های مدرن انسان شناسی ( روان شناسی و جامعه شناسی و...) به انها نگاه کرد و نقاط ضعف و قوت انها را ارزیابی نمود و انگاه با قدرت تمام و با توسل به اهل ابیت با انها جنگید اینها عددی نیستند که نیازی به ظهور اقا باشند هر چند از افتخارات ما است که اقا ظهور کند انشا الله ...
واقعا در تحیرم از اینهایی که منفی می دهند
از خدا می خواهم ان زمان زنده باشم وجان ناقابلم رافدای امام زمانم کنم
همه شان به همراه سفیانی بدست مبارک آقا امام زمان به درک واصل خواهند شد. انشاء الله
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی