بازدید 5263

تقدیر ابوترابی از تلاش دیپلمات‌های ایرانی در ژنو

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش دیپلمات‌های جمهوری اسلامی به ویژه وزیر امور خارجه در مذاکرات ژنو ۳ گفت: پیروزی و موفقیت در این مرحله، مرهون مقاومت ملتی است که به امام (ره) و رهبر شایسته خود اقتدا کرده و در برابر سخت‌ترین فشار‌ها ایستادگی کرده است.
کد خبر: ۳۵۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۶ 24 November 2013
تقدیر ابوترابی از تلاش دیپلمات‌های ایرانی در ژنونایب رئیس مجلس شورای اسلامی، با تقدیر از تلاش دیپلمات‌های جمهوری اسلامی به ویژه وزیر امور خارجه در مذاکرات ژنو ۳ گفت: پیروزی و موفقیت در این مرحله مرهون مقاومت ملتی است که به امام (ره) و رهبر شایسته خود اقتدا کرده و مقابل سخت‌ترین فشار‌ها ایستادگی کرده است.

به گزارش «تابناک»، محمد حسن ابوترابی فرد ‌در نطق آغاز نشست علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس اظهار کرد: هویت بسیجی و بصیرت برآمده از صلابت ملت ایران، نشأت گرفته از اتکا به خدا و اعتماد به بندگان شایسته صالح خدا در سایه رهبری عالی‌قدر انقلاب، مقام معظم رهبری تجلی یافته و این شخصیت الهی و بسیجی است که امروز ملت بزرگ ایران را با قامتی استوار و با اقتدار حاصل از حماسه سیاسی ۲۴ خرداد ۹۲ رویاروی زیاده‌خواهان جهان در مسیر دفاع از منافع ملی خود قرار داده است.

وی افزود: اگر رهبری داهیانه مقام معظم رهبری که تجسم عینی حضور فقه، اخلاق و دانش در عرصه سیاست است و خود را یک انقلابی می‌داند و نه دیپلمات، در متن انقلاب نبود، نمایندگان جمهوری اسلامی، نمی‌توانستند‌ در مذاکرات ژنو ۳ این گونه با اقتدار از منافع ملی و حقوق مشروع ایران دفاع کنند.

این عضو هیأت رئیسه مجلس ادامه داد: ما ضمن تقدیر از تلاش ارزشمند نمایندگان جمهوری اسلامی به ویژه وزیر امور خارجه کشورمان در مذاکرات ژنو ۳ این پیروزی و موفقیت را در این مرحله مرهون مقاومت ملتی می‌دانیم که به امام (ره) و رهبر شایسته خود اقتدا کرده و در سخت‌ترین فشار‌ها و تحریم‌ها و تهدید‌ها مقاوم و استوار ایستاده و برای رسیدن به تمامی حقوق مشروع خود، راهی جز ایستادگی بر اصل حق جمهوری اسلامی در چهارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری نمی‌شناسد.

ابوترابی تأکید کرد: نمایندگان مجلس با تأکید بر پافشاری بر حق مسلم ایران در برخورداری از غنی‌سازی اورانیوم در ‌خاک کشور، برای رسیدن به اهداف مشروع و مسلم خویش از گام‌های بلندی که در این راه برداشته شده، حمایت می‌کنند‌ و برای ملت ایران و آزادیخواهان از خداوند، پیروزی، ‌عزت و افتخار‌ و برای امت اسلام و پیروان مکتب قرآن، فردای زیبا و آینده همراه با عزت و اقتدار و پیروزی بر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار را مسألت دارم.

پس از اظهارات محمدحسن ابوترابی فرد نمایندگان شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین در بخشی از نطق خود در نشست علنی مجلس با تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سومین دوره جام بین قاره‌ای آن را مایه مباهات سربلندی، شادی و شعف ایرانیان دانست.

وی همچنین افزود: برای تیم قدرتمند والیبال جمهوری اسلامی که مقتدرانه در مقابل تیم‌های جهان مثل ایتالیا و آمریکا با قدرت به پیروزی رسیده، آرزوی موفقیت دارم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست