بازدید 10231

قطری‌ها نام خود را در نیوکمپ هم حک کردند

کد خبر: ۳۵۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴ 10 November 2013
هواپیمایی قطر پس از درج نام خود روی پیراهن آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا، نامش را روی سکوهای ورزشگاه کاتالان‌ها نیز حک کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از روزنامه اسپورت اسپانیا، خطوط هوایی قطر، اسپانسر اصلی باشگاه بارسلونا که دو فصل پیش با قراردادی 100 میلیون یورویی کاتالان‌ها را متقاعد کرد لوگوی قطر ایرلاینز را روی پیراهن‌های خود درج کنند، از این پس نام خود را در ضلع شمالی ورزشگاه نیوکمپ نیز می‌بیند.
قطری‌ها نام خود را در نیوکمپ هم حک کردند
کاتالان‌ها از چندی پیش شروع به مرمت و نوسازی بخشی از جایگاه‌های ورزشگاه نیوکمپ کرده بودند که مهم‌ترین تغییرات صورت گرفته پس از اعمال این نوسازی‌ها در قوس شمالی ورزشگاه دیده می‌شود، جایی که نام هواپیمایی قطر با رنگ سفید در میان صندلی‌های آبی به چشم می‌خورد.

توافقات برای درج عبارت Qatar Airlines روی قوس شمالی سکوهای طبقه دوم ورزشگاه نیوکمپ در قراردادی که ماه‌ها پیش میان طرفین قطری و مسئولان باشگاه منعقد شد،‌ صورت گرفت و آخرین بند از توافقات صورت گرفته جهت تبلیغ برای قطری‌ها بود که به این ترتیب انجام شد.
قطری‌ها نام خود را در نیوکمپ هم حک کردند
طبق گزارش‌ها پروژه نوسازی و تغییر در قوس شمالی ورزشگاه نیوکمپ تا 2 هفته دیگر که بارسلونا میزبان گرانادا خواهد بود به پایان می‌رسد. درج نام خطوط هوایی قطر روی قوس شمالی سکوهای ورزشگاه نیوکمپ در حالی است که پیش از این در قوس مقابل و در ضلع جنوبی این ورزشگاه لوگوی شرکت تولید لوازم ورزشی نایکی، دیگر اسپانسر کاتالان‌ها نقش بسته بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست