بازدید 16128
۱

اعتراف پزشک قلابی به آزار و اذیت 11 زن

کد خبر: ۳۵۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۸ 05 November 2013
شمار شاکيان پيرمردي که با معرفي خود به عنوان داروساز و استاد دانشگاه شهروندان را اغفال و پس از آن اقدام به سرقت و تجاوز به برخي از آنان کرده بود، به 31 تن افزايش يافت.

به گزارش خراسان، سرهنگ عباسعلي محمديان، رئيس پليس آگاهي پايتخت در اين باره گفت: حدود يک ماه پيش مردي که با پوشيدن لباس هاي شيک و زدن عينک آفتابي و به همراه داشتن کيف سامسونت، خود را داروساز و استاد دانشگاه معرفي مي کرد، دستگير شد که تحقيقات ماموران در اين زمينه ادامه داشت.

وي افزود: اين فرد در مواجهه با افراد مدعي مي شد که علاوه بر تدريس در دانشگاه داراي داروخانه است که حتي به برخي از طعمه هاي خود قول داده بود که آنان را در داروخانه خود مشغول کار کند.

رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ با بيان اينکه متهم با حيله هاي مختلف، مالباختگان را فريب مي داد، افزود: در ميان مالباختگان وي حتي يک دختر دانشجوي دانشگاه تهران نيز ديده مي شود.

محمديان افزود: اين پيرمرد کپسول هاي مختلفي را تهيه و درون آن را از موادبيهوشي و داروهاي خواب آور پر مي کرد و هر کدام از اين کپسول ها را که داراي رنگ هاي مختلف بود به افراد تجويز مي کرد.

وي با بيان اينکه در حال حاضر تعداد شاکيان متهم به 31 نفر رسيده است، گفت: وي پس از بيهوش کردن مالباختگان از طريق داروهاي تجويزي، اقدام به سرقت طلاها و اشياي گران قيمت آنان کرده است.

رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ همچنين افزود: اين متهم تعدادي از مالباختگان را نيز در ناصرخسرو شناسايي کرده و حوالي غروب در محدوده پارک ساعي و يا مسافرخانه ها با آنان قرار ملاقات گذاشته که در اين محل پس از خوراندن داروي بيهوشي، به آنان نيز تجاوز کرده است.

وي افزود: در برخي از موارد نيز که مالباختگان ساکن تهران نبودند، وي از آنان خواسته تا در مسافرخانه اي در حوالي ناصرخسرو مستقر شوند تا وي برايشان دارو تجويز کند که پس از حضور در مسافرخانه و دادن داروي بيهوشي به آنان، ضمن سرقت اشياي قيمتي آنان، به برخي از اين افراد نيز تجاوز کرده است.

محمديان با بيان اينکه متهم داراي پنج فقره سابقه کيفري است، افزود: در يکي از سرقت هاي قبلي، يکي از مالباختگان اين متهم فوت کرده است و در سرقت هاي اخير نيز چند تن به کما رفته اند. رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ با بيان اينکه بيش از يک ماه است که وي در پايگاه 7 دستگير شده است، گفت: اين متهم سواد چنداني نداشته اما نام داروها به ويژه داروهاي خاص را حفظ کرده و حتي مدعي بوده که کاشف تعدادي دارو است که به وسيله آن بيماري مبتلايان به ام اس و جوش هاي صورت را مداوا مي کند.

 وي مهم ترين ويژگي اين سارق شيک پوش را چرب زباني اش اعلام کرد و افزود: شهروندان بايد توجه داشته باشند که هرگز به چنين افرادي اعتماد نکنند و از راه دادن افراد غريبه به منزل و ... خودداري کنند.

رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ افزود: همچنين بايد به اين موضوع توجه شود که براي تهيه دارو، بهترين راه، مراجعه به بيمارستان و مراکز معتبر است.

اين متهم گفت: با خوراندن داروي بيهوشي به مالباختگان، آنان را بيهوش کرده و اقدام به سرقت از آنان مي کردم که در مواردي نيز به برخي از آنان تجاوز کردم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۱
اعدام درس خوبی برای این نوع چرب زبانیهاست
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی