بازدید 7830

افزايش قربانيان شكارچي دختران دبستاني

کد خبر: ۳۵۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۳ 24 November 2013
مرد تبهکار که در پوشش سرويس مدرسه دختران خردسال را مورد آزار و اذيت قرار مي‌داد، در تازه ترين اعترافاتش به ربودن 9 دختر دانش آموز اعتراف کرده است.

به گزارش ابتکار، رسيدگي به اين پرونده همزمان با شکايت والدين دختر خردسالي در پليس آگاهي در دستور کار پليس قرار گرفت.با مراجعه شاکي به اداره شانزدهم و در تحقيقات صورت گرفته از قرباني، کارآگاهان متوجه شدند که جواني حدود 30 ساله و تحت عنوان «سرويس مدرسه»، دختربچه را فريب و پس از سوار کردن وي به ماشين، با تهديد چاقو اقدام به آزار و اذيت وي کرده و پس از سرقت طلا و جواهرات، دختربچه را از ماشين پياده و متواري شده است.

براساس اظهارات مادر قرباني، راننده پژو علاوه بر آزار و اذيت دخترش، اقدام به سرقت گوشواره‌هاي دخترش نيز کرده است. با توجه به حساسيت موضوع، در اولين مرحله مشخصات به دست آمده از چهره نگاري متهم در اختيار تمامي گشت‌هاي انتظامي قرار گرفت. سرانجام ساعت هفت صبح 11 آبان، کارآگاهان پليس آگاهي به سرنشين يک دستگاه پژو پرشيا نقره‌اي رنگ مشکوک و به وي دستور ايست دادند که ناگهان راننده پژو با اطلاع از هويت کارآگاهان، اقدام به متواري شدن از محل کرد که طي يک تعقيب و گريز، متهم به نام «ابوالفضل» 28 ساله دستگير و در بازرسي از خودروي وي، گوشواره طلاي متعلق به قرباني نيز کشف مي‌شود.

 با دستگيري متهم و در حالي‌که وي منکر هرگونه ارتکاب سرقت و آزار و اذيت شده بود، از شاکي پرونده براي شناسايي متهم دعوت صورت گرفت که متهم را به صورت کامل مورد شناسايي قرار داد. با وجود شناسايي متهم از سوي شاکي، متهم در مراحل اوليه دستگيري و تحقيقات منکر هرگونه آزار و اذيت قرباني بود تا اينکه با تحقيقات دامنه‌دار کارآگاهان، سرانجام 12 آبان لب به اعتراف گشود و به آزار و اذيت قرباني اعتراف کرد.

همزمان با انتشار خبر دستگيري شکارچي دختران خردسال در رسانه‌ها تعداد ديگري از قربانيان با مراجعه به اداره آگاهي مرد شيطان صفت را شناسايي و از او شکايت کردند.

شکات جديد پس از شناسايي متهم مدعي شدند مرد شيطان صفت آنها را در پوشش سرويس مدرسه فريب داده و پس از کشاندن به محل خلوت مورد آزار و اذيت قرار داده است. تاکنون 9 دختر بچه با مراجعه به پليس آگاهي متهم را شناسايي کرده و مدعي شدند متهم پس از کشاندن آنها به محل خلوت نقشه شيطاني خود را داخل خودرو اجرا کرده است. همچنين بررسي‌هاي پليس نشان مي‌دهد، ابوالفضل به صورت شرکت پيمانکار با يکي از سازمان‌هاي دولتي کار مي‌کرده و با خودروهاي اين شرکت اقدام به ربودن دختران خردسال مي‌کرد. اقدامات مرد شيطان صفت چنان هولناک بوده که قربانيان با مشاهده او دچار وحشت شده و از والدين خود مي‌خواستند که آنها را از اتاق خارج کند.

بر اساس گزارش‌ها يکي از قربانيان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت 7 صبح از خانه بيرون آمده و منتظر سرويس مدرسه بودم که يک دستگاه پژو 405 نقره‌اي رنگ به من نزديک شد و عنوان کرد که سرويس مدرسه است؛ من نيز به تصور اينکه سرويس مدرسه عوض شده، در عقب ماشين را باز و سوار ماشين شدم اما آقاي راننده به جاي حرکت به سمت مدرسه، به طرف خيابان مرزداران حرکت کرد و در خياباني خلوت مرا مورد آزار و اذيت قرار داد و پس از آن، با سيلي محکمي که به صورتم زد مرا در خيابان پياده و از محل دور شد.

دختربچه 11 ساله‌اي نيز که حتي با حضور والدين و کارآگاهان پليس آگاهي از نزديک شدن به متهم مي‌ترسيد، پس از شناسايي وي در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت 6:30 از خانه بيرون آمده و تا ساعت 06:45 منتظر سرويس مدرسه ماندم تا اينکه خودرو پژو 405 نقره‌اي رنگي که راننده آن پسر جواني بود به من نزديک شد و گفت: از طرف سرويس مدرسه هستم.من نيز چون سرويس مدرسه 5 دقيقه دير کرده بود، به صحبت‌هاي وي اعتماد و سوار ماشين پژو شدم که ناگهان تغيير مسير داد و به حوالي اميرآباد – شهرک والفجر حرکت و عنوان کرد که قصد سوار کردن يکي ديگر از شاگردان مدرسه را دارد.

زمانيکه به دير شدن زمان رسيدن به مدرسه اعتراض کردم، راننده ماشين به بهانه پنچر شدن لاستيک توقف و از ماشين پياده شد؛ قصد داشتم تا از ماشين پياده شوم که متوجه شدم در ماشين از داخل باز نمي‌شود! که آقاي راننده با چاقو، در عقب ماشين را باز کرد و…

در حال حاضر متهم در زندان به سر مي‌برد و به زودي در دادگاه کيفري پاي ميز محاکمه قرار خواهد گرفت.
افزايش قربانيان شكارچي دختران دبستاني
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی