بازدید 7672
واکنش رضا صادقی به آلودگی هوا

آقایان! هوا بس ناجوانمردانه سم است

کد خبر: ۳۶۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰ 29 December 2013
خواننده موسیقی پاپ کشورمان در یادداشتی درباره آلودگی هوای پایتخت از مسوولان شهری و دولتی خواستار رسیدگی هرچه زودتر به معضل این روزهای هوای تهران و دیگر شهرهای آلوده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا صادقی در این یادداشت که نسخه‌ای از آن را در اختیار خبرگزاری مهر قرار داده، خاطرنشان کرده است: کمترین حق مردم سرزمین من نفس کشیدن است. فرزندان سرزمین من در بیمارستان‌ها یکی یکی جان می‌دهند. آقای مسئول از شما خواهش می‌کنم تدبیر کنید که امید مردم بعد خدا به تدبیر شماست.

آن هموطن من که در مرکز شهر تهران زندگی می‌کند به خداوندی خدا دارد خون بالا می‌آورد و راهی ندارد. آقای مسئول شما که برای نان این مردم وقت می‌گذارید برای نفس آن‌ها هم یک فکری کنید.

جنوب شهر تهران یعنی زندگی با سرفه و درد و شاید مرگ. مردم خوب سرزمین من سرب نفس می‌کشند. من به عنوان یک سرطانی یا من مریض ریوی، من اسمی، یا من به عنوان یک کارگر که هزینه سفر به مکان خوش آب و هوا را ندارم چه کنم؟ هوا بس ناجوانمردانه سم است.‌

ای... دمت گرم و سرت خوش باد... سلامم را تو پاسخ گوی... در بگشا... خدایا فقط تویی که از همه شنوا‌تر و یاری دهنده‌تر هستی. ما مردم هم کمک می‌کنیم چون ما با هم هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۱۵
رضا جان صادقانه گفتی
ای بابا . مگه برا کسی مهمه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
خوب معلومه اگه زندگی مردم مهم بود که به اینجا نمی رسیدیم. ادامه کار هم همینه نباید منتظر بود، باید خودمون با استفاده از ماسک ضد شیمیائی و غیرو فکری به حال خودمان بکنیم.
عیبی نداره تا کمی ما انسان ها بفهمیم موقعی که تولید زباله میکنیم ویا پا به حریم خوش طبیعت می گذاریم و نابودش می کنیم کمی طعم آلودگی و بد رفتاری های خودمان را بچشیم
وضعیت امروز دلیل کم کاری و بی توجهی مسئولان است و این موضوع ادامه خواهد یافت !
اگر به فكر بودن كه ما به اين حال و روز نمي افتاديم الان چند سال تهران و بعضي از شهرهاي ايران دچار اين معضل هستند اما كو چشم بينا ؟؟
بنزين چيني
اگرفقط یک کار انجام شود کلی از آلودگی هوا کاسته میشود آنهم جلوگیری از سوزاندن کاغذ و چوب و ... برای گرم کردن و غیره
تیتر یکی از روزنامه ها خیلی جالب بود نوشته بود "مدیریت هوای شهر تهران در دست باد"
چه خوب است اگر كه همه هنرمندان عزيزمان درباره مشكلات جامعه و شهرشان وارد صحنه شوند و نظرات صائب بدهند. شايد كه مسئولان تكان بيشتري بخورند! با سپاس از آقاي صادقي عزيز!
ما بچه های دهه شصت کلا سوخیم بیکاری طلاق تحریم گرونی ضرر خورد به ما با این الودگیم هممون سرطان میگیریم چهل سالگی فاتحه
كي باعث شد تهران 2 ميليوني 12ميليون جعميت داشته باشد هنوز هم مجوز ساخت ساز مي دهنددر كوجه هاي 6 ميتر و 8 متري مجوز 5 طبقه مي دهند تا اگر زلزله بيايد همه زتده به گور شوندونشود كسي را نجات داد باغ هاي طرشت وغيره را از بين بردن وتير آهن آجر جايگزين كردن شهر را بدون كارشناسي توسعه دادند حالا هر روز مدرسه ها را تعطيل مي كنند
تا زمانی که بنزن بجای بنزین تولید می کنند و به خورد ماشینا میدن ، هوا همچنان آلوده خواهد بود .
امرزو هوای تهران در شرایط خیلی خطرناکه!
ببخشيد اين قدر رك مينويسم
اينقدر مسئولان مسئولان نكنيم
براي اصلاح جامعه از خودمان شروع كنيم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی