بازدید 13246
تحصن خانواده دانش آموزان شین‌آبادی مقابل نهاد ریاست جمهوری؛

همه چیز زیر سر یک میلیارد تومان پولِ خدمات ویژه است!

در شرایطی که تحصن خانواده دانش آموزان مجروح حادثه تلخ دبستان شین آباد قرار است وارد دومین روز خود شود، از یک سو نماینده پیرانشهر می‌گوید که بخشی از مطلب پیشتر و بخشی روز گذشته واریز شده است و درمان به زودی آغاز خواهد شد و از سوی دیگر، پزشکی که سرپرست تیم جراحی ایشان است می‌گوید این اتفاق رخ نداده و پولی به حساب نیامده است که اگر آمده بود، احتمالا شرایط متفاوتی رقم می‌خورد.
کد خبر: ۳۶۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۲ 25 December 2013
هنوز دو سه هفته از سالگرد حادثه دلخراش دبستان انقلاب شین‌آباد نگذشته که خبر می‌رسد درمان دانش آموزان رنج کشیده آن سانحه متوقف شده است؛ وقتی علت این اتفاق را جویا می‌شویم، پی می‌بریم که واریز نشدن هزینه درمان علت این اتفاق عجیب است!

به گزارش «تابناک»، روز گذشته و پس از آنکه خانواده دوازده کودک مجروح حادثه دبستان انقلاب شین‌آباد از بستری فرزندان خود در بیمارستان مایوس شدند، راه نهاد ریاست جمهوری را در پیش گرفتند و با تحصن در مقابل این نهاد، تلاش کردند تا با رئیس جمهور دیدار کرده و مشکلات خود را از طریق فرد نخست قوه مجریه پیگیر شوند.

این والدین که روز جمعه و در پی وعده‌های پیشین مسئولان راهی پایتخت شده بودند، وقتی دریافتند که علت پذیرش نشدن فرزندان مجروحشان، واریز نشدن هزینه درمان ایشان توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، چند روز دندان بر جگر نهادند تا شاید موانع قرار گرفته بر سر راه دلبندانشان مرتفع شود اما نه تنها این اتفاق رخ نداد، بلکه حتی از تحصن مقابل نهاد ریاست جمهوری هم طرفی نبستند؛ هرچند معتقدند که در اثر تحصنی که آغاز کرده‌اند و قرار است در روزهای آینده ادامه دهند، مشکلات در حال رفع و رجوع است.

از مصوبه هیات وزیران و تعیین وظایف سه وزارت خانه تا تحصن!

شادکام، پدر سیما، یکی از دانش آموزان حادثه دیده بر اثر آتش سوزی کلاس درس مدرسه شین‌آباد در این باره به «تابناک» گفت: حدود سه ماه پیش طی نشستی که با مسئولان وزارت خانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت و در حضور نماینده شهرمان داشتیم، به ما گفتند که هزینه‌های بیمارستان ساسان که پیشتر یک دوره دانش آموزان در آنجا بستری بودند، زیاد است و قرار شد ادامه مراحل درمان در بیمارستان محب کوثر انجام شود.

وی افزود: آن موقع فرزندانمان را معاینه کردند، ویزیت کردند و از آنها عکس گرفتند و گفتند حداکثر تا بیست روز آینده نوبت درمان خواهند داد اما این اتفاق نیفتاد و گویا دکتر فاطمی، رئیس تیم جراحان کودکان می‌گوید علت این اتفاق واریز نشدن پول درمان است که هر وقت انجام شود، درمان شروع می‌شود.

پدر سیما با اشاره به خشک شدن مفصل انگشت بچه ها در اثر سپری شدن زمان، گفت: آن زمان صحبت این بود که قرار است بچه ها در بیمارستان محب کوثر جراحی شوند اما کل تلاش مسئولان برای واریز مبلغ به یک نامه برای اختصاص 150 میلیون تومان اولیه ختم شد که نه معلوم بود به کجا نوشته شده و نه حتی نوشته شده بود که به درمان دانش آموزان شین آبادی اختصاص یافته است. مسئولان هم جواب تلفن ما را نمی‌دادند تا اینکه امروز (سه شنبه) در نهاد ریاست جمهوری تحصن کردیم و مسئولان پیدا شدند!

وی افزود: در زمان دولت قبل در هیات وزیران مصوب کردند که درمان فرزندانمان بر عهده وزارت بهداشت باشد، اسکان خانواده‌ها بر عهده وزارت آموزش و پرورش باشد و مباحث مربوط به بیمه و... را وزارت رفاه اجتماعی تقبل کند اما این مصوبه که با امضای معاون اول رئیس جمهور وقت به ما داده شد، اکنون برای درمان اجرا نمی‌شود تا جایی که به ما گفتند که به جای بیمارستان محب کوثر، کار درمان در بیمارستان فاطمه زهرا(س) انجام شود که ما قبول نکردیم.

شادکام در پایان با اشاره به توقف بی ثمر امروز در نهاد ریاست جمهوری، گفت: امروز (سه شنبه) حدود چهار پنج ساعت صبر کردیم و حتی بچه ها کف سالن انتظار خوابشان برد اما هیچ کس حتی نگفت که ما برای چه آنجا هستیم و چه خواسته‌ای داریم. البته ما ناامید نمی‌شویم و فردا صبح (چهارشنبه) بار دیگر به تحصن خود ادامه می‌دهیم.

یا بیمارستان محب کوثر و یا عمل به وعده وزیر و اعزام به خارج!

مرادی، پدر یکی دیگر از دانش آموزان آسیب دیده آن حادثه نیز در این باره به «تابناک» گفت: چند روز است سرگردانیم و نمی‌دانیم چه باید بکنیم. قبلا گفته بودند چک واریز مبلغ به حساب بیمارستان را نوشته‌اند که ظاهرا این گونه نبوده است. فردا صبح باز هم به تحصن خود ادامه می‌دهیم و تا دیدن رئیس جمهور این کار را ادامه خواهیم داد.

پدر دومین «سیما»ی مجروح در آتش سوزی دبستان شین‌آباد با اشاره به تلاش نماینده شهرشان برای محقق شدن دیدار با رئیس جمهور، گفت: دکتر خضری گفت که تلاش می‌کند قرار ملاقاتی با رئیس جمهور برای ما فراهم کند. ما هم فردا که هیات دولت جلسه دارد، منتظر می‌شویم تا این اتفاق رخ بدهد و حتی اگر بگویند عصر این ملاقات انجام خواهد شد، حاضریم تحصن خود را بشکنیم اما اگر این گونه نشد، اینقدر به تحصن ادامه می‌دهیم تا انجام شود؛ من این را به نمایندگی از دوازده خانواده می‌گویم که اکنون کنارم نشسته‌اند و سخنان من را می‌شنوند.

وی افزود: شاید خبرها درست به گوش مسئولان و به ویژه دکتر فاطمی، رئیس تیم جراحی نرسیده باشد و در این باره باید تاکید کنم که ما معتقدیم ایشان قصوری نداشته و مسئولانی که می‌بایست هزینه درمان را به حساب بیمارستان واریز کنند کوتاهی کرده‌اند.

مرادی گفت: ما برای این با ادامه درمان بچه‌ها در بیمارستان محب کوثر موافقت کردیم که مسئولان وزارت بهداشت گفتند نمی‌خواهند هزینه درمان را به بیمارستان خصوصی بدهند بلکه می‌خواهند هزینه را از این جیب به آن جیب کرده و بچه‌ها را زیر نظر متخصصان در مرکز خودشان درمان کنند اما اکنون می‌گویند بیمارستان محب کوثر نه و بیمارستان حضرت فاطمه(س) که ما مخالفیم و می‌گوییم یا همان بیمارستان محب کوثر یا اعزام فرزندانمان به خارج از کشور؛ چطور آن زمان وزیر آموزش و پرورش در مجلس گفت برای درمان دانش آموزان، لازم باشد تا آن سوی دنیا اعزامشان می‌کند؟!

با دفتر رئیس جمهور صحبت کردم / مبلغ کامل واریز شد

در شرایطی که دیگر اولیای دانش آموزان سوخته شین‌آبادی هم بر دیدار با رئیس جمهور تاکید دارند، دکتر رسول خضری، نماینده سردشت و پیرانشهر درباره روند درمان این کودکان به «تابناک» گفت: درباره درخواست خانواده‌های دانش آموزان با دفتر رئیس جمهور صحبت کردم و وقت خواستم و قرار است آقای انصاری پاسخ دهند.

وی در تشریح روند درمان این کودکان گفت: قرار است طی یک دوره پنج ساله، هر ساله یک میلیارد تومان به هزینه‌های درمان VIP این دانش آموزان اختصاص یافته و مراحل درمان پیگیری شود که این مبلغ جدای هزینه‌های درمان این عزیزان است که رایگان خواهد بود. در مرحله اول صبح شنبه مبلغ 150 میلیون تومان به حساب بیمارستان واریز شد و الباقی مبلغ نیز امروز توسط معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری واریز شد و انشالله نوبت عمل برای هفته آینده تعیین خواهد شد و معطلی پیش آمده فراموش خواهد شد.

خضری افزود: در روند درمان این دانش آموزان بنا را بر این گذاشتیم که از بهترین بیمارستان ها و بهترین دکترها بهره گرفته شود و در این راستا دکتر فاطمی به همراه تیمی از جراحان مجرب برای این مهم انتخاب شدند که قرار است کلیه روند درمان را به انجام برسانند و درمان این دانش آموزان وابسته به رزیدنت‌های شاغل در بیمارستان‌های آموزشی نباشد اما ایرادات مدیریتی ما بار دیگر بروز کرد تا کمی ماجرا از روند خود خارج شود.

نماینده پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد به تاخیر مسئولان در واریز هزینه درمان گفت: اکنون که قرار شده مبلغ نگهداری ویژه این دانش آموزان تحت مراقبت متخصصان پرداخت شود، می‌شد این اتفاق بدون تاخیر رخ دهد تا حاشیه ایجاد نشود که متاسفانه این گونه نشد اما از سوی دیگر چون قرار است درمان این کودکان بر اساس نوبت و به مرور زمان آغاز شود، جراحان نیز می‌توانستند با توجه به واریز مبلغ صد و پنجاه میلیون تومان، کار درمان را آغاز کنند تا بقیه مبلغ واریز شده و درمان سایر دانش آموزان ادامه بیابد.

وقتی می‌گوییم مبلغ واریز شده که پول در حساب بیمارستان باشد!

پس از شنیدن سخنان اولیای دانش آموزان و نماینده پیرانشهر، به سراغ دکتر محمد جواد فاطمی، رئیس مرکز فوق تخصصی ترميمی حضرت فاطمه(س) و رئیس تیم جراحان دانش آموزان شین آبادی رفتیم و علت تاخیر در درمان این مجروحان و پناه بردن ایشان به ریاست جمهور را پرسیدیم.

فاطمی ضمن رد متوقف شدن درمان این دانش آموزان، به «تابناک» گفت: روند درمان این دانش آموزان در حال انجام است و هم تشکیل پرونده  صورت گرفته و هم امور اولیه و ویزیت سه نفر از تیم جراحی انجام شده است. تامین هزینه نیز مورد پیگیری مسئولان وزارت بهداشت بوده و به دقت در حال انجام است؛ منتها تغییراتی در برنامه ایجاد شد و کمی به طول انجامید.

وی در پاسخ به این سوال که چرا درمان را پس از واریز مبلغ 150 میلیون تومان اولیه آغاز نکردید و اصلا آیا مبلغ کامل واریز شده است یا خیر، گفت: زمانی می‌گوییم مبلغ واریز شده است که پول در حساب بیمارستان باشد نه آنکه صرفا نامه اخصاص آن صادر شده باشد و تا ساعت دو بعد از ظهر امروز(سه شنبه) نشنیدم انتقال پول انجام شده باشد. البته بر این باوریم که صدور نامه به معنای انجام این کار خواهد بود و این اراده وجود دارد که مبلغ سریعتر واریز شده و کار بچه‌ها زودتر انجام شود.

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه(س) افزود: ما تیمی تدارک دیده‌ایم تا بتوانیم آنچنان خدماتی به این دانش آموزان آسیب دیده ارائه دهیم که در آینده نه به لحاظ روانی و اجتماعی و نه به لحاظ درمانی مشکلی نداشته باشند چراکه بر این باوریم که این کودکان و خانواده ایشان رنج و آزار فراوانی متحمل شده اند.

فاطمی در پاسخ به این سوال که علت تحصن خانواده این کودکان مقابل نهاد ریاست جمهوری را چه می‌دانید، گفت: آنها هم حتما دغدغه‌های خاص خود را دارند ولی به ایشان گفته‌ایم که صبور باشند و با اقداماتی از این دست راه به جایی نخواهند برد. وزارت بهداشت ماجرا را به دقت دنبال می‌کند تا واریز وجه و درمان انجام شود.

برای دریافت و دیدن آخرین اخبار تابناک، از هر نقطه ای در اینترنت Toolbar اختصاصی تابناک را از لینک زیر دریافت و بر روی مرورگر خود نصب کنید:

لینک دریافت Toolbar تابناک
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴۰
نوشدارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی
بی وفا این زودتر میخواستی حالا چرا ؟
اگر این مبلغ اختصاص یافته (یا شاید هم نیافته!) قبل از این اتفاقات هزینه آن مدارس میشد این مصایب اتفاق می افتاد ؟ اگر نوک انگشت بچه یکی از این آقایان مسئول آسیب میدید باز هم اینگونه رفتار میکردند ؟ بترسید از خدا که از حق الناس نمیگذرد و هم در دنیا و هم آخرت عذابی سخت در انتظار گناهکاران است . مگر این طفلهای معصوم چه گناهی کردند . آیا سراغی از بچه های سوخته ورامینی هم گرفته اید ؟ وااسفا .....
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
جناب میر احسان نظر شما بسیار بر حق و بجاست اما چیزی که مهم است این است که وقتی انتقاد شایسته ای از جریانی می کنیم اصولش این است که طرحی جایگزین داشته باشیم والا فقط تاسف خوردن و دشنام دادن که دردی را دوا نمی کند .لذا بجای شما من می نویسم :
لطفا قبل از بازگشایی مدارس هیئت بازرسی از سوی آموزش و پرورش برای مطمئن شدن از سیستم های امنیتی ، گرمایش و سرمایش آن مطمئن شوند و در طول سال هم مرتب و طبق زمان بندی سرکشی شود تا از حوادث اینچنینی پیشگیری شود .
اگر جسارتی شد پوزش می طلبم .
نادر اصفهانی
| United States |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
واقعا شرم آوره! این همه قول و وعده دادن. الان منتظرن تا بدن بچه ها خشک بشه!!
بعضی وقتا ادم از ایرانی بودنش شرمش میشه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
واقعا فکر کردی از خدا می ترسند؟ اصلا به خدا اعتقاد دارند؟ عملشون که نشون نمیده.
خوب همه پولهارا اسم پاداش گذاشتند دادن به کارمندان تامین اجتماعی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
چرا تهمت میزنی برادر !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
واقعیت همینه ، تلخه مگه نه
والله ما که درامریکا هستیم اول مداوا می کنند بعد طلب پول کشور عزیز اسلامیمون برعکسه
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
از اسلام مظلوم تر پيدا نمي كنيد كه چماق همه مشكلات رو تو سر اون مي كوبيد؟ اگر به اسلام واقعا عمل مي شد اين برنامه ها پيش نمي آمد..اين مشكلات زاده بي ديني تواْم با وظيفه نشناسي و بي مسئولتيه.
سیاوش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
آبروی اسلامم بعضی ها بردند. کجای کارو دیدی ما امریکارم درستش میکنیم.تابناک جان جان من بزار
حال که اکثریت مجلس و اعضای محترم هیئت دولت تعاملی نسبتا مثبت با یکدیگر دارند خواهش می کنم قانونی مصوب کنند که دغدغه بیمار فقط بیماری باشد نه سایر مسایل حاشیه ای آن .
باور کنید که می شودچون مملکت ضعیفی نیستیم .
ای کاش پیشاپیش پول درمان این افراد پرداخت میشد که اینقدر به زحمت نمی افتادند. چند میلیارد که برای دولت کاری نداره.
وا مصیبتا کشور غرق مشکلات اقتصادیه بعضیها چه توقعاتی دارند وا چه حرفا
پاسخ ها
راه چمنی
| United States |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
اگر کسی از اعضای خانواده حضرتعالی بود این حرف را می زدید ...
عزيز ناشناس پولي دركار نيست همه را اقايون كادو گرفتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
قدیما مگفتند کادو از مال خودت ن......
یه نفر نیس به این دکترا بگه روزی چند میلیون درآمد دارین دیگه چرا بخاطر پول بچه های معصوم و خانواده هاشون رو اذیت میکنین. بترسید از خدا
اینهمه خبر فساد اقتصادی میخوانیم ولی کسی بفکر این بچه های بیگناه نیست فکر کنم اگه یک فراخوان بدهید افراد خیر و نیکوکار پول عمل این طفل معصوم ها را می دهند بخدا
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
جناب مرندی حرفتان را می پذیرم اما یقین دارم مملکت ما گدا نیست که از مردم جمع آوری کند این وظیفه آموزش و پرورش و دولت است که مقصر اصلی این حوادث بشمار میرود لذا باید دولت که خود را خادم مردم می داند به این کار رسیدگی نماید .
خدایا این بچه های رنج دیده را از دست این مسئولین ... نجات بده. به علت ندانم کاری یک عده این بچه ها به این روز افتاده اند و حال بخاطر ندانم کاری یک عده دیگر باید این رنج را خود و خانواده اشان تحمل کنند.
حداقل شماره حساب بدین مردم غیرتشون از بعضی مسولین بیشتره. اینجوری مطمءن باشین کمک هایی جمع میشه
خجالت بكشيد همتون. از اون كسي كه پول و واريز نكرده تا...
اگه خانواده دست رو دست بزارن درمان بچه هاشون به امید دولت بشینن که دیگه هیچ سوختگی باید به سرعت درمان بشه وگرنه جواب گو نیست...مسولین خواهشا یه کم از بیت المال خرج این فرزندان ایران بشه
اینهمه خیر توی این مملکت هست تادیر نشده شماره حساب بدین پول جمع کنیم عمل بشن گناه دارن دیر بشه و بعضی از اندامهاشون دیگر خشک بشه حرکت نکنه یا عضوی به عمل جواب نده طفلی بچه ها چکار کنند دستی دستی داره اینده اون بچه ها تلف میشه
اين روز مشغول پرداخت عيدي و پاداش به هيات مديره زحمتكش نامين اجتماعي به مبلغ ناچيز و اندك و كم و خجالت آور و .... 100000000000000000000000000000000 هستيم و فرصت براي امور غير ضرور نداريم!
م ن ع ب ل
بابا اينها همه كشكه پول كجا ، هزينه معالجه كجا ؟
اگه همون موقع رخداد حادثه از مجامع بین المللی تقاضای کمک بشر دوستانه می کردند ، الان مشکل حل شده بود. متأسفانه برخی مسئولین بی فکر ما فقط پوز مدیریتی دارند و بس؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
خجالت داره آقا. فکر نکنم وضع مملکت اونقدر وخیم شده باشه که واسه درمان چن تا هموطن نیاز به کمک خارجی باشه.
حرف حساب
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
حالا که میبینی وخیم شده که حتی حق این بچه هارو هم بالا میکشن.
گره اين كار فقط به دست رهبر انقلاب باز مي شود، به ايشان خبر بدهند از حق و حقوق خودش و خانواده اش هم شده آنها را معالجه خواهد كرد، امتحان كنيد جواب ميگيريد.
فقط تاسف
سلام به همگی
اولا گناه اینا به گردن وزیر قبلیه که همش میگفت مشکل همشونو حل کردم-دوما همه پولارا که بذل وبخشش کردن بین خودشان قبل از اتمام دولت قبلی الان پولی نیست به این طفلای معصوم بدن
اگر بیمارستان دولتی است و طبق گفته وزیر قراره که از این جیب به آن جیب شود پس چرا بیمارستانی که به آن تکلیف شده درمان را به عهده بگیرد و وزارت بهداشت هم مسئول واریز هزینه ها می باشد پس این همه سوء مدیریت چرا وجود دارد؟ واقعا جای تعجب و شگفت است که مسئولین ما برای رفع مشکل کار می کنند و یا برای ایجاد مشکل برای همدیگر
با سلام: یکی از مشکلات ما این هست که مسئولان و مجلسیان اینقدر وضع شان خوب است که از درد و رنج مردم خبر ندارند اگه بچه اونها تو مدرسه دولتی بود و ایضا هنگام بیماری به بیمارستان های دولتی مراجعه میکردند حالا میدانستند درد چیه
اگر هزینه درمان همین چند نفر را دولت نتواند تأمین کند وای به حال بقیه جمعیت ایران که منتظرند همه مشکلات به دست تیم فعلی دولت مرتفع شود. من خیلی امید داشتم ولی بعد ازشنیدن این خبر کاملا نا امید شدم
واقعا ساخت و تجهیز یک مدرسه روستایی بیشتر از چند ده میلیون تومان هزینه لازم داشت که الان بچه های مردم به این روز افتادن و از طرفی دولت نیر متحمل هزینه های سنگین برای درمان آنها شده است.
چه رنجی می کشند خانواده این عزیزان
کاش کس پیدا می شد مثل آقای مرتضوی تابه این خانواده ها کادو می داد مشکل این بنده خداها حل می شد
متاسفانه آموزش و پرورش وضع مالیش از اول هم خوب نبوده در زمان دولت قبلی و بخصوص بعد از تحریم ها با افزایش قیمت ها و کاهش سرانه مدارس آموزش و پرورش دچار فلاکت شدیدی شده حتی قدرت تامین کاغذ رو ندارن و این باعث شد این بلا سر کودکان معصوم بیاد چون بودجه کافی برای خرید بخاری مناسب نبود اکثر مدارس روستایی که لوله کشی گاز و شوفاژ به دلیل کوچکی مدرسه و بیشتر کانکس بودنشان از بخاری غیر استاندارد استفاده کردند و میکنند حتی فاکتورهایی که مدیران مدارس دارن و برای مدرسه خرید کردند تسویه نشده اما بعضی ها میلیاردی و با گونی پول مملکت را می برند.
با درود

سخنی کوتاه از یک معلم فیزیک

(ای کاش معلم نبودم تا مقصر نبودم)

فرزندان و دانش آموزان دلبند و عزیز شین آبادی ام

شایداگر من معلم نبودم

شما کودکان بی گناه اینچنین نالان و رنجور نمی شدید

شاید اگر من معلم نبودم

شما به شوق دیدار من به کلاس درس نمی آمدید

شاید اگر من معلم نبودم

شما به شوق مشق و درس به کلاس درس نمی آمدید

شاید اگرمن معلم نبودم

شما الان با شادی و شور و ترانه با عروسکهایتان مشق زندگی می کردید

شاید اگر من معلم نبودم

شما در دشت و کوه و جنگل بارقص پروانه ها شادی می کردید

پس من خودم را مقصر می دانم

از این پس

تا کلاس و تخته و گچ می بینم

درد و رنج شما و یاد و خاطره عروسک بازی تان مرا می سوزاند

من هم مقصر بودم
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی