بازدید 4948

گودرزی:امیدوارم بتوانم از مجلس رای اعتماد بگیرم

کد خبر: ۳۵۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰ 10 November 2013
چهارمین گزینه معرفی شده رئیس جمهور به مجلس برای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه سوابق مدیریتی ورزشی دارد و در بخش جوانان نیز فعالیت‌هایی انجام داده، گفت: برنامه‌هایم را از قبل در اختیار رئیس جمهور گذاشته بودم و در نشستی حضوری با ایشان این برنامه‌ها را تشریح کردم. با این حال تابع تصمیم نمایندگان مجلس هستم و امیدوارم بتوانم رای اعتماد بگیرم.

دکتر محمود گودرزی که صبح امروز یکشنبه و پس از رای اعتماد نگرفتن سیدنصرالله سجادی به عنوان گزینه جدید حسن روحانی به مجلس معرفی شد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: چهارشنبه دو هفته پیش بود که از سوی برخی معاونان رئیس جمهور صحبت هایی با بنده صورت گرفت و من هم برنامه هایم را تا روز شنبه تدوین و ارائه کردم و نشستی هم حضوری با آقای رئیس جمهور داشتم اما روز یکشنبه آقای سجادی به عنوان گزینه معرفی شدند.

وی افزود: بعد از ان آتفاقی نیفتاد تا صبح امروز که بعد از رای نیاوردن آقای سجادی با بنده تماس گرفتند و گفتند آمادگی این کار را دارید که من هم عرض کردم اگر تکلیف باشد برای انجام وظیفه حاضر هستم. من برنامه هایم را در دو بخش جوانان و ورزش ارائه کرده ام که شامل برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت با راهبردهای عملیاتی و اجرایی است. برای حوزه جوانان برنامه های ویژه ای را در نظر گرفته ام که به طور مفصل ارائه شده است و طی روزهای آینده نیز تشریح بیشتری خواهد شد.

گزینه جدید وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در بحث ورزش هم برنامه های مفصلی را ارائه کرده ام که طبقه بندی های مشخصی دارد. برای بلند مدت و کوتاه مدت برنامه های ویژه ای را ارائه کرده ام که امیدوارم بتوانیم با استراتژی خوب و راهبردهای اجرایی برنامه هایمان را برای ورزش عملیاتی کنیم.

گودرزی در پاسخ به این پرسش که "به نظر می رسد کار در دو حوزه ورزش و جوانان سخت و دشوار است"؟، گفت: خدمت آقای رئیس جمهور هم عرض کردم که این دو بخش حساسیت های خاص خودشان را دارند. به نظر من ورزش یک بخش است و جوانان فرابخشی است. قرار دادن جوانان به عنوان یک معاونت جفا در حق این بخش است. امیدوارم بتوانیم در آینده یا این معاونت را توسعه و ارتقا دهیم و یا اینکه از طریق راه های قانونی بتوانیم برای این دو بخش تصمیمات جدیدی بگیریم.

رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه سابقه مدیریت ورزشی هم دارد گفت: من دو سال معاون فنی سازمان تربیت بدنی بوده ام و سالهای 59 و 60 هم به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی فعالیت کرده ام. ضمن اینکه به عنوان مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه نیز فعالیت کرده ام. در برنامه هایی که به رئیس جمهور ارائه کرده ام همه این موارد ذکر شده است.

گودرزی در پاسخ به این پرسش که "فکر می کنید چرا سه گزینه قبلی از مجلس رای اعتماد نگرفتند"؟، گفت: دو نفر از آنها غیر ورزشی بودند که من با یکی از این آقایان صحبت کردم و عرض کردم که باید فضا را برای حضور ورزشی ها فراهم کنند. در مورد آقای سجادی هم خود بنده علاقمند بودم ایشان رای بیاورند و تا آنجایی که از دستم برمی آمد کمک کردم که ایشان رای بیاورد. اما رای مجلس چیز دیگری بود و نمی دانم چه اتفاقی افتاد که آقای سجادی رای نیاورد.

گزینه جدید وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که "رای نیاوردن این سه گزینه وظیفه شما را سخت خواهد کرد و آیا از این هراس ندارید که شما هم رای نیاورید"؟، گفت: من تابع تصمیم و رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستم و اگر پذیرفتند که در خدمت ورزش خواهیم بود و اگر هم رای ندادند از آنها تشکر می کنم و به کارم در دانشگاه ادامه خواهم داد. با این حال امیدوارم بتوانم نظر نمایندگان را برای رای گرفتن جلب کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی