بازدید 7607

احتمال تعطیلی دبستان‌های استان تهران در روز چهارشنبه

کد خبر: ۳۶۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۷ 23 December 2013
مدیر کل محیط زیست استان تهران از احتمال تعطیلی دبستان‌ها و پیش‌دبستانی‌های استان تهران در روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدهادی حیدرزاده با اشاره به اینکه آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت 12 روز دوشنبه نشان می‌دهد میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون 136 PSI‌ است، افزود: بر این اساس شاخص کیفیت هوای پایتخت با توجه به تداوم پایداری جوی در شرایط «هشدار» قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه برابر هماهنگی صورت گرفته با آموزش و پرورش، زنگ ورزش مدارس در روز سه شنبه برگزار نشده و برگزاری مسابقات ورزشی در فضای باز و ورزش صبحگاهی در تمامی پارک‌های تهران در روز سه‌شنبه ممنوع است، افزود: در عین حال فعالیت کلیه واحدهای شن و ماسه و آسفالت و فعالیت‌های عمرانی شهرداری تهران تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و فعالیت واحدهای سیمان نیز 50 درصد کاهش یافته است.

مدیر کل محیط زیست استان تهران با تاکید بر اینکه 143 واحد اورژانس ثابت و 10 واحد سیار در آماده باش کامل به سر می‌برند، افزود: با توجه به افزایش غلظت آلاینده‌ها، گشت پایش محیط زیست با همکاری دستگاه قضایی از شامگاه یکشنبه در استان تهران فعال شده و در صورتی که واحدهای آلاینده نسبت به توقف فعالیت خود اقدام نکنند، سریعا با اخذ دستور مقام قضایی نسبت به پلمپ آنها اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌کنیم میزان غلظت آلاینده‌ها در روز چهارشنبه به دلیل انباشت افزایش یابد، گفت: بر این اساس موضوع تعطیلی مراکز پیش‌دبستانی و دبستان‌ها و اجرای طرح سراسری زوج و فرد در روز چهارشنبه در جلسه روز سه‌شنبه کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیر کل محیط زیست استان تهران در خصوص اجرای سراسری طرح زوج و فرد در روز سه شنبه در پایتخت گفت: با توجه به تعطیلی روز دوشنبه کمی از غلظت آلاینده‌ها کاسته شده است و بر این اساس و برابر هماهنگی صورت گرفته با استاندار تهران اجرای سراسری طرح زوج و فرد در پایتخت در روز سه شنبه منتفی است.

وی گفت: بر اساس اطلاعات ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا تنها آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در شرایط هشدار قرار گرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
آخر تكليف مادر و پدرهايي كه كارمند هستند چي مي شه. بابا ساعت كاري اين كارمند ها را كم كنيد. آخه اينها اگه كمتر كار كنند، به نفعه همه است.
دستشون درد نکنه واقعاً به این میگن اتخاذ تدابیر بنیادین!!
تصمیمگیران مدبر! یک لحظه با خودتان فکر کردید که ساعت ٢١ شب اعلام میکنید مهدها تعطیل..... پس تکلیف پدر و مادرهای کارمند چی میشه... بابا چرا ملت باید جور بی تدبیری مسولین را بکشن.... اینه مردم سالاری دینی...هیهات
تكليف مادران كارمند با داشتن بچه هاي ابتدايي چيست؟؟
خوب است آقاي رئيس جمهر درمورد ساعت كار خانمها فكري كند نه اينكه با زياد كردن ساعت كار بنياد خانواده را بهم بريزد
‏‎ ‎آره
در ضمن مگه بقیه ی مردم آبشش دارن؟؟
ما هم مریض می شیم
سرطان خون آخر گریبان این تهران لعنتی رو میگیره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
آبشش چیه!؟
ما فوتوسنتز می کنیم :|
بابا كلا تعطيل كنيد ما برويم شمال وكمتر تهران دود بخوريم گلوي ما از لوله بخاري هيزمي بيشتر دود داره.
اب منطقه ای از تهران ساعتها است بدون اطلاع قبلی قطع شده.اخه چرا اینطوری میکنند.
با يك گل بهار نميشه ؟مردم فرزند بيشتر داشته باشن تا تو اين الودگي بيشتر تلف بشن؟؟؟؟ خ
چرا مسئولین محترم نسبت به قضیه آلودگی هوای پایتخت اقدامی اساسی و بنیادین نمیکنند!
بالاخره یا پایتخت را جابجا کنید یا فکری اساسی بکنید تا چه موقع تعطیلی و بی برنامگی . بچها
چرا شهرداري اجازه ساخت بيش از ٤ طبقه را در تهران ميدهد؟؟ فقط به خاطر پول! به فكر الودگي ناشي از اين جمعيت زيادي نيست؟
مرد خانه کار کند حق چه کسی را به شما بدهند
رييس و روسا ساعات كاري كارمندان رو كم كنيد ديگه چرا لج بازي مي كنيد.
لطفا وضعيت كارمنداني كه بچه دبستاني دارند و بايد بچه ها را با خود به اداره بياورند تعيين كنيد،آخر براي چي همه افراد را تعطيل نمي كنيد چرا فقط تصميماتي را مي گيريد كه به ضرر مردم است،كاهش ساعات كار را هم كه هيچ وزارتخانه اي اجرا نمي كند ،واقعا خجالت اور است
تورا به خدا فكري به حال خانمهاي كارمند بكنيد با اين ساعت كار مسخره
بابا راست میگن دیگه!!!!!تکلیف مادر پدرها چی میشه؟یکهو کل مملکت رو تعطیل کنید دیگه!!!!!!
دبیرستانی ها آدم نیستن ؟!
:|
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
نه :))
با سلام
ميشه يه مسول محترم توضيح بده كه اگه مدارس رو تعطيل ميكنيد تكليف پدر و مادر هاي شاغل چي ميشه كه كسي رو ندارند كه از بچه مراقبت كنه و اجبارا بايد بچه را به محل كار كه خيلي ها تو دل مناطق آلودگي مشغولند ببرند! خوب پس تعطيلي به چه درد خورد؟
در ضمن خداييش خودتون ببينيد.. 90 درصد خودروهاي پلاك زرد مخصوصا اتوبوس و ميني بوس و كاميون و كاميونت هاي قديمي به طور وحشتناكي دود ميكنند يا اتوبوسهاي سرويس ادارات و ارگانها.
چرا اين خودروها بطور كامل متوقف و از رده خارج يا سريعا جايگزين با خودروهاي نو نميشوند؟ خيلي مواقع پيش اومده كه جلوي چشم خودمون اتوبوس يا ميني بوس يا كاميون بطور بسيار زيادي داره دود ميكنه و از جلوي راهنمايي و رانندگي هم رد ميشه اما توجهي بهش نميشه!! همون موقع كافيه يه خودرو پلاك مخالف روز با معاينه كامل و سالم رد بشه كه سريعا متوقفش ميكنن!
بعد اكثر كساني كه خودروشون صددرصد سالمه و معاينه هم دارند بخاطر اين خودروهاي دودزا نبايد خودروشون رو بيرون بيارن و زن و بچه رو درگير اين خطوط بسيار بسيار شلوغ و بي اتوبوس خط هاي واحد كنند؟
واقعا ساماندهي و مديريت اين جريان خيلي سخته؟
كاش مثل مديريت در خطوط بي آر تي كه بسيار كار شايسته اي هم بود اين جريان هم براحتي مديريت ميشد.

با احترام و سپاس از مسوليني كه واقعا به فكر سلامتي و امور مردم هستند
موقعی که باید تعطیل کنید نمیکنید موقعی که نباید تعطیل میکنید این چه وضعیه وسط امتحان ترممون بابا دیوونه مون کردید اون موقع که ابتدایی ها رو تعطیل میکردید ما دبیرستانیهای بدبخت تا مرز بیمارستان رفتیم و چند تا هم تو بیمارستان بستری شدن الان که فردا امتحان داریم یعنی چهارشنبه تعطیل میکنید دیوونمون کردید زندگیمون و با این الودگی به هم ریختید به جای این کارا با الودگی هوا مبارزه کنید
با تعطیل شدن مهد کودک که نزدیک منزل هر کودکی هست مجبور به بردن کودک به ادارات که اکثرا در وسط شهر و در شلوغی هست می شود که در واقع کودکان در روزها آلوده بیشتر از روزهای معمولی در خیابان هستند . بیچاره کودکان تهران
من میخوام تعتیل باشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست