بازدید 13118

درگذشت نوجوان استقلالی بعد از خداحافطی مجیدی

کد خبر: ۳۵۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۰ 05 November 2013
سایت باشگاه استقلال از سکته قلبی و درگذشت یک نوجوان استقلالی بعد از خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال خبر داد.

به گزارش جام جم، سایت رسمی باشگاه استقلال نوشت: «حادثه تلخی بود. نمی شد باور کرد اما وقتی با منزل شان تماس گرفتیم به عمق تلخی پرواز بیشتر پی بردیم. متوجه شدیم احمد مظاهری یگانه، هوادار معلول استقلال  که همیشه در تمرینات تیم هم حضور داشته از غصه خداحافظی کاپیتان فرهاد مجیدی پرواز کرده، به آسمان رفته تا خانواده اش از غم از دست دادنش عزادار شوند.»

احمد، وقتی تماشاگر بازی استقلال  و مس بود، با صحنه خداحافظی مجیدی مواجه شود. اتفاقی که نمی تواند باور کند، بر سرش می زند، گریه می کند. تا دو روز لب  به غذا نمی زند. غصه  می خورد، اشک می ریزد و حرفی هم نمی زند تا اینکه در نهایت دچار سکته قلبی می شود. خانواده  او را به بیمارستان بوعلی می برند. احمد در بخش ccu بیمارستان بوعلی بستری می شود.

در حالیکه نیمه بیهوش است از او می پرسند، می خواهی با فرهاد مجیدی تماس بگیریم تا با او حرف بزنی و احمد دستی به نشانه بله تکان می دهد. ساعاتی بعد این احمد است که دیگر روی زمین وجود ندارد. پرواز می کند به آسمانی که آبی است.

 باورش تلخ است، باورش سخت است که هوادار معلول استقلال  طاقت خداحافظی مجیدی را ندارد و آنقدر غصه می خورد که به یک باره دچار سکته می شود. حال مادر احمد خوب نبود اما با خاله اش که  تماس گرفتیم همه ماجرا را همین طور برای مان توضیح داد. گفت: احمد را در قطعه 304 ردیف 51 بهشت زهرا دفن کرده اند. گفت احمد در محله شان خیابان نبرد جنوبی به استقلالی بودن معروف بود. می گفت با همه بازیکنان استقلال  عکس هم دارد. خاله هم داغدار از دست دادن خواهرزاده اش بود و می گفت احمد در این دو روز خیلی غصه خداحافظی مجیدی را خورد. به سر و صورتش می زد و می گفت برایم سخت است که دیگر بازی های مجیدی را نبینم. چهارشنبه هم ختم این هوادار است.

مراسم سوم احمد مظاهری یگانه، که استقلال  را دوست داشت و با خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال از زندگی اش خداحافظی کرد. چینی نازک احساس او از سنگینی تلخ این خداحافظی شکست تا به آسمان پرواز کند، تا امروز خانواده اش از بار این تلخی پرواز احمد قامت شان خم شود. ما هم از این حادثه ناراحت شدیم، از هواداری که همراه استقلال  بود و با وجود معلولیتی که داشت در تمرینات تیم شرکت می کرد و همه دلخوشی اش استقلال  بود.

 فرهاد مجیدی هفته گذشته پس از پایان بازی استقلال با مس کرمان در ورزشگاه آزادی از فوتبال خداحافظی کرد.

درگذشت نوجوان استقلالی بعد از خداحافطی مجیدی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۲۰
روحش شاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
بنازم به غیرت ابی ها . دیدی ابی اسمانی.
سلام
خدا این نوجوان را رحمت کند. اما آیا بهتر نیست ما به بچه هایمان بیاموزیم فوتبال و هر ورزش حرفه ای دیگر اگر برای ورزشکار و دست اندرکاران شغل است که با آن زندگی می کنند برای تماشاگرها صرفا یک سرگرمی است نه بیشتر. حیف از این بچه که می توانست سرمایه مملکت باشد.
تربیت غلط باعث این واقعه تلخه!
بسیار متأثر شدم . خبر دردناکی بود . به نظر من باتوجه به شوک شدیدی که به این نوجوان وارد شده بود باید خانواده ایشان با کمک روانشناسان و مددکاران باتجربه در کاهش این فشار وارده به ایشان کمک میکردن و نمیذاشتن کار به اینجا بکشه .
واقعا احساسات این گونه ادم ها از پر گلم نازک تره. خدا بیامرزتش
به خانواده ایشان تسلیت عرض میکنم واقعا درگذشت عزیزی در این سن خیلی سخت و طاقت فرسا است خدا به خانوادش صبر بده « چه خوب بود باشگاه استقلال یا آقای مجیدی نیز در مراسم ایشان شرکت می کردند ویا پیام تسلیتی براشون می فرستادند
من یه پرسپولیسی هستم. عشق این پسر خیلی قشنگ بود، فوتش قلبم رو به درد آورد. خدا روحش رو قرین شادی و آرامش کنه.
چرا پدر و مادر ها به فکر تربیت درست بچه ها نیستند؟ چرا یک نوجوان باید اینقدر دلبستگی فوتبالی داشته باشد؟ چرا به نیازهای روانی و عاطفی بچه ها توجه نمی شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
چرا متن را کامل نمی خونی. آخه یک پسر بچه مثل اون مرحوم چند تا چیز تو زندگی داره که بهش دل خوش کنه؟ شرایط اون خانواده خاصه . خدا وند روانش را شاد و به خانواده اش صبر عطا فرماید
خدا رحمت كند طرف دار استقلال وبراي همه آبي پوشان وطرف دارانشون آرزوي موفقيت دارم
باید این ادم ها هم بسوزند ؟
از عزیزان مشهور خواهش دارم اینگونه خدافظی ننمایند بابا یه آمادگی پیش درآمدی تا طرفدارانتونم شوکه نشن من خودم تراکتوریم ولی از خدافظی مجیدی به این شکل ناراحت شدم
آنهایی که تب فوتبال را اینقدر بالا می برند در مرگ این نوجوان مقصرند
من کارمندم طرفدار تیم ملی هستم ، خدا رحمت کند این جوان را ، بهتر بود ترتیب ملاقات او را با فرهاد مجیدی میدادند.
اين هم از تلفات - اقاي مجيدي فردا برنگردي سلام دوباره بدي - يادت نره خداحافظيت هزينه داشته
اينقدر به جاي مسائل اصلي به فوتبال چسبيديم كه جوونهامون فكر ميكنن فوتبال همه زندگيشونه.اما واقعيت اينه كه فوتبال فقس يه ورزش و تفريحه.شايد جاهاي ديگه دنيا يه صنعت.اما چيزي بيشتر از اين نيست. كل فوتبال جهان ارزش جون يه آدم رو نداره...
خيلي ناراحت كننده بود....
با سلام
من به خانواده اين مرحوم تسليت عرض مينكنم انشاالله در اون دنيا روحش شاد و سر بلند باشد

من به او افتخار ميكنم...
پاسخ ها
اخمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
مرده اون وقت تو بهش افتخار میکنی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار