بازدید 3098
۱

روزهای آلوده در خانه بمانید

کد خبر: ۳۶۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵ 24 December 2013
رئیس اورژانس تهران در روزهای آلوده هوا به شهروندان توصیه کرد تا جایی ممکن در خانه بمانند همچنین مصرف آنتی‌اکسیدان‌ها مانند میوه، سبزیها و لبنیات در این ایام فراموش نشود.

به گزارش فارس، رضا دهقانپور گفت:در روزهایی که آلودگی هوا زیاد می‌شود به افراد توصیه می‌کنیم که تا جای ممکن در خانه بمانند و از خانه خارج نشوند.

وی ادامه داد: بیمارانی که دچار مشکلات تنفسی هستند حتماً داروی خود را مصرف کنند و در صورت خارج شدن از منزل و بروز مشکلات تنفسی هرچه سریعتر به مراکز درمانی مراجعه کنند.

رئیس اورژانس تهران گفت: انجام فعالیت ورزشی و تحرک در محیط باز آلوده بسیار خطرناک است به همین دلیل به شهروندان تهرانی توصیه می شود حتماً از سفرهای غیرضروری درون شهری پرهیز کنند و در صورت نیاز از ماسک مناسب استفاده کنند.

دهقانپور تصریح کرد: مصرف آنتی‌اکسیدان‌ها مانند میوه و سبزیها،همچنین مصرف لبنیات در این ایام توصیه می‌شود چرا که این اقلام خوراکی به خروج این سموم از بدن کمک می کنند.

وی ادامه داد: بنابراین به گروه‌های در معرض خطر مانند سالمندان، نوزادان، کودکان، زنان باردار و بیماران قلبی و تنفسی و ریوی توصیه می شود در روزهای آلوده از سفرهای غیر ضروری خارج از منزل خودداری کنند در غیر این‌صورت داروها و اسپری تنفسی خود را به همراه داشته باشند.

وی همچنین از استقرار ۵ اتوبوس آمبولانس در میدان پر رفت و آمد تهران شامل میدان تجریش،میدان انقلاب،میدان آزادی،میدان راه آهن و میدان امام خمینی(ره) برای امداد رسانی سریع به آسیب دیدگان احتمالی آلوده هوا در تهران خبر داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حالا اگه از منزل خارج نشوند مگر هوای منزل تمیز ه،هوای منزل هم از بیرون میاد دیگه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی