بازدید 39075

انتقاد آمریکا از مواضع فرانسه در ژنو

کد خبر: ۳۵۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۲ 09 November 2013
منابع دیپلماتیک غربی در ژنو از انتقاد آمریکا به فرانسه نسبت به موضع این کشور در مذاکرات ایران و 1+5 خبر می‌دهند.

به گزارش ایسنا، منابع دیپلماتیک غرب گفته‌اند جان کری، وزیر خارجه آمریکا موضع انتقادآمیز خود را در قبال اظهارات و موضع فرانسه در مذاکرات با ایران به پاریس منتقل کرده است.

بر این اساس آمریکا موضع فرانسه را مانع دستیابی به نتیجه بهتری در نشست ژنو دانسته است و محول کردن ادامه مذاکرات را به زمان دیگری نادرست تلقی کرده است.

این منابع دیپلماتیک معتقدند آمریکا خواهان رسیدن به نتیجه در مدت زمان کوتاه‌تری است تا مخالفان مذاکرات و گروه‌های تندرو مانعی در مسیر مداکرات و رسیدن به نتیجه ایجاد نکنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۶
انتشار یافته: ۱۹
اینا همش بازیه مگه فرانسه میتونه در مقابل آمریکا ب ایسته .
واقعا فکر میکنید امریکا از این موضع فانسه ناراحت است؟!!!
بیشتر شبیه یه تقسیم کار بین امریکا و فرانسه بود وگرنه اگر قرار باشه کسی اینجوری از منافع اسرائیل حمایت کنه اون امریکاست نه فرانسه.
ببین چی کار کرده که آمریکا هم صداش در اومده
این فرانسوی ها دارن نقش ادم بده را بازی میکنن
اگر ما امروز با امریکا به صورت دوجانبه مشکلاتمان را حل کنیم بهتر است تا اینکه مجبور به پاسخگویی به هر کشور یا گروهی باشیم! امریکا میتواند یک جانبه تحریم ها را به تدریج قطع کند ما هم همزمان اقدامات لازم اعتماد ساز را انجام میدهم. به قول معروف چونکه صد اید نود هم پیش ما است! بقیه کشورها هم با این پیشرفت دو طرفه به مرور زمان مجبور به همراهی خواهند شد.
اینها دارند بازیه پلیس خوب پلیس بد رو اجرا می کنند برای آقای ظریف.
خب این که واضح است تعجب نداره ...
به نظر من فیلم بازی میکنن
اسرائیل اخر سر کار خودش رو کرد
من نظر خاصی در مورد این موضوع ندارم اما یه حس بدبینانه به من میگه این یه تقسیم کار بوده.دیگه امریکا چوب خطش به اندازه کافی پر شده بود.الان نوبت فرانسه بود...
وقتی مقامات ایران و امریکا میگن دیوار بی اعتمادی خیلی بلنده همون وقت درک نمیکنم چی میگن اما به همچین جاهایی که میرسه خود به خود این دیواره خودشو نشون میده
فرانسه چه پر رو شده!
آخیییییییییییییییییی! ماهم که نمیفهمیم جنگ زرگریه , به قول بازاریا میخوان قیمتو ببرن بالا . الان باید بریم فرانسه منت کشی بگیم تو چی میخوای عزیزم راکتور بوشهر خوبه ؟؟
یک سئوال دارم: کنجکاوی مرا بر آن داشت که جستجوی کوچکی در باره سابقه آقای لوران فابیوس در اینترنت بنمایم و متوجه شدم که پدر و مادر وی یهودی بوده و بنا به دلایل نامعلومی به مسیحیت کاتولیک تغییر دین داده اند و یا لااقل اینگونه ادعا میکنند، آیا به نظر شما یهودی تبار بودن آقای لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه در موضع شدیدا ضد ایرانی ایشان موثر بوده است؟
کسی نمیدونه" شاید کار خود امریکا باشه..ادامه داشتن مذاکرات باعث ضربه به اقتصاد ایران
داستان مذاکرات هسته ای شده "مارادونا رو ولش کن غضنفر رو بچسب!"
آقا آمریکا رو ولش کن فرانسه رو بچسب!
حالا همه بگن "مرگ بر فرانسه"
١. فابيوس از ١+٤ معذرت خواهي كند .
٢.داغ عدم توافق در اين بازه زماني كه فرانسه در اختيار مخالفان مذاكرات گذاشته در صورت تخريب مذاكرات تا ابد بر پيشاني جناب
فابيوس خواهد ماند .
اگه آخر عاقبت این مذاکرات، حل موضوع هسته ای، رفع شدن تحریمها و ورود شرکنهای امریکایی به ایران باشه, فرانسه یکی از بزرگترین بازارهای انحصاریش رو از دست میده. حفظ بازار ایران برای شرکتهای فرانسوی مثل پژو, رنو, توتال ... حکم مرگ و زندگی رو داره.
و به نظر میرسه که تنها فرانسه نباشه که اینقدر نگرانه. کشورهای منطقه هم هر کدوم به نحوی نگران هستن.
اگر به امید خدا توافقی بشه و تحریم ها برداشته بشه دولت نباید به صنایع فرانسوی از جمله خودروسازان فرانسوی اجازه ورود به ایران رو بده.
مشخص است که یک توافق پنهانی بین امریکا-فرانسه-اسراییل برای مجاب کردن دنیا مبنی بر اینکه ایران دنبال خرید زمان است صورت گرفته است و بهترین سیاست ان است که از طرف مقابل علیه خودش استفاده نمایی-دو حالت ممکن است اتفاق بیفتد فرانسه خواسته ها را افزایش میدهد اگر ایران بپذیرد که به معنی تسلیم است اگر نپذیرد در جامعه بین المللی رسوا می شود و تشدید تحریمها را خواهد داشت و این هم پیروزی برای اسراییل است در هر دو حالت بازی دو سر برد است کشیدن حق ایران در این شرایط که منافع ملی هم مراعات شود از گرفتن طعمه از دهان شیر هم سختتر است.با ارزوی موفقیت برای اقای ظریف
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار