بازدید 32967

ادامه طرح زوج و فرد خودرها از در منازل

کد خبر: ۳۵۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰ 16 November 2013
معاون استاندار تهران از ادامه طرح زوج و فرد خودرها از در منازل تا اعلام نتیجه جلسه کمیته کاهش آلودگی هوا در ظهر امروز خبر داد.

حسن کریمی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم،‌ درباره ادامه طرح زوج و فرد از درب منازل،‌ اظهار داشت: ظهر امروز جلسه کمیته کاهش آلودگی هوا برگزار خواهد شد تا درباره ادامه اقدامات مصوب در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا که هفته گذشته برگزار شد تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: در این راستا درباره ادامه اجرای طرح زوج و فرد خودروها از در منازل در جلسه امروز تصمیم‌گیری خواهیم کرد اما تا زمانی که نتیجه جلسه مشخص شود اجرای طرح ادامه خواهد داشت.

معاون عمرانی  استاندار تهران تصریح کرد: برخی از دوستان پلیس راهنمایی و رانندگی به اشتباه اینطور برداشت کرده بودند که با پایان تعطیلات اجرای این طرح نیز به پایان رسیده است در حالی که اینگونه نیست و اجرای طرح زوج و فرد کماکان تا اعلام نتیجه جلسه ادامه خواهد داشت.

ادامه اجرای طرح زوج و فرد کردن خودروها از در منازل در حالی است که روز گذشته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از لغو این طرح سراسری از روز شنبه خبر داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳۳
انتشار یافته: ۲۵
طرح زوج و فرد از درب منازل طرح خوبي است از مسئولان ميخواهيم ادامه دهند . هوا تميز و خيابانها خلوت شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
كجا طرح خوبيه؟
دولت كه ميگه من ماشين رو بايد نصف روزهاي سال بيارم، بايد قيمت خودرو هم نصف كنه. بيمه رو هم نصف كنه و ماليات و عوارض هم نصف كنه.
وقتي من به اندازه 365 روز سال هزينه ميدم براي چي بايد نصف سال رو استفاده كنم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
پيشنهاد مي كنم طرح منع تردد خودرو از درب منازل در سطح شهر رو اجرا كنيد از طرح زوج و فرد بهتر جواب ميده
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
تو تهران امسال 5 میلیون خودرو تردد میکنه ، طرح زوج و فرد اجرا میشه 2 و نیم میلیون ماشین میاد خیابون حالا اگه 2 سال دیگه تعداد ماشینهای تهران بشه 10 میلیون اون موقع در طرح زوج و فرد 5 میلیون خودرو میاد خیابون یعنی طرح زوج و فرد چند سال دیگه تهران میشه به اندازه ای که الان کل خودرو ها میان خیابون، اون موقع چیکار میخوان بکنن؟
الان خوررو ساز های خارجی هستند که موتورهایی ساختند 1000 سی سی 4 سیلندر که 100 اسب بخار قدرت تولید میکنه یعنی به اندازه سمند و یک سوم سمد بنزین مصرف میکنه و یک پنجم سمند هوا رو آلوده میکنه باید خودرو ساز های داخلی از این موتورها استفاده کنن، برای تهران غیر از این روش هیچ راه دیگه ای وجود نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
تکلیف امثال بنده چیست که باید کودک 4 ساله ام را در شهر جابجا کنم تا خودم و همسرم بتوانم در سر کار کارمندی با حقوق بخور و نمیر حاضر شوم ؟؟؟
به این دوستان عزیز بفرمائید پراید 18 میلیونی خریدهام برای استفاده از ان طی 365 روز سال حالا هوا خراب است نیمی از سال را سوار نمیشوم ولی ایا شرکتهای بیمه هم حاضرند قیمت بیمه را نصف کنند؟ ایا مالیات و عوارض خوردو هم بر مبنای استفاده از نیم سال محاسبه میگردد؟؟؟
اوج هماهنگی در پایتخت بین دستگاهها آخرش نفهمیدیم طرح زوج وفرد هست یا نه ؟
لطفا ساعت کاری را در تهران به 14:30 برگردانید . هم به پاکی هوا کمک می کند هم به مادران کارمند ....................
الان تکلیف کسانی که با صحبت رییس پلیس راهنمایی و رانندگی بیرون آمده و جریمه شده اند چیست؟ مشکل را ریشه ای باید حل کرد.وقتی خودروهای بی کیفیت و بنزین نامرغوب تولید می شود و همه به به و چه چه می کنند و نمی شود به خودروساز گفت بالای چشمت ابرو است باید انتظار چنین فاجعه ای را داشت.مردم در حال مرگ تدریجی هستند.کارشناسان چاره قطعی بیابند.چرا تا چند سال پیش در زمستان چنین پدیده ای نبود؟
با جابجايي ساعت شروع و اتمام سازمان ها مي شه اين مشكل رو حل كرد.
ادارات ساعت 8 الي 15
مدارس ساعت 9
دانشگاه ساعت 9
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
خب خدارو شكر همه مشكلاتمون حل شد!
آقایان چرا سرویس ادارات رو دوباره نمیگذارید؟ که هم تردد خودروهای تک سرنشین کاهش پیدا کنه و هم آلودگی هوا کاهش پیدا کنه؟ چرا اینقدر اصرار به ادامه انجام این اشتباه دارید؟
پايان ساعات كار قبل از اينكه 14:30 شود در گذشته 16 بود ولي جديدا" شده 16:15 فكر مي كنم همين 15 دقيقه در اين روزهاي پاياني در تشديد ترافيك و آلودگي هوا موثر است. حال آن كه اين 15 دقيقه در راندمان كار بعدازظهر تاثير چنداني ندارد.
سرویس بذارند که سرویسم به خودروها اضافه شه؟ فرهنگ مردم ما مثل چینی ها نیست که با دوچرخه بیان سرکار مطمئن باشین سرویس بذارن بازم خیلیها واسه اینکه از دم در خونشون سوار شن با ماشین شخصیشون میاین بگین مترو و سایر وسایل عمومی زیاد شه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
نه دلبندم؛ يك سرويس ون جايگزين 10 تا خودرو شخصي هست.
اين فرهنگ سازي بايد از جاهايي مثل اداره شروع شه و در كل جامعه گسترش پيدا كنه
مادرجون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
من چند بار رفتم پکن به پسرم سر بزنم، شانگهای هم رفتم. از دوچرخه خبری نبود به خدا. ولی مترو انقده زیاد داشت که اصلن نمی فهمیدم چی به چیه. البته موتورسیکلت برقی هم بود ولی خوب شارژ کردنشم برق مصرف میکنه و آلودگی بیشتر نیروگاه ها و ... نه مادر جان مشکل ما ریشه داره. بذارین مردم لااقل به کارشون برسن
استاندار عزيز بجاي اين كارها، به اداره جات فشار بيار كه سرويس عمومي براي كاركنان بزارن تا هر كارمند با يك خودرو بيرون نياد.
پاسخ ها
امير علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
مگه الان سرويس نيست يك گروه كه با هم هم مسيرند سرويس ميگيرند منتها تمام هزينه هاش بعهده خودشون مسافر غير مجاز هم سوار نميشه هر ماه هم به بهانه لاستيك وروغن و بنزين ولنت وتعميرات و كلي هزينه براي دولت ايجاد نمي كنند.
طرح زوج و فرد با توجه به کمبود شدید وسیله‌های حمل و نقل عمومی برای مردمی که از شرق به غرب یا از شمال به جنوب تهران و برعکس هر روز مسافرت میکنند عذاب آور است!!! چه فکری به حال مردمی که هر روز باید مسافت طولانی طی کنند شده است و یا چه تمهیدادتی در نظر گرفته شده است؟ هر تصمیمی که در این خصوص گرفته میشود باید منطقی و عقلایی و جامع نگرباشد، و گرنه همه مردم را پس از مدت کوتاهی به قانون شکنی وادار میکند. برخی از مردم که پولدار هستند در آینده نچندان دوری، دو دستگاه خودرو تهیه میکنند و هزینه ها بالا خواهد رفت!! اشتباه ها را لطفا" تکرار نکنید!
چرا دولت داره پول رفت و آمد رو ميده دست كارمندان كه هر كسي با ماشين شخصي بياد بيرون؟
پول رو بده به سرويس تا همه مجبور شن از سرويس استفاده كنن
کسانی که ناچارند از شهرهای اطراف برای کار به تهران بیایند برای رسیدن بموقع به سر کارخود ناچارند از خودرو شخصی استفاده کنند ولی اگر مترو برای کلیه شهرهای اطراف وجود داشته باشد بهترین وسیله برای رسیدن بموقع بر سر کار است. و دیگر کسانی که خودرو شخصی دارند حتما مترو را به استفاده از خودرو ترجیح خواهند داد چون هم هزینه بنزین را دیگر پرداخت نخواهند کرد هم هزینه های جانبی فنی و استهلاک خودروشان را . خواهشمندیم مترو را هر چه سریعتر توسعه بدهند بگونه ای که دسترسی به تمامی نقاط تهران از طریق مترو امکان پذیر باشد.
لطفا ساعت کاری را در تهران به 14:30 برگردانید .
طرح زوج و فرد از درب منازل چاره کار نیست.باید یه راه حل منطقی پیدا کنند.
اين محدوديتها خيلي هم خوبه يعني بنزين ليتري 700 تومان تو جيب افراد ذخيره ميشه ولي آيا وسائل نقليه عمومي (اتوبوس مترو منوريل سرويسهاي ويژه خطي ) براي عموم مردم به اندازه كافي و با دقت زماني كمتراز 1 دقيقه طراحي و پياده و عملياتي شده كه حالا اينجوري اين مردمي كه براي يه لقمه نون از شرق تهران عازم غرب از شمال به جنوب ميشن و بالعكس اونم با اينهمه مشكلات اقتصادي و اجتماعي و تحصيلي و ....... واقعا" كدوم مسئول در باره مهندسي ترافكيك طراحي داده تا حد اقل محل كار افراد نزديك منزلش باشه و يا هزارتا عامل ديگه در اينگونه طراحي ها مد نظر قرار ميگيره ؟؟؟؟؟؟؟
واقعا متاسفم اینم شد راه حل
یکی مثل من که از خانه تا محل کارو بیست دقیقه میره اونم از اتوبان باید این میسر رو یک ساعت ونیمه با اتوبوس بره هفته گذشته روز دوشنبه این قدر اذیت شدم همچنین دو فرزندم که باید یک ساعت از خانه زودتر در بیام و یک ساعت دیرتر برسم آخه ترو خدا برای وقت مردم ارزش قائل شوید شما به جای حل کردن مسئله صورت اون رو پاک میکنید جدا فکری دیگری بکنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی