بازدید 14379
۵

حراج پیراهن مالدینی در تلویزیون!

کد خبر: ۳۶۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴ 01 December 2013
با هماهنگی روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و علی ضیاء مجری برنامه ویتامین «3» و شبکه سوم سیما و پایان رأفت، پیراهن پائولو مالدینی در بازی ستاره‌های پرسپولیس و میلان در برنامه صبح پنجشنبه ویتامین «3» برای علاقمندان به فوتبال و انجام امور خیریه به حراج گذاشته خواهد شد.

پایان رأفت که در پایان بازی ستاره‌ها بلافاصله برای دریافت پیراهن مالدینی سراغ وی رفته بود، نیت خود از انجام این امر را انجام امور خیریه اعلام کرد و در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: تا این لحظه یکی از افراد خیر و علاقمند فوتبال برای خرید این پیراهن پیشنهادی 30 میلیونی تومان ارائه کردند ولی امیدواریم با برنامه‌ریزی و مشارکت افراد خیر، این پیراهن را حداقل تا مبلغ 200 میلیون تومان به فروش برسانیم و عواید آنرا به امور خیریه اختصاص بدهیم.

در برنامه صبح پنجشنبه ویتامین «3» سردار رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و پایان رأفت بازیکن سابق پرسپولیس نیز حضور خواهند داشت.

این برنامه شنبه تا چهارشنبه 6 و 30 دقیقه تا 8 و پنجشنبه‌ها 8 تا 9 و 30 دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۸
انتشار یافته: ۵
کاش خودکاروکاغذوقلم دانشمندان وپژوهشگران هم برای امورخیریه به حراج گذاشته میشدویکی 200میلیون تومان برای ان پرداخت می کرد.نمی دونم حرفم درسته یانه..لطفابگید....
چه مسخره ! واسه لباس یه خارجی مگه خودتون کم افتخارات دارید
من خود مالدینی رو 200 میلیون نمیخرم :)
بیخود نبود که خود مالدینی 50هزار دلار خواسته برای برنامه نود احتمالا سی دی برنامه هم اگر مالدینی بود دونه ای 10هزار تومن فروخته میشد
یعنی ارزش پیراهن مالدینی از حضور خودش در تلویزیون بیشتره !؟...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست