بازدید 27027
کیوسک بین‌المللی «تابناک»

آمریکا: تحریم افراد و شرکت‌های جدید، توافق ژنو را نقض نمی‌کند!

حمله به کارگران ایرانی یک شرکت نفت و گاز در عراق، واکنش کاخ سفید به گزارش‌های منتشره درباره هویت تبعه آمریکایی ناپدید شده در ایران، ادعای کاخ سفید درباره تحریم‌های جدید علیه ایران و هشدار وزارت خارجه روسیه در این زمینه و عدم توافق رهبران دمکرات و جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا، از جمله مهم‌ترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.
کد خبر: ۳۶۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰ 14 December 2013
آمریکا: تحریم افراد و شرکت‌های جدید توافق ژنو را نقض نمی‌کند!حمله به کارگران ایرانی یک شرکت نفت و گاز در عراق، واکنش کاخ سفید به گزارش‌های منتشره درباره هویت تبعه آمریکایی ناپدید شده در ایران، ادعای کاخ سفید درباره تحریم‌های جدید علیه ایران و هشدار وزارت خارجه روسیه در این زمینه و عدم توافق رهبران دمکرات و جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا، از جمله مهم‌ترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.

آمریکا: تحریم افراد و شرکت‌های جدید توافق ژنو را نقض نمی‌کند!

به گزارش «تابناک»، موضوع ‌حمله تروریستی علیه کارمندان یک شرکت نفتی در عراق و کشته شدن شماری از کارمندان ایرانی این شرکت، از جمله پربازتاب‌ترین اخبار امروز مطبوعات جهانی است.

روزنامه «حریت» ضمن پرداختن به این موضوع می‌نویسد، افراد مسلح نا‌شناس، هجده کارگر نفت و گاز را که بیشتر آن‌ها ایرانی بودند، در شهر مقدادیه در شمال شرقی عراق هدف قرار داده‌اند. این حمله در شرایطی انجام شده که این کارگران ‌مشغول انجام عملیات لوله‌گذاری بوده‌اند. هرچند هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته، ‌گفته می‌شود شاخه عراقی «القاعده» این حمله را انجام داده است. پانزده ایرانی و سه عراقی در میان کارگران کشته شده هستند.

آمریکا: تحریم افراد و شرکت‌های جدید توافق ژنو را نقض نمی‌کند!

انتشار گزارش‌‌ از سوی برخی رسانه‌های آمریکایی درباره هویت واقعی یک آمریکایی ناپدید شده در ایران، موضوع دیگری است که بازتاب بسیار گسترده‌ای در میان مطبوعات و رسانه‌های جهان داشته است. در این زمینه و پس از انتشار گزارش اولیه، سایت شبکه خبری «نیوز مکس» واکنش کاخ سفید به این گزارش‌ها را مورد توجه قرار داده است. این سایت می‌نویسد، کاخ سفید از تأیید هر گونه ارتباط میان رابرت لوینسون و سازمان «سیا» خودداری کرده است. به گفته سخنگوی کاخ سفید، وی در زمان سفر به ایران در سال ۲۰۰۷ از سوی سیا مأموریتی نداشته و مشغول رسیدگی به امور شخصی بوده است.

آمریکا: تحریم افراد و شرکت‌های جدید توافق ژنو را نقض نمی‌کند!

اما موضوع اعمال تحریم‌هایی از سوی آمریکا علیه افراد و شرکت‌های ایرانی، موضوعی است که امروز نیز در مرکز توجه مطبوعات و رسانه‌های جهان قرار گرفته است. روزنامه «واشنگتن پست» ضمن توجه به این موضوع، موضع دولت آمریکا را در قبال آن بازتاب داده که مدعی شده اعمال این تحریم‌ها به معنای نقض توافقنامه ژنو نیست.

«جی کارنی»، سخنگوی کاخ سفید اظهار داشته، تصمیم دولت آمریکا برای توقیف دارایی‌های شرکت‌هایی در پاناما، سنگاپور و اوکراین‌ بر مبنای تحریم‌های از پیش موجود صورت پذیرفته است. به گفته وی، رئیس‌جمهور آمریکا به تعهد خود مبنی بر خودداری از وضع تحریم‌های جدید علیه ایران پایبند است.

آمریکا: تحریم افراد و شرکت‌های جدید توافق ژنو را نقض نمی‌کند!

با ‌وجود این، دولت روسیه هشدار داده که تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، توافق هسته‌ای را ‌تهدید می‌کند. به نوشته «ریانووستی»، وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه‌ای هشدار داده اضافه شدن افراد و شرکت‌های جدید به لیست سیاه آمریکا درباره ایران، می‌تواند به تلاش‌های موجود برای تثبیت توافق هسته‌ای ایران آسیب جدی وارد کند.

در این بیانیه همچنین ضمن انتقاد از اقدامات آمریکا، بیان شده که تحریم‌های جدید سبب تقویت اعتماد در روند مذاکرات میان ایران و گروه ۱+۵ برای رسیدن به توافق نهایی بر سر موضوع هسته‌ای نخواهد شد و بر عکس، روند اجرایی شدن توافق ژنو را پیچیده خواهد کرد.

آمریکا: تحریم افراد و شرکت‌های جدید توافق ژنو را نقض نمی‌کند!

در پایان، روزنامه «تایمز اسرائیل» از ‌توافق نکردن رهبران مجلس نمایندگان آمریکا بر سر مسائل مربوط به ایران خبر داده است. به نوشته این روزنامه، رهبران جمهوری‌خواه و دمکرات مجلس نمایندگان، نتوانسته‌اند بر سر طرحی که شاخصه‌های لازم برای مذاکره با ایران را تعیین می‌کند، به وحدت نظر برسند.

در این زمینه، «استنی هویر»، از چهره‌های اصلی دمکرات در این مجلس اظهار داشته از طرح پیشنهاد شده از سوی اریک کانتور جمهوری خواه حمایت نمی‌کند، زیرا زمان برای چنین کاری مناسب نیست.

بنا بر طرح غیرالزام‌آور یاد شده، به دولت آمریکا توصیه می‌شود وضع تحریم‌های جدید، افزایش بازرسی‌ها بیش از آنچه در توافقنامه ژنو پیش بینی شده و از میان بردن برنامه هسته‌ای ایران را ‌‌هدف نهایی خود در نظر بگیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳۳
انتشار یافته: ۷۸
این امریکا هم دیگه داره زرنگ بازی در میاره به خیال خودش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
ما هم باید از این زرنگ بازیها که بر خلاف نص صریح توافق نباشد دربیاوریم تا کمی بازدارندگی داشته باشه.
سروش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
اگر در سابقه گذشته کشورها بررسی کنیم بیشترین تجاوزات از سوی امریکا خیانتکار صورت گرفته است.
ما هم تا ۶ ماه دیگه ۲۰ درصد تولید میکنیم میگیم اینا ربطی به توافق نداره از قبل ما برنامه ریزی کرده بودیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
احسنت
همین جواب رابایدبه کاخ سفید داد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
دمت گرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
قشنگ بود
چه طوره تو 6 ماه هم فوری یه بمب بسازیم؟
ناشناس
| China |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
1- شاید واقعا این تحریم ها از قبل روی میز کار بوده و نتایج تحقیق تازه تکمیل شده ولی برای اجرای توافق می توانستند تا شش ماه آینده اجرای اونو به تعویق بیاندازند همین تحریم ها نشان دهنده نقض توافق هستش
2- اگر ایران هم بخواهداز این بهانه ها زیاد می تواند اجرا کند یکی اش همون نظر شماست ف یا شروع به غنی سازی در میزان بسایر کم و با درصد بالا برای تهیه سوخت راکتو تحقیقاتی تهران، یا بقول دوستمون برای سوخت زیر دریایی یا حتی برای فضاپیمایی که در آینده می خواهیم به فضا بفرستیم و چندین راه دیگه که هم مقابله به مثل هستش و ما هم می توانیم ادعا کنیم نقض توافق نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
ماه هیچ وقت نخواستیم بمب بسازیم نه در این 6 ماه و نه بعد. بهتره حرف تو دهن مردم نذارید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
50درصد بيشتر جواب ميده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
به نظرمن غرب پس از بازرسیهایی که انجام میده وقتی فهمید ایران به دنبال ساخت بمب هسته ای نیست ومطمئن شد شاید به 6ماه هم نرسد وتحریمها را چند برابر کنند حتی بدترازکره شمالی ساید بشیم
این ها هم دیگه شورشو در آوردند!
بهشون بگین اگه واقعا دنبال توافق هستید که شش ماه خفه خون بگیرید اگه هم نمی خواهید بگین که ما هم تکلیف خودمون رو بدونیم.
از یه طرف می گن مذاکره و از یه طرف دیگه دوباره تحریم!
حرص آدم رو در میارن.
پاسخ ها
حمید م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
همه تو ایران دارن فریاد میزنن که موضوع بمب هسته ای و انرژی اتمی یه بهونه است واسه فشار به ایران و حلوگیری از پیشرفت نظامیش. اینا کلا با موجودیت ایران مشکل دارن. وقتی بهت میگن ایران ثابت کن بمب نداری تا ما ولت کنیم واسه اسنه که یه عده رو تو ایران هنوز امیدوار نگه دارن. تا همون عده به مقامات فشار بیارن. یه عده هم هنوز امیدوارن که آمریکا منطقی رفتار کنه... به شغال نمیشه اعتماد کرد
باید برای سوخت زیردریایی خودمان را آماده کنیم. یعنی غنی سازی بیش از 60 درصد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
دقیقا هیچ ربطی هم به توافق ژنو نداره میخواهیم باک زیر دریایی ها مون رو پر کنیم همین .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
موافقم
يه درس خوشكل بايد به آمريكاييهاي بدقول و عهدشكن بايد داد.
این کار آمریکا در راستای مدیریت کردن تحریم های گذشته است و توافق ژنو رو نقض نکرده، هر چند همون تحریم های قبلی هم ظالمانه است. در هر صورت دستگاه سیاست خارجی باید خیلی هوشمندانه رفتار کنه چون پای منافع و معیشت بیش از 70 میلیون آدم در میونه. امیدوارم همه چی ختم به خیر بشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
از همون اول هم معلوم بود که اینها میخوان بازی دربیارن،
آقااحسان من باتوموافقم نه تنها 20درصد راادامه دهند بلكه تعدادسانتريفيوژها رازيادكنندوبگويند اينها برنامه هاي قبلي بودبعدازاتمام برنامه هاي قبلي توافق را حتمااجرامي كنيم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
تو رو خدا یه کم عاقلانه فکر کنید.
کشور داره ورشکست می شه، شما ها تو کدوم سیاره زندگی می کنید؟
آمریکا ... مرگ به نیرنگ تو @
آمریکا به هر قیمتی شده می خواهد ژست قلدر مابانه خود را حفظ کند و برای راضی نگهداشتن اربابان شان ( رزیم صهیونیستی ) دست به هر کاری می زنند
مقامات ما سفت وسخت باید بایستند الان یک قدم بریم عقب تا آخر باید عقب بکشیم.بلاتر از سیاهی که رنگی نیست ولی مردانه بایستیم.اونا زدن زیر توافق
صداقت امریکائی !!؟؟
باید اعلام کینم بعد از 6 ماه در صورت نبود توافق دایم ما غنی سازی در سطح بلاتر از 20 درصد هم انجام خواهیم داد. غنی سازی حتی تا 100 درصد هم ناقض ان پی تی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
ایول
باید مراقب بود وسنجیده عمل کرد. هرچند آمریکایی ها هم نباید فکر کنند که اگر هرکاری بکنند ما تحت هر شرایطی حاضر به مذاکره هستیم وهر خلف وعده ای درباره توافق نامه ژنو به نفع آمریکا نیست
تحریم جدیدی صورت نگرفته وادامه همان کاغذ پاره های قبلی بوده دیگه. مثل اینه که آمریکا بگه چرا غنی سازی 20 درصد متوقف نشده . هنوز برای اجرایی شدن توافق ژنو هیئت های کارشناسی در حال مذاکره بودند
می گن گزینه نظامی روی میزه, تحریم می کنند, متن توافق رو جور دیگه ای بیان می کنند, هر جا هم که دستشون برسه از خرابکاری دریغ نمی کنند, زیر امضای خودشون هم که می زنند....بعد می گن اینا ربطی به توافق نداره.. لابد در راستای تقویت توافق بوده و ما هم نمی دونستیم..اصلا ما رو چی توافق کردیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یکی بگه بدونیم
من اعتقاد دارم توافق اصلي با آمريكا صورت گرفته اين ادا اطفارها براي آرام نگه داشتن جو حاكم بر اين توافق مهم و تاريخي است ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
کاملا موافقم. ای کاش مردم جتمع تر تحلیل کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
باباتو ديگه كي هستي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
کجا کاری تو بابا طرف میگه میخوام پیچ و مهره ها رو باز کنم تو میگی توافق تاریجی؟
حالا دیدید که وقتی به امریکا دست میدیم بلافاصله باید انگشتامون رو بشمریم.
دیدید نمیشه به این آمریکا اعتماد کرد
اینا همش فیلم . میخوان ایران و محک بزنن .
ببینن ایران چه عکس العملی می کنه
ما هم باید تمام برنامه را مثل قبل دنبال کنیم چون جدید نیستند.
فعلا ما چاره ای نداریم وباید کوتاه بیاییم تا اقتصاد داغون کشور نابود نشه وگرنه همه گرسنه می مونینیم شاید هم جنگ بشه
امریکا با این ادعای ابر قدرت بودنش اول از رژیم جنگ طلب و خون اشام اسرائیل اجازه میگرفت بعد تو اجلاس ژنو شرکت میکرد با این ابرقدرت بودنش باید مثل ایران مرد باشه وقول مردونه داشته باشه
آمريكا هم خودشو مسخره كرده ها . بابا همون 20 درصد رو غني سازي كنيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
20 دصد نه صد درصد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
نفست از جای گرم بلند می شه؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
بعضی ها انگار دلشون هیجان بیشتر می خواد
با زور نمی توان با مردم ایران مقابله کرد متاسفانه امریکاییها از تجربیات گذشته درس عبرت نگرفته اند وبا این کارشان تعدادسانتریفوژها دوبرابرمیشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
کی گفته؟! شرایط اقتصادی مملکت رو خبر دارید اصلا؟ فکر می کنید چی ما رو پای میز مذاکره آورده؟ اقتصاد ویران ناشی از تحریم ها!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
تحریم زور نیست
اونا بزرگترين نقطه ضعف مارو تشخيص دادن واز همونجا ضربه مي زنن كه اقتصادمونه ومابايد روي اقتصاد علي الخصوص ايجاد اشتغال ورفع محروميت خيلي خيلي خيلي بيشتر از اينا انرژي صرف كنيم وزنگ خطرها رو جدي بگيريم
امریکا نوکرهای جیره خوار مثل بعضی از کشورهای عربی خصوصا عربستان وقطروبحرین میخواهدولی ایرانی با غیرت پوزه اورا برخاک خواهد مالید. نصر من الله وفتح قریب
نباید به اینها اعتماد کرد چون به قول شاعر
اصل بد نیکو نگردد هر که بنیادش بد است
خوهش میکنم واقعیتها رو مخابره کنید آقای ظریف با تیمش تا حالا عالی بودن تا آخرراه رو هم میرن چون مردم حمایتشون میکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
خیلی هم بد عمل کردن
مشکل آمریکا، مسئله هسته ای ایران نیست! مسئله هسته ای حل شود، دست می گذارند روی حقوق بشر!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
این از نظر شما بده؟! یعنی حقوق بشر چیز بدیه که باید نگران باشیم کسی بهش توجه نکنه؟!؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
مرگ بر حقوق بی بشر! مرگ بر شراره های شر
دوستانی که شک داشتند چهره ی واقعی آمریکا و دست چدنی آن را در زیر دستکش مخملی به وضوح مشاهده کنند
اگه امریکایی ها بخواهند توافق را بهم بزنند ما هم باید از ان پی تی خارج شده و سریعا بمب اتم بسازیم.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
بابا جوگير!!! ما راهه خودمونو بايد بريم همين. شل كن سفت كن نبايد ادامه داد.
به نظرمن این یک تاکتیک است که اوباما و جان کری برای خفه کردن جنگ طلبان آمریکایی بکار گرفته اند زیرا جنگ طلبان در کنگره چنین استدلال می کنند که این تحریمها بوده که ایران را به پای میز مذاکره کشانده است بنابراین اعمال تحریمهای جدید به نفع دیپلماسی بوده و توافق را تسهیل را می کند تیم اوباماهم برای اینکه واکنش ایران را ارزیابی کند این تحریمهای کم اهمیت را بعنوان مشتی نمونه خروار اعمال کرده با این استدلال که اگر ایران به این تحریمها بی تفاوت بود که تحریمهای دیگری اعمال کند و در مذاکرات نهایی امتیاز بگیرد واگر ایران واکنش نشان داد به سناتورهای جنگ طلب نشان دهد که تحلیلشان اشتباه است .
به نظر من ما باید یا بمب اتم بسازیم یا موشکهایی که بردش به امریکا برسد
آقا احسان واقعا گل گفتی......
تعجب میکنم بعضی از ما صحبت از حسن نیت و صداقت در روابط دیپلماتیک میکنیم.
مذاکرات و گفتگوهای دیپلماتیک در واقع جنگ بدون بکارگیری سلاح جنگیست و هر طرف با توجه به قدرت نظامی واقتصادی و تسلط خود و نفوظ و تعداد هم پیمانان سعی در امتیاز گیری هرجه بیشتر و امتیاز دهی هرچه کمتر را دارد.
و امریکا دقیقا از این که اجماعی عظیم علیه کشور ما ایجاد کرده اقتصاد ما را تا سرحد نابودی کامل پیش برده آگاه است و هیچ عجله ای برای برداشتن پا از گلوی ما ندارد.
ترکیه در حمله تروریستی عراق دست داشته و تحرکات مخفیانه با القاعده شروع کرد تا به ایران فشار بیاره و از اونطرف بازار عراق رو هم بیشتر تصرف کنه. بنظرم باید با ترکیه با زبان خودش برخورد بشه تا مدام با این تحرکات از انرژی و زمان ایران کاسته نشه.
به نظر من امریکا قابل اعتمادنیست
بهتره تاریخ استعمار باز هم خونده بشه تا متوجه این حقیقت که کلا همه چی بهانه هست و فقط سلطه کامل مطرح هست رو درک کرد.
مردم ایران هم همیشه در مقابل این سلطه ایستادند و ربطی به دولتها هم نداشتند.
حال که دولتهای ما هم میایستند باید مقاومت کرد.
یکی نیست به آمریکا بگوید آخه مگه شما مسلمون نیستین و تو کشورتون مسلمون ندارین؟ چرا طبق قراردادتعمل نمی کنی؟ خدامی گوید الوعده وفا
بايد ايران تا اين تحريم هاي جديد حذف نشن بگه ماهم مذاكره نمي كنيم ديگه دارن پررو ميشن بايد نشونشون بديم كه دست بالا با اونا نيست
حالا کم کم داریم به روز حذف اسرائیل از نقشه نزدیکتر میشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
ای خداااااااا
اقاي اوباما صد بار بدي كردي و ديدي ثمرش را خوبي چه بدي داشت كه يك بار نكردي
چندين سال به خاطر داشتن برنامه هسته اي در تحريم بوديم و زندگي سختي داشتيم ولي زير بار زور نميرويم : مرگ بر زور گو
امریکا هنوز در توهم سیر میکنه.
فراموش نکنید اسرائیل هدفش سنگ انداختن جلوی این توافقنامه هست باید هوشیار بود بهانه دستشون نرسه تو این بازی وارد نشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
کاملا
بیشتر نظر ها جوگیرانه است!
هیچ وقت این جوگیر بودن به سودمان نبود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
درسته
باید صبور بود
البته آمریکا تحریمهای جدیدی علیه ایران اعمال نکرده است که توافقنامه ژنو را لغو کند ولی می توانست صبر کند و این تحریمها پس از پایان یافتن شش ماه به 14 شرکت و آن چهار نفر اعمال کند و یا برای نشان دادن حسن نیت این شرکتها و اشخاص را نادیده بگیرد ولی چون می خواهد ژست قلدر مابانه خود را حفط کند لذا این تصمیم را گرفته است.
میگن گزینه نظامی روی میزه. غلط کردید که روی میز گزینه نظامی گذاشتید. شما اگر می توانستید با گزینه نظامی مساله را حل کنید که تا حالا بیکار ننشسته بودید.
گزینه نظامی=== حذق اسراییل
اینجاست که اگر شبکه های اجتماعی آزاد بود می توانستیم با کامنت های حقوقی و درست فشار افکار عمومی بر دولت امریکا زیاد کنیم و از پتانسیل نیروی عظیم مردم دیدگاه مردم آزاده جهان را به نفع خود برگردانیم
تمام اینا فقط بازی امریکا بود که پاش به ایران باز بشه بیاد ببینه که ما چی داریم چی نداریم حالا هم که فهمیده چی داریم میخواد بزنه زیره همه چی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار