بازدید 2799

انحراف به چپ اتوبوس 16 مصدوم برجای گذاشت

کد خبر: ۳۶۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹ 24 December 2013
رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود گفت: انحراف به چپ اتوبوس زائران حرم سیدالشهداء در محور بادرود-اردستان 16 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش فارس، علی کفاشی رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود اظهار کرد: انحراف به چپ اتوبوس مسافرین و زائرین حرم سیدالشهداء در محور بادرود – اردستان 16 مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: صبح امروز بر اثر انحراف به چپ یک دستگاه اتوبوس در محور ترانزیت بادرود – اردستان، کیلومتر 22 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بادرود و اعلام مرکز اورژانس شهرستان با همراهی اکیپ امداد پایگاه متشکل از سه نفر امدادگر و یک دستگاه آمبولانس و  مسئول امداد به محل حادثه اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود تصریح کرد: این حادثه 16 نفر مصدوم به همراه داشت که از زائرین حرم سیدالشهداء به مقصد استان کرمان در حال حرکت بودند.

وی افزود: پس از ویزیت و تریاژ مصدومان، شش نفر از مسافرین به دلیل مشکوک بودن به شکستگی و تروما توسط آمبولانس هلال‌احمر و اورژانس به بیمارستان‌های شهید بهشتی اردستان، فاطمیه بادرود و نطنز اعزام شدند و 10 نفر نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته و با همکاری کلانتری مهاباد  اقدامات لازم در خصوص انتقال در راه ماندگان به محل سکونت انجام شد.

کفاشی گفت: با وجود اینکه اقلام اساسی اسکان و مواد غذایی همراه مسافران بود پنج تخته پتو نیز از سوی هلال‌احمر به مسافران تحویل داده شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی