بازدید 38802
با رأی اعتماد نمایندگان به محمود گودرزی؛

نخستین وزیر ورزش دولت روحانی مشخص شد

پس از آن که صالحی‌امیری، سلطانی‌فر و نصر‌الله سجادی به عنوان گزینه ورزشی دولت برای وزارت ورزش و جوانان، نتوانستند از مجلس رأی اعتماد بگیرند، رئیس‌جمهور، محمود گودرزی را ‌وزیر پیشنهادی معرفی کرد تا وی تلاشش را برای گرفتن رأی اعتماد بکند؛ سرانجام گودرزی توانست از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد بگیرد و راهی پاستور شود.
کد خبر: ۳۵۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۶ 17 November 2013
انتقال آب از قزل اوزن به دریاچه ارومیه منتفی شد؟ دقایقی پیش، نشست علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت یازدهم آغاز به کار کرد.

به گزارش «تابناک»، نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۶ آبان) مجلس به ریاست علی لاریجانی رأس ساعت ۸:‌۱۳ دقیقه با حضور ۲۰۲ تن از نمایندگان آغاز به کار کرد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس ‌جمهور کشورمان دقایقی پیش، برای دفاع از برنامه‌های «محمود گودرزی» وزیر پیشنهادی «ورزش و جوانان» وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد و محمدرضا باهنر، نواب هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به استقبال روحانی رفتند.

علاوه بر وزیر پیشنهادی دولت، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و چند تن از وزرا، رئیس جمهور کشورمان را در این جلسه همراهی می‌کنند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی پارلمان به وی خیرمقدم گفت.

قرار است حجت‌الاسلام حسن روحانی‌ به عنوان نخستین سخنران جلسه امروز، به دفاع از برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بپردازد.

ضرغام صادقی، نام موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را اعلام کرد؛ بنابراین، علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه و جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد و کلات به عنوان مخالف و فتح‌الله حسینی نماینده مردم کرمانشاه و سید مهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان به‌عنوان موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان سخنرانی می‌کنند.

گودرزی در مورد پروژه‌های ورزشی برنامه روشن خود را ارائه دهد

یک نماینده مخالف گودرزی، چهارمین وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در نطق خود از گودرزی خواست تا مواضع خود را درباره رخدادهای ‌سال ۸۸ روشن کند.

‌علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در اظهارات خود با تأکید بر این که وزارت ورزش و جوانان دارای اهمیت بسیاری است، گفت: گستردگی این وزارت و پوشش جمعیتی آن در تمام کشور و همچنین حوزه وظایف آن در مورد مسأله جوانان باعث می‌شود که این وزارتخانه از اهمیت بسیاری برخوردار باشد که لازمه آن داشتن یک مدیر توانمند و کارآمد است.

وی با اشاره به سابقه دانشگاهی گودرزی گفت: این درست است که آقای گودرزی در دانشگاه تحصیلات مرتبط ورزشی دارد؛ اما آیا سابقه اجرایی هم دارد؟ آقای رئیس‌جمهور از سنگینی بار حوزه ورزش و جوانان صحبت کرده است، پس از ادغام دو سازمان تربیت بدنی و جوانان به نظر می‌رسد که همواره کفه ترازو به سمت ورزش سنگین‌تر بوده و جوانان مغفول مانده‌اند. آقای گودرزی باید توضیح دهد که چه برنامه‌ای برای جوانان دارد.

این نماینده مخالف گزینه پیشنهادی ریاست جمهوری برای تصدی وزارت ورزش و جوانان همچنین با اشاره به تاکیدات رهبری به مسأله جوانان گفت: آقای گودرزی برنامه‌های خود را درباره مسأله ورزش و جوانان روشن کند.

ایرانپور ادامه داد: متأسفانه سیاست‌های نادرست وزارت ورزش و جوانان در سال‌های گذشته، باعث شده ‌مثلا در فوتبال به دو تیم پایتخت نشین توجه بیشتری شود و تیم‌های شهرستانی مغفول بمانند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در میانه بخشی از اظهارات ایرانپور خطاب به وی گفت: آقای ایرانپور شما اینجا هستید که در مخالفت با گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور صحبت کنید با توجه به این که شما به عنوان مخالف نام‌نویسی کرده‌اید لطفا به این مسأله توجه کنید.

نماینده مردم مبارکه اظهار کرد: آقای گودرزی در مورد برنامه‌، طرح و پروژه‌های ورزشی برنامه روشن خود را ارائه دهد. قدمت برخی از پروژه‌های ورزشی به ده‌ها سال می‌رسد، اما هنوز آماده بهره‌برداری نیستند، ما انتظار داریم که آقای گودرزی برنامه واگذاری پروژه‌های نیمه تمام ورزشی را به بخش خصوصی و شهرداری‌ها پیگیری کند.

گودرزی از تجربه و تخصص لازم برای اداره وزارت ورزش برخوردار است

نماینده مردم قصرشیرین، سر پل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی روستازاده بودن، تجربه و تخصص گودرزی را از دلایل دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش برشمرد.

فتح‌الله حسینی، نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: متأسفانه امروز بیشتر جوانان عزیز ایران بیکار هستند و جایگاهی ندارند که معتقدیم گودرزی می‌تواند مشکلات آن‌ها را برطرف کند.

وی با بیان این که سه وزیر گذشته‌ای که برای وزارت ورزش و جوانان معرفی شده بودند، افراد خوبی بودند، خاطر‌نشان کرد: به هر حال مجلس در چهارچوب قانون به این افراد رأی اعتماد نداد؛ اما این دلیل نمی‌شود که مجلس با فرد خاصی دشمنی داشته باشد.

نماینده مردم قصرشیرین، سر پل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با بیان این که امروز دشمنان به ویژه آمریکا با تمام توان در برابر جمهوری اسلامی ایران ایستاده است، تصریح کرد: البته آن‌ها نیز اقتدار ایران را فهمیده‌اند و هر چه در برابر ایران تلاش کردند شکست خوردند.

حسینی، روستازاده بودن، تجربه و تخصص گودرزی را از دلایل دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش برشمرد و بر همین اساس ادامه داد: ایشان علاوه بر این که در مدیریت ورزش تجربه قابل قبول و کارنامه مثبتی از خود به جا گذاشته است، به هیچ جناح و گروهی نیز وابستگی ندارد.

وی با اشاره به این ‌که جوانان از گودرزی انتظار دارند که رنج آن‌ها را به پایان برساند، خاطر‌نشان کرد: گودرزی همیشه از جوانان مناطق روستایی، عشایری و مرزی با تمام توان دفاع کرده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سر پل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با بیان این که امروز انصاف نیست ‌پس از گذشت چهار ماه از آغاز به کار دولت تدبیر و امید به آن کمک نکنیم خاطر‌نشان کرد: دولت را مردم انتخاب کردند اما انتظار ما از روحانی این است که جوانان را در بحث ورزش بیشتر از گذشته کمک و حمایت کند.

حسینی با بیان این که نیاز است تا کابینه دولت هر چه زود‌تر تکمیل شود، تصریح کرد: گودرزی می‌تواند با برنامه‌ریزی و ارائه برنامه‌های مفید در راستای ورزش مخصوصا ورزش استان‌ها به کابینه دولت یازدهم کمک نماید.

وی همدلی و هماهنگی با مجلس را از انتظارات نمایندگان مردم پس از انتخاب گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان برشمرد و افزود: جوانان از مشکلات عدیده‌ای رنج می‌برند که نمایندگان از گودرزی انتظار دارند تا در راستای رفع آن‌ها اقدامات اساسی انجام دهد.

نماینده مردم قصرشیرین، سر پل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با بیان این که متأسفانه امروز برخی از روستاهای ما فاقد حتی یک توپ فوتبال هستند، خطاب به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان یادآور شد: شما ایثارگر، رزمنده دفاع مقدس و غیرسیاسی هستید و ما اطمینان داریم که به کمک خدای متعال می‌توانیم مسیر ورزش را دنبال کرده و آن را به جایگاه مناسبی برسانیم.

حسینی در پایان با بیان این که متأسفانه چندین ماه است که ورزش‌‌ رها شده، خاطر‌نشان کرد: با توجه به این که گودرزی سرباز ولایت است و همیشه در خدمت نظام و انقلاب بوده، از نمایندگان خواهش می‌کنم تا کمک کنند تا هر چه زود‌تر به نتیجه خوبی در امر ورزش برسیم چرا که معتقدم گودرزی می‌تواند از حقوق جوانان دفاع کرده و جایگاه آن‌ها را تعالی بخشد.

گودرزی می‌تواند ارزش را به ورزش ضمیمه کند


نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که گودرزی برای ترقی در سمت‌های مدیریتی به رانت و باند خاصی وابسته نبوده است، گفت: وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان می‌تواند ارزش را به ورزش ضمیمه کند.

در ادامه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه و بررسی رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان محمد قسیم عثمانی که از قسمتی از وقت فتح الله حسینی استفاده کرد در موافقت با وزیر پیشنهادی گفت: اگر وزرای قبلی تحصیلاتشان فیزیولوژی ورزشی بود، گودرزی متخصص مدیریت ورزشی است و این تفاوت مهم وی با سه وزیر قبلی است.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گودرزی وضع موجود را به خوبی می‌شناسد و نیازی به زمان ندارد تا بخواهد وضع موجود را بررسی کند؛ بنابراین اگر امروز با رأی قاطع و جبران کننده نمایندگان وزیر شود می‌توان مجموعه ورزش و امور جوانان را به پیش برد.

وی اظهار داشت: گودرزی به رانت و باند خاصی برای ترقی وابسته نبوده و توان فردی، تخصص و اصالت خانوادگی‌اش موجب ترقی ایشان شده است.

عثمانی تصریح کرد: کسی که از روستا بلند شده، درس خوانده و مدیریت یکی از دانشکده‌های دانشگاه تهران به وی واگذار ‌و امروز بر اساس شایستگی و توانایی فردی به عنوان وزیر معرفی شده، ‌فردی ارزنده است.

وی تصریح کرد: دانشگاهیان می‌گویند ‌ما گودرزی را بیش از آن که به ‌استادی بشناسیم، ‌معلم اخلاق می‌شناسیم و همین‌ ویژگی باعث می‌شود که ایشان تنها در بخش ورزش متمرکز نشوند و بتوانند بخش جوانان را نیز به پیش برند.

نماینده مردم بوکان با تأکید بر این که گودرزی می‌تواند ارزش را به ورزش ضمیمه کند، اظهار داشت: با ویژگی‌های خاص شخصیتی که در وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان وجود دارد وی می‌تواند ارزش را به ورزش باز‌گردانده و ورزشی را برای نظام اسلامی برنامه‌ریزی کند که با ارزش‌های نظام ما گره خورده باشد.

وی گودرزی را مدیری قاطع خواند و اظهار داشت: قاطعیت گودرزی در میان مدیران زبانزد است. شیوه عمل او بررسی و مطالعه است اما وقتی به تصمیمی رسید، تصمیم را قاطعانه اجرا می‌کند.

عثمانی تأکید کرد: گودرزی با توجه به ‌شناختی که از حوزه ورزش و جوانان دارد، نیاز ندارد که از زیر مجموعه‌هایش اطلاعات بگیرد و در نتیجه قدرت تصمیم گیری را به زیرمجموعه واگذار کند.

‌گودرزی دارای نظام فکری جامع‌نگر و قدرت رهبری موفق است

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان استاد تمام رشته مدیریت ورزشی دانشگاه تهران است و دارای نظام فکری، جامع‌نگر و مهارت ارتباطی بالا، ذهنی روان‌شناسانه و قدرت رهبری موفق است.

‌سید مهدی موسوی‌نژاد در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در دفاع از محمود گودرزی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با بیان این که وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان استاد تمام رشته مدیریت ورزشی دانشگاه تهران است و دارای نظام فکری، جامع‌نگر و مهارت ارتباطی بالا، ذهنی روان‌شناسانه و قدرت رهبری موفق است، خطاب به مخالفان وزیر گفت: نمی‌توان درباره آینده وزیر قضاوت کرد و این خارج از انصاف است و موافقت با وزیر پیشنهادی نیز در زمان حال است و اگر وزیر و یا هر شخصیت دیگری بخواهد به حقوق دیگران دست‌اندازی کند و بر اساس مصالح عمل نکند مجلس در مقابلش خواهد ایستاد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظایف مجلس در مقابل جامعه ورزشی مبنی بر تدوین ساختار وزارت ورزش، انتخاب وزیر، مشورت با مجامع استانی برای انتصاب بالا‌ترین رکن ورزش و جوانان گفت: نمایندگان مجلس می‌دانند که برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، پاسخگوی انتظارات آن‌ها در این حوزه است.

وی افزود: امروز رأی نمایندگان به وزیر پیشنهادی علاوه بر پایان دادن به بلاتکلیفی این وزارتخانه، در آستانه رویدادهای آسیایی و جهانی در حوزه ورزش، پاسخ قاطع به کسانی است که در مقابل خود تئوری انحلال وزارت ورزش و جوانان و تبدیل این وزارتخانه به دو سازمان تربیت بدنی و جوانان در سر می‌پروراند، خواهد بود و مجلس از کیان وزارت ورزش و جوانان این نهال نوپای توفان‌زده در مقابل این زیاده‌خواهی با انتخاب این شخصیت مدیر و متعهد دفاع خواهد کرد.

موسوی‌نژاد گفت: برنامه ارائه شده وزیر پیشنهادی از حیث مطابقات با اسناد بالادستی مطلوب است و این نشان از تسلط ایشان به اسناد بالادستی است. همچنین دیدگاه وزیر پیشنهادی به حوزه جوانان فرابخشی و به حوزه ورزش بخشی است که این نگاه عالمانه قابل تحسین است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: برنامه پیشنهادی وزیر رویکردی واقع‌گرایانه و آینده‌نگر دارد و آن را برای اجرا دست‌یافتنی کرده است.

وی گفت: وزیر پیشنهادی در ‌سه دهه فعالیت خود هزاران دانشجو را در مقطع کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد و دکترا تربیت و به جامعه ورزش کشور تقدیم نموده است که هم‌ اکنون در سراسر کشور در رده‌های ‌مدیریتی، کار‌شناسی و مربی‌گری مشغول فعالیت هستند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ارتباط مستمر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با نماینده ولی فقیه در دانشگاه تهران به ‌عنوان یک ویژگی مثبت وزیر خواند و گفت: سوابق وزیر پیشنهادی در حوزه تخصصی خود بوده است و شناخت کافی از ورزش را دارد.

برنامه‌های گودرزی منطبق با فرامین امام، رهبری و دیدگاه رئیس‌جمهور است


عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با بیان این که برنامه‌های گودرزی منطبق با فرامین امام، رهبری و دیدگاه رئیس جمهور است، گفت: مرکز پژوهش‌ها برنامه‌های وی را با قوانین بالادستی تطبیق و تأیید کرده است.

حسین گروسی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در دفاع از محمود گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: بنا بر فرمایش‌های رهبری نگاه علمی و دقیق به ورزش، زمینه رشد ورزش قهرمانی و همگانی را فراهم می‌کند تا جامعه از ثمرات این حوزه بهره‌مند شود. از طرف دیگر به طور حتم در هر کشوری اگر به مسأله جوان و جوانان رسیدگی شود، آن کشور به موفقیت می‌رسد. همچنین در بحث محور توسعه در هر کشور نیروی انسانی دارای جایگاه بالایی است.

نماینده مردم شهریار، ‌‌قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اعلام این که هزینه در ورزش به نوعی سرمایه‌گذاری است، افزود: بنا بر تحقیقات علمی به دست آمده هزینه‌کرد ۱.‌۲ دلار در ورزش زمینه کاهش ۴.‌۵ دلاری هزینه‌های درمان و دارو را موجب می‌شود و این هزینه در ورزش موجب بهره‌وری در ادارات، مؤسسات و ابعاد اقتصادی می‌شود.

وی با تأکید بر این که برنامه‌های ارائه شده گودرزی بسیار جامع و دارای نکات مهمی است، تصریح کرد: خوشبختانه در برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش فرامین امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، دیدگاه‌های رئیس جمهور و نکات اسناد بالادستی دیده شده و مرکز پژوهش‌ها برنامه‌های وی را با قوانین بالادستی تطبیق و تأیید کرده است.

گروسی با اشاره به تألیف مقالات گودرزی و تربیت دانشجویان در دانشگاه تهران گفت: وی استاد تمام دانشگاه تهران بوده و در چند سال اخیر مربی درجه یک کشتی و مربی درجه دو والیبال را کسب کرده است. از طرف دیگر انتصابات گودرزی در دانشکده تربیت بدنی بسیار عقلانی بوده و افراد منتسب دارای شاخص‌های اعتقادی، علمی و ورزشی بوده‌اند.
عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به در پیش‌رو بودن بازی‌های آسیایی و جهانی گفت: موفقیت ایران در این بازی‌ها در گرو حضور یک مدیر قوی و مدبر است.

گودرزی نمی‌تواند مستقل عمل کند

نماینده مردم مشهد با بیان این که برخی سران فتنه خود را پدرخوانده دولت می‌دانند، گفت: گودرزی قدرت ایستادگی در مقابل پدرخوانده‌ها و قیم‌ها را ندارد و نمی‌تواند مستقل عمل کند.

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اظهار داشت: به کسانی که در عاشورای ۸۸ یعنی عاشورای اباعبدالله حسین در تهران هتک حرمت کردند لعنت می‌فرستیم و همچنین ۴ تن از سران فتنه که زمینه ساز فاجعه عاشورا بودند و این زمینه را به وجود آوردند، خداوند توفیق بازگشت را از آن‌ها گرفت.

وی ادامه داد: درس‌های عاشورا شامل حفظ عزت، مقاومت در مقابل ظلم و تحقیر، ایثار و فداکاری، ایمان به خدا و توکل به او، بصیرت دهی و بصیرت افزایی می‌شود. همچنین عبرت‌های عاشورا نیز شامل جمع آوری ثروت و پول پرستی، حب جاه و مقام، بیعت شکنی و تنها گذاشتن امام، خیانت خواص، تمکین عوام از خواص بی‌بصیرت و سکوت عوام و خواص می‌شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس افزود: یک موضوع اساسی در بحث رأی اعتماد به یک وزیر این است که وزیری که از مجلس رأی اعتماد می‌گیرد، دارای جایگاه قانونی وحقوقی است که باید مستقل و در بعضی مواقع هماهنگ با دولت در اعمال حق خود برای دفاع از حقوق ملت عمل کند. بنابراین وزیر به نحوی در کل کابینه پاسخگوست. پرسش اساسی و ایراد من به آقای گودرزی این است که وی فردی نیست که آنجایی که به صلاح ملت و امت است، بتواند رأی قانونی و حقوقی خود را اعمال کند.

کریمی قدوسی گفت: یک دلیل من در مخالفت با گودرزی دلیلی است که ما در رأی اعتمادهای قبلی به اعضای کابینه دیدیم؛ پس از این که آن‌ها رأی آوردند و حساسیت آن‌ها نسبت به فتنه ۸۸ و خروج از حاکمیت مشخص شد، اکثر انتصابات خود را از افرادی قرار دادند که در فتنه نقش داشتند. در وزارتخانه‌ای تمام مدیران از بیرون وزارتخانه آورده شدند و افرادی آمده‌اند که در برخی از وقایع شوم مانند اعتصابات و خروج از حاکمیت نقش داشتند.

وی ادامه داد: آقای گودرزی توان این کار را ندارد و نمی‌تواند مستقل عمل کند؛ آقای گودرزی باید براساس مشی عدالت عمل کند و این مشی یعنی این که کسانی که در فتنه و از جمله سران فتنه به ویژه دو تن از سران فتنه که شب گذشته صدا و سیما گزارش مستندی از آن‌ها را پخش کرد،‌ تلاش نکند که آن‌ها را از حصر خانگی که حداقل مجازات برای آن‌هاست، خارج کند.

کریمی قدوسی افزود: متأسفانه در برخی از وزارتخانه‌ها و شخصیت‌ها دیده می‌شود که از فرصت جایگاه خود برای رفع حصر سران فتنه استفاده می‌کنند؛ آقای گودرزی برخی به عنوان سران فتنه خود را پدرخوانده دولت می‌دانند. شما توان ندارید در مقابل این پدرخوانده‌ها بایستید. برخی خود را قیم رئیس جمهور می‌دانند و شما توان ندارید ‌در مقابل کسانی که خود را قیم می‌دانند ایستادگی کنید و شما هم باید تمکین کنید و وارد کابینه‌ای می‌شوید که توان ایستادگی در مقابل چنین افرادی را از خود نشان ندادند.

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان این که یک وزیر به منزله نماینده یک ملت در دولت است، تأکید کرد: وزیر زمانی که رئیس جمهور شروری مانند اوباما این ملت را تهدید به گزینه نظامی رعب انگیز و خوف‌انگیز می‌کند فریاد نمی‌زند. یک نفر جواب اراجیف رئیس جمهور شرور آمریکا را نمی‌دهد و عزت این ملت را حفظ کند.

کریمی قدوسی گفت: شما وارد کابینه‌ای می‌شوید که باید از حقوق ملت در برخی مواقع دفاع کنید، ولی من در شما این توان را سراغ ندارم؛ شما وزیر کابینه‌ای می‌شوید که نماینده جوانان هستید و باید به آن‌ها امید بدهید، نه این که امید آن‌ها را سلب کرده و آن‌ها را ناامید کنید؛ آنجا که سخن به زبان می‌آید و می‌گویند خزانه خالی است، یعنی سلب اعتماد از ملت. شما آن وقت جه جوابی به این سخن می‌دهید؟ آیا رأی اعتمادی را که به شما داده می‌شود، ‌حفظ خواهید کرد؟

وی اظهار داشت: آقای گودرزی وزارت ورزش فرصت خوبی برای دیپلماسی ورزش کشور است. از کانال دیپلماسی ورزش ندای مظلومیت مردم ایران را باید به گوش جهانیان برسانیم؛ آیا شما می‌توانید در کابینه این کار را انجام دهید؟ نخواهید توانست چرا که جمعی از فرهیختگان کشور در عرصه دیپلماسی عمومی خواستند فرهیختگان آمریکایی که مخالف صهیونیسم هستند را در قالب کنفرانس افق ۲ به ایران دعوت کنند، اما در این دولت جلوی این کنفرانس گرفته شد.

نماینده مردم مشهد در مجلس خطاب به گودرزی ادامه داد: شما به عنوان وزیر چگونه از حقوق ملت در دیپلماسی ارزشی بر رساندن ندای جوانان در فضای دفاع از حق عمل می‌کنید؟

در ادامه لاریجانی رئیس مجلس خطاب به کریمی قدوسی گفت: بسیار خوب؛ شما درباره مسائل کلی حرف بزنید؛ راجع وزیر ورزش صحبت کنید.

نماینده مردم مشهد در مجلس افزود: یکی از راه‌های زیبا برای بازتاب فعالیت‌های ورزش در این وزارتخانه در عرصه هنر است و دولت باید از فرصت هنر و رسانه استفاده ‌و از حقوق ملت در قالب ورزش و آثار فاخر هنری ورزشی دفاع کند. آقای گودرزی ما چگونه به شما اعتماد داشته باشیم؟ شما وارد کابینه‌ای می‌شوید که جلوی شکایت حقوقی جمعی از فرهیختگان از سینمای دژخیم رژیم صهیونیستی و هالیوود را می‌گیرند.

کریمی قدوسی با بیان این که وزیر نباید حاشیه سازی کند، تأکید کرد: به عنوان یک عضو کمیسیون باید صدروزه و صد‌ها روز‌‌ را خرج خلق حماسه اقتصادی کنند، نه این که فرصت‌ها را به عنوان عضو کابینه از دست بدهیم.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های کاری‌تان این است که در عرصه دیپلماسی بتوانید با جوانان دنیا تعامل برقرار کنید، نه این که بگویید ما دنبال این هستیم که با تعامل با دنیا مشکلات معیشت مردم را حل کنیم. این باعث خشم و غضب پروردگار خواهد شد.

نماینده مردم مشهد در مجلس خطاب به گودرزی افزود: آقای گودرزی شما وارد کابینه می‌شوید و رأی دارید؛ ‌ این ملت همه به رئیس جمهور رأی داده‌اند. آیا شما می‌توانید از حقوق ورزشکاران و جوانان دفاع کنید؟ آیا این ورزشکاران همه یک دست در فضای انتخابات وارد نشدند؟ آنجایی که گفته می‌شود ۵۰ درصد افراطی، ‌خشونت طلب و خودسر بودند شما می‌توانید جواب بدهید؟

کریمی قدوسی اظهار داشت: یکی از حرف‌های اساس ما انتصابات در وزارتخانه است؛ ‌ بسیاری از وزرا پیش از رأی‌آوری در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس قول دادند که در انتصابات اتوبوسی عمل نکنند و حتما با بلیت‌ها را سوار کنند، یعنی کسانی که سابقه اجرایی دارند را به خدمت بگیرند، نه این که اتوبوسی خانه نشین کنند.

وی خطاب به گودرزی گفت: اگر کسی مانند آقای عباسی رئیس سازمان انرژی هسته‌ای در وزارتخانه شما باشد، آیا وی را خانه نشین می‌کنید یا او را حفظ می‌کنید؟ من نگران هستم که شما کشور را به عقب برگردانید، نه تنها به اندازه ۵۰ روز جلو نروید بلکه به اندازه ۳۶۵۰ روز به عقب برگردیم. آیا می‌توانید از حقوق ملت دفاع کنید؟

نماینده مردم مشهد در پایان خاطر‌نشان کرد: آقای گودرزی بگوید که به عنوان وزیر آنجا که حقوق ملت، عزت و فرهنگ شهادت و ایثار و فداکاری و مقاومت ملت در معرض خطر قرار می‌گیرد، فتنه را به صراحت محکوم می‌کند، نه این که بگویم فتنه یک اعتراض بود. چون آن آقا خودش را دوست و همسنگر و رفیق دیروز و امروز مقام معظم رهبری معرفی می‌کند و خود را به عنوان یک مقلد تابع رهبری نمی‌داند، آن حادثه شوم را اعتراض معرفی کرد و امروز اکثر این افراد آن حادثه را اعتراض می‌دانند. بنابراین فتنه را محکوم کن و اگر این کار را انجام دهید ما به شما رأی می‌دهیم.

در پایان علی لاریجانی به مزاح گفت: همگان از نظرات مخالف محظوظ شدند.

عضو هیچ گروه سیاسی نیستم


وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: همواره در خط امام و رهبری بوده و ولایت فقیه را رکن رکین انقلاب و نظام می‌دانم و کوچک‌ترین عدول از این خط را انحراف می‌دانم.

محمود گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و در دفاع از برنامه‌ها، طرح‌ها و عملکرد خود با اشاره به سوابق علمی و اجرایی‌اش اظهار داشت: تحصیلاتم دکترای مدیریت و برنامه‌ریزی در ورزش است، از قبل از پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی با آشنایی اندیشه‌های حضرت امام (ره) به عضویت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم درآمدم.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی با عضویت در سپاه پاسداران به عنوان سربازی از سربازان انقلاب وارد عرصه خدمت شدم. همزمان با حضور در جبهه‌ها عملیات‌های مختلف را تجربه کردم و هنوز نیز خود را در حوزه‌های علمی و فرهنگی سربازی کوچک برای ایران عزیز و اسلام عزیز‌تر از جان می‌دانم. همواره در خط امام و رهبری بوده و ولایت فقیه را رکن رکین انقلاب و نظام می‌دانم و کوچک‌ترین عدول از این خط را انحراف می‌دانم.

وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان در ادامه به سوابق خود در امر ورزش پرداخت و افزود: رشته تخصصی اینجانب در دوران جوانی و البته اکنون و در سمت مربی ورزش ملی کشتی است و دارای سوابق قهرمانی در سطوح آموزشگاه‌ها، دانشگاه‌ها در سطح ملی بوده‌ام.

وی با بیان این که بنده به عنوان مربی تیم‌های کشتی دانشجویان نیز ایفای وظیفه کرده‌ام، خاطرنشان کرد: برگزاری المپیاد دانشجویی در سطح کشور از دیگر کارهای من بوده است و دوستان می‌دانند که جمعیت کثیری از دانشجویان در این المپیاد‌ها شرکت می‌کنند که اداره این‌ها به مراتب بزرگ‌تر از تورنمنتهای کوچک که ۲۵۰ تن بیشتر در آن‌ها شرکت می‌کنند، است.

گودرزی مدیریت تربیت بدنی جهاد دانشگاهی، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه تهران، معاونت اداری و مالی دانشگاه تهران، ریاست دانشکده ورزش در سه دوره از سوابق خود در حوزه جوانان برشمرد و تصریح کرد: موضوع جوانان مهم‌ترین حوزه راهبردی است که در کلام امام راحل و مقام معظم رهبری و در منشور فرهنگی تربیتی نسل جوانان و همچنین تکالیف قانونی تبلور داشته است.

وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: جوانان یک سوم جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، در کشورمان حوزه، ساختار و مدیریت اجرایی جوانان خود نیز جوان است و تازه متولد شده، پس بدون حمایت نمایندگان و همکاری تنگاتنگ با دستگاه‌های ذیربط امکان توفیق و پیاده‌سازی اهداف این وزارتخانه موثر نخواهد بود، مگر از راه همکاری تنگاتنگ با یکدیگر.

وی در تشریح برنامه‌های خود در حوزه وزارت ورزش و جوانان گفت: راهبرد‌ها و اهداف بنده در برنامه‌هایی که ارائه کردم اعلام شده است و به منظور جلوگیری از اطاله کلام فقط به چند مورد به ‌اختصار اشاره می‌کنم.

گودرزی هویت‌یابی جوانان براساس هویت ایران اسلامی را از نخستین اهداف خود برای وزارت ورزش و جوانان اعلام و خاطرنشان کرد: نشر و فرهنگ معارف قرآنی و دینی جوانان و ترویج فرهنگ نماز، بهره‌مندی از ظرفیت‌های مراجع تقلید و حوزوی، افزایش مباحث گفت‌وگو به منظور رفع شبهات در عرصه ملی و دینی در ذیل این هدف قرار می‌گیرد.

وی ساماندهی امور ازدواج جوانان، ساماندهی امور جوانان در توسعه مشارکت‌های اجتماعی، ساماندهی امور جوانان در بهبود سبک زندگی را از اولویت‌های خود برای وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: با اجرایی کردن این برنامه‌ها تکالیف قانونی که بر دوشمان است و به خصوص در بحث بسترسازی و حضور جوانان در سطوح مختلف، طراحی و اجرای سند توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد، افزایش اعتماد و همگرایی، اشاعه مستمر الگوی سبک زندگی براساس اسناد بالادستی می‌توانیم در پیشبرد برنامه‌های وزارتخانه در امر ورزش و جوانان موفق باشیم.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در ادامه سخنان خود در صحن علنی مجلس با بیان این که برای جوانان تقسیم‌بندی‌هایی را انجام داده‌ام، به تشریح این تقسیم‌بندی‌ها پرداخت و گفت: مردان جوان، جوانان تحصیل‌کرده، جوانان محلات، جوانان سرپرست خانواده‌ها، جوانان حاشیه‌نشین، جوانان نخبه در این تقسیم‌بندی قرار گرفته‌اند.

وی راهبرد هفتم خود در حوزه جوانان را تمرکز اشتغال‌زایی عنوان کرد و گفت: در این زمینه اقداماتی همچون توجه به کارآفرینی جوانان، همکاری و حمایت از طرح‌های ابتکاری توسط شرکتهای دانش‌بنیان و حضور کارآفرینان در عرصه‌های صنعتی را مورد توجه قرار می‌دهیم.

گودرزی همچنین به برنامه‌های خود در عرصه ورزش اشاره کرد و با بیان این که بنده برنامه خود را در این عرصه شعار ورزش پاک، معنوی و معرفتی انتخاب کرده‌ام و براساس این شعار برنامه‌ها را تنظیم و تقدیم کرده‌ام، گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها باید اخلاق در ورزش باشد. همچنین استقرار نظام توزیع عادلانه ورزش در تمامی استان‌های کشور و حمایت از استان‌های کم‌برخوردار مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی توسعه اخلاقی و نگاه فرهنگی به مقوله ورزش را مهم ارزیابی کرد و در عین حال افزود: معتقدم باید ۱۴ رهنمود اخیر مقام معظم رهبری را در نظر بگیریم. همچنین باید به دنبال حاکم‌سازی ضابطه‌مندانه باشیم. براین اساس نظام‌نامه‌های اخلاقی و کارآمد تدوین می‌کنیم.

گودرزی بر نظام جامع صلاحیت‌ها برای مدیران ورزشی کشور تأکید کرد و گفت: باید از فعالیت‌های سیاسی در ورزش پیشگیری کنیم. ضمن این که به دنبال ایجاد تعامل بین ورزش و هنر نیز هستم.

وی یکی دیگر ازبرنامه‌های خود را استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در توسعه اخلاق ورزش دانست و گفت: معتقدم باید همه رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی در این زمینه به ما کمک و همکاری کنند.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان توسعه راهبرد حقوقی ورزش را نیز یکی دیگر از برنامه‌های پیش روی خود برشمرد و افزود: توسعه حقوقی ورزش نیاز است.

گودرزی ادامه داد: شفاف‌سازی و حدود اختیارات دستگاه‌های مربوطه در حوزه ورزش حمایت از سازمان‌های ورزشی، باشگاه‌ها و کاهش تصدی‌گری دولت باید در عمل انجام شود و انشاءالله ما بتوانیم این کار‌ها را انجام دهیم.

وی توجه به نظام اداری الکترونیک برای مدیریت هر چه بهتر ورزش را یکی دیگر از برنامه‌های خود در این وزارتخانه دانست و گفت: ورزش را باید ارتقاء داد بطوری که ورزش برای همه باشد. من ورزش همگانی را عبارت درستی نمی‌دانم.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان همچنین تأکید کرد: ورزش قهرمانی موتور محرکه ورزش است و ما در این راستا اقداماتی را انجام می‌دهیم که این اقدامات عبارتند از تشکیل شورای عالی ورزش کشور، رتبه‌بندی رشته‌های ورزشی، حضور در عرصه‌های بین‌المللی و تقویت صندوق‌های حمایت از ورزشکاران. همچنین بر انتخاب مدیران شایسته برای فدراسیون‌ها تأکید داریم.

گودرزی انجام پروژه‌های نیمه‌تمام با توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی را یکی دیگر از برنامه‌های خود در وزارت ورزش دانست و خطاب به نمایندگان گفت: حساسیت و اشراف نمایندگان به ورزش را به فال نیک می‌گیرم و در اینجا جا دارد از ریاست محترم جمهور، ریاست محترم مجلس و نمایندگان عزیز سپاسگزاری کنم.

وی در پایان سخنان خود به سه پرسش مکتوب نمایندگان پاسخ داد.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که در صورت رأی اعتماد از وزرای پیشنهاد قبلی تحت هر عنوانی در این وزارتخانه استفاده خواهید کرد یا نه، گفت: کسانی که تخصص ورزشی ندارند خیر، قطعا به کار گرفته نخواهند شد.

گودرزی همچنین در مورد همکاری خود با شرکت‌های تابع ایران‌خودرو اظهار داشت: براساس مستنداتی که موجود است، بنده به این شرکت مشاوره می‌دادم و بعدا دریافتی خود را به حساب شرکت برگرداندم و مستندات آن موجود است.

وی در پایان در خصوص نگاه سیاسی خود اظهار داشت: از وزارت اطلاعات استعلام شده است. بنده عضو هیچ گروه و حزبی نبوده و نیستم و در خط امام و رهبری هستم.

گفتنی است، در رأی‌گیری که از سوی اعضای مجلس رأی گیری صورت گرفت، محمود گودرزی با به دست آوردن ۱۹۹ رأی موافق، ۴۴ رأی مخالف و ۲۴ رأی ممتنع ‌وزیر ورزش و جوانان ‌شد. این در حالی بود که ۲۶۷ نماینده در این رأی‌گیری شرکت کردند.

بنابر‌این، مجلس به چهارمین وزیر ورزش و جوانان دولت یازدهم رأی موافق داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۷
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۵۹
مجلسی که از ملتش عقب افتاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
این چه حرفیه
مجلس از همون ملتی رای گرفته که دولت رای گرفته!
فرقی با هم نمی کنن
تشخیصشون این بوده
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
کاش واقع بین بودی مهدی جان
نمیدانم اینایی که مثبت دادن چه فکری کردن ولی با تعاملی که بین مجلس و دولت هست مطمئنا اگر گزینه های قبلی حداقل ها را دارا بودند رای میگرفتند.
به نظرم به همین گزینه هم اجباری رای دادند!
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
این نتیجه کم بودن حضور مردم در انتخابات قبلیه. تا انتخابات بعدی باید تحملشون کنیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
این مخالفتها از سر تشخیصه یا لج بازی؟
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
مجلسی که تمام معیارش حضور در فتنه 88 است آیا از خود سوال کرده است که در 8 سالی که مردم کشور به سمت نابودی رفتند، تورم بالای 50 درصد را تجربه کردند، در دنیا بی اعتبار شدند و کشورهای آسیای میانه هم ارزشی برای ایرانی ها قائل نیستند، اعتیاد فاجعه بار شده است و آمار طلاق روز به روز بیشتر می شود و .... در این مدت چه کردند و چه اعتراضی کردند؟ آیا اشاره به فتنه بیشتر برای نزدیکی به کانون های قدرت در کشور نیست؟
آقای قدوسی تو دولت 11 کلا مخالفه و صبح الطلوع می گن باعرض مخالفت با آقای روحانی سلام
آقای قدوسی شما نماینده شهر مقدسی هستی دنبال حق باش و حق بگو
پاسخ ها
یه بنده خدا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
با نظرات این آقای قدوسی یاد آقا سفارتی !!! می افتم که تو برنامه هشت خنده بازار می گفت ، بنده هم با کوله باری از مخالفت و انتقاد سلام عرض می کنم !!!
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
موافقم
این نماینگانی که رای ممتنع دادن چیکارن تو مجلس ، مثلا نماینده یک شهر هستن. یعنی اون شهر هیچ نظری در این مورد نداره. متاسفم واقعا
وقتی یک نماینده برای تمامی وزرا به عنوان مخالف صحبت می کنه خیلی مسخره است دیگه...
منظورم آقایان کریمی قدوسی و ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
ایشان با اصل دولت مخالفه.
جواد کریمی قدوسی تو رو خدا بگو با کی موافقی همون را بزاره
پاسخ ها
كريمي قدوسي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
با رسايي يا حسينيان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
اگر بنا بود به حرف امثال اينها باشيم كه با راي ندادنمان همان جليلي را مي گذاشتيم رنيس جمهور شود چقدر تو كم صبري؟
مننننننننن ميدونم
چرا امروز آقای قاضی پور نماینده ارومیه به عنوان مخالف حرف نمیزنه؟ غایبه؟
نماینده مجلس در حمایت از وزیر پیشنهادی ورزش:
"آقای گودرزی مدرک مربیگری درجه 1 کشتی و درجه 2 والیبال دارد"
"شما ببینید آقای گودرزی از لحاظ بدنی یک گرم هم اضافه وزن ندارد. فقط 200 گرم اضافه وزن دارد که همین هفته قبل ایجاد شده"
و . . .
این نماینده احساس میکرد در حال شوهر دادن آقای گودرزی است.
جلسه رای اعتماده نماینده پلدختر ما تو روستاهابرای3سال دیگه دنبال رای می گرده.اقا چرا هیچ مکانیسمی برای نمایندگانی که همیشه غایبند وجود نداردبخدانماینده ما دور قبل هم بیش از2سال از4سال غایب بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
چرا رای می دید ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
تازه معلوم نيست اونهايي هم كه حاضر هستن آيا واقعا حاضر هستن يا جسمشان انجاست و فكر و روحشان جاي ديگر ؟؟؟!!!!
براي همين زياد نگران نباشيد!
هورااااااااااااااااااااااا
ضمن تبريك به گزينه اصلح، اميدواريم علي رغم مخالفت نماينده مشهد با ايشان، شاهد رشد علمي و پژوهشي در سازمان هاي ورزشي در مشهد به عنوان قطب علمي ورزش كشور باشيم
پاسخ ها
مصطفي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
امين جان
انشاله كه شاهد رشد ورزش در تمام عرصه هاي علمي كشور همراستا با توسعه زيربنايي باشيم
احتمالا اگر خود آقای قدوسی به عنوان وزیر پیشنهاد میشدن باز هم ایشون در مقام مخالف سخنرانی میکردن و به خوشون رای اعتماد نمی دادند.
اون دو نفر ديگه هم كه راي ندادن حتما خواب بودن كسي هم دلش نيومده بيدارشون كنه
آقای رئیس جمهور اگر بجای افراد مسئله دار همون بار اول آقای گودرزی رو معرفی میکرد چه میشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
هیچی مجلس رای اعتماد نمی داد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
افراد مسئله دار ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
چه سوالی می کنی! خوب معلومه رای نمی آورد.
آقای کریمی قدوسی، لطفا به رای مردم حوزه انتخابیه احترام بگذارید. حتما از آمار ریاست جمهوری حوزه انتخابیه خود مطلع هستید. چرا برخلاف نظر مردم حوزه وارد مخالفت می شود؟؟؟؟؟
وزارت ورزش و جوانان بیشتر به ورزش ختم شده، متاسفم که کلا ما جوانان فراموش شدیم و ...
مخم مخم مخالفم یعنی کلا مخالفم اونم مادرزادی
اگر امروز آقای گودرزی رای نمیاوردند، آقای روحانی حتما از قدوسی میخواست یک نفر رو معرفی کنه.
سخنرانی ایشان بیشتر شبیه موعظه بود تا ابراز نظر مخالف، انتخابات مجلس از خجالتشون درمیایم.
آقای کریمی نظر شخصی خودشو گفته.ما مشهدیها نظرشو قبول نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
ناشناس 11:23
از طرف خودت صحبت کن کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
درود بر تمام مردم شريف مشهد و به خصوص شما مشهدي هاي عزيزي كه براتون مهمه در برابر بي اخلاقي صورت گرفته، اعلام موضع كنيد
خوهشمنداست شما كه از همه جا خبر داريد بفرماييد كه اين ٢٢نفر كيها هستند وبه چه دليل هميشه در تمام راى گيرى ها راى ممتنع داده اند نظر راهم منتشر نكنيد اشكالى ندارد ولى حتما جواب را بدهيد،مرسى
من بعنوان یک مشهدی بیصبرانه منتظر انتخابات مجلس بعدی هستم تا از خجالت دربیام و.....
عالی بود
دقت کردید؟
فقط 25 نفر هستند که رای ممتنع میدن
امروز یکیشون غایب بوده!
علت رد شدن سه وزیر پیشنهادی قبلی چی بود؟
تا سه نشه بازی نشه؟
مبارک است ان شاء الله
تبریک به آقای گودرزی باید معاونانی را انتخاب کند که سابقه اجرایی خوبی داشته باشند
ای کاش تابناک در هر رای گیری اسامی نمایندگانی که رای مثبت منفی و ممتنع دادند رو چاپ میکرد.
این حد اقل حق مردمه.
که چی بشه؟ورزش ما واقتصاد ما همینندکه هستند درست شدنی نیستند.
حالا داستان تازه شروع شده است ، جنگ قدرت وزير جديد با علي آبادي و كفاشيان .
آنها از هم اكنون نامه به فيفا و كميته بين المللي المپيك را آماده خواهند كرد براي جلوگيري از بركناريشان
اولا به آقای گودرزی تبریک می گم، انشاالله موفق و مؤید باشن. و فقط به فکر خدمت به ملت عزیز ایران باشن. دوماً باید به نمایندگانی که رأی ممتنع می دن باید گفت که شما نماینده ملت هستید و باید در همه مسائل فعال باشند نه اینکه بی تفاوت از کنار مسائل عبور کنید. بیشتر ضعف خودشون رو نشون میدن
کلمه جوانان در عنوان این وزارتخانه اضافیه؟!
چه عجب
كسانيكه راي ممتنع ميدهند مگر قدرت تشخيص ندارند
ريالای فتح الله حسینی نماینده صرشیرین و گیلان غرب اند نه کرمانشاه
واقعا؟ وزیر انتخاب شد؟ من اصلا باورم نمیشه !
آفرین بر آقای قدوسی به خاطر بصیرت، و مواضع شجاعانه اش!
سرای سالمندان دولت کامل شد.
واقعاراي ممتنع برچه اساسي استوار است لطفا اسامي اين نمايندگان رااعلام نماييد تامردم تكليف خودرابدانند
کریمی قدوسی خمایتت میکنیم
مطمئنا نتیجه رای گیری و رای اعتماد موجب شرمندگی آقای کریمی قدوسی خواهد بود.
بنام خدای داناییها
با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون بیش از پیش برای جناب آقای دکتر گودرزی استاد فرهیخته و اهل خرد که اصالتش برگرفته از غیورمردان لرستان است.
خدا را هزاران مرتبه شکر که با تدبیر و بلنداندیشی ایشان ورزش کشور به مقصد نزدیکتر خواهد رسید.
در سایه لطف بیکران الهی موفق و همواره دعای خیر آنها که محبت ها و تلاش های بیدریغتان را در راه اعتلای ورزش و اخلاق ورزشی به یاد دارند بدرقه ی راه و گام های استوارتان باشد.
جناب آقاي گودرزي ضمن تبريک
خواهشمند است اين پيشنهاد را به عنوان کسي که سال ها در اين ورزش بوده بپذيريد:
وزارت ورزش و فدراسيون ها نياز به يک اتاق فکر دارند. باور بفرماييد طرح ها و ايده هاي فراواني هست که در صورت کوچکترين تاملي موجب دگرگوني د رورزش کشور خواهد شد اما متاسفانه بدليل حلقه هاي بسته در فدراسيون هي ورزشي بدليل پاره اي مسائل نظرات و پيشنهادات کارشناسان دلسوز راه به جايي نمي برند.
خواهشمندم يک تيم کوچک کارشناسي را تشکيل داده و نقطه نظرات سازنده دلشوزان واقعي ورزش را مستقيما دريافت کنيد .
باور بفرماييد کارهاي بزرگ پشت همين ايده هاي به ظاهر کوچک شکل خواهد گرفت . ضمنا سعي کنيد پل ارتباط مستقيم خود را نيز با بدن ورزش کشور برقرار نماييد.

موفق باشيد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار