بازدید 23621
گزارش زنده برنامه نود؛

کفاشیان: شوخی‌های مردم با مسی از شدت علاقه است

برنامه نود امشب کم و بیش طعم جام‌ جهانی داشت. مشخص شدن هم‌گروه‌های تیم ملی و حمله ایرانی‌ها به صفحه فیس‌بوک مسی از موضوعات جالب برنامه نود بود. کفاشیان که مهمان تلفنی این برنامه بود گفت: حمله ایرانی‌ها به صفحه مسی از شدت علاقه به وی بوده، نه چیز دیگر!
کد خبر: ۳۶۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۵ 10 December 2013
کفاشیان: شوخی‌های مردم با مسی از شدت علاقه استبرنامه نود امشب کم و بیش طعم جام‌ جهانی داشت. مشخص شدن هم‌گروه‌های تیم ملی و حمله ایرانی‌ها به صفحه فیس‌بوک مسی از موضوعات جالب برنامه نود بود. کفاشیان که مه‌مان تلفنی این برنامه بود گفت: حمله ایرانی‌ها به صفحه مسی از شدت علاقه به وی بوده، نه چیز دیگر!

به گزارش «تابناک»، مشخص شدن هم‌گروهی‌های ایران در جام‌ جهانی در کنار چندین و چند سوژه حاشیه‌ای دیگر درباره جام‌ جهانی، طعم برنامه امشب نود را کمی تا قسمتی با حال و هوای جام جهانی گره زد، به ویژه که پرسش پیامکی برنامه امشب هم این بود که‌ به نظر مردم، ایران از گروه خود در جام جهانی صعود خواهد کرد یا خیر که در بیشتر بخش‌‌های برنامه با یک برتری اندک مردم ایران را صاحب شانس صعود به مرحله بعدی جام‌ جهانی می‌دانستند؛ چیزی که البته بیشتر از مردم، عادل فردوسی‌پور به آن اعتقاد داشت.

پخش گزارشی از تیم‌های هم‌گروه ایران، بخش دیگری از برنامه نود بود که در بخش نخست آن گزارشی از تیم ملی آرژانتین به نمایش درآمد. پس از این گزارش که فردوسی‌پور همه ستاره‌های نیجریه را ردیف کرده بود، علی کفاشیان ‌روی خط برنامه آمد تا با عادل فردوسی‌پور درباره وضعیت تیم ملی در جام جهانی سخن بگوید. پرسش نخست فردوسی‌پور درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در راه آماده‌سازی برای جام‌ جهانی بود.

کفاشیان گفت: در حال رایزنی با تیم ملی کویت هستیم تا از فرصت آن بازی برای برگزاری بازی تدارکاتی برای تیم ملی بزرگسالان استفاده کنیم. کفاشیان از مطرح بودن نام آفریقای جنوبی برای بازی تدارکاتی سخن گفت و ادامه داد، به دلیل قوی بودن این تیم، شاید امکان برگزاری این بازی نباشد.

وقتی فردوسی‌پور با تعجب پرسید که «یعنی برای بازی تدارکاتی به دنبال تیم‌های ضعیف هستید؟»، کفاشیان پاسخ داد، ‌نظر کی‌روش بر این است که با تیم‌های قوی در راه جام‌ جهانی بازی نکنیم و از آنجا‌ که خودشان علاقه دارند، مذاکرات بازی‌ها را انجام دهند ما همه مسائل را به شخص ایشان واگذار کردیم.

فردوسی‌پور با اشاره به اتفاقی که برای ایویچ رخ داد، گفت: شاید کی‌روش هم از کسب نتایج ضعیف در مرحله آماده‌سازی می‌ترسد! بهتر نیست که شما اطمینانی به او بدهید که با ‌هر نتیجه‌ای در بازی‌های تدارکاتی روی نیمکت ما در جام‌ جهانی بنشیند و موجب ‌‌شود ‌او هم از بازی با تیم‌های بزرگ‌تر نترسد. به هر حال، باختن در بازی‌های تدارکاتی، بهتر از باختن در جام‌ جهانی است.

کفاشیان در پاسخ به این پرسش گفت: ما به کی‌روش پیشنهاد دادیم تا قراردادش را تا جام ‌ملت‌های استرالیا تمدید کنیم و حتی به او گفته‌ایم که بازی‌های تدارکاتی را باخته فرض کن و برای آماده‌سازی تیم ملی به میدان بیا.

پس از این موضوع، ماجرای حمله ایرانی‌ها به صفحه فیس‌بوک لیونل مسی، سوژه بعدی فردوسی‌پور بود که کفاشیان در پاسخ به آن، ‌حرف عجیبش را که صبح امروز در رسانه‌ها هم مطرح کرده بود، بیان داشت و آن اینکه «مردم از شدت دوست داشتن دست به این کار زدند».
 
مجید جلالی که در این روز‌ها منطقی‌ترین موضع‌گیری‌ها را نسبت به وضعیت گروه تیم ملی ‌داشت، ‌روی خط آمد و درباره شانس راهیابی ایران به مرحله بالا‌تر گفت، ایران در جام جهانی بین صفر تا دو امتیاز به دست خواهد آورد و تیم ملی کشورمان، هیچ شانسی برای صعود به مرحله بعدی ندارد. او گفت که برای صعود به مرحله بعدی جام جهانی باید از هم‌اکنون ‌برای دوازده سال آینده برنامه‌ریزی کرد و این موضوعی نیست که با شش ماه برنامه‌ریزی حاصل شود.

او در خصوص ماجرای فحاشی سایبری ایرانی‌ها به مسی، آن را مسأله‌ای فرهنگی و حل ناشدنی ‌خواند و وضعیت ورزشگاه‌ها و جو فرهنگی حاکم بر ورزش کشور را در آن دخیل دانست.

فردوسی‌پور بار دیگر به سراغ کفاشیان رفت و او بار دیگر این نظر عجیب را مطرح کرد که «مردم مسی را خیلی دوست دارند و اتفاقی که در فیس‌بوک مسی رخ داده، از شدت علاقه است».

وی همینطور از احتمال نوشتن نامه به رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین و توضیح دادن اتفاقات پیش رو سخن گفت و از فردوسی‌پور خواست تا تاریخ تولد مسی را برای او «درآورد» تا برایش کادویی تهیه کند!

پس از خداحافظی کفاشیان، جلالی هم در سخنان پایانی خود گفت: «این چه جور دوست داشتنی است که زشت‌ترین الفاظ را به فرد نسبت می‌دهند» و بعد به کنایه به کفاشیان گفت «با همه مسائل اینقدر ساده برخورد کردید که وضعیت فوتبال ما امروز چنین است».
 
بعد از این گفت‌وگو و پس از دیدن نتیجه نظرسنجی که در آن صعود ایران به مرحله بعدی جام‌ جهانی ۵۵ به ۴۵ از صعود نکردنمان پیش بود، گزارش «نود درجه» پخش شد که شوخی و کنایه‌های فردوسی‌پور به شیث رضایی، بازیکن تازه مس کرمان که شماره ۹۰ این تیم را هم به تن کرده از نکات جالب آن بود.

در این بخش هدایت ممبینی مهمان و کار‌شناس داوری نود بود که پیش از دیدن خلاصه بازی استقلال و سپاهان، گفت‌وگوی کوتاهی میان او و فردوسی‌پور در خصوص دعوای کمیته و دپارتمان داوری در‌گرفت. فردوسی‌پور در این بخش به کنایه در خصوص نبی گفت: «آقای نبی یک کشوی جادویی دارند که هر پرونده‌ای را که علاقه‌ای به رسیدگی به آن ‌ندارند، در آن می‌گذارند و هر وقت که دلشان خواست آن را بیرون می‌آورند».

ممبینی هم در خصوص درگیری کمیته و دپارتمان گفت: هم‌اکنون جهت گیری دپارتمان به سمت فدراسیون است و این استقلال کمیته داوران را کمی تهدید می‌کند و این مهم‌ترین موضوع مناقشه در این میان است.

خلاصه بازی استقلال و سپاهان با گزارش حاشیه‌ای از وضعیت بلیت فروشی و سایر حواشی پخش شد و پس از گزارشی که از وضعیت ورزشگاه نقش جهان نمایش داده شد، ممبنی به بررسی داوری این بازی پرداختند.

دومین گزارش نود از حریفان ایران در جام‌ جهانی به آرژانتین اختصاص داشت و پس از آن گزارشی از نظر مردم آرژانتین در خصوص همگروهی با ایران پخش شد.

پس از این گزارش‌ها فردوسی‌پور با اشاره به گزارش هفته گذشته نود در خصوص وضعیت تیم فوتبال بانوان استقلال گفت:همه اعضایی که هفته گذشته با نود مصاحبه کرده بودند، از تیم استقلال اخراج شدند و گفت که اگر آقای فتح‌الله‌زاده حاضر باشند، می‌توانند در این باره توضیح دهند.

بازیکنان اخراجی استقلال بار دیگر با نود مصاحبه کردند و از اخراج خود خبر دادند و نظری جویباری هم مصاحبه علیه باشگاه را علت اصلی اخراج این بازیکنان دانست.

خلاصه بازی سایپای البرز و راه‌آهن سورینت و فجر سپاسی شیراز و فولاد خوزستان بخش دیگر برنامه نود بود.

از آنجا‌ که در بازی سایپا و راه‌آهن، ورزشگاه بازی را به اشتباه به داور چهارم اعلام کرده بودند، این بازی بدون داور چهارم قرار بود برگزار شود که به یکباره رئیس هیأت فوتبال تهران به عنوان داور چهارم زمین قرار گرفت. این اتفاق عجیب در فوتبال سوژه گزارش جالب نود پس از پخش بازی این دو تیم بود.

بعد از بررسی داوری این دو بازی و تحلیل آماری آن، خلاصه یکی از دو داربی هفته گذشته فوتبال ایران پخش شد. خلاصه بازی گسترش فولاد و تراکتورسازی بخش بعدی برنامه نود بود.
بعد از پخش این بازی، گزارشی از وضعیت لژیونرهای فوتبال ایران پخش شد.

گلزنی اشکان دژاگه و جباری در لیگ‌های انگلستان و قطر در کنار بازی کردن آزمون، داوری، جهانبخش و شجاعی، مهم‌ترین بخش‌های این گزارش بود. فردوسی‌پور در پایان این گزارش گفت که علاقه‌مند است تا با لژیونرهای تیم ملی درباره وضعیت گروه ایران در جام‌ جهانی گفت‌و گو کند. فردوسی‌پور و ممبینی پس از این گزارش داوری بازی گسترش و تراکتور را بررسی کردند.

کمی نگذشت تا وعده فردوسی‌پور محقق شد و رضا قوچان‌نژاد روی خط آمد و به گفت‌وگو با وی پرداخت. قوچان‌نژاد گفت علی رغم سخت بودن گروه ایران در جام‌ جهانی از گروهمان در جام‌ جهانی راضی است. فردوسی‌پور پرسید، آیا از گروهمان صعود می‌کنیم و قوچان‌نژاد پاسخ داد که بالاخره برای زنگ تفریح نمی‌رویم و انشاءلله از گروهمان صعود می‌کنیم.

فردوسی‌پور در بخش بعدی این گفت‌وگو در خصوص وضعیت او در تیمش که قصد جدا شدن از آن را دارد، پرسید و قوچان‌نژاد پاسخ داد که در ژانویه از تیمش جدا خواهد شد.

قوچان‌نژاد در پاسخ به این‌ که دوست دارد در بلژیک به بازی ادامه دهد یا نه گفت که دوست دارد لیگش را عوض کند و علاقه دارد تا در تیمی باشد که در فرصت ‌مانده تا جام‌ جهانی بازی کند و گل بزند و نقش مهمی در تیمش داشته باشد.

پس از خداحافظی با قوچان‌نژاد خلاصه بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن پخش شد و فردوسی‌پور قول داد تا در ادامه برنامه ارتباط تصویری با دانیال داوری هم برگزار شود.

در حاشیه گزارش بازی پرسپولیس و ذوب آهن، میلاد غریبی بازیکن سابق پرسپولیس که در نیم فصل به ذوب آهن رفته بود از مسئولان پرسپولیس به خاطر نحوه انتقالش اعتراض کرد و گفت که از پرسپولیس طلب مالی دارد که هنوز پرداخت نشده و شیرینی هم به تلفن او پاسخ نمی‌دهد.

غریبی گفت که از شیرینی به خاطر بی‌احترامی به بازیکنان پرسپولیس گلایه دارد.
دانیال داوری در ادامه برنامه به کمک اسکایپ روی خط برنامه آمد و پس از خوش و بش اولیه به زبان فارسی به زبان انگلیسی از سخت بودن گروه ایران سخن گفت و آرژانتین را مهم‌ترین حریف ما در این گروه خواند. او در خصوص امکان صعود ایران از گروه خود گفت که با یک آماده‌سازی مناسب امکان دارد که نتیجه مناسبی در این گروه بگیریم.

بعد از خداحافظی داوری جمشید مشایخی، پیشکسوت سینمای ایران روی خط برنامه آمد و ضمن زشت خواندن اتفاقی که در صفحه فیس‌بوک مسی رخ داده، گفت کسانی که این کار را انجام داده‌اند، ‌ایرانی نیستند، چون ایرانی‌ها اساسا بی‌ادب نیستند.

مشایخی همچنین در ادامه از فردوسی‌پور ‌خواست ‌که مسی را به ایران دعوت کند تا فرهنگ ایرانی را به خوبی بشناسد. فردوسی‌پور در پایان از مشایخی پرسید که آیا ایران از گروه خود صعود می‌کند یا خیر که مشایخی گفت اینکه ما قهرمان اخلاق بشویم، از این هم مهتر است.

موضوع فروش بلیت‌های الکترونیکی در بازی‌های لیگ و خالی ماندن جایگاه روبه‌روی سکو در بازی‌های مهم در یک نیمه و هدایت تماشاگران در نیمه دوم به جایگاه موضوع گزارش کوتاهی در برنامه نود شد و سپس بهروان روی خط برنامه آمد در این خصوص توضیح داد.

در ادامه برنامه فردوسی‌پور صفحه فیس‌بوک مسی را بررسی کرد که مردم در آن از مسی سعی در عذرخواهی داشتند. فردوسی‌پور پس از خواندن چند پیام گفت، بهترین کار این است که افرادی که کامنت گذاشتند، کامنتسان را از صفحه مسی بردارند.

فردوسی‌پور سپس در ادامه ضمن تشکر از صادقی و بیگ‌زاده که در برنامه روز قرعه‌کشی جام جهانی نود شرکت کرده بودند، به صورت ضمنی از شوخی که با بیگ‌زاده انجام داده بود عذرخواهی کرد.

علی فتح‌الله‌زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال مهمان تلفنی بعدی نود بود که برای توضیح در خصوص وضعیت تیم فوتبال بانوان استقلال روی خط آمد.

پرحاشیه‌ترین بازی هفته هفدهم بازی ملوان و داماش و بخش بعدی برنامه نود بود. گزارش جالب برنامه نود از کل‌کل طرفداران ملوان و داماش، یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این برنامه بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱۱۸
انتشار یافته: ۹۵
من به عنوان یک ایرانی ،از نسل کورش کبیر و از نسل آفتاب از لیونل مسی بابت کامنت های هموطنانم عذر می خواهم ما مردمی مهمان نواز ،آزادمنش وقهرمان پروری هستیم و هرگز در منش ما بی احترامی به هیچ فرهنگ و ملتی نیست....
دوستان لطفا با رای مثبت تمدن 2500 ساله خود را به جهانیان ثابت کنیم.
پاسخ ها
من
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
اقای حسن خان خیلی باهات موافقم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
خوشی به خدا .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
آقای حسن
شما کلا انگار تو این مملکت زندگی نمی کنید - انگار به ورزشگاه نمی رید - انگار تا حالا تو خوابگاه های دانشجویی نبودید - انگار تو خیابونا قدم نمی زنید - انگار شما همچون کوروش خوابید
بیدار شو داداش آنچه بود وضعیت فرهنگی نسل جوان ایران بود
کوروش کبیر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
شدیدا باهات موافقم حسن.
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
آقا جان چرا با این حرفهای نمادین می خوای برای خودمون فرهنگ و تمدن بتراشی؟ خودمانیم آخه این چه جور فرهنگیه که هر چی از دهنمون درمیاد در اون سطح گسترده پخش می کنیم و بعد میگیم ما اله هستیم و بله و ..... ما تمدن چند هزار ساله داریم و .... واللا آدم خودش به حال خودش خنده اش می گیره... مگر نه اینکه اونهایی که چنین کارهایی رو می کنن از خودمون هستن؟ یا اینها هم دست نشانده و براندازن؟ بابا خودمونیم دیگه خودمون.... درست بشو هم نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
اونایی که منفی دادن همونایی که رفتن صفحه فیسبوک مسی اون حرف هارو بهش گفتن...واقعا متاسفم براتون
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
حسن جان :
گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل !!!
تمدن یک میلیارد ساله هم داشته باشی ولی وضعیت فرهنگ این باشد باز هم بدرد نمی خورد !! با گفتن اینکه متمدنیم ، با فرهنگیم و ... ، در عمل به هیچ چیز نمی رسیم و متاسفانه فقط می خواهیم کمبودهای خود را جبران کنیم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
من به الان کار دارم واینکه در حال حاضر ما به شدت بی فرهنگیم برای همین هم منفی دادم
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
خواب خوابي ها
يك نظر سر چهار راه بايست ببين وقتي تصادف ميشه چه چيزهايي بين طرفين رد و بدل ميشه. نسل كوروش بودن كه دليل نميشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
حالا یکسری نظری دادند . شما خودتو ناراحت نکن .
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
چند ساله خودمونو با تمدن 2500 ساله میشناسیم ولی اثرش تو جامعه امروزی چیه؟
تا ی چیز میشیم 2500 سال تمدن داریم ؟ فرهنگم داریم ایا؟
دنیا تمدن ما رو میشناسه؟
خواهشن خودمونو گول نزنیم ;(
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
کاملاً موافقم ولی اونهایی که این کارها را کردند که از نسل کوروش کبیر نیستند.
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
حسن آقا فرهنگ فوتبالی مادراین حده انتظار زیادی نداشته باش
دلی پر از خون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
آقای ناشناسی که گفته اید"شما کلا انگار تو این مملکت زندگی نمی کنید...." سلام
شما لباسی که بیرون از خانه می پوشید با لباسی که توی خانه می پوشید یکی است؟
آ یا طرز صحبت شما با رییستان مثل صحبت کردن با رفیق صمیمیتان است؟
اگر ما تو مملکتمان هر کاری می کنیم مختض مملکتمان است و نباید از کشورمان بیرون رود بلکه باید در ارتباط با دنیا از فرهنگ غنی و 2500 ساله کشورمان استفاده کنیم
نه کاری هایی که تو کشور خودمان با همدیگر انجام می دهیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
بهتر نیست بپذیریم کاری برای فرهنگ انجام نداده ایم و انچه بوده نتیجه عکس داده چشمت را باز کن هموطن عزیز پیچ مسی نه همین بغل دستت خودتان ! گویای همه چیز هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
انهايي كه توهين كرده اند بسيار نسبت بكل فوتبال دوستان اندك هستند پيشنهاد اقاي فردوسي پور مبني بر برداشتن كامنت هاي توهين اميز بسيارخوب است اقاياني كه توهين كرده اند اقدام كنند
امیر علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
سلام
حاج حسن نسل کورش کجا بود دیگه؟
چرا هر وقت کم میاریم میریم سراغ کورش و فرهنگ گذشتمون؟؟
بگو الان چی داریم .قبول که ایران کشور با فرهنگی که تاریخش 7000سال قدمت تمدن داره. ولی الان متاسفانه چیزی به نام فرهنگ وجود خارجی نداره.
یه سری تو خیابون ها بزن ببین مردم برای یه بوق زدن ساده یا یه تصادف کوچیک چه چوری همدیگرو فحش کشی میکنن.
با ید یه فکر اساسی کرد
تای کی می خوان رو کارای یه عده بی جنبه سرپوش بذارن؟؟
کجای دنیا فحش دادن نشونه ی شدت علاقه اس به یه نفر؟!
پاسخ ها
میلاد
| United Kingdom |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
ایران - فدارسیون فوتبال !!!
آقای کفاشیان فکر بازی تدارکاتی باشید، این تیم یکباره جلوی نیجریه و آرژانتین قرار بگیره کپ میکنه! بعضی دوستان جوان هستن و نمی دونند تیم نیجریه چه سوابق خوبی در بازی هایی جام جهانی داشته و نباید حتی بوسنی رو دستکم گرفت
پس بذار یکم از این شوخی ها با تو بکنن آقای کفاشیان
فردوسی پور تو مراسم قرعه کشی خیلی جو
گیر شده بود...من خودم اصلا اون خانم منشوری مهم نبود ولی اونقدر گفتن پوشش اینجوری بود اونجوری بود رفتم فیلتر شکن روشن کردم نه تنها عکس اون مراسم بلکه تمام عکس های قبلی این خانم که خیلی وقیح هم بود دیدم...از بس صدا و سیما خودش حاشیه درست می کنه آدم کنجکاو میشه بره ببینه اوضا از چه قرار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
یعنی آدم یکم اراده نداره که بتونه جلوی خودش رو بگیره !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
بعدش چی کار کردی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
حالا خوبه بعدش نرفتی چیزای دیگه ببینی...
ما 99 درصدیم...ما همه باهم ابروی تمدن 2500 ساله رو بردیم
پاسخ ها
کوروش بزرگ
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
ایران کشور تمدن ساز و با ریشه و با هویته پس باید خودمون قدر خودمونو بشناسیم.
خدا میدونه کفاشیان چه کامنت هایی دیده تو پیج مسی که به شدت علاقه ی ایرانیا بهش پی برده. رئیس فدراسبون اینقدر خجسته نوبره
قرعه کشی مشکوکه خیلی مشکوک ....
از قبل پیش بینی شده بود... باور کنید جدی میگم
به گروه سویس ، فرانسه،آرژانتین نطر بیندازید
.......
به هر حال ایران خوشبینانه ترین حالت مثل جام جهانی 2006 ( مساوی مقابل انگولا) با مساوی مقابل بوسنی صاحب یه امتیاز ارزشمند میشود و از سفری خوش برمیگردد
جهان سوم جایی است که تفریح افراد تو هین و اهانت در محیط های واقعی و مخصوصا مجازی است .
پاسخ ها
siavash
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
آره حتما ابرامونم آمریکا نابارور کرده؟!
ابوذر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
سیاوشو منطقی باش
siavash
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
من سوال پرسیدم عزیز....
فکر میکنم این مشکلات فرهنگی به خاطر محدودیت های زیاد جامعه ماست هر چیزی رو بیش از حد خودش محدود کنی به شکل دیگه ای خودشو نشون میده
فرهنگ انتقاد به خاطر فضای بسته تو جامعه ما به شکل طنز درومده و این طنزها به سمت هجو و بی احترامی و تمسخر رفته
درواقع این طنزها نوعی خالی کردن عقده اس
الانم این اتفاق نمونه ای از بروز مجموعه ی احساسات مردم به شکلی کاملا نامتعارفه
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
دوست عزيز كامنت شما كاملا منطقي بود شايد يكي از مقصرين اين جريان همين محدوديتهاي غير منطقي و شديد اخير بوده
بازم مشخص شد تراکتور سازی تبریز با کمک داور برنده بازی شد . واقعا من نمیدونم بعضی از این تبریزی های همیشه طلبکار چه توجیهی این دفعه برای خودشون جور میکنند . همیشه دست پیش میگرند که پس نیو فتند . تابناک خواهشا چاپ کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
همون ندونی بهتره، راحت هستی خب!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
بشین بینیم با!
ناشناس
| United Kingdom |
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
اقای بشین بینیم با فرهنگ خودتونو اینطوری بیشتر مشخص میکنید با این لحن صحبت کردن . شما اصلا نه منطق دارید نه ......بهتره برید کمی ادب و فرهنگ یاد بگیری
چرا برای اشتباه یک عده در مورد مسی باید از جیب همه برا ایشون کادوی تولد بخرند.من که راضی نیستم.
پس بذار یکم از این شوخی ها با تو بکنن آقای کفاشیان
ب خودشم فحش بدن میگه از سر علاقه مردم به منه؟؟
خیلی از این پروفایل ها ساختگی هستند و توسط "پان" ها اداره می شوند برای بد نام کردن ایران.
این هم یه روش کثیف مبارزه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
توهم توهم ! خودکرده را تدبیر نیست !
siavash
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
نه داداش من خودم یکی از اونایی بودم که فحش دادم به مسی....حالا چی میگی؟!
الانم تو ایرانم...تو تهرانم خیلی قشنگ زندگیمو میکنم یه ایرانی هم هستم...

حالا چی میگی توهم توطئه؟!
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
یعنی 70 80 هزار تا پست در عرض 2 روز توسط یه عده خاص؟! یعنی این همه پروفایل ساختگی وجود داره؟ اول فک کن بعدا حرف بزن
ما می تونیم به سبک علاقه مندان مورد اشاره اقای کفاشیان علاقه خود را به ایشان و سایر مسئولین فوتبالی و ... نشان دهیم؟
هاشم کاش مصدوم بشی :(((((((((((0000
ای مردم ایران ما صعود خواهیم کرد چون سزاوارشیم.
از کی تاحالا به کسی فحش میدن از شدت علاقه ، آقای کفاشیان شما رئیس فدراسیون یک کشورید لطفا قبل از اظهار نظر در هر موردی بد نیست فکر کنید لااقل با ارسال نامه به فدراسیون آرژانتین عذرخواهی کنید بد نیست.
حالا خوبه این فیسبوک تو ایران فیلتره !
تای کی می خوان رو کارای یه عده بی جنبه سرپوش بذارن؟؟
کجای دنیا فحش دادن نشونه ی شدت علاقه اس به یه نفر؟!
حتما کامنت ها رو نخونده، و یا خودش هم از جنس همون کامنت گذارهاست که نمیدونه فضای بین المللی، جای این مسخره بازی ها نیست و الفاظ بسیار زشت و توهین آمیز، ربطی به علاقه نداره. البته شاید اطرافیان ایشان نیز به همین شکل علاقه ی خود را به وی نشان میدهند!!!
تای کی می خوان رو کارای یه عده بی جنبه سرپوش بذارن؟؟
کجای دنیا فحش دادن نشونه ی شدت علاقه اس به یه نفر؟!
پیشنهاد کفاشیان برای ارسال هدیه تولد برای مسی برای دلجویی و اقدام از طرف سفارت ارژانتین ابتکار خوبیه.
ظاهرأ فرهنگ خوبمان هم در آستانه انحطاط قرار گرفته است . البته اميدوارم اشتباه كرده باشم .
آدم وقتی فهمیده میشه که قبول کنه بعضی چیزها رو نفهمیده.وقتی ما قبول نمی کنیم که از لحاظ فرهنگی ضعف داریم و سعی در سرپوش گذاشتن روی این مسئله با به رخ کشاندن تاریخ گذشته مان و یا شعار دادن های بیهوده می نماییم چیزی عوض نمی شود.
بعد از بازی ایران مقابل همگروهای خود دیدن قیافه آقای کفاشیان تماشایی است .
پاسخ ها
maryam
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
آقای کفاشین می بینید که به روی مبارک خودشم نمی یاره
با سلام ما حتما ارژانتین رو 3هیچ شکست می دیم و نجریه رو خم 2 هیچ شکست کی دیم و بوسنی رو هم 4 تا می زنیم با تشکر ول معطل
وقتی تو خیابونامون اول صبح سر 100 تومن کرایه کم و زیاد , رکیک ترین القاظ رو برخی به هم میدن و گلاویز میشن شما بازم از فرهنگ و تمدن ما صحبت میکنی ؟ بیدار شو داش حسن
از عزیزان خواهش دارم از به زبان اسپانیولی از مسی دلجویی کنیم .
99 درصد ایرانی ها با فرهنگ هستند.فقط یک درصد شون بی فرهنگند.ولی شما بیشتر روی اون یک درصد حساب کنید!!!!!!!!1
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
اصلا چنین چیزی نیست با فرهنگ نداریم خواهشا توجیه نکنید فرهنگ ما همینه 50 هزار کامنت از سقوط فرهنگ یک جامعه خبر میده یک درصد کجا بوده 100 هزار ادم میان ورزشگاه یک صا فحش میدن اگه یک درصد بود 1000 تا ادم فحش میدادن
واقعیت چیزی بود که روی صحفه مسی دیدیم.اولین قدم در حل مساله قبول وجود مساله است.ما مشکل عمیق فرهنگی داریم و باید قبول کنیم که با بردن چند تا اسم نمیشه اونو پنهان کرد و با ادعای بافرهنگ بودن چیزی حل نمیشه!!!!!!
ماملت بی احترامی نیستیم ، تاریخ این راثابت کرده است ، این چنین کاری هیچگونه توجیهی ندارد وخواهش میکنم کامنت های گذاشته شده در فیسبوک لیونل مس را حذف کنیم
باتشکر
دریغ از کمی تفکر و تعقل .بجای لذت بردن از زیبایی های فوتبال بزرگانی مثل مسی وسایرمسی هاویا به قول آقای مزدک میرزایی بالیدن به شانس خودمان که در عصری زندگی میکنیم که می توان از فوتبال مسی بطور زنده و همه روزه لذت برد،خودمان را به چه کارهای عبثی مشغول می کنیم . کمی فکر کنید دوستان.
از كوزه همان تراود كه در اوست
به نظر آقاي مشايخي درست فرمودند فرهنگ ايران بالاتر از اين هست كه مزاحم يه كسي بسيم
فقط كساني بودند كه تور ورزشكاهها هم كاري مردند كه نميزارن خانما هم بيان ورزشگاه
ايشالله اونا هم روي فكر بيان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
اگه فرهنگ ما بالاتره پس این کامنتا این فحاشی های ورزشگاه این روش رانندگی صبح ساعت 6 رفتن تماشای اعدام و...اینا چیه میشه بفرمایید؟شما تا حالا مغازه ای رفته ای مثلا شلوار بخری بعد بهت دروغ نگه قیمت واقعی بهت بگه؟
خدایی یه نگاهی به اس ام اس هایی که بین مردم رد و بدل میشه نگاه کنید همش توهین به این توهین به آن فقط برای اینکه لحظه ای نیشخند بزنیم
و چون نسل امروز و نسل گذشته در مواردی باهم اختلاف نظر داشته و چون بالاترهای جامعه تلاشی در جهت حل این موارد نکرده اند لذا نسل جدید نگرش نسل قبل را با تمام خصایص خوب و بد کنار گذاشته و فرهنگی جدید برای خود ساخته که در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست
قبول کنید که عدم توسعه یافتگی در فرهنگ و همچنین عدم ارتباط سالم با سایر کشور ها با عث این رفتار است.
مانند کودکی که محتاج توجه است و برای جلب آن الفاظ رکیک می دهد.
اینها تماشاگر نماهای فوتبال ما هستند که در حال حاضر تعدادشان نزدیک به هفتاد میلیون نفر است.
ولي در جواب ناشناس محترمي كه ميفرمايند پروفايل ها ساختگي بود عرض ميكنم شما تا حالا ورزشگاه آزادي رفتيد ؟ اون الفاظ ركيكي كه استفاده ميشه هيچ جاي دنيا تو استاديوم ها نيست.
از مردم عزير خواهش ميكنم هيچ وقت به من علاقمند نشويد لطفا
مطمئن هستید که این توهین ها کار کاربران ایرانی هست؟ شاید دست صهیونیست ها در کار باشد!
همانطور که تمام دنیا به قهر مانان ملی کشورمان احترام میگذارند ما ایرانیان بیشتر چون ما ریشه ای مهماندوست و مهمان نواز هستیم و دارایی فرهنگی کهن... و کسانی که به خود اجازه میدهند چرند بگوییند ایرانی نیستند
آدم از شدت علاقه فحش میده؟!
اخه اقای فردوسی پور خودت استارت این حرفارو زدی حالا هم میگی خوب نیست؟؟
عجب ادمی هستی!!
تازه اقای کفاشی یان خیلی رلکس بااین مسئله برخورد میکنن!!!
واقعا برای این فدراسیون ورئیس و ... متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
خیلی اسف بار مثلا اینا دیگه بافرهنگای جامعه ما هستن میگن مردم شوخی کردن باهاش
خب معلوم شد ديگه تمدن 2500 ساله فارسها چه جور تمدنيه؟!!اينقد دم از تمدن نزنيد بابا آبروي ايرانيا رو بردين
أقاجون مسي نه وقت دارد کامنت بخواند و نه این کامنتها براش مهمه .
من از طرف همه ی ایرانیها از مسی وآرژانتینی هاعذر خواهی میکنم
میدونید مشکل ما ایرانی ها کجاست؟؟! اینجاست که اینترنت و شبکه های اجتماعی رو به عنوان یک جامعه نمیشناسیم، یعنی درک و فهم بعضی ها آنقدر نیست که بفهمند که حضور در جامعه مجازی با تمام رفتارها مانند یک جامعه حقیقی (کوچه و بازار!) هست...
اجازه بدین یک مثال بزنم!: فرض کنید اعلام بشه لینول مسی ستاره بزرگ فوتبال چند روز دیگه قراره به ایران سفر کنه! مطمئن باشین خیل زیادی از طرفدارن فوتبال و طرفداران لینول مسی و حتی اونایی که طرفدارش نیستن برای استقبال از لوینل مسی ، خوش آمد گویی و عکس یادگاری گرفتن به فرودگاه می رن و مطمئنم که چند تا خیابون هم بسته میشه احتمالا! همه هم لینول مسی رو تشویق می کنن و بهش احترام میزارن و کسی رو نمیبینی که بیاد به مسی ناسزا بده. ولی متاسفانه چون ما همانگونه که عرض کردم اینترنت و جامعه مجازی رو مانند جامعه حقیقی نمیدونیم باعث این اتفاقات میشه و همون افرادی که برای استقبال از مسی و تشویق وی خواهند رفت در صفحه شخصی لیونل مسی به خودشون اجازه میدن هزاران فحش و ناسزا بدن!
واقعا جای تاسف است.
بازم میگم اینترنت و فضای مجازی دقیقا مانند یک جامعه حقیقی هست و دوست گرامی که با آبروی مردم و فرهنگ ایرانی بازی می کنی یک سوال از تو دارم اگر جوابت به این سوال مثبت بود بازم برو به مسی و مسی ها فحش بده
اگه همین آقای لیونل مسی و یا هر کس دیگر شناخته شده ای رو تو شهر و کوچه ببینی بهش فحش میدی؟؟؟؟؟
اگه جوابت مثبته برو بازم فحش بده ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
آقا محمود بهت مثبت دادم
ولی دقت کردی چقدر یک حرف رو تکرار کردی؟
کم گوی و گزیده گوی جانم
ملاک حال فعلی ماست
فرهنگ فحش و ناسزا ربط مستقيم فقط با فوتبال ندارد اين مشكل فرهنگي كل كشور است. آستانه تحمل جامعه پايين آمده است، مشكلات اقتصادي باعث بروز مشكلات فرهنگي شده چون ايجاد برنامه هاي ارتقاأ فرهنگي نيازمند بودجه و همدلي مسئولين است .
در استاديوم ها هم كه از 10 سال پيش گفتيم كه 60.000 نفري كه فحش مي دهند " عده اندكي تماشاگر نما!!" هستند و خودمان را گول زديم .
خوبه که مسی رو دوست داشتند اگه دوست داشتنی نبود چی میشد؟؟
واقعا برای خودم وفوتبالیست ها متاسفم که اعلام میکند چون مردم آقای مسی دوست دارند بهش ناسزا گفتند من ازجوانان وفوتبالیست ها وتابناک درخواست دارم اعلام کنند اینهائیکه ناسزا گفته اند اصلا ایرانی نبودند وازتمام فوتبالیست دوستها وآقای مسی عذرخواهی کنند واعلام کنند اکثرمردم ایران اقای مسی را دوست دارند وایرانی بی ادب نیست
سلام

اونوقت یک عده می خواهند بروند ، خانم ها رو ببرند ورزشگاه ...
اگر از سر هلاقه و به شئخی اینکار را کردند پس حرف مسی هم درسته دیگه که گفته تفریح و شوخی ایرانیان توهین به دیگران است
مسي جان ما جنوبيها همگي شما را دوست داريم فدات
گاندی:
وقتی در یک جامعه پیوسته دم از فرهنگ زده می شود، بدانید فرهنگ سالیان سال از آن جامعه رخت بر بسته است.
با اینکه فردوسی پور رو خیلی قبول دارم ولی فکر کنم به خاطر استرس قرعه کشی کمی زیاده روی کرد. در ضمن متاسفانه افرادی که به مسی و خانم مجری توهین کردند نمونه آماری از جامعه امروزی ما هستند.
این قضیه هم زده رو دست تماشاگر نماها! آخه کی میخوایم قبول کنیم ما ایرانی ها ، بی فرهنگی هم ازمون سر میزنه.همه ش می خوایم بگیم ما ایرانی ها بیست بیستیم و اونایی هم که یه خطاهایی دارن احتمالا از مریخ اومدن!!! بهتر نیست مسئولان به جای این بابت اشتباهات ایرانی ها از مسی عذرخواهی کنند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار