بازدید 4968
۷

هوای پایتخت از مرز هشدار گذشت

کد خبر: ۳۶۷۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰ 29 December 2013
هوای پایتخت با قرار گرفتن شاخص ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون روی عدد 164 از مرز هشدار گذشت.

به گزارش مهر، شاخص ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با 20 واحد افزایش نسبت به روز گذشته در حال حاضر روی عدد 164 ایستاده و هوای پایتخت را در شرایط هشدار قرار داده است.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر آلاینده منوکسید کربن با قرار گرفتن روی عدد 42 در شرایط پاک و آلاینده ذرات معلق کمتر از 10 میکرون با ایستادن روی عدد 97 در شرایط سالم قرار گرفته است.

به گفته وی، این اعداد مربوط به شاخص های آلاینده صبح تهران است و هنوز شاخص های ساعت 11 که بر اساس آن برای تشکیل کمیته اضطرار تصمیم گیری می شود، آماده نشده است.

محمد رستگاری اظهار داشت: ظهر امروز پس از بررسی شاخص های آلاینده پایتخت در مورد نیاز به برگزاری جلسه اضطرار آلودگی هوا و مصوبات این جلسه از جمله تعطیلی مدارس و زوج و فرد شدن خودروها تصمیم‌گیری خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
واقعا که هوا در وضعیت هشداره بعدش این اقای محترم میگه که در وضعیت سالمه باید جلسه تشکیل شه و درباره ی تعطیلی و طرح زوج و فرد تصمیم گیری بشه
چراطرح زوج وفرد ماشين ها را از درب منزل تا پايان سال ادامه نمي دهيد
فقط براي چند روز اين اتفاق مي افتاد
اگر شما براي وضعيت مردم ناراحتي چرا اين طرح زمان هشداره هوا آلود عمل مي شود اگر هفته سه بار اين طرح زوج وفرد انجام شود مقدار از آلودگي كمتر مي شود
هزینه تولید غیر استانداردبنزین رو مردم باید پرداخت کنن ؟ مسول فروش طرح ترافیک کیست .مسول تولید خودروی غیر استاندارد کیست .وووو.
طرح زوج و فرد و... فایده نداره
چرا برای کارمندهای ارگان های مختلف سرویس نمی گذارند تا همه مجبور نباشند ماشین بیرون بیارند؟
با یه سرویس اتوبوس حداقل 35 کارمند دولت می توانند جابه جا شوند، در نظر بگیرید هر کدام از این کارمنده بخواهند ماشین بیارند؟
شما که میگید طرح زوج و فرد، شما که می گید آلودگی به خاطر ماشین هاست، پس باید قبول داشته باشد پنزین تولیدیتون ایراد داره و استاندارد نیست. کدوم حرفتونو باور کنیم، سالام بودن بنزین یا آلودگی هوا به دلیل بنزین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی هوا بده من می ترسم نمی تونم برم بیرون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
اوا خواهر!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی