بازدید 6008

قلعه‌نویی رازش درباره کی‌روش را افشا کرد!

کد خبر: ۳۵۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۷ 18 October 2013
سرمربی تیم فوتبال استقلال که در ماه‌های گذشته یکی از منتقدان برنامه‌ها و روش‌های برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم ملی از سوی کارلوس کی روش بود، امانتی که چد ماه نزدش مانده بود را در حضور رئیس فدراسیون فوتبال برملا کرد.
  
به گزارش مشرق امیر قلعه نویی که سابقه هدایت تیم ملی فوتبال ایران را نیز دارد صبح امروز جمعه روی خط برنامه ورزش و مردم آمد و در شرایطی که علی کفاشیان هم مهمان حضوری این برنامه بود، ابتدا از رئیس فدراسیون فوتبال به خاطر تلاش هایش برای صعود تیم ملی به جام جهانی تشکر کرد و در مورد دیدار ایران برابر تایلند گفت: من به خاطر اینکه دو عروسی داشتیم نتوانستم بازی را ببینم اما در صحبتی که با آقای نمازی داشتم در جریان روند بازی قرار گرفتم. به هر حال از تیمی که چهار ماه تعطیل بوده و اردوی تدارکاتی نداشته، نباید انتظار داشت که شرایط مطلوبی داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه همه باید به تیم ملی کمک کنند تا در جام جهانی نتیجه بگیرید گفت: تلاش کفاشیان برای این کار کافی نیست و رئیس جمهور، دولت و وزارت ورزش و جوانان هم باید کمک کنند تا تیم ملی بتواند در بهترین شرایط خود را برای حضور در جام جهانی آماده کند و کی روش هم بتواند برنامه هایش را به اجرا درآورد. واقعیت این است که ما نسبت به سایر رقبایمان از نظر آماده سازی عقب هستیم و باید در این زمینه زیاد تلاش کنیم.
امیر قلعه نویی با بیان اینکه برخی اوقات انتقاداتی نسبت به برنامه های کی روش داشته است گفت: اجازه بدهید در حضور آقای کفاشیان رازی که به صورت امانت پیش من بود را برای اولین بار مطرح کنم. زمانی که من عضو کمیته فنی بودم یک روز آقای کفاشیان من را نگه داشت و سه اسم به من داد و گفت شما برو در مورد این سه مربی تحقیق کن و نظرت را به من بگو. من هم آمدم و با چند صاحب نظر از جمله آقای حاج رضایی مطالعه کردم و در نهایت گفتم کی روش بهترین گزینه است و با توجه به سابقه ای که دارد می تواند به فوتبال ایران کمک کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار