بازدید 7313

واکنش نقوی به دیدار خبرساز هیئت اروپایی

کد خبر: ۳۶۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴ 16 December 2013
سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه مجلس مسئولیتی در قبال ملاقات هیئت پارلمانی اروپا با فعالان فتنه ۸۸ ندارد، گفت: علت لغو چندین باره سفر هیئت اروپایی، عدم موافقت با چنین ملاقات‌های خارج از چارچوب بوده است.

سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به ملاقات هیئت پارلمانی اروپا به نسرین ستوده و جعفر پناهی از فعالان فتنه 88، اظهار داشت: هنوز مشخص نشده چه کسی چنین ملاقاتی را هماهنگ کرده است و هر زمان در این زمینه به نتیجه برسیم، اعلام می‌کنیم.

وی افزود: انجام این ملاقات اصلاً‌ در برنامه مجلس نبوده است، وقتی هیئتی از کشورهای خارجی وارد تهران می‌شود، دستگاه میزبان برنامه‌های هیئت را مطابق پروتکل تنظیم می‌کند و بعد طبق آن برنامه‌ها، هیئت خارجی برنامه‌هایش را پیش می‌برد و بازدیدهایش را انجام می‌دهد.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه یادآور شد: اگر مجلس می‌خواست ملاقات هیئت پارلمانی اروپا به فعالان فتنه 88 انجام شود، قبلاً این سفر انجام می‌شد، علت لغو چندین باره سفر هیئت اروپا به تهران، عدم موافقت با چنین ملاقات‌های خارج از چارچوب بوده است.

وی مجدداً با تأکید بر اینکه ملاقات هیئت پارلمانی اروپا با فعالان فتنه 88، اصلاً ‌در برنامه تنظیم شده مجلس نبوده است، متذکر شد: اینکه چه افرادی هیئت پارلمانی اروپا و فعالان فتنه 88 را از جایگاه خودشان به سفارت یونان بردند تا با یکدیگر ملاقات کنند، مشخص نیست و مجلس مسئولیتی در قبال این ملاقات ندارد.

نقوی در پایان تصریح کرد: در حال بررسی موضوع هستیم تا مشخص شود چه کسانی هیئت اروپایی و فعالان فتنه 88 را به سفارت یونان بردند و وقتی در این زمینه به نتیجه برسیم، اعلام می‌کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار