بازدید 73437

پشيماني يك زن در تصميم اشتباه

کد خبر: ۳۶۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰ 01 January 2014
ثروت يك پسر، زني جوان را وسوسه كرد تا از شوهرش طلاق بگيرد و با تنها گذاشتن كودكش به خانه بخت جديد برود.اين زن پشيمان است و مي‌خواهد باز دخترش را در آغوش مادري بگيرد.

طعم تلخ لحظه‌اي غفلت


به گزارش ایران، حال و هواي عجيبي در فضاي آسايشگاه سربازي سايه افكنده بود، كم‌كم بهار از راه مي‌رسيد و شوق سفر اميد تازه‌اي را در دل سربازها زنده كرده بود. اين اميد بويژه در دل سربازهايي كه زن و بچه‌اي داشتند، پررنگ‌تر مي‌شد و براي رفتن به تعطيلات عيد لحظه‌شماري مي‌كردند. چند روز به تعطيلات عيد مانده بود كه مرتضي برگه مرخصي‌اش را گرفت و منتظر شد تا صبح زود آسايشگاه را به سمت خانه‌شان ترك كند.

آن شب هر ثانيه ساعت براي مرتضي اندازه يك عمر سپري مي‌شد، چند ماهي بود كه دختر كوچولويش را در آغوش نگرفته بود و دلتنگ خانواده كوچكش بود، اما غافل از اين‌كه يك اشتباه كوچك چقدر زود كانــون كوچك‌شان را تار و مار خواهد كرد. صبح زود وقتي براي نماز صبح بيدار شد، كيف دستي‌اش را آماده كرد و عيدي خانواده‌اش را در آن گذاشت. خودش را براي رفتن به تعطيلات آماده مي‌كرد كه در اين ميان رضا يكي از هم‌خدمتي‌هايش خواست تا با خودرويش به شهر آن‌ها بروند. مرتضي كه به نظر ميزبان خونگرمي مي‌رسيد از پيشنهاد رضا استقبال كرد و با اين رفيق نه چندان صميمي‌اش راه خانه را در پيش گرفتند. مرتضي كه مرد كم‌حرفي بود درباره اين‌كه زن و بچه‌اي هم دارد تقريباً به كسي چيزي نگفته بود و رضا با تصور اين‌كه چند روزي را مهمان خانه مرتضي خواهد شد از رفيق هم‌خدمتي‌اش خواست تا در چند روز مانده به عيد از گوشه و كنار شهر ديدن كنند. نزديك غروب بود كه خودروي رضا جلوي در خانه‌اي توقف كرد، هر دو سرباز جوان از آن پياده شده و وارد خانه شدند. دقايق زيادي نگذشته بود كه زن جواني با چادري رنگي براي پذيرايي از مهمان همسرش وارد اتاق شد، اين پذيرايي ساده از يك مهمان ناخوانده و غريبه نقطه عطفي در زندگي مرتضي شد. وي كه هيچ حرفي درباره خانواده‌اش به رضا نزده بود قرباني يك لحظه غفلت شد چرا كه رضا با تصور اين‌كه آن دختر، خواهر مرتضي است به وي علاقه‌مند شد و راز دلش را نزد دوستش فاش كرد و گفت قصد دارم از خواهرت خواستگاري كنم. مرتضي آنچه را كه مي‌شنيد باور نداشت، با نگاهي حيرت‌زده به رضا چشم دوخته بود و با صدايي لرزان گفت اين دختري كه تو از آن دم مي‌زني همسرم است و دختر كوچولويي نيز دارم كه در اتاق خوابيده است. رضا ابتدا با تصور اين‌كه مرتضي شوخي مي‌كند، حرف‌هايش را جدي نگرفت. رضا با سماجت‌بازي‌ها و رساندن پيام به زن جوان و دادن وعده خانه ويلايي و خودروي لوكس با زندگي رويايي در حالي كه پدرش به حمايت مالي از وي پرداخته بود توانست مهسا را وسوسه به طلاق و جدايي كند.

اين در حالي بود كه رضا جرأت رفتن به شهر هم‌خدمتي قديمي‌اش را نداشت و برادران مهسا با حمله به خانه ويلايي وي در شمال تهران اعتراض خود را نشان داده بودند اما ديگر ثروت ميلياردي پسر يكي يكدانه، چشم و دل مهسا را كه جز يكبار هيچ‌گاه رضا را نديده بود كور كرده بود و وي بدون اين‌كه به غم فراق دختر كوچولويش فكر كند، تصميم گرفت به خانه بخت جديد برود غافل از اين‌كه اين خوشبختي چندان دوام نخواهد آورد و لاابالي‌گري‌هاي رضا و غم‌دوري دخترش در مدت نه چندان زيادي لذت رسيدن به ثروت ميلياردي را در دلش كور خواهد كرد و وي پشيمان خواهد شد.

عاقبت يك تصميم اشتباه

مهسا بعد از اين‌كه از همسر نخست خودش جدا شد، راه تهران را در پيش گرفت و با روياي رسيدن به خوشبختي پاي در خانه ويلايي گذاشت اما هر زمان از دختر 8 ســــــــــاله‌اش مي‌خواست تا وي را از نزديك ببيند دخترك با صداي غم‌انگيزي پيشنهاد مادرش را رد مي‌كرد و تمايلي براي ديدن مهسا نشان نمي‌داد.

وي كه از تصميم اشتباه خود پشيمان شده بود در يك تماس ناگهاني از مرتضي خواست تا زندگي‌شان را از نو شروع كنند غافل از اين‌كه جدايي‌اش از مرتضي داغ سنگيني به دل اين مرد و دختر كوچولويشان گذاشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۷۲
برای مرتضی خیلی ناراخت شدم .
پاسخ ها
نسیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
وای از هوس وای از هوس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
همیشه آدم هوسران اطراف ما هست. اشتباه اول را مرتضی کرد که چوب سادگیش را خورد و بدون هیچ شناختی به رضا اطمینان کرد. خیلی راحت میشه فهمید فردی هوسران هست یا نه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
برای من خیلی عجیبه...مرتضی این آدم رو کامل نمی شناخته؛و آشنایی توی خودرو رو کافی دونسته که این آدم رو به خونش راه بده...من که بهترین رفیقمم باشه اگه مجرد باشه در هیچ صورتی نمیزارم با همسرم ارتباط داشته باشه متاهل باشه فرق داره میشه خانوادگی ارتباط داشت...برعکسشم همینطوری باید باشه
رامتین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
مرتضی اشتباهی نداره، اون خانومه هس که موقعیت براش پیش اومده و ذاتش رو نشون داده کسی رو نمیشه زندانی کرد.
انسان باید آزاد باشه و تو اون آزادی درست رفتار کنه نه اینکه کسی تو بند باشه و هیشکی رو نبینه و بهش بگی پاک دامن. همون بهتر که طلاق گرفته و رفته و کار دیگه ای نکرده شایدم کرده و اینجا چیزی ننوشتن.
امان از زنهای خیانت کار و مردهای شهوت ران خدا همشونو لعنت کنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
ما تبریزی ها رو آدم های خیلی خشک و به قول معروف خیلی سیاه دل ( قلبی قره ) به معنی خیلی غیرتی معمولا می شناسند. من جوون بودم و تازه می خواستم کم کم ازدواج کنم که داداش بزرگم یه روز چند مطلب بهم گفت یکیش این بود که هر چقدر می خواهی رفیق بازی کن ولی نه رفیقت رو بیار خونه نه به خونه رفیقت برو. اگه هم می خواهی مثلا یه ناهار بهش بدی ببر بهترین رستوران شهر و مجردی بهش یه ناهار بده. این حرف آویزه گوشم مونده و الان با خوندن این حرف فهمیدم که داداشم چی می گفت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
میرم منم شرایطم مثل تو هست.
روزی هزار بار خدا رو شکر می کنم که نجاتم داد
خیلی هم سالم زندگی می کنم.
این آماری هست که آقایون دلشون می خواد اینطور باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
او لیاقت بخشش را ندارد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
من هم يك تبريزي قلبي قره ! هستم از نصايح مادرمه كه رفقيق بازي نكن و دوست و رفيقتو به خانه ات نيار و من هم اطاعت كردم و مطمئنم كه نظر كاملا درستيه
یک متعجب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
عجب زن وقیحی
رفته خوشگذرونی هاشو کرده و وقتی دیده رضا تو زرد از آب در اومد به بهانه دختر بیچاره اش که یه زمانی خیلی راحت ترکش کرده می خواد دوباره بیاد سر خونه زندگی قبلی اش
می خوام از این دختر بپرسم اگه رضا آدم حسابی بودهم باز دلش می خواست بر گرده بخاطر دخترش به زندگی قبلی اش یا نه
ستاره
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
به نظر من اون زن خیانت کرده و لایق برگشت به زندگی قبلیش نیست. دوری از فرزندش هم چیزیه که خودش انتخاب کرده.
اندیمشکی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
من برای مرتضی ناراحت نیستم
چرا حد و حدود مسائل شرعی رو رعایت نکرده و همسرش رو برای پذیرایی از دوستش که حتی نمیداند او متاهل است فرستاده؟ هر کسی که پولدار بود دلیل نمی شود که ادم با فرهنگی باشد
اگه آقا مرتضی از اول رعایت حریم الهی رو می کرد این اتفاق برایش پیش نمی افتاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
دلم برای دختر بیچارش میسوزه مرتضی میره زن میگره تمام اما دخترشون عذاب میکشه
ناشناس
| - |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
چرا سیروان؟
این همه مردها یواشکی و آشکار با افراد دیگر رابطه دارند صیغه می کنند دوست می شوندو .... ایراد نداردهیچکسی برای خانمهاشون ناراحت نمیشه و همه میگن حق مرده اما حالا
این خانم که طلاق گرفته و بعد پشیمان شده باعث ناراحتی آقایون میشه واقعا جای تاسفه
محمد محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
با رامتین کاملا موافقم، انسان موجودی آزاد هست به زور نمیشه چیزی رو دیکته کرد، خوب شده ،خدا مرتضی را دوس داشته که ذات زنه آشکار شده، یه همچین زنی ارزش نیم ساعت زندگی را نداره، آدم تا آخر عمرش تنها بمونه ولی با یه همچین هوسرانی زیر یه سقف نباشه
طبق آمار بالای 80 درصد زنهایی که طلاق میگیرند کمتر از یکسال بعد از کارشون پشیمون میشن ولی اکثرا راه بازگشت ندارن.
اینا بخاطر غلبه افکار فمنیستی در میان زنان و بی توجهی مردان به آنهاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
در این مورد هیچ آمارگیری نشده است . خانمها معمولا از طلاقشان پشیمان نمی شوند داستان این زندگی 1 در 10 میلیون پیش می آید . اتفاقا چیزی که همه می بینیم این است که مردان بی وفا ، بسیار بسیار بیشتر از زنان بی وفا ، وجود دارند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
خانواده خیلی مهم و عزیزه.خدایا کمکمون کن از دستش ندیم.خدا صبر بده بهشون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
منبع این آمار را ذکر می فرمایید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
اما آقایون کاملا راضی هستند آره؟
امان از این آمارهای خلق الساعه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
این آمارها رو شما دقیقا از کجا درمیارید؟؟چند وقت پیش یکی کسی همینو نوشته بود 90 درصد!!تا اونجایی که من می بینم زنایی که طلاق میگیرند دیگ سراغ مردان نمیرند چه برسه به اینکه دوباره سمت شوهره قبلی برگرندند اینجا هم با وجود اینکه به داستان مشکوکم ولی مهسا به خاطر دخترش بیشتر میخواست برگرده...
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
خانومهای محترم الکی صحبت نکردم تازه من آمار رو کمتر اغلام کردم.
همه غرور دارن مسلما جلوی دیگران ابراز پشیمانی نمیکنند. ولی آمارگیری درستی انجام شده است که اگر به درون این افراد هم مراجعه کنید همین را خواهید دید.
اینم لینک خبر:

http://www.tabnak.ir/fa/news/356872/%D9%BE%D8%B4%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DB%B9%DB%B0-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B7%D9%84%D9%82%D9%87
البته مردان هم وضع بهتری ندارند فقط مشکل اینجاست که مرد راحت تر یکی دیگه رو برای زندگی پیدا میکنه ولی ضربه روحی که به یک زن وارد میشه تا سالها بلکه همیشه هم توانایی ازدواج دوباره را نداره.
محمد رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
با نظرت موافقم و امیدوارم این بلا سر هیچ کس نیاد دقیقا تجربه مشابهی داشتم و بعد گذشت یک سال هنوز نتونستم به زندگی اولیه خود برگردم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
آمار رسمی اعلام شده حدود 82 درصد است. منبع ثبت احوال و قوه قضائیه است
آریا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
طبق آمار بالای ۹۰ درصد این گونه آمارها دروغ است
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
من خودم طلاق گرفتم
الان 7 ساله
از اونایی هم نیستم که خونه مجردی دارم
با خونواده پدری زندگی می کنم
مثل همون روزایی که مجرد بودم به موقع می رم بیرون( سر کارم) و برمی گردم
به سفر و ورزش و تفریح هم می پردازم
با دوستان خانوادگی.
می خوام بگم سالم زندگی می کنم
موارد مشابه هم اطرافم دیدم
افرادی که وقتی دیدن اشتباه انتخاب کردن و همسرشون اونی نیست که باید باشه و تلاش برای تغییر رفتارهای ناشایست اون هم نتیجه نداده جدا شدن
الان هم خوش حالم
هم دارم ادامه تحصیل می دم در مقطع دکتری
هم از نظر روحی و جسمی خیلی خیلی سالم تر از زمانی هستم که متاهل بودم

می خوام بگم بستگی به مورد داره
بله مثل این خانوم اگه از روی هوس بوده حتما به عذاب وجدان و پشیمونی منجر می شه
البته اگه وجدانی باقی مونده باشه

ولی مواردی مشابه من همیشه خدا رو شکر می کنیم که زودتر خودمون رو نجات دادیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
شما مرد یخی نیستی؟
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
كاشكي مريم ميگفت كجاييه
اینه میگن اول سربازی بعد ازدواج .
از همه جهت این گفتخ صحیح است .
چه زن وقیحی که باز هم از مرتضی درخواست زندگی مجدد کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
دوستانی که مثبت دادید؛
کار این خانم، خطایی بزرگ و شاید غیر قابل بخشش باشد، اما درخواستش از مرتض برای برگشت به زندگی به هیچ وجه وقاحت نیست بلکه از منظری مویّد ذات سالم و انسانی اوست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
ناشناس شما هم كه مثل مرتضي ساده هستي و اون زن هم ساده تر از مرتضي و اگر مرتضي قبول كند ديگه ساده نيست،‌نميگم چيه، بي تربيتي ميشه
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
هزاران مرد در سال همین کار را با همسرانشان می‌کنند و بعد می‌گویند پشیمان شدم تازه خیلی ها پیش از جدایی و بدون اطلاع زن ارتباط برقرار می‌کنند و بعد پشیمان می‌شوند برخی هم زن و بچه و همه چیز را رها می‌کنند و زن را تنها می‌گذارند تا خودش خرج بچه ها را بدهد اما هیچ کس نمی گوید مرد ها چقدر وقیح اند از هر چند صد یا شاید هزار زن این کار را می‌کند و چه بازخوزدهایی که ندارد. اسلام هم به مردها اجازه نداده برای خوش گذرانی بیشتر و بدون اطلاع همسر اول زن بگیرند و بارها در قرآن به مردهای هوسران هشدار داده اما گوش خیلی از مردهای به ظاهر مذهبی بدهکار نیست و هر کس هر کار که می‌خواهد می‌کند و کسی به آن‌ها وقیح نمی‌گوید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
بنده ساده نیستم بلکه متعادلم
در ضمن من نگفتم مرتضی باید قبول کنه بلکه گفتم درخواست اون خانم برای بازگشت به زندگیش، وقاحت نیست.
ناشناس
| Saudi Arabia |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
با تجربه ای جدید و پربار !
سندباد
| United States |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
این تعادل نیست دوست عزیز. تفریط است. خداوند هم امر به ترک کردن چنین زنانی داده اگر قرآن بخوانید در 33 مائده. برخی از دوستان هم چند همسری را با خیانت اشتباه گرفته اند که باید بیشتر توجه کنند.
خانم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
هزاران مثبت به فاطمه
بايد اين زن ...را طرد كرد و هيچ وقت هم به او اجازه ي برگشتن به زندگي قبلي را نداد...
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
آخع دیگه چرا زن ...، خلاف شرع و قانون که نکرده.البته خلاف انسانیت کرده.ولی بهحال اونهم آدمه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
علي آقاي محترم اين كار اسمش خيانت است از نظر عقل مذهب دين وجدان .... خلاف است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
اگه مرد بره زن دیگه بگیره هیچ کسی اینو نمیگه
ناشناس
| - |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
اگر همین کارو را مردها می کردن حتی بدون طلاق و جدایی، انوقت نه خیانت بود و نه و قاحت
قابل تصور نیست که همسر سایق این زن بتونه دوباره با این زن زندگی کنه.
همیشه اول پرتقال پوست می کنند بعد می خورند
ولی بعضی از نسوان بعد می فهمند که پرتقال را پوست نکرده می خورند
اما حیف و صد افسوس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
فقط نسوان نه. رجال هم همینطور.....
...کجای اینکار اشتباه در یک لحظه واز سر غفلت است.اینکار عین خیانت و پشت کردن به عقد آسمانیست که خداوند ناظر آن بوده.
متاسفم برای چنین زنانی!!!!
به عنوان یک زن متاسفم که چنین اشتباه بزرگی در زندگی وعشق از سوی یک مادر رخ داده -یک زن ماورای وظیفه همسری برای یک مرد مسئولیت مهمتری به عنوان مادری دارد که آینده وزندگی فرزندش در گرو تصمیمات درست و سرنوشت ساز اوست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
آفرین به شما و خوشا به حال همسر و فرزندانتان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
آفرین صبا.تو فوق العاده ای
چون بد آید هرچه آید بد شود
یک بلا ده گردد و ده صد شود
گرمی از آتش رود . مهر از فروغ
فلسفه باطل شود . منطق دروغ
پدر ثروتمند رضا با پول بادآورده اش . رضا با نمک
خوردن و نمکدان شکستنش و مهسا با دل... باعث این بلبشوی عاطفی شدند
چه چيزهايي كه با اين گوشامون مي شنويم يعني اينقدر اين مادر بي غيرت كه به بچه خوش هم رحم نكرده؟
پاسخ ها
شیرین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
حالا اگر یه آقا اینکارو کرده بود به هیچ کجای غیرت مردان خوش غیرت این سرزمین بر نمی خورد ، تازه ماشااله ماشاله می کردن ... کم نیستند مردانی که چه پنهان و چه پیدا ، سر زن خونه را با بچه داری گرم می کنن و میرن پی هزار افتضاح .. این بدبخت که قانونی برخورد کرده ... خیانت زن و مرد نداره .. اگه این بده به خاطر اینه که هنوز قبحش بین زنا از بین نرفته ...چون ماشاله آقایون دیگه این داستانا رو کهنه کردن .. انگ فمینیستی نزنید توروخدا ، چون فمینیستی صحبت نمیکنم ... اما حق رو باید گفت این خانم کار خوبی نکرد اما مشابه این مسئله رو در مورد آقایونی که درو و اطرافم هستن زیاد شنیدم ...
خداوندلنعت کندکسی را که نون نمک بخوردوزندگی کسی که 2سال تمام رنج کشیده تاسربازی اش تمام شده ومی خواهد زندگی کند-بنده تا بحال زندگی چند نفر که درحال پاشیدن بوده میانجگری کردم وبه انان سروسامان دادام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
خدا ار تنها حقی که نمیگذرد حق الناس است.
رهاموزیک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
اینو موافقم
برای همین به همه سفارش میکنم اعتماد نکنید
بهترین دوست آدم برای رفت و آمد خانوادگی فقط بستگان درجه اول خودمون و همسرمون ,هستند
تازه اونا هم بعضیاشون باید طبقه بندی بشوند
چی میکشه این مرد زندگی دوباره زندگی نمیشه تو شهرستانها این چیزا از طرف مردم فراموش نمیشه حتی اگه شوهر هم ببخشه مردم ولش نمیکنن خدا یا قدرتی به این مرد بده که بتونه ببخشه و فراموش کنه و دوباره از نو زندگی جدیدشو با همسرش آغاز کنه البته فقط پول نیست اقا مرتضی باید نقاط ضعف خودشو شناسایی کنه قرار نیست مهسا فقط واسه بچش برگرده باید عاشق شوهرش و واسه دخترش برگرده باید به مهسا کمک کنه تا دوباره زنش عاشقش بشه
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
من مخالفم. جاي چنين زني در يك زندگي پاك نيست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
اشتباهی مثنت زدم
ناشناس
| United States |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
من هم به عنوان یک خانم میگم جای این چنین زنی در این زندگی پاک نیست، به این که دیگه نمیشه گفت زن، چه ارزشی داره زندگی با چنین زنی، به نظر بنده بعضی از اشتباهات هیچ وقت قابل بخشش نیستندف فکر نمیکنم هیچ مرد درستی دوباره به این زندگی ننگین رضایت ده.
سایه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
مرد باید ببخشه به خاطر بچه...
ن ق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
خدا با خداییش بخشنده و گناه پوشه ولی ما آدمها اصلا قدرت بخشیدن نداریم . واقعا که
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
خانوم ناشناس من نویسنده کامنت هستم باور کن که اصلاً مرد نادرستی نیستم تا حالا که نبودم ولی میگم میشه دورباره از صفر شروع کرد باور کنید اگه عشق باشه همه چیز حل میشه من متاهلم اصلاً هم نمیخوام یک لحظه جای مرتضی باشم نمیتونم باشم سعی میکنم کاری کنم که نباشم ولی میگم شاید مرتضی بتونه فراموش کنه بتونه ببخشه ربطی هم به درستی و نادرستی اون نداره به مردم قدرت انتخاب بدیم که همدیگرو فارغ از از نگاه اطرافیان ببخشن
به به آدم به چه امیدی ... ازدواج کنه...؟؟خدا عاقبتمونو بخیر کنه با این روشنفکرا
1- چرا بعضی ها اول کاری را انجام می دهند و بعد در موردش فکر می کنند؟
2- چرا بعضی ها اینقدر بی فکر هستند؟
3- چرا بعضی ها اینقدر وقیح هستند که به خود اجازه می دهندوارد زندگی خصوصی دیگران شوند؟
4- چرا ...
سلام.آخروعاقبت کم روی و مکم حرف نزدن همن است
خوب فیلمه قشنگی بود!
درست هست که کار این خانوم اشتباه بوده ولی خیییییییییییلییییییییی زیاد هستند ازمردانی که از این بدترش رو هم انجام میدهند وکسی نیست که در موردشون نظر بده .
پاسخ ها
حجت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
الان این پز روشنفکری بود، دفاع بود، فمینیست بازی بود؟ چی بود آخه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
خب راست میگه دیگه البته مقصر زنانی هستند که با این مرد ا ارتباط برقرار میکنند هستند زنانی که همچنان با وجود داشتن شوهر.......(خود سانسوری)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
نه زن ستیزی شماست . حجت خان
من حتی نمیتونم تصورکنم به خاطر خودم ........آینده بچمو خراب کنم...............وحشتناکه.........
حالا هی بگوییدمادران فرشته اند,پدران بدند,اشتباه زندگی هم درمردهاو هم درزنهامیباشد,پس هیچوقت یکی دنیای عطوفت ودیگری را بی رحم قلمداد نکنید,فکرنکنم هیچ پدری حاضربه انجام چنین کارزشتی میشد.(ترک بچه)
پاسخ ها
اكبر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
تا دلت بخواد ...اتفاقا اين مورد در زنها هميشه كمتره...بخاطر همين هم بصورت خبر درج شده چون چيز عجيبي است..
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
با اكبر آقا موافقم متاسفانه از اين كارها (ترك زن و بچه بخاطر زن ديگر) بسيار زياد ديده ميشود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
اتفاقا این کار را زنان از مردان یاد گرفتند
ناشناس
| - |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
چه بسيار پدران ....
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
از کجا میگی هیچ مردی پیدا نمیشه که بچه خودش رو ترک کنه و یا بخاطر یک زن به همسرش خیانت و به بچه هاش بی توجهی کنی؟ داوری آخری درست نبود برادر. با نظر اکبر درباره عجیب بودن خبر موافقم.
قابل توجه وعبرت برای خانواده های محترمی که رعایت محرم ونامحرم رادرزندگی نمی کنند
در جایی که محرم می شوی چشم از خیانت بردار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
هر کجا محرم شدی چشم از خیانت باز دار -----ای بسا محرم که با یک نقطه مجرم می شود
غیرتمندی از شاخصه‌های بزرگ هر مرد است که بسیاری از جوانان و مردان امروز معنی واقعی واژه غیرت را به فراموشی سپرده‌اند.
به نظر من جدا از گناه رضا و مهسا، بی تدبیری و عدم غیرتمندی آقا مرتضی در همراه کردن و بردن دوست خود به خانه‌ای که همسر و فرزندش در آن بسر می‌برند و آگاه نکردن رضا از متاهل بودن خود، منشا اولیه این فاجعه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
وقتی مرتضی دید به حرفاش توجهی نداره باید از خونه با یه اردنگی پرتش میکرد بیرون
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
من دو فرزند دارم باور كنيد بيشترين خدمتي كه به بچه هامون بايد بكنيم قدرت (نه) گفتن است نه مرتضي در اول كار و نه مهسا در اول كار نه گفتن را از كودكي به فرزندان ياد بديم.
اين داستان خيلي غم انگيزه اما واقعا نباسد يكطرفه به قضاوت نشست ما از ظرافتهاي زندگي مردم خبري نداريم ..خيلي دور از ذهنه زني بخاطر ثروت از بچش بگذره...من بعنوان يك همسر و يك مادر هرگز نميتونم اين قضيه رو به اين شكل باور كنم..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
نه خیلی دور از ذهن نیست ثروت چشمشو کور کرده به عاقبتش فکر نکرده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
مردها قضاوت میکنند زن ها را . حق داری بارو نکنی . منم باور نمیکنم
اگر مسائل شرعی رعایت شود کس به این مشکلات گرفتار نمی شور
مرتضی هم اشتباه کرده وقتی با آدم مجرد و نه چندان رفیق آشنا میشوی و اون رو به خونه میبری این مشکل هم ممکنه بوجود بیاد هر چند به کل ماجرا مشکوکم
تازهاگر خدای نکردهآقامرتضی اجازه وافتخار به این زن هوس باز بدهد وزندگی مجدد رابااوآغاز کند از کجا معلوم که دوباره اسیر هوس بازیهای دیگران نشود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
از کجا معلوم شما اسیر هوس نشوی؟
ناشناس
| United States |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
فکر کن یه درصد اجازه بده
من اصلا دوست خانوادگی غریبه ندارم و مخالف هستم .دوست برای رفت و آمد باید از فامیل باشد نه غریبه شاید خیلی مخالف باشند ولی اینگونه اتفاق ها زیاد افتاده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
درسته .
اسمش را بگذارید غفلت مرد خیلی احمقی است حتی دوست صمیمی را به خانه بردن بابا اشتباهه بفهمید اشتباهه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
ولی خودت بری خونه ی خیلی ها مشکل نداره
زندگی حریم خصوصی است هینطور ندیده و نشناخته که نباید کسی رو توش راه داد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
همچنین قضاوت کرد
قبل از انتخاب زن باید به اصالت و نجابت و اخلاقیات یک زن خیلی دقت کرد.ثانیا اگه دقت کنید بسیاری از این مسایل ناشی از ارتباط مردی در قالب دوست همسر اتفاق میافته..آیا باید هر مردی رو تو خونه راه داد؟آیا چشم هر ناپاکی به اسم مهمان نوازی باید به حریم خانواده انسان بیفته.ضمنا برا مرتضی خوشحالم چون با رفتن زنش ناپاک و وقیحش احتمال خیانت مجدد و انحراف دخترش در اینده کمتر شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
پس مردها چشم ناپاک اند . چرا سعی نمیکنید چشم های خود را پاک کنید ؟
كار خانم درست نبوده ولي كار اين آقا كه حتي بعد از اينكه فهميده اين خانم همسر دوستش است باز راه خودش را پيش گرفته خيلي وقيح تره
اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
نمیدونم شوخی بود یا جدی ولی ...جامعه باید به سمتی بره توش اعدام کمتر بشه(از هر لحاظ)میدونستید کشور ما نسبت به جمعیتش بیشتر اعدام رو داره؟؟؟؟؟
دکتر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
واقعا طنز تلخی پشت این حرفت بود پسندیدم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
کی مهسا









مهسا,مرتضی یا رضا؟!!!!!!!!!!!!!!!




ع
این خانم کاراشتباهی کرده ولی اشتباه در این مورد در خانمها کمتر است البته مهمانی دادن های بیجا باعث اختلاف و مشکلات این چنینی می شود.ولی فقط خدا می داند که چرا این خانم چنین اشتباه بزرگی کرده ولی شوهرش باید دوباره این خانم را به زندگی دخترش بازگرداند زیرا کارش خلاف انسانیت بوده نه خلاف دین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
برش گردونه که دوباره رهاش کنه؟شما از خجالت بویی نبردید
ناشناس
| United States |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
من به عنوان یک خانم 100 در 100 با حرف شما مخالفم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
تو اگه این اتفاق برات افتاد برو برش گردون ولی برای مردم نسخه نپیچ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
منم به عنوان یک خانم 100 در 100 موافقم
تو ایران طلاق مگه دست زنه . ما که نفهمیدیم این زنه کی طلاق گرفت. و اگه طلاق گرفته پس رضایت شوهر رو داشته و شوهره نباید شاکی باشه چون تا اونجا که من میدونم طلاق دست زن نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
اگه زنی نمیخواد با شوهرش زندگی کنه مرد بهتره از این زن جدا بشه بهتر از اینکه بهش خیانت بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
عذر خواهی میکنم ولی خجالت کشیدم از این کامنتت ، درسته دست مرده ولی مرد بیاد با زنی که چشم به دیگری داره زندگی کنه ؟؟؟؟صد سال سیاه ، مرد سرشو میده ولی تن به یه همچین صور قبیحی نمیدهد
همه این مسایل ناشی از ضعف ایمان میباشد.
آقا رضا مدل ماهواره ای عمل کرده!!! همسرش هم بدجور جو گیر شده!!!
اینکه اسلام میگه از اول رعایت کن که آخرش به گیر نخوری اینه دیگه!!!
پس رعایت محرم و نامحرم خیلی هم امملی نیست!!!
هر جا که یه مرد یا یک زن اشتباه می کنه و خیانتی صورت می گیره پای جنس مخالف هم در میونه. نمیشه گفت تقصیر مهسا بوده و یا رضا. مقصر جفتشون بودند. درسته مرتضی اشتباه کرده و سهل انگاری، اما اگر اون دو نفر هوسران نبودند اینجوری نمیشد!!!!!!
پدرم به من نصيحت كرد و مي گفت بهترين رفيق تا پشت در خانه داخل خانه هرگز
آخه کدوم مرد متاهلی یه مرد مجرد رو با دیدن توی اتوبوس میبره خونشون؟؟؟؟من که به کل داستان مشکوکم...اگرم این اتفاق افتاده مطمئن باشید مرتضی خیلی توش مقصر بوده که همچین کاری کرده ؛بعده اینکه اومده خواستگاری کرده باید دیگه نمیزاشت ارتباطی برقرار بشه بین این دو نفر...با اینکه قبول دارم تو جامعه ی ما بی غیرتی خیلی داره زیاد میشه...خیلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
زنها باید توی خونه باشن و از رفت و آمد با هر غریبه ای محروم شن
یوسفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
آدم باید ذاتش درسا باشه ! با نظر ناشناس 14:18 کاملاً و 10000% موافقم !
یوسفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
عذر می خوام مخالفممممممممممممممم
طاهره
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
من یادمه وقتی یک نوجوان بودم هرکی میومد که از راه دوری اومده بود و توشهر یا روستای ما کار داشت بابام بدون شناخت اونو میاورد خونه و میگفت دخترا ناهار بیارین و مامانم از این کار بابام حرص می خورد و باهاش دعوا میکرد که چرا هر کسی را میاری خونه ما اون موقع فکر می کردیم مامانم برای ناهار یا شام درست کردن با بابام دعوا داره ولی حالا با این چیزایی که می بینیم و می شنویم می فهمم کار بابام اشتباه بوده و کار مامانم درست خدا به ما رحم کرده که مامان فهمیده و با ایمانی داشتیم که مارا درست تربیت کرده.
به نظرم باید فرصت دوباره به او داد
بخاطر کودکی که احتیاج به مادرش دارد
انسان جایزالخطاست و توبه ها پذیرفته میشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
اگه مرده این کاروئ میکرد همین نظرو داشتید؟
بهترین کار قطع ارتباط زنان با خارج از خانه است
پاسخ ها
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
چی میگی؟ کجا زندگی میکنی؟تو چه زمانی سیر میکنی؟ چرا بیخودی حکم کلی صادر میکنی ؟
مرتضی مقصر بود ولی نه ب خاطر کم روییش بلکه به خاطر اینکه نتونست احتیاجات و نیازهای خانومش رو فراهم کنه اونقد ک اون حاضر بشه چنین تصمیمی بگیره :)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
خجالت بکشید زنش در نهایت پررویی دخترش رو رها کرده رفته حالا مرتضی مقصره؟
این زن رو باید از دیدن دخترش هم محروم کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
خجالتش نمیاد :D
طاهره
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
من با شما موافقم در سن کم ازدواج کرده وبعد هم رفته سربازی که معلوم نیست این خانوم که تازه به سن نوجوانی رسیده و دارای یک دختر هم بوده با چه صرفه جویی و سختی زندگی می گذرونده و بعد از پیشنهاد رضا تازه دیده من هنوزم می تونم خواستگارهایی با موقعیتهای بهتری می داشتم که با این شخص ازدواج کردم و زندگی با مشقت را قبول کرد پس کمی هم باید به این دختر خانم کم سن و سال حق داد
زنه میتونه برگرده به شرط اینکه یه کتک مفصل بخوره!!!1
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
ما نمی دانیم رفتار مرتضی با این خانم چگونه بوده پس چطور می توانیم به این راحتی قضاوت کنیم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
D-:
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
چه عقده ای هستی شما بابا
ناشناس
| United States |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
شما نوبت خودت همین کار رو بکن
اعتماد به هر کس و ناکس عاقبتی این جوری داره
ای داد از رفیق نامرد
شریک نامرد
مواظب تمام جوانب زندگی باید بود
اتفاق بدی بود
روح آدم جریحه دار میشه
آقا مرتضی هر وقت میخوابی یادت باشه یه چشتو وا نیگه داری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
باشه . بهش میگیم
فقط اعدام
پاسخ ها
محمدت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
بامزه بود،مثبت دادم!
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
واقعا مردم جوگیری داریم. بر اساس چه قانونی و یا دینی حکم اعدام صادر میکنی؟ کلا نظرت درباره توبه و یا بخشش در صورت اصلاح شدن چیه؟ به نظرت چیزا زایدی هستند که مصداق خاصی برای اونها پیدا نمیشه. خدا میگه به بندگان گناهکار من که به خود ستم کردند بگو که من میتونم تمام گناهان را ببخشم. خدایا میبخشه و میگه ببخشید تا بخشیده بشید
پدر بزرگم همیشه نصیحت میکرد که کسی که زن جوان تو خونه داره نباید مرد غریبه به خونه مهمان کنه و اگر مجبور شد زن رو بفرسته خونه پدرش. من همیشه به افکارش میخندیدم اما ظاهرا حق با اون خدا بيامرز بوده
تقصیر از شوهر بوده که زن خود را در معرض نمایش مرد غریبه گذاشته . فقط همین !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
موافقم زن فقط باید در خانه باشه
ناشناس
| Spain |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
10000000000000000000000تا منفی!به این طرز فکر
بهروز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 مثبت به این طرز فکر
ناشناس
| Australia |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
شما برو کمی دانش و شعور کسب کن که با این طرز فکر خیلی جامعه را مزین فرمودی به ...
ناشناس
| United States |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
با این حساب دزد از همه بی تقصیرتر است
در پاسخ به آقای کامران، بعله دیگه زن ها در خانه بمانند که آقایان بیرون از خونه هرکار دلشون خواست بکنند و اخرشب اخلاق نداشتشونو بیارن تو خونه سر زن بدبختشون خالی کنن!خوب طرحیه برای آقیان فرصت طلب و ...
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
دقیقا!احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
خب وقتی خانمها توی خونه باشن دیگه مردا چطوری میتونن هر کاری دلشون خواست بکنن؟ برعکس وقتی خانمها توی خیابون باشن میشه هر کاری دلت خواست بکنی. اخلاق آقایون هم وقتی خراب میشه که توی خیابون هزار چور زن رنگ و وارنگ میبینن غافل از اینکه اینا همش گریم و آرایشه و واقعی نیست اون موقع نسبت به همسر خودشون بی تفاوت میشن و وقتی هم میرن خونه اخلاق ندارن( البته منظورم اون آقایونیه که این خانم از دستشون شاکیه) در اصل اولین گروهی که از حضور خانمها توی خیابون متضرر میشن خود خانمها هستن. وقتی زنی توی خیابون نباشه آخر خلاف مردا میشه فست فود خوردن و جک گفتن تا جونشون .....
ناشناس
| Spain |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
چه خوب برا خودتون توجیه کردین!!!اگر اقایون چشاشونو به هرسمت نچرخوونن چیزایی نمیبینن که باعث بشه اخلاق نداشته باشن!این خانم هم تو خونه بوده که شوهرش یه مرد غریبه رو آورده تو خونه!پس آدم باید هرجا باشه آدم باشه چه تو خونه چه تو خیابون!درضمن من اصلا کار این خانم یا آقا رو تایید نمیکنم جفتشون اشتباه کردن و حتی خانم بیشتر!
بهروز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
احتمالا شما یه خانم خونه دار بودین که رفته سر کار
بشر جایزالخطاست. فکر کردین فقط مردها میتونن به زنهاشون خیانت کنن؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
نه عزیزم الحمدلله همه میتونن به هم خیانت کنن!! تازه این که اسمش خیانت نیست همون تصمیم احمقانه بهتره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
انقدر بدم میاد از زنهایی که با اسم مرد نظر میدن!
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
ناشناس دوم...از اون ضایعتر اونیایی هستن که حتی یه اسم واسه خودشون نمی ذارن..حتی اینجا:))...لامصبا همه ناشناس شدن ای روزا
شوهر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
آره . زنهایی که با اسم مرد نظر میدنو دوست دارم .
بذارید من علت این اتفاق را بگویم، زمانی که خانواده و جامعه زن را آنقدر کوچک می شمارند و ضعیف که برایش مهریه های سنگین تعیین می کنند، دختر از بچگی با این فرهنگ بزرگ می شود و پولکی بار می آید و به زندگی با پولدارا و کسانی تن می ده که مهریه های سنگین براش بندازند، و اینجاست که عشق واقعی جای خود را به پول می دهد و این زندگیها چون بر پایه درستی چیده نشده اند برچیده خواهند شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
بیخود نیست این مملکت هر روز به جای پیشرفت داره پسرفت میکنه وقتی کارشناسانی مثل جناب شما ناشناس 14:45 هستن....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
کارشناس ناشناس 5:22 پس چرا دلیلی برای رد این نظر نیاوردی؟ خوب تو هم می تونی نظرت رو مطرح کنی دیگران قضاوت کنند، چرا الکی موضع می گیری؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
البته فقر و بیکاری هم در کنار فرهنگ پول پرستی دخیل است!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
البته این یکی از حقایق تلخ است.
ز دست دیده و دل هر دو فریاد
که هر چه دیده بیند دل کند یاد
ازدواجهای قدیم بر مبنای اعتقادات و اخلاق و
آداب و رسومی بود که قرنها در تار و پود مردم
ما ریشه دوانیده بود . بزرگان جامعه بجای اینکه
ملت را به افزایش جمعیت تشویق کنند فکری
بحال این قبیل مشکلات و ازدیاد طلاق نمایند.
عشقهای امروزی همینه دیگه
بر نارفيقان شرم باد
امان از فقر. این بنده خدا از روی فقر و نداری دست به این خیانت زده.اگه آقا مرتضی هم ویلا و ماشین لوکس و خدم و حشم و غیره داشت نه تنها این زن، بلکه ده ها زن دیگه کنیزش بودند. خداوند کمک خودش و دخترش باشه. و انشائ الله همه عاقبت به خیر شوند.
اينجاست كه شاعر ميگه :
من به غربت رفتم و الماس طاقت بر شكر بستم..
برو بايار خود بنشين كه من بار سفر بستم..
زبعد رفتنم جانا 1000 افسوس خواهي خورد
فلاني يار خوبي بود و من قدرش ندانستم...

خب صفاي شما ، دوستان آهنگ محراب رو خواستن..
آهنگ شاديم هست..
استاد..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
فوق العاده بود.مرسی
چه می گویید؟آیا از دل و زندگی دیگران خبر دارید که انقدر راحت نظر میدهید؟؟؟؟پدر من بعد از 30 سال زندی با سه تا بچه با وجود داشتن زنی همچون فرشته(مادرم) پشت به همه چیز کرد و حال دیگر مارا نمیخواهد!می دانید چرا؟بخاطر هوس!!! انهایی که می گویند زن ها خطاکارند در مورد پدر من هم نظری این چنیین دارید یا چون مرد هست ازش حمایت می کنید؟؟؟(من درمورد این قضیه هم بگویم خدا می داند که چه بوده و چه شده!)
پاسخ ها
بنده خدا
| Spain |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
متاسفم فقط میتونم بگم شرم بر این مرد باد.خدا خودش کمکتون کنه!
خود مرتضي هم مقصر بوده بدون شناخت غربيه اي هوس ران را وارد حريم زندگي خصوصي خود كرده از همه مهم تر با اين اتفاق هم عدم صلاحيت زن وي بعنوان يك همسر و از همه مهمتر بعنوان يك مادر كاملا روشن مشخص شده . به اين ميگن يك همسر متعهد و وفادار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ضرب المثلي است كه ميگويداگر ازدواج كردي رفاقت تا دم در
چومحرم شدی آگه ازخویش باش
که محرم به یک نقطه مجرم شود .
اي بابا اين كه تقريبا داستان فيلم پيشنهاد بي شرمانه هست، به نظر من زني كه يكبار بواسطه پول خانوادشو ترك كنه دوباره كه نه بلكه هزار باره ديگه هم اينكار رو انجام ميده، تو زندگي وقتي حريمي شكسته بشه شايد بشه درستش كرد ولي هيچوقت مثل اولش نميشه،
ببينيد دوستان اين حرفهايي كه ميگيد: نبايد يه مجرد رو برد خونه يا رفاقت تا دم در يا مرتضي نبايد يه آدم هوسباز رو ميبرد خونه... ميخوام بپرسم پس وفاداري آدمها كجاست، اگه قرار باشه كه من همسرم رو قايم كنم تا مبادا ولم كنه و بهم خيانت كنه؟؟؟!!!! همون بهتر كه بره. اگه منهم به همسرم بگم چون دوستاي تو اومدن تو خونمون منم باهاشون دوست شدم، ربطي به همسر بيچاره من نداره، بلكه اين ذات خراب منه كه زمينه خيانت رو داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
چیزی که از این کامنت ها میشود برداشت کرد این است آدم با شعور مثل شما کم پیدامی شود. من نمی دانم این همه ارزش والای انسانی داریم که می توانند زندگی را خیلی زیبا جلو ببرند .وای به حال مردمی که با ...و خانه نشینی و محرومیت اجتماعی زن بخواهند سالم ! زندگی کنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
رفیقی هم که چشم به ناموس رفیقش داشته باشه باید بندازیش دور. مرتضی شاید همسر بدی داشته اما در درجه اول رفیق نامردی داشته.
سرباز که زن و بچه داره چجوری زندگیش میگذره؟
آخه آدم زن و بچه رو میذاره میره سربازی؟
شما که بعید نیست چاپ نکنید اما من مینویسم تا سعی خودم را کرده باشم.
در این ماجرا میبینید که برخی شرایط و بسترها هست که اگر در اطراف انسان فراهم شود ممکن است انسان را دچار عواقبی کند.
در مورد شبکه های اجتماعی هم باید اینطور نگاه کرد که یک شرایط بسیار خاص را فراهم میکند که بسیاری را دچار عواقب کوچک و بزرگ میکند.
پس یا باید آمادگی مواجهه با آن شرایط را داشت (که خیلیها به طور کامل ندارند) یا باید بعضا سیاست اجتناب و نزدیک نشدن را در مواقع احساس خطر اتخاذ کرد.
حال مردباشد یا زن باید بدانیم بار کج به مقصد نمی رسد، یا شوهرش به درب کسی زده که انتقام پس داده یامادر زنه لقمه مردم را خورده.
پاسخ ها
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
یعنی ایوب اگه مبتلا به بلا شد بخاطر این بود که حتما قبلا کار بدی کرده بود! نه این طور نیست همیشه گاهی خدا امتحان میکنه و گاهی هم هزینه عملی که میکنیم سنگینتر از اون هست که تصور میکنیم . گاهی اوقات هم حرف شما درسته.
چرا وقتي از اقايان همچين خطايي سر ميزنه تازه اگر انسان باشه و به اشتباهش پي ببره همه به خانم ميگن كه ببخشه ولي اگر خانم خبط و خطا كنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
هر کی خطا کنه باید نتیجشو ببینه مشکل شما خانما اینه که هیچ وقت نمی پذیرین اشتباه کردین در حالیکه خیلی مواقع مقصرین.حالا اگه یه مرد اینکارو می کرد میگفتین هوسرانه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
حرف حق !!!!
ما ایرانیها فقط قضاوت می کنیم. با اشتباه یک نفر که نباید کلمات مقدسی مثل "روشنفکر "و "دوست" به لجن کشیده بشوند. روشنفکر چراغ جامعه است،خواهشا دوستان برای بی ارزش کردن این کلمه، هر کار خلاف عرف رو روشنفکری قلمداد نکنید...
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
این طوایف منورالفکر تابناک را هم بی نصیب نمی گذارند. روشنفکران تیره مغز چراغ خانه خودشان را روشن کنند، جامعه پیش کش.
همه بشرند اما همه انسان نیستند .
دوستان هیچ کس را منع نکنید این بلا مانند اعتیاد میتواند سراغ هر کسی بیاید من تجربه این اتفاق را داشته ام و حاظرم اگر خبرنگاری مایل بود به پای درد دل من هم بنشیند فقط از قدرت شیطان را در کالبد انسانها خصوصا معدود خانوم ها فراموش نکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
توهین نکن آفا! آدم باش.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
ببخشیدا . آقا . مردها توی این مورد خیلی خیلی پیش هستند از زن ها . شما خودتو اصلاح کن برادر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
صحبتهای خانومتون رو هم باید شنید. اون هم شنیدنیه
فقط اعدام. اعدام.اعدام!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
نه بابا بیا اعدام کن مگه خلاف شرع و قانون بوده!
بعضی ازخانمها تو دوران مطلقه بودن بلایی از طرف اجتماع سرشون میاد که ترجیح میدن برگردن با همون شوهرشون زندگی کنن که بدبختیشون یکی باشه لااقل....بله اینجوریه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
بله امثال این خانم که زندگیشون رو برا پول رها کردن حقشونه
اشتباه حق انسان است و (البته) تاوان اشتباه هم تکلیف او.
لطفاً خدایان زمینی اجازه بدهند خدای واحد و احد خود حکم کند
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
در 33 مائده حکم کرده جناب ناخدای زمینی
درد دارد شبیه به این مورد سرم اومده اما ما عقدنبودیم . به نظرم دورغگورا نباید بخشید هرکی می خواهد باشه باشه .
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
تو خودت هم یکی مثل همین هایی. عقد نبودی چه رابطه ای داشتی؟
سلام.مرتضی دو اشتباه محض داشته!اول بایدمحترمانه خانمش رو به رضا معرفی میکرده دوم وقتی معرفی کرده ودیده رضابازرنگی !حرفشوباورنمیکنه ، بایدازخونش بیرونش میکرده.چون اینکارو نکرده ،داره تاوان پس میده.مهساهم آخر وفاداری ومعرفته!!!مابابفیه خودمونو نمی سنجیم.به خودمون نگاه کنیم که در چنین شرایطی چندمرده حلاجیم؟!
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
"بایدمحترمانه خانمش رو به رضا معرفی میکرده "، کاملاً درسته؛ آفرین
احسنت مسعود
توبه گرگ مرگه...
این خانم اشتباه کرده درست ولی لطفا کمی با موضوع تحلیلی برخورد کنید :
اشتباهی که شوهر مرتکب شده :
1- دوست نشناخته و نامطمئن به حریم خانه اش برده
2- اصلا به دوستش نگفته که من زن و بچه دارم
3- ازهمه مهمتراینکه به اندازه لازم و کافی به زنش محبت نمی کرده که زنش اینقدر زودوسوسه شده و گول طرف رو خورده.
همانطور که همه می دانیم زنها اسیر مهربانی و محبتند برای همین هم زود گول می خورندپس بیایید قبل از هرگونه نظر دادن و غیرتی شدن و بجای این همه تایید و تکذیب مسائل رو ریشه یابی و بررسی کنیم تا از تکرار اون جلوگیری بشه وگرنه حرف زدن خالی اگر نزنیم بهتره چون فقط وقت هدر دادنه . پیامبر همسرش عایشه رو گل سرخ من صدا می زدند و در مقابل ناملایمات و صدای بلند او صبر پیشه وسکوت میکردند حالا ما مردها از پیامبرمان چقدر آموخته ایم ؟ بیایید کمی هم به زمینه سازی اینگونه گول خوردن زنهامون در خودمون ریشه یابی کنیم تا جامعه رو از شر این آفات حفظ کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
آخه مر(د)ایرانی حسابی!!! شما از کجا میدونی طرف به زنش محبت نکرده؟؟ تازه هر کی بهش محبت نکنن باید خیانت کنه؟
یه ذره فکر کنید مطلب بنویسید.
هر طور که ببینید این زن مقصر بوده و به نظرم همینکه بچش حاضر نیست اونو ببینه بهترین مجازات براشه خلنمها درس بگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
بی محبتی شوهر عاملشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
حالا يك خانم بين ميليونها اين جوري از آب در اومده. همينو برعكسش كن براي آقايون
اونا هستن كه بايد درس بگيرن
کاری به قانون و شرع ندارم. اگر انسان باشیم، چه زن و چه مرد باشیم، به طرفمون که هیچ، به شرف خودمون نباید خیانت کنیم. هر کی اینکارو بکنه اول به خودش بعد هم به تموم اطرافیانش خیانت کرده.
از این اتفاقات در مملکت ما زیاد میافته حالا من نمیدونم چرا این موضوع رسانه ای شده به هرحال همه میدونن که اشتباه تک تک این افراد چی بوده اقا مرتضی خانم سابقش اون مردک هوس باز وبیچاره اون بچه بی گناه که از داشتن مادر باید محروم باشه به هرحال بسوزه پدر طمع و بی پولی و بی ظرفیتی ولی من جای اقا مرتضی باشم اولادیگه دوستای هوسبازمو خونم نمیارم دوم یه ویلا ویک ماشین شیک میخرم !!!!!!!!!!! و در اخر اینکه یه اگه زن اولم پشیمون شده میبخشمش که بچه اش را نگه داره ومیرم یه زن دیگه میگیرم !!!!!! تا جبران مافات بشه !!!!
بی احساسی و دنیا طلبی(زن) ساده لوحی و سهل انگاری(مرد)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
خلایق هرچه لایق
همش به خاطر سریال های ماهواره ایه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
موافقم .
ناشناس
| United States |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
چه ربطی داره
مشکل ذاته طرفه
یوسفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
اشتباه منفی دادم ببخشید
فکر نمی کنم لیاقت بخشش داشته باشه. چون رضا باهاش خوش رفتاری نکرده و دلش برای دخترش تنگ شده ابراز پشیمانی کرده نه اینکه واقعا از کارش پشیمون شده باشه.
بیچاره مرتضی

بیچاره دخترش

زن عجب موجود غریبی است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
مرتضي چرا از اول داشتن زن و بچه را پنهان كرد ؟ چرا يك مرد غريبه را نشناخته وارد زندگيش كرد؟ پس خجالت كشيدن از داشتن زن و بچه هم برايش مشكل ساز شد . همچين بي تقصير نيست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
در مورد مادرو خواهرتم همین نظرو داری؟
انسان جایزالخطاست اماامیدوارم خطاهرکسی باعث ازهم پاشیدن خانواده ای نشود
همگي ( زن و مرد ) به فكر چكش زدن براي خودشون بودن هيچ كس مطلبي در مورد اون بچه طفل معصوم ننوشت كه بايد يه عمر به پاي كار نابخردانه پدر و مادر بسوزه و بسازه
کسی که یک بار عزیزانشو به پول بفروشه، باز هم اینکار و خواهد کرد.
پشیمانی چه سود؟!!!
این پشیمانی هم گذراست.....
یکی از خانومای فامیل ما به شوهرش با وجود داشتن 3 تا بچه خیانت کرد .شوهرش اونو بخشید برگشت سر زندگیش الان نوه هم داره ... البته تاوانشم داده ... نگاه اطرافیان . کناره گیری از فامیلل و کلی اتفاقات دیگه . اما هر چی بود گذشت . شوهرش مرده به خدا .
سربازی رو باید فیلتر(حذف) کرد
مرتضی از یک جت بایستی خوشحال باشه که مهسا هویت خودش را ثابت کرده ،زنی که با یک نگاه وبا یک وعده خودش را گول بزنه به درد خودش میخوره .
برعکسش هم خیلی اتفاق میفته ولی در هر طلاقی این زنه که سرشکسته میشه
بأيد سر رفيق مرتضي رابريد مگه نمي دونه اين خانوم شوهر داره
آقایونی که خیلی غیرتی شدن و خانمهایی که خودشون رو تافته جدا بافته میدونند، یه نگاهی به این داستان بندازید. مرتضی سربازه و روش نمیشه به هم خدمتیهاش بگه زن و بچه داره چرا؟! مگه دزد تو خونه قایم کرده؟ بعدش هم شما سن و سال اون دختر رو در نظر بگیرید. جوون و ساده لوح بوده. دخترک پشیمون شده به خاطر عشق به همسرش هم نیست که میخواد برگرده برای بچه اشه. قاتل رو هم پای چوبه دار میبخشن. شما خودتون تا به حال گول زرق و برق زندگی رو نخوردید. چرا هیچوقت نمیتونیم خودمونو جای دیگران بگذاریم و الکی حکم صادر نکنیم. پیامبری میگفت اولین سنگ رو به سمت زناکار کسی باید پرت کنه که خودش تا به حال گناهی نکرده.
زنه چشمش را نبسته هوس وارد قلبش شده !
خودتونو بذارید جای مرتضی اونوقت از زنش دفاع کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!! زنه باید تاوان پس بده نه اینکه هر وقت دلش کشید با یکی دیگه باشه بره و وقتی خسته شد برگرده باید تاوان پس بده
با سلام
وقتی که عشق در میان باشد زن باید با شوهر خودش کنار بیاد نه دنبال ثروت باشد ولی از همه کثیف تر اینکه اون اقا نون بدبخت رو خورده نباید خیانت میکرد بنظرم باید اون ادم کثیف رو اعدام کنند که زن بدبخت رو از راه به در برده است
بنده هم این مشکل را داشتم همسرم در اوج فداکایهای من که دیوانه وار کار میکردم تا زندگی خوبی بسازم زنی را صیغه کرد و منهم بدون هیچ درخواست مالی از ایشان جدا شدم مهریه ی من یک جلد قرآن کریم بود که اونو هم درخواست نکردم .هیچکس را متهم به خیانت نمیکنم من درایت کافی برای شناخت شخصیت ایشان قبل از ازدواج نداشتم.
اساسن نباید هرکسی رو چه غریبه چه آشنا به حریم خونه برد از این اتفاقات زیاد دیدم که حضور یه نفر دیگه در خانواده چه ضربات جبران ناپذیری زذه
نباید به این زن و امثال این آدمها(چه زن و چه مرد) فرصت دوباره داد
دنیا محل امتحانه . دنیا یک خطه و معنویت سمت راست و دنیاگرایی سمت چپ و به هر سمت ورود کنی از اون یکی دور می شی . اغلب دوستان به نکات خوبی اشاره کردند ، بی خود نیست که اسلام به نگاه حرام بدبین است و آن را تیر زهرآگینی به قلب بیننده می داند و مومنین را نسبت به آن بیم می دهد . کار مرتضی اشتباه بود که رضا را به منزل راه داد و اجازه داد که همسر جوانش از یک مرد غریبه پذیرایی کند و کار رضا هم ناجوانمردی و هوسرانی بود که در منزل میزبان چشم چرانی کرد ه و کار همسر مرتضی نیز بدتر از همه که قطعا با بی نمازی و دنیا طلبی وی و دوست نداری شوهر و فرزندش همراه بوده . خدا را شکر که در این بین قتلی صورت نگرفته . دوستان تقوای الهی و رعایت حدود شرع و مقدسات نجاتبخش است و قطعا ناموس آدم در حصار و قلعه ای محکم از دست نامحرمان محفوظ خواهد ماند. باید از شر شیطان و گناهان ( مخصوصا خدای ناکرده از اختلاط مردان و زنان ) به خدا پناه برد و حریم خانواده را با تقوا و دوری از هوسرانی سالم نگه داشت . سه عامل هلاکت مال دنیا ، جا و مقام و هوسرانی نسبت به جنس مخالف است .
پول حلال همه مشکلات است
طلاق برای یک زن تباهی و بسیاری از مسائل دیگر است و همه به یک چشم دیگه ویک فرد ... نگاه میکنن.
خدا نصیب هیچ زنی نکنه
سنگسار
هردو طرف مقصرن چه زن چه مرد می تونن کاری کنن که همسرشون جز اون اصلا کسی با هرموقعیتی اصلا به چشم طرف مقابل نیاد
بهتر است تا آقایان سربازی نرفته اند ازدواج نکنند.شاید این زن در نبود 2 ساله همسرش هم مشکل داشته
مرگ بر امریکا
انقدر این مدل داستان این روزها میشنویم که اصلا تعجب نداره
هر محرم شدي چشم از خيانت باز دار

اي بسا محرم كه با يك نقطه مجرم ميشودما هم دوست و همكار داريم رفت و امد هم داريم و زن دوست يا همكار بجاي خواهر است.
چه هندی و خیالاتی!!!!!!!!!!!!!!!
با سلام:
این موارد را زیاد میبینیم اما دوستان آیا به این فکر کردیم ریشه این مسائل در چیست ؟ آیا ما امار دقیقی از مسائل اینچنینید در کشور داریم /آیا ازدواجهای ما کارشناسی میشوند آیا با آگاهی ازدواج میکنیم ؟ فرزندانمان آموزش زندگی میبینند آیا ما خودمان به رفتارمان نگاه میکنیم ؟
بیچاره دخترش
امان از رفیق بازی که با اعتماد زیاد به دیگران آنها را وارد زندگی خصوصی می کنیم وهمه چیز را به باد می دهیم تا حدودی خودمان مقصریم
چرا در ایران ما در این سن و سال پخته نیستیم و چرا در ایران بین سال شناسنامه و سال عقلی فاصله است مشکل کجاست ؟از خانواده است از مدرسه است یا از مسئولین ؟
سلام شاید نویسنده می خواهد با این قصه کوتاه توجیهی برای امار بالای طلاق پیدا کند اما ایران در حال عبور از یک بازه زمانی است که بایستی در پس ان تلفیق ازدواج سنتی و ازدواج به شرایط امروزی را بررسی کرد ازدواج به اداب و رسوم قدیم و انجام و شروع ان به سبک جدید به تنهایی امار را قطعا بالاتر خواهد برد
یعنی تو مملکت ما میشه زن به این راحتی از شوهرش طلاق بگیره! حق طلاق با مرده! این یعنی آخر مهمان نوازی!
از بين هزاران هوس بازي و خيانتي كه مردان مرتكب مي شوند مي گذريد و يه داستان ضد زن تعريف مي كنيد كه چه شود؟
دل همه كباب شود براي مردان مظلوم و زنان محروم تر شوند
چند سال پيش يه خانم توي مترو داستان زندگي اش رو براي يكي تعريف مي كرد من كنارشون بودم و مي شنيدم ، خانم متاهل با يكي از دوستاش رابطه صميمي داشته و زياد رفت و آمد داشتند ... در نهايت شوهر خانم با دوست خانم رابطه برقرار مي كنند ... نتيجه طلاق و شبيه داستان بالا ... به نظر من جاي دوست و رفيق توي حريم خانواده نيست .
به عرض دوستان محترم برسانم که وجدانن خودتون (معمولامردها)چند بار از این کارها بدون مجوز شرعی کردین که اگه یکیشون اشکار بشه زندگیتون نابود خواهد شد تازه این بدبخت از راه شرعی وارد شده نه مثل خیلیها دزدکی .امیدوارم خداوند موقعیت گناه را از همه بندگان ضعیف النفس دورکرده و همه مارا پایبند خود و خانواده کند آمین یا رب العالمین
وقتی 1 نفر فریبت داد اون مقصره ولی وقتی همون نفر دوباره فریبت داد دیگه مقصر خودتی
بحث خیانت فقط خود خیانت نیست بلکه دیگه تو نمیتونی اعتماد کنی تا آخر عمر
مرتضا دیگه نباید با زنه زندگی کنه. حق دیدن بچه رو هم باید ازش بگیره. کاری که زنه کرده در مورد مرتضا نابخشودنیه.
مشکل از پذیرایی زنه بود
مرتضی نباید به زنش اجازه میداد با چادر رنگی بیاد از یه مرد غریبه پذیرایی کنه
و باید خودش از رفیقش پذیرایی میکرد
قابل توجه آقايان متاهل
اگر به هردليلي(شغل يا تحصيلات يا ...) به مدت طولاني از خانه و اهل و عيال دور هستيد حتما يا در كنار پدر و مادرتان ويا پدر و مادر همسرتان منزل اختيار كنيد و به هر حال از تنها گذاشتن همسر به مدت طولاني اجتناب نماييد
شاید باید این ماجرا رو از دید زن هم تعریف کنید. شاید مهسا هم برای خودش دلایلی داشته. نمیشه یه طرفه به قاضی رفت. کار مادرها همیشه سوختن و ساختنه اما شما خبر ندارید از زندگی مهسا و مرتضی. نمیشه انگشت اتهام رو به طرف مهسا دراز کرد و گفت باید برای بچه اش هم که شده بسوزه و بسازه. همین حربه است که مردا ازش استفاده میکنند. زنی که بچه داره رو چون میدونند مهر مادری بهش اجازه خیلی کارها رو نمیده، هر بلایی سرش میارند. نمونه اش زیاده.
صبا خانم فقط خواستم تبریک بگم به دیدگاه شما بسیار دید بلند و سعه صدر زیادی دارید مطمئنم در زندگی گام های بلندی برداشته و یا در حال فتح قله های زندگی شده اید برای شما آرزوی موفقیت روز افزون دارم
ما باید الگویمان در زندگی فاطمه (س)و امام علی (ع) باشد نباید یک مرد را چه متاهل و چه مجرد باشد به خانه مان دعوت کنیم و بچه هایمان را در معرض دید آن قرار دهیم خوشا بحال خانواده هایی که بچه هایشان در معرض دید یک نامحرم قرار نگیرد.
طرف يه مقدار ناشي گري كرده و داستان را خوب به نمايش نگذاشته.
اما هر چه بود گذشت ، بايد ببينيم چه بايد بكنيم كه اين اتفاقات در جامعه تكرار نشود فرقي نميكند كه به جه شكل و از سوي چه كسي باشد.فكر كنيد و راههائي ارائه كنيد كه خود از عهده ي آنها برآئيد. اگه هركسي مسول رفتار خودش باشد ممكن است اين اتفاقات كمتر بيفتد.پس به خود فكر كنيم. نه به ديگران.
آقای مرتضی اگر می خواهی مشق انسانیت بکنی،او را ببخش.به هر حال انسان هم موجودی است که ممکن است اسیر دست احساسات شیطانی شود.به عنوان یک آزاد مرد او را ببخش
کسی که معیار زندگی روبجای عشق ومحبت با ثروت محک بزنه نتیجه همینه که مثل سگ پشیمان بشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به نظرم یه داستان کاملا خیالیه!
هرکجا محرم شدی چشم از خیانت باز دار ای بسا محرم که با یک نقطه مجرم میشود
به قول مولوی : عشق هایی کز پی رنگی بود/ عشق نبود عاقبت ننگی بود.
به نظر من اگه ایمان به خدا و اعتقادات به معصومین داشته باشیم هیچوقت دچار چنین اشتباهی نخواهیم شد .
ماآدما یه عمردنبال خوشبختی میگردیم عمرخودمون ، بچه هایمان و ... را تباه میکنیم تا به خوشبختی برسیم اما دریغ که خوشبختی قناعت در وضعیت حال و با امکانات موجوده
امان از وسوسه پول و مال که انسان رو به کجا می کشونه.
دروغه دیگه عزیزم
حیف شد زندگی
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی