بازدید 13630

آيت الله حائری شیرازی عزادار شد

کد خبر: ۳۵۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۷ 21 October 2013
به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ خانم حسینی‌ الهاشمی همسر آیت الله حائری شیرازی امروز ـ دوشنبه 29 مهرماه ـ به علت بیماری درگذشت.آيت الله حائری شیرازی عزادار شد

ایشان فرزند حسینی ‌الهاشمی از علمای بزرگ و رجال سیاسی کشور بودند.

آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری است.

جامعه روحانیت شیراز در پی درگذشت همسر آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی با ارسال پیامی متدینین را به شرکت در مراسم تشییع آن مرحومه دعوت کرد.

در پیام تسلیت جامعه روحانیت این شهر آمده است: ضایعه درگذشت حاجیه خانم حسینی‌الهاشمی صبیه مرحوم آیت‌الله العظمی حاج سید نورالدین حسینی‌الهاشمی (ره) و متعلقه آیت‌الله حائری شیرازی نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری موجب تاسف و تاثر شد.

در ادامه این بیانیه ابراز شده است جامعه روحانیت شیراز این ضایعه مولمه را به بیوت مکرم حسینی‌الهاشمی و حائری شیرازی تسلیت عرض می کند و از عموم مردم متدین شیراز دعوت به عمل می آورد در مراسم تشییع پیکر آن مرحومه مغفوره که چهارشنبه اول آبان ساعت 8 و 30 صبح از حرم مطهر حضرت سید امیراحمدبن موسی‌الکاظم شاهچراغ (ع) و همچنین مجلس ترحیم که در همان روز از ساعت 14 و نیم تا 16 و نیم در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین (ع) برگزار می‌شود حضور به هم رسانند.

در پایان این پیام آمده است از خداوند منان مسئلت می‌کنیم که روح رفیع آن به حق پیوسته ، همنشین انبیای اللهی و صالحین و در این ایام مبارک میهمان سفره حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی