بازدید 14691
۴

بیانیه حزب الله لبنان درباره مذاکرات ژنو

کد خبر: ۳۶۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۴ 26 November 2013
حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای، توافق هسته‌ای بین ایران و گروه «5+1» در ژنو را برگ زرینی در پرونده پیروزی‌های درخشان جهانی ایران دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در این بیانیه، توافقنامه ژنو حاصل دیپلماسی فعال ایران و مواضع تغییرناپذیر جمهوری اسلامی در قبال برنامه صلح ‌آمیز هسته ای عنوان شده و آمده است که سایر کشورها، دولت‌ها و نیز ملت‌های جهان باید آن را الگوی عزت و استقلال قرار دهند؛ زیرا این توافق، بدون تسلیم در برابر دیکته‌های بیگانگان و یا به زانو در آمدن در برابر تهدیدها و تشویق‌های آنان، صورت گرفت.

حزب الله در بیانیه خود تاکید کرده است که توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5، در حقیقت دستاورد علمی و فناوری جمهوری اسلامی را که با خودکفایی و تکیه به توانمندی‌های ملی تحقق یافته است، به نمایش گذاشت.

براساس این بیانیه، ایران توانست در بسیاری از زمینه‌ها به خودکفایی برسد و ثابت کند که تاکید بر مواضع ثابت و حفظ وحدت بین رهبری فرزانه انقلاب و ملت پایدار، می‌تواند به عبور از چالش‌ها و موانع و در نهایت رسیدن به پیروزی منجر شود.

این بیانیه تاکید می کند: دستاوردی که ایران با امضای این توافقنامه محقق کرد در حقیقت پیروزی همه ملت‌های منطقه و شکست دشمنان و بدخواهان آن است و این پیروزی گامی است که گام‌های بعدی را به دنبال داشته و ضامن تحقق خواسته‌های ملت ایران و ملت‌های مسلمان جهان است.

حزب الله ، این دستاورد بزرگ را به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب،  دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری و نیز دولت و ملت ایران صمیمانه تبریک ‌گفت و آن را پیروزی دیگری بر تمام مستکبران و اشغالگران و حامیان آنان در جهان دانست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۴
نه صرفا بخاطر این بیانیه ای که دادن، در کل عرض میکنم،حزب الله لبنان بر خلاف حماس واقعا یک بازوی قدرتمند ایران و یک گروه وفادار و حامی واقعی ایران در منطقه هست.اگه حزب الله نبود خطر حمله اسراییل خیلی بیشتر مارو تهدید می کرد.خدا این بچه شیعه ها رو حفظشون کنه به حق علی.
Like
سید حسن خیلی ماهی
درودبرسیدبزدگوار سیدحسن نصرالله قهرمان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار