بازدید 2337

دور برگشت لیگ برتر والیبال با تست دوپینگ

کد خبر: ۳۶۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳ 03 January 2014
دور برگشت لیگ برتر والیبال از 15 دی ماه آغاز می‌شود و به قید قرعه از بازیکنان تیم‌ها در این مرحله تست دوپینگ گرفته خواهد شد.

به گزارش فارس، درحالی که انتقادها از عدم انجام آزمایش دوپینگ در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال به اوج رسیده بود، مسئولان این رشته اعلام کردند که در نیم فصل دوم به قید قرعه از برخی بازیکنان تست‌گیری خواهد شد.

منوچهر پورحسن، رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال با تایید این خبر اظهار داشت: در مرحله برگشت از هر تیم دو بازیکن برای تست دوپینگ انتخاب خواهند شد و این قانون برای تمامی تیم‌ها صادق است و توسط کمیته تست دوپینگ اجرا می‌شود.

وی درباره میزان رضایت از برگزاری دور نخست لیگ برتر والیبال تصریح کرد: دور رفت با نظم خوبی برگزار شد که این نظم نتیجه تلاش باشگاه‌ها، بازیکنان، عوامل اجرایی فدراسیون والیبال و نیروی انتظامی است که جا دارد در اینجا از همه آنان تشکر و قدردانی کنم. امیدوارم این روند در دور برگشت نیز ادامه داشته باشد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال تصریح کرد: در مجموع دور رفت 66 بازی برگزار شد که نتایج بسیار نزدیکی داشت و رقابت‌ها با حساسیت خاصی برگزار شد. شاید تنها در پنج درصد این بازی ها برخی ناهماهنگی ناخواسته به وجود آمده باشد، اما نحوه برگزاری مسابقات رضایتمند بوده است.

وی به برگزاری رقابت‌ها در دور برگشت در ساعت 16 اشاره کرد و گفت: تنها در دو استان و آن هم در دو هفته اول و دوم دور برگشت بازی‌هایشان ساعت 17 برگزار خواهد شد، اما بنا داریم دیگر بازی‌ها در ساعت 16 برگزار شود، مگر شرایط خاصی پیش آید که مجبور به تغییر زمان برگزاری بازی شویم.

پورحسن به درخواست برخی باشگاه‌ها برای انتقال بازیکن از یک باشگاه به باشگاه دیگر در تعطیلات نیم فصل اشاره کرد و گفت: سال 1389 به درخواست خود باشگاه‌ها این کار ممنوع شد چون برخی باشگاه‌ها معتقد بودند این قانون باعث از دست دادن بازیکنانشان می‌شود، البته ما برای کمک به باشگاه‌ها اجازه به کارگیری سه ملی پوش یا بازیکن شاخص را به چهار بازیکن تغییر دادیم. بنابراین امکان انتقال بازیکن از باشگاه به باشگاه در نیم فصل وجود ندارد و باشگاه‌ها می توانند بازیکنان بدون باشگاه و یا خارجی در این مدت جذب کنند.

دور رفت لیگ برتر والیبال سه‌شنبه، پنجم دی ماه به پایان رسید و تیم‌های باریج اسانس کاشان، میزان خراسان و متین ورامین به ترتیب در سکوهای اول تا سوم این رقابت‌ها قرار گرفتند. دور برگشت این مسابقات نیز از 15 دی‌ماه آغاز می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار