بازدید 5343

طرح سراسری زوج و فرد لغو شد

کد خبر: ۳۶۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۵ 29 November 2013
محمد هادی حیدر زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران با اعلام این خبر گفت: عصر امروز جلسه کمیته هماهنگی مواقع اضطرار آلودگی هوا در استانداری تهران تشکیل و در خصوص بعضی از مسایل تصمیم گیری شد.

وی گفت :تشکیل سامانه پیش بینی و اطلاع رسانی  وضعیت آلودگی هوا با حضور نمایندگان محیط زیست ، شهرداری تهران ، هواشناسی و وزارت بهداشت در اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران از مصوبات این جلسه بود.

حیدر زاده از انجام تست معاینه فنی خودروهای در حال تردد با همکاری محیط زیست استان تهران و پلیس راهور خبر داد و گفت: از دیگر مصوبات این جلسه بررسی تامین پارکینگ خودروهای توقیف شده دود زا توسط پلیس راهور تهران بزرگ و شهرداری تهران می باشد.

وی همچنین گفت : موضوع بررسی وضعیت موتور خانه های دستگاه های دولتی ، مدارس ، بیمارستانها و ساختمان های عمومی توسط سازمان نظام مهندسی استان از دیگر مصوبات جلسه امروز بود.

به گفته حیدر زاده تشکیل کارگروه استانی کاهش آلودگی هوا به منظور بررسی تکالیف دستگاه ها و ارائه راهکارها و پیگیری برنامه های مصوب توسط این کارگروه از مهمترین نتایج این جلسه بود.

در این جلسه همچنین پیشنهادی در خصوص حضور نمایندگانی از محیط زیست و استانداری به طور متقابل بین استانهای تهران و البرز جهت شرکت در جلسات کارگروه کاهش آلودگی هوای استان به تصویب رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست