بازدید 13955
۳
سومین روز نام‌نویسی کاندیداها و یک چهره جدید:

یکی از مقبول‌ترین گزینه‌های مدیریت ورزشی در راه کمیته ملی المپیک

محمد شریعتمداری که با دستور رئیس‌جمهور، سرپرستی وزارت ورزش و جوانان را بر عهده داشت، در دوران سرپرستی‌اش طی حکمی سید مصطفی هاشمی طبا را به عضویت هیأت رئیس‌ فدراسیون ژیمناستیک در‌آورد تا در روزهای مانده به انتخابات کمیته ملی المپیک هاشمی‌طبا، شرایط کاندیداتوری ریاست کمیته را به دست آورد.
کد خبر: ۳۵۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷ 18 November 2013
با چراغ سبز دولت رئیس جدید در راه استشامگاه روز گذشته بود که خبری روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت تا معادلات پیش روی انتخابات کمیته ملی المپیک را روشن‌تر سازد. سید مصطفی هاشمی‌طبا، معاون اسبق رئیس‌جمهور و رئیس سازمان تربیت‌بدنی که در کارنامه‌اش ریاست کمیته ملی المپیک را هم می‌بینید، با حکم محمد شریعتمداری به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون ژیمناستیک درآمد.

به گزارش «تابناک»، با همه اما و اگرهایی که در دو هفته اخیر در راه تشکیل مجمع عمومی کمیته ملی المپیک و برگزاری انتخابات آن به راه افتاده ‌و حتی به رغم ورود سازمان بازرسی به ماجرای انتخابات این سازمان، روز گذشته، بهرام افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک اعلام کرد: ‌نام‌نویسی کاندیدا‌ها که از ۲۵ آبان ماه آغاز شده به قوت خود باقی است و کمیته روال عادی خود در برگزاری مجمع و انتخابات را پی می‌گیرد، ولی روز نخست نام‌نویسی کاندیدا‌ها بدون هیچ ثبت‌نامی به پایان رسید تا در شامگاه روز دوم اخباری منتشر شود که شایعات این چند وقت پیرامون انتخابات کمیته را به واقعیت نزدیک‌تر کند و سرانجام امروز صبح رسما از سوی هاشمی‌طبا تأیید شود.

بنا بر این گزارش، محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور که پس از رأی عدم اعتماد مجلس به دومین وزیر پیشنهادی دولت، سرپرستی وزارت ورزش و جوانان را بر عهده گرفته بود، روز پانزدهم آبان ماه طی حکمی سید مصطفی هاشمی‌طبا را به عضویت کمیته ملی المپیک منصوب کرد تا به این ترتیب، با چراغ سبز دولت، یکی از مهم‌ترین گزینه‌های احتمالی این انتخابات، شرایط لازم برای کاندیداتوری را احراز کند.

به این ترتیب و پس از روزهایی که اخبار انتخابات کمیته ملی المپیک به سویی رفته بود که نشان از چینش اعضای مجمع از سوی محمد علی‌آبادی داشت، سید مصطفی هاشمی‌طبا ‌ـ که سابقه فراوان مدیریتی در حوزه ورزش کشور را داشته و کارنامه پربارش پیش از این هم او را در ذهن ورزشی‌ها کاندیدای این پست کرده بود ـ راهی انتخابات کمیته ملی المپیک شد.
 
سرانجام در حالی که در روزهای نزدیک به انتخابات، شرایط هاشمی‌طبا برای کاندیداتوری فراهم شده، بسیاری از اهالی ورزش از حضور او در کمیته ملی المپیک خوشحالند. به باور این افراد، مدیر عالی پیشین ورزش کشورمان که تنها ایرانی عضو IOC بوده، می‌تواند روزهای خوبی ‌برای ورزش کشورمان فراهم کند.
 
اکنون باید منتظر روزهای آتی بود و دید که آیا انتخابات کمیته ملی المپیک چه چهره‌های جدیدی را در میان کاندیداهای خود می‌بیند؛ انتخاباتی که هنوز سازمان بازرسی کشور بر این باور است، زمان آن دست‌کم پانزده روز به تعویق بیفتد تا اساسنامه جدید ـ که تأیید IOC را دریافت کرده ـ به تأیید مجمع عمومی هم برسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۳
اگر می خواهید ورزش رونق بگیرد دو نفر اصلح این کارنند احمدی نزادوریس وزنه برداری این دونفر مناسب ترین افراد برای این سمتند
راه اندازی آکادمی ملی المپیک،پایگاههای قهرمانی کشور،مرکزسنجش قابلیتهای جسمانی ازثمرات حضورایشون بوددرکمیته ملی المپیک
یکی از اميدوار کننده ترين اخبار اين چند روز اخير
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار