بازدید 8212

قالیباف: بزرگراه بعثت هم دو طبقه می‌شود

کد خبر: ۳۶۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳ 30 November 2013
شهردار تهران با اشاره به اینکه برای دو طبقه کردن پروژه‌ها و بزرگراه‌ها مطالعات زیادی صورت می‌گیرد گفت: دو طبقه کردن بزرگراه بعثت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش فارس، محمدباقر قالیباف شهردار تهران در حاشیه مراسم افتتاح پروژه صدر - نیایش که صبح امروز با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد اظهار داشت: خدا را شاکرم که بعد از 26 ماه تلاش شبانه‌روزی کارگران، همکاران در بخش‌های مختلف این پروژه به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: در این مدت ساکنین این منطقه سختی‌های زیادی را تحمل کردند که بنده به نوبه خود از همه این عزیزان عذر می‌خواهم.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: پروژه صدر - نیایش یکی از پروژه‌هایی است که از هر جهت قابل بررسی است و در مقیاس بین‌المللی قرار دارد و آن را تقدیم همه هموطنان و به خصوص مردم شریف تهران می‌کنیم.

قالیباف در ادامه با اشاره به اینکه از افتتاح این پروژه بسیار خرسند و خوشحال هستم اما از آلودگی هوا و مشکلاتی که برای شهروندان تهرانی به وجود آمده ناراحت هستم که از این موضوع نیز عذر می‌خواهم.

قالیباف با تأکید بر اینکه، شهرداری تهران مسئول مستقیم هوای تهران نیست و متأسفانه به دلیل ساختارها و مدیریت‌های غلط هوای تهران رو به آلودگی رفته است و هر چقدر کارهای بزرگ انجام شود تلخی هوای تهران را نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با همدلی و همکاری و اراده مسئولان و توجه به معضل آلودگی هوا به زودی شاهد اقدامات بهتری در حوزه کاهش آلودگی هوا باشیم.

شهردار تهران ادامه داد: چنانچه قانون اجرا شود و دستگاه‌ها به وظایف خود عمل کنند شاهد اقدامات خوبی در بخش کاهش آلودگی هوا خواهیم بود و امیدواریم دولت نیز به تعهدات خود در بخش اعتبارات به شهرداری در زمینه توسعه مترو عمل کند.

قالیباف ادامه داد: امیدوارم در دوره سوم مدیریت بنده تعامل خوبی بین دولت، شهرداری و رسانه‌ها فراهم شود و شاهد روزهای خوب در تهران باشیم.

شهردار تهران در ادامه با تأکید بر اینکه اگر در کنار تحریم‌ها از ظرفیت مردمی استفاده کنیم گفت: پروژه صدر - نیایش در حالی به بهره‌برداری رسید که ما در شرایط تحریم قرار داشتیم اما با تکیه بر مردم و مهندسین جوان این پروژه بدون وقفه به بهره‌برداری رسید.

قالیباف در پایان در پاسخ به این پرسش که در آینده کدام بزرگراه‌های کشور دو طبقه خواهد شد گفت: برای این کار باید مطالعات دقیق صورت گیرد اما دو طبقه کردن بزرگراه بعثت در دست بررسی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی