بازدید 6261

اهدای عضو یک دانش آموز و یک معلم به چند بیمار

کد خبر: ۳۵۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۲ 17 October 2013
از دیروز تاکنون اعضای یک دانش آموز اردبیلی و یک معلم بجنوردی به چند بیمار زندگی دوباره بخشیده است.

به گزارش ایسنا، دانش آموز کلاس دوم ابتدایی راهیان صادق ناحیه یک اردبیل با غروب زندگی‌اش به چند خانواده زندگی دوباره بخشید.

خانواده فرهنگی و ایثارگر دانش آموز رها مهدوی پس از اطمینان از مرگ مغزی در یک اقدامی خداپسندانه پنج عضو فرزند دلبند خود (شامل قلب، کبد، مغز استخوان و تاندون‌ها) را برای پیوند عضو در تهران به نیازمندان اهدا کردند.

رها مهدوی که در اثر تصادف با خودرو در سه راهی آلنی مشگین شهر و خونریزی مغزی از۱۶ مهر در بیمارستان دکتر فاطمی اردبیل بستری شده بود، سه شنبه ۲۳ مهرماه دار فانی را وداع گفت.

احمد محمودزاده مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در پیامی درگذشت این کودک دبستانی را به جامعه بزرگ فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده فرهنگی و ایثارگرش تسلیت گفت.

در همین حال، معلم پیش‌دبستانی بجنوردی که دچار مرگ مغزی شده بود با اهدای اعضای بدن، به 12 بیمار زندگی دوباره بخشید.

به گزارش فارس، چندی قبل این معلم پیش‌دبستانی پس از زایمان به کما رفت و سپس دچار مرگ مغزی شد که با رضایت‌نامه اهداء عضو این معلم و رضایت اعضای خانواده وی، 12 عضو بدن این معلم به 12 بیمار نیازمند اهداء شد.

مرگ مغزی پایان زندگی الهه خطیب نبود او با اهدای کلیه‌ها، ریه، شش‌ها، کبد و چشم‌ها و سایر اعضا قابل اهدا به بیماران نیازمند جان دوباره بخشید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار