بازدید 6908

هفته بسيج، هفته دفاع از حق مسلم ايران

این روز‌ها و همزمان با مذاکرات هسته‌ای، شاهد دسیسه‌ها و تهدیدات استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل هستیم؛ بنابراین، بار دیگر بسیجیان ایران اسلامی ـ که همواره با بصیرت و روشنگری، گوش به فرمان رهبر خویش هستند ـ ضمن پشتیبانی از مسئولین دیپلماسی در مذاکرات ژنو، آمادگی خود را برای مقابله با هر گونه تعرض دشمن اعلام می‌کنند.
کد خبر: ۳۵۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵ 23 November 2013
هفته بسيج، هفته دفاع از حق مسلم ايرانهمه ساله با فرا رسیدن آذر ماه، نام و یاد حماسه‌سازان بسیجی در کشورمان تداعی و از فداکاری و از‌خودگذشتگی‌های بسیجیان عزیز تجلیل می‌شود.

امسال نیز در حالی هفته بسیج را گرامی می‌داریم که هنوز گرما و حرارت عاشورا و قیام سرخ اباعبدالله الحسین (ع) در جامعه احساس می‌شود؛ قیامی که سرمشق همه آزادگان و آزادمردان تاریخ برای رسیدن به عزت انسانی و جامعه‌ای عاری از زبونی و خواری بود. این قیام به انسان‌های تاریخ درس هیهات من‌ الذله داد؛ درسی که ریشه در عزت انسانی دارد و از پیام‌های جاودانه قیام عاشوراست.

بسیجیان در ‌هشت سال دفاع مقدس، همواره این شعار را پیش چشم خود می‌دیدند و با الهام از همین آموزه، توانستند در او‌ج تنهایی و مظلومیت و به یاری ایمان خویش، در راهی که وارث حسین بن علی (ع) یعنی امام خمینی (ره) پیش پای آنان گذارده بود، در راه خونین ثارالله گام نهند و در این راه از هستی خویش بگذرند.
هفته بسيج، هفته دفاع از حق مسلم ايران
نگاهی به وصیت‌نامه‌های شهدای بزرگوار دوران دفاع مقدس، گویای این عشق و دلدادگی است.

شهید یعقوب آرامش نوشته بود:
ما ملت ایران باید! (هل من ناصرینصرنى) حسین (ع) لبیک گوییم و ادامه دهنده‌ راه حسین (ع) و شهداى اسلام باشیم.

شهید محمد اکبر‌نژاد یادآور شده بود:
مادر، بگو پسرم‌ فداى حسین (ع) شد و انشاءالله در این جهان و ‌آخرت نزد خدیجه کبرا، فاطمه زهرا (س) روسفید خواهى شد.

شهید ابراهیم پایان گفته بود:
من در جبهه یاد گرفتم که ‌چگونه مى‌توانم حسینى باشم.

شهید جواد جوادی درویشی
در مورد هدفش یادآور‌ی کرده بود: هدفم فقط الله و پاسدارى از خون شهدا بوده است. باید از امام حسین (ع) عبرت بگیرید که طفل شیرخوار شش ماهه‌اش را هدیه اسلام کرد. هنوز نام او زنده است و تا ابد زنده خواهد بود.

شهید غلامباس داج
این گونه از امام حسین (ع) یاد کرد: امام حسین (ع) به واسطه شخصیت عالی‌قدرش‌ به واسطه شهادت قهرمانه‌اش، مالک قلب‌ها و احساسات صد‌ها میلیون انسان است.

شهید محمد دادور قلائی
از راهی که رفت، نوشته بود: ما راهى که امام حسین (ع) با یارانش رفت، مى‌رویم.

شهید ابراهیم سال ری جفین
از رهروی راه حسین بن علی (ع) این گونه یاد می‌کند: ملت‌ ما رهروان راه سرخ حسین بن على (ع) هستند، به ویژه جوانان عزیز و پرشور انقلابمان که با ریختن خون خود همچون حسین (ع) مرگ رنگین را با زندگى ننگین ترجیج داده‌اند.

*    *    *

امسال در یکی از مهم‌ترین برهه‌های زمانی انقلاب اسلام هستیم. در حالی که دشمن با انواع فشار‌ها و تهدیدات اقتصادی و سیاسی، تلاش می‌کند تا نظام جمهوری اسلامی را از اصول و اهداف والای خویش جدا کند و به تسلیم در برابر زیاده خواهی خویش وادارد، ملت بزرگ ایران با تأسی از شعارهای عاشورایی، همواره بر اصول انقلاب خویش که عدم وابستگی به دشمنان و استقلال همه جانبه است، پای می‌فشارند.
هفته بسيج، هفته دفاع از حق مسلم ايران
این روز‌ها و همزمان با مذاکرات هسته‌ای، شاهد دسیسه‌ها و تهدیدات استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل هستیم؛ بنابراین، بار دیگر بسیجیان ایران اسلامی ـ که همواره با بصیرت و روشنگری، گوش به فرمان رهبر خویش هستند ـ ضمن پشتیبانی از مسئولین دیپلماسی در مذاکرات ژنو، آمادگی خود را برای مقابله با هر گونه تعرض دشمن اعلام می‌کنند.

آنچه مسلم است، این ‌که استکبار جهانی و دشمنان زخم خورده ما هرگز راضی به پذیرش ایرانی با انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای نخواهند بود و با حیله و فریب‌های متعدد و زبان تهدید و ترساندن، همواره تلاش دارند تا این حق مسلم را از ایران اسلامی بگیرند؛ اما جوانان بسیجی که سال‌هاست برای رسیدن به این فناوری تلاش کرده‌اند و به توفیقات فراوانی رسیده‌اند، هرگز تسلیم ارعاب و تهدیدات آنان نخواهند شد.

هفته بسیج امسال، هفته دفاع از حق مسلم ایران اسلامی یعنی داشتن فناوری صلح آمیز هسته‌ای است؛ حقی که ثمره خون شهیدان و فداکاری مردم ایران در سال‌های دفاع مقدس و ۳۴ سال ایستادگی در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌‌الملل است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی