بازدید 95721
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت

از افشاگری تا پخش درگیری جنجال دایی و مایلی کهن!

محور اصلی برنامه دیشب ۹۰‌ پیرامون بازی‌های هفته‌ دوازدهم لیگ بر‌تر، به ویژه بازی جنجالی پرسپولیس و صبا و حاشیه آن خصوصا درگیری لفظی دایی و مایلی کهن و نیز رأی ستاد منشوری درباره تبانی فوتبال بود. پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود: ‌بهترین گل دو ماه اخیر کدام گل بود؟ ۱ ـ سمیر بکریچ ۲ ـ تیموریان ۳ ـ سیدصالحی ۴‌ـ صادقی ۵ ـ رسول علیزاده ۶ ـ ایمان موسوی که در پایان نزدیک ۵۴ درصد به تیموریان، ۲۹ درصد به سید صالحی و ۱۷ درصد به ۴ گزینه دیگر رأی دادند.
کد خبر: ۳۴۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۰۲:۲۵ 08 October 2013
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشتیازدهمین برنامه ۹۰ در لیگ ۹۲ از ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه آغاز شد و ‌به مانند همیشه دیدنی بود و همانند گذشته، دوشنبه شب‌ از شبکه سه پخش شد و در ادامه به بررسی بازی‌های هفته‌ دوازدهم لیگ بر‌تر و حاشیه آن پرداخت.

به گزارش «تابناک»، فردوسی‌پور مجری ۹۰ در آغاز برنامه این هفته، قهرمانی تیم والیبال ایران در آسیا را تبریک گفت و اظهار داشت: در گذشته اگر یک ست از کشورهای شرق آسیا می‌گرفتیم، در بوق و کرنا می‌کردیم اما حالا شرقی‌ها باید برای گرفتن یک ست از ما تلاش کنند.

‌در ادامه برنامه، آیتم ۹۰ درجه به نمایش درآمد و سپس قرعه‌کشی هفته گذشته نیز انجام شد. علیرضا یزدانی، سخنگوی کانون داوری کار‌شناس داوری فوتبال مهمان برنامه ۹۰ بود. وی تقریبا همه داوری‌های لیگ را بدون ایراد عنوان کرد! و در بازی پرسپولیس و صبا در حالی که خطای پنالتی مدافع صبا روی خلعتبری آشکار بود، گفت که بازیکن قرمز جلوی دید من را گرفت!؟ متوجه نشدیم هدف سخنگوی کانون داوری حمایت از داوران بود یا؟

کنایه فردوسی‌پور به بابک زنجانی!

در آیتم ۹۰ درجه فردوسی‌پور به بابک زنجانی کنایه جالبی زد! به تازگی پروژه تجاری اداری خیابان ایران زمین واقع در شهرک قدس (غرب) تهران، متعلق به هلدینگ سورینت به دلیل نشست زمین و تخریب قسمتی از پروژه و خیابان‌های اطراف متوقف شد.

در این حادثه بخشی از ضلع شمالی پروژه تخریب و آسیب قابل ملاحظه‌ای به خیابان و خانه‌های اطراف وارد شد. همچنین براثر این حادثه بخشی از آسفالت خیابان در مجاور قطعه زمینی به وسعت ۵ هزار متر مربع با عمق ۴۰ م‌تر، نشست کرد و همچنین ترک‌های عمیقی در سطح خیابان و دیوارهای ساختمان‌های اطراف پدیدار شد.

این اتفاق باعث شد بار دیگر بابک زنجانی به تیتر رسانه‌ها تبدیل شود و البته فردوسی‌پور نیز با اشاره به این حادثه به مالک متمول راه آهن کنایه زد.
 
اعتراف تکان دهنده مولایی به درخواست مابقی رش. قهرمانی

قهرمانی گفت پنج میلیون طلب دارم، بازی را در‌آوردم ولی پولم را ندادند!؟
‌مولایی مربی بدنساز پرسپولیس در برنامه ۹۰ افشاگری تازه‌ای در مورد پرونده محسن قهرمانی انجام داد. وی گفت: قهرمانی خواست بقیه پولش را از راه‌آهنی‌ها بگیرم!
محمدرضا مولایی مربی بدنساز پرسپولیس که به عنوان مطلع در پرونده شکایت پرسپولیس از محسن قهرمانی به اظهارنظر پرداخت، خودش نیز ‌محروم‌ شد.

وی در مورد این اتفاق گفت: من گناهی ندارم و نمی‌دانم چرا مرا محروم کرده‌اند. من فقط تماسی دریافت کردم و هر چه شنیدم را منتقل کردم.

مولایی افزود: محسن قهرمانی با من تماس گرفت و گفت بخشی از پولی که باید راه آهنی‌ها به وی می‌داده‌اند مانده و ازمن خواست برایش این پول را زنده کنم!

وی تأکید کرد: آن زمان من در تیم استقلال بودم و سمتی در راه آهن نداشتم. تنها کاری که از دستم بر آمد این بود که به علی دایی اطلاع دهم. در جریان دیگر مسائل هم نیستم و نمی‌دانم چرا به خاطر این افشاگری‌ها خودم محروم شده‌ام.

ایلدروم: با آبروی پدرم بازی شد

در ادامه برنامه علیرضا ایلدروم کمک داور دیدار پرحاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان‌ گفت: انصافا اتفاق مشکوکی که در بازی با سپاهان رخ داد را به عنوان کمک داور بازی ندیدم زیرا تمرکزم برروی صحنه‌ای بود که مسئولیتم دیدن آن بود و مطمئن باشید اگر آن صحنه را می‌دیدم به داور بازی کمک می‌کردم.

وی افزود: یک جوان ۳۳ ساله هستم که سه سال است وارد لیگ شدم و اگر فیلم‌های بازی‌های سابق من را ببینید، متوجه می‌شوید بسیار کم اشتباه بوده‌ام.

کمک داور دیدار پرسپولیس و سپاهان‌ گفت: تا این لحظه حتی از فدراسیون فوتبال با من تماسی درخصوص ارایه توضیحات نگرفته‌اند اما من محروم شدم.

وی تصریح کرد: امروز با آبروی من و پدرم که از کمک داوران خوش نام فوتبال ایران بوده بازی شده؛ این آقایان به چه حقی آبروی من و پدرم را زیر سئوال برده‌اند. اگر متهم هستم باید مرا بخواهند تا از خودم دفاع کنم اما حتی یک کلمه هم از من توضیح نخواسته‌اند.

وی اظهار داشت: امسال کاندید لیست بین‌المللی بودم و یکی از بهترین سال‌های قضاوت خود را پشت سر می‌گذاشتم؛ اما آقایان این تصمیم را گرفتند. چگونه آبروی یک فرد را در جامعه می‌برند و من چگونه باید سر خود را بالا بگیریم؟
 
پیشنهاد منشوری فردوسی‌پور به مهاجم فولاد!

‌لوسیانو پریرا بازیکن برزیلی فولاد به دلیل گل‌های زیادی که در لیگ امسال زده است، به برنامه ۹۰ رفت تا از موفقیتش برای مردم بگوید.
 
‌عادل فردوسی‌پور در گفت‌و‌گو با لوسیانو پریرا مهمان ویژه برنامه‌اش همزمان با نمایش شادی بعد از گل یار برزیلی فولاد درباره پشتک و وارو‌هایش پرسید که او گفت: «به این پشتک‌ها می‌گویند پشتک مرگ. من این کار را از بچگی‌هایم در برزیل یاد گرفتم. عادل در ادامه از مهمانش پرسید چرا به رسم برزیلی‌ها سامبا اجرا نمی‌کنی که او گفت: اتفاقا فکر خوبی است. چرا که نه. اتفاقا سامبا هم خوب بلدم. از گل‌های بعدی حتما! فردوسی‌پور بلافاصله گفت: ‌ای بابا منشوری شدی نگویی فردوسی‌پور گفت‌ها! راستی منشور اخلاقی را چه باید ترجمه‌اش کنند؟

پخش جنجال دایی و مایلی کهن در ۹۰

در بخشی از برنامه ۹۰ حرف‌های جنجال دایی و مایلی کهن پخش شد که در واقع تأسف‌بار بود، دایی از این که دو بار مایلی کهن را محکوم کرد حرف زد و مایلی کهن از فرار مالیاتی دایی و از دخالت دایی در بیشتر امورات گفت! دعوا و این حاشیه‌ها را‌‌ همان افرادی به راه انداختند که همواره منت اسطوره بودن و یا دلسوزی برای فوتبال را مطرح می‌کنند. از علی دایی گرفته که بسیاری او را نماد فوتبال ایران می‌دانند تا مایلی کهنی که همواره حرف از اخلاق و اخلاق گرایی می‌زند. هر دو هم در یک مورد مشترک هستند. اینکه خود را پاک می‌دانند و دیگران را ناپاک. هم علی دایی می‌گوید پشت پرده فوتبال ایران ناپاک است، هم مایلی کهن بار‌ها و بار‌ها این جمله را بر زبان آورده است.
 از افشاگری تا پخش درگیری جنجال دایی و مایلی کهن!
این در حالی است که رفتاری از این دو مربی پرمدعای فوتبال ایران شاهد بودیم که به هیچ عنوان با حرف‌های و ادعاهای آنان در یک راستا نبود. محمد مایلی کهن در شرایطی به علی دایی معترض و به سمت وی حمله‌ور می‌شود که سرمربی سرخپوشان در یک صحنه معتقد به اشتباه داور بود و نسبت به تصمیم قاضی میدان اعتراض کرد. از سوی دیگر در قبل این رفتار تند مایلی کهن، علی دایی نیز حق استاد بر شاگرد را به فراموشی سپرد و چنان مقابل مایلی کهن قد علم کرد که اگر داوران و عوامل کنار زمین حضور نداشتند، این دو مربی نامدار فوتبال ایران حسابی از خجالت یکدیگر درمی‌آمدند.
 
محمد مایلی کهن، سرمربی صبای قم که مسبب آغاز درگیری‌هایش با علی دایی بود، بعد از پایان بازی در کنفرانس مطبوعاتی اظهاراتی ‌بر زبان آورد که برخی از مطالب مطرح ‌از سوی وی به عنوان یک مربی مدعی اخلاق مداری، جای پرسش و بحث ‌دارد. مایلی کهن به غیر از حملاتی که به علی دایی و اطرافیانش داشت، پایش را فرا‌تر از فوتبال گذاشت و از قوه قضائیه گرفته تا آموزش و پرورش و کلانتری‌ها را هم زیر سؤال برد. سرمربی صبای قم در شرایطی در مخالفت با علی دایی بر برخی ارگان‌های رسمی کشور تاخت که حتی در صورت وجود تخلف در این ارگان‌ها، افرادی نیز حضور دارند که پاک دست بوده و نسبت دادن رفتار و اشتباه احتمالی یک فرد به کل یک مجموعه خلاف موازین اخلاقی است که مایلی کهن دائما از آن دم می‌زند.

سخنان علیپور دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای

دوربین نود پس از جلسه روز دوشنبه کمیته اخلاق، با دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال گفت‌وگویی داشت که حجت الاسلام علیپور در این باره عنوان کرد: فعلا دستور موقت برای مته‌ان صادر شده و حکم قطعی نیست. مستندات مشاهده شده و دستور قطعی در آینده اعلام خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: محسن قهرمانی، کرمانشاهی و ایلدروم افرادی بودند که از فعالیت‌های داوری محروم شدند. محمدرضا مولایی و علی حاتم هم از پرسپولیس و منوچهر بادیه از باشگاه نفتون هم از کلیه فعالیت‌های فوتبالی تا اطلاع ثانوی محروم شدند و دلیل عمده محرومیت این افراد به غیر از داوران کتمان حقایق بوده است. ما فرصت‌های زیادی در نظر گرفتیم تا افراد صادقانه مسائل را بیان کنند تا جو تلطیف شود.

سپس مهدی تارتار روی خط تلفنی آمد و گفت: در زمان مربیگری من قهرمانی داوری بازی ما را نمی‌کرد، در لیگ دهم که من مربی بودم، هیچ داوری بحث برانگیزی را شاهد نبودیم.
مولایی روی خط آمد و عنوان کرد: من ظهر دوشنبه پیش شما بودم و شما گفتید من می‌خواهم این مشکل را در دایره‌ای محدود حل کنم، در این قسمت فردوسی‌پور نسبت به این صحبت واکنش نشان داد و گفت: تمام مشکل ما همین دایره محدود است و نباید چنین باشد.

علیپور در این باره گفت: من گفتم یا باید در محدوده فدراسیون فوتبال این مسئله را حل کنم و یا اینکه این مسئله با کمک دوستان و صحبتهای شاهدان این مسائل بطور کلی ریشه کن شود، اگر این مسئله در فدراسیون و با کمک شما حل نشود باید نفرات و افراد حقوقی دیگر به این قضیه ورود کنند.

یزدانی خطاب به علیپور گفت: گویا این مسائل مدرک مستندی ندارد، دو سال پیش مشکلاتی پیش امد و مستندات نیز وجود داشت ولی شما هیچ اقدامی نکردید ولی امروز شما ایلدروم را محکوم کردید!

براتی: رأی صادره مشروعیت ندارد

براتی کار‌شناس مسائل حقوقی فوتبال ایران گفت: این مسأله فقط در اختیار کمیته اخلاق است اما فدراسیون فوتبال ایران در چارت سازمانی خود عنوان کمیته اخلاق را ندارد. براتی در خصوص رأی صادره از سوی ستاد کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال عنوان کرد: با این حساب رأی صادره هم پذیرفته نیست و صدور دستور موقت در دست ستاد اخلاق نیست.

وی در پایان یادآور شد: آقای کفاشیان می‌تواند به آسانی کمیته اخلاق فدراسیون را همین فردا راه‌اندازی کرده و اعضای آن را مشخص کند.
 
پرسش و پاسخ نظرسنجی ۹۰

‌پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که بهترین گل دو ماه اخیر کدام گل بود؟
۱ ـ  سمیر بکریچ ۲ ـ  تیموریان ۳ ـ  سیدصالحی ۴ ـ  صادقی ۵ ـ  رسول علیزاده ۶ ـ  ایمان موسوی که در پایان نزدیک ۵۴ درصد به تیموریان، ۲۹ درصد به سید صالحی و ۱۷ درصد به ۴ گزینه دیگر رأی دادند
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۲۶۱
انتشار یافته: ۱۸۰
همه این ماجرها تقصیر تیم استقلال است
پاسخ ها
نازنین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
خدای راست گفتی
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
سپاهان یادت رفت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
جالبه به پرسپولیس پیشنهاد شده، فصل پیش هم از تیم آقای دایی پول گرفته آقای قهرمانی...
همین فصل هم بازی پرسپولیس تراکتور کاملا واضح بازی برای پرسپولیس درآورده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
چرا حرف بیخود میزنی؟ تنها تیمی که حرفی ازش نبود استقلال بود، تیمای درگیر این ماجرا ، راه آهن و سپاهان بودن، تازه مربی فصل پیش راه آهن هم دایی بود
بازی این فصل پرسپولیس تراکتور هم خیلی مشکوک بود
ایرانی
| - |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری بیچاره آقای ایلدروم
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
مایلی کهن راستی این وسط چی میگه بابا همه میدونن چرا جلو پرسپولیس وقتی نتیجه میگیره میخای حاشیه بسازی والا در حد مربیگری پرسپولیس نیستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اسمی از استقلال نبود ولی همیشه گفته میشه مربیش پای ثابت مافیا وتبانیه ما در جایگاهی نیستم که قضاوت کنیم ولی سالهاس که این شائبه وجود داره امیدوارم روزی پشت پرده فوتبال ایران برملاشود هر چند امید دور و درازی است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
بدبخت
چون تو آسيا راهتان نميدن عقده اي شدين
همينجور ادامه بدين شايد چندسال ديگه رنگ آسيا را ديدين
hosein
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
جالبه هر وقت قرمز ها باختند همه تقصيرها به گردن داور و اين و آن! ولي وقتي مي برند همه خوب هستند بس كنيد تاكي ميخواهيد قبول كنيد كه ضعيف هستيد آقايان مشكل اصلي سرمربي بي تجربه تيم هست و بس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
قلعه نوعی که هر بار با استقلال یا سپاهان رفته آسیا ، یه دسته گل به آب دادن برگشتن، یا اون منصوریان استقلالی که یه بار بهش مسئولیت تیم ملی سپردن با اون حافظه ضعیفش تو کارت زرد ها آبرو ایران بردن ، نکنه یادتون رفته ؟؟؟
4
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
توصیه پدرانه من به شما پرسپولیسی ها این است که زندگی را از زودپز یاد بگیرید که در این گونه مواقع سوت می زند!
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
با این نوشته میخواستم شما استقلالیها را اعصبانی کنم بابا شما برید تو اسیا چهار تا بخورید خدای تا این جا هم شانسی رفتید باید درک کنید تیم های شرق اسیا از ما قویتر هستن از گروه تیم های عربی بالا رفتن خوشحالی نداره
فرید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
جنجال مایلی کهن کار خودش رو کرد و پنالتی پرسپولیس روی خلعتبری گرفته نشد
hadi
| - |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
اصلا اينجور نيستش تقصير پرسپوليس هستش با اون تيمش خاك بر سر پرسپوليس با اين تيمش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
آخه چه ربطی به استقلال داره.دنبال اصل قضیه باشید.
این فوتبال رو باید برا سالها تعطیل کرد . از نوزادان تازه متولد شده برنامه ریزی کرد . والا ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
وقتی پای علی دایی و تیم پارسالش هم گیره باید در این فوتبال رو تخته کرد، شاید خود دایی داور رو نخریده ولی پارسال از کادرش یکی این کارو کرده برای راه آهن...
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
کاملا موافقم
ا..قهرمانی اینم مدرک...خجالت خجالت..
تقصیر سپاهان هست
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اصلا شما حرف از سپاهان شنيدي ؟
اقای قهرمانی پارسال تو دربی 4-3 تا پنالتی پرسپولیسو نگرفت مظنه هر پنالتی رو باید از مسئولای استقلال پرسید!!!
پاسخ ها
66666
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
فقط داوری نیست مظنه خرید بازیکنای حرف روهم باید ازشون پرسید!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
داور دربی فقط خارجی
ناشناس
| Turkey |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
آخه اون روز مربی پرسپولیس دائی نیود اون موقع باید به نفع را آهن میگرفت که گرفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
3-4 تا چیه. 7-8 تا شایدم بیشتر
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
نه بابا راست میگی؟
اینجاست که میگن شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لف لف خورد گه دانه دانه
بدبخت لنگی توهم زدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
مگه پنالتی بال بوده؟
موندم عزیزانی که بعد از بازی پرسپولیس با سپاهان از قهرمانی طرفداری میکردن و میگفتن بش تهمت زدن الان چی میخوان بگن؟
حالا قهرمانی رو ولش کن که خودشو بسته بود به امام رضا و میخواست شکایت کنه شدید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
شما الان بیطرف بودی؟ !!!!
الان هم میگم اونی که یک پاش میلنگه ع د هست و بس
حکم کمک داور ومولایی مشخصه روهوا صادر شده والا اگه مولایی تقصیر داشت که خودش نمیومد افشا کنه دایره محدود یعنی یه سری بیگناه که محروم میشن اقای علیپور چرا پرونده قلعه نوعی رو پیگیری نکردی در ضمن اگه دایی اونموقع اومده موضوع 5ملیونو گفته دیگه نیاز بود مولاییم پاشه بیاد بگه؟!
پاسخ ها
اکبری
| - |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
چرا باید قهرمانی با مولایی تماس بگیره، به جز اینه که اینا با هم سر و سری از قبل داشتند ؟؟؟
پس بنا براین قهرمانی های استقلال و سپاهان کاملا مشخص شد پفکی و باناداوری بوده است مرد باشید مثل ایتالیا این تیمها را کسر امتیاز کنید و ب دسته اول بترسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
ما طرفدارهای استقلال دسته سه روترجیح میدیم چون با جو اونجا اشنایی دیرینه داریم!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
چه ربطی به سپاهان داره برادر من؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
قهرمانی های استقلال پفکی بود . تنها جام کاملاً حقیقی ، جام ولایت شما لنگیا بود لابد
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
سپاهان و استقلال حالاحالاها تا این داورا هستن قهرمانه ..نوبتی هم شد که ناراحت هم دیگه نباشن ...
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
باید بازی مجدد برگزار شود
برای همه مردم ثابت شده که کل فوتبال ایران فاسده. اقا تعطیلش کنید . بزار رو رشته های دیگه سرمایه گزاری کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اونوخت فک میکنی رشته های دیگه از این فساد مصون می مونند ؟ چه خیال باطلی
برنامه که تموم نشده شما گزارش رو تو سایت گذاشتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
آقاي ناشناس با پرچم آمريكا تو هم هر هفته همين نظر را ميدي ؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
چرا عکس پرچمش امریکاست؟
از امریکا پیام میده؟؟
فوتبال کثیفففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف
با سلام
خیلی باعث خجالت و سرافکندگی است که داور لیگ برتر ایران برای 5میلیون تومان از داوری محروم و این مسایل مطرح میشود ، فوتبال ما به کجا میخواهد برسد از شهریار و مربی اخلاق و ژنرال و....... تا بدهیهای کلان و فسادی که سعی در کتمان آن دارند والا تعطیلش کنید.
جالب است بابک زنجانی میلیارد....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
چه ارزان!!!!
تازه داریم به جاهای خوبه فوتبال میرسیم چرا تعطیلش کنیم؟ راستی دوباره عادل بخاطر ترس از قلعه نویی مصاحبه رحمتی و صادقی و خود قلعه نویی درباره عادل و علیپور رو بعد از حذف استقلال پخش نکرد. حتی جرات نکرد بگه چرا فتح ا... زاده زد تو سینه گزارشگرش و باش درگیری فیزیکی داشت فقط یه تیکه نشون داد که گزارشگره داره خواهش میکنه!
معلوم شد قهرمانی ها قهرمان را تعیین......
پاسخ ها
سپاهان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
حالا ديگه تيمهايي كه رنگ قهرماني را تا حالا نديده اند شروع كردند به زير سوال بردن قهرمانيهاي پي در پي سپاهان.آخه افتخارات و بازيهاي درخشان سپاهان در ليگ آسيا و جام باشگاههاي جهان را چي داريد كه بگيد؟
ما سپاهانيم و تا ابد قهرمانيم
تا كور شود هر آنكه نتواند ديد
اصفاني
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
ما سپاهانيم و تا ابد قهرمانيم
تا كور شود هر آنكه نتواند ديد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
بیشین بینیم با
آقای علیپور بد موقعی داری گربه رو میکشی، الان 3سر عائله داره 70 تا بچه!
زورت به کمک داور و مربی بدنساز و کارمند میرسه. میتونی مدیر عاملا و بازیکنا و مربیا و هیات داورا و فدراسیونیا رو بگیر.
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
مگر کسی که از فدراسیون حقوق میگیره میشه خ... حقوق دهنده را بگیره بچه . خانه از پای بست ویرانست کاملا حق کشی مشخص بود که میخوان 4 فش گرسنه اح..ق را بسوزونن تا بقیه در امان باشن آتش بیار معرکه خودش دیشب دستش رو شد کجای کاری بابا
به نظرم فدراسیون باید مرد باشه و استقلال رو دوباره برگردونه به دسته 3
پاسخ ها
44
| Australia |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
حالت خوشه ؟؟
بحث پرسپوليس و سپاهانه
استقلال رو ميفرستن دسته 3
واقع بين باشين وكشكي نظرندين
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
جمع کن ره!!پرسپولیس دوزار بازی بلد نیس کنه........حرف استقلالو نزن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
بعضی ها واقعا مشکل دارن، چه ربطی داره!! من هم مثل بقیه برات + زدم خوش باشی
آرش
| United States |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
فردوسی پور خودش...همه کارشناسا می گفتن تو دربی قهرمانی 3 پنالتی رو نگرفت ،فردوسی پور فقط فنایی رو اورد تو برنامه 90 و بقیه کارشناسا رو اجازه تماس ندا ! واقعا پرتاپ 2 متری روی سید جلال پنالتی نبود ؟ بچه کوچک هم میدونه...
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اونی که باید بره دسته سه سپاهان و تیم ... که یکی فوتبالو به کثافت کشیده اون یکی سیاسی کرده
بدبخت ..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
الان استقلال کجای کاره که شما پرسپولیسی ها گیر دادید به اونا؟
اونا برن دسته سه رتبه شما از 6ام میاد 5ام فرقی که نمیکنه به حالتون
هر سال با کلی ادعا فصل رو شروع می کنید بعد آخرش با این رتبه هایی که میارید سرخورده می شید، تقصیر استقلاله؟؟؟!!!
خداییش معلوم شد آقایونی که بخاطر این بازی داد و هوار راه انداختن دنبال منافع خودشونن چون ایلدروم فنی محروم شده و مدرکی هم واسه پول گرفتن قهرمانی تو این بازی نیس بلکه مربوط به گذشته است.آقایون اینو بهونه کردن که جو راه بندازن واسه بازیها بعدیشون.
فارغ از اینکه مولایی مقصره یا نه...یه چیزی تو برنامه 90 امشب دیگه قطعی شد قهرمانی پول گرفته و می گرفته ...حالا باید روشن بشه تکلیف جام حذفی که پرسپولیس با پنالتی این آقا به سپاهان باخت چی میشه تکلیف سه تا پنالتی دربی پارسال چی میشه...یه چیزی بگم و خلاص... افتخار میکنم که تو فوتبالی که اینقدر فاسده پرسپولیس چند ساله که قهرمان نشده...ما قهرمانی رو با قهرمانی و امثال قهرمانی ها نمی خوایم...بذارید بقیه به قهرمانی هاشون بنازند !
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
جالبه همه ناكاميهاي تيمتونو تو دو تا جمله توجيه كردي
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
عزیز دل... پرسپولیس چند ساله که قهرمان نشده چون از تیمهایی مثل شاهین بوشهر 4 تا 4 تا میخورد! دیگه سوراخ بودن علیرضا حقیقی و میثاق معمارزاده چه ربطی به داوری داشت؟! الآن امسال شما قهرمان بشین، اونوقت فوتبال پاکه؟!
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
خوبه خوبه
گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده
هاهاهاهاها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
افرین ایده ی خوبیه واسه اینکه سر خودتون شیره بمالید.D-:
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
آفرین استدلال خوبیه. این دوستان قهرمان داخلی چرا میرن آسیا در مراحل اولیه حذف میشن؟
مخصوصا تیمهایی که قلعه نویی مربیشونه؟
آقای علیپور بالاخره دایره محدود یا محدوده فدراسیون؟ اصن شما راست میگی و دایره فدراسیون منظورت بوده ولی اگه اون موقع دایره فدراسیون خوب بوده چرا امشب وقتی مولایی میگه بهتر بره به مقامات قضایی شما هم میگی بهتر؟ بالاخره دایره فدراسیون مشکل حل بشه بهتره یا مقامات قضایی؟ کاش یه رسانه بود نترس همه چی رو میگفت مث همون کاری که تابناک هفته قبل کرد.کت و عسل؟ سونا؟ توبه کرده؟ سکه لای گز؟پاکترین در خاورمیانه؟عضو سازمان لیگ؟ مهره سوخته؟ مافیا؟ تازگیا شبا خواب ندارم!
میترسن مدارک بازی پرسپولی تراکتور رو ، رو کنن و مشخص بشه مسئولین پرسپولیس هم احتمالا پولی برای غش کردن داور به سمتشون خرج کردن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اگه مدرکی بود تا حالا رو میشد . راستی اگر اون پنالتی بازی اول نبود شما حرفی هم برای گفتن داشتید؟
آقا بالاخره من نفهمیدم ، فی الان چنده !!!!
آقای علیپور در مثاحبشون گفتند که مستندات آقای دایی مربوط به حرفهای آقای مولایی هست میشه پس مشخص کنن واسه بازی با سپاهان چه مستنداتی دارن اینا که همه مربوط به قبل و تیم های دیگس که فعلا پای نزدیکان خودشون گیره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
مصاحبه درسته عزیز دل برادر
ببخشید منو وسط بحث جالب "قهرمانی سپاهان" یه خواهش از آقای کیروش داشتم!
پسر خاله من پارسال رفته انگلیس،هزینه ها اونجا خیلی بالاست الان داره تو رستوران کار میکنه، بعد از کار با همکاراش تو یه زمین چمن فوتبال بازی میکنه. میخواستم ازتون خواهش کنم حالا که بیخیال لیگید، اونم به تیم ملی دعوت کنید تا وضع مالیش خوب شه فوتبالش خوب نیست ولی خب تو انگلیسه!
پاسخ ها
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
بي مزه
احمد ترز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
کارشناس داوری 90 اصلا بدرد نمیخورد
عجب بحثی شد
بیکاریمون یه یکی دو روزی پر می شه هم خوبه
خداوکلی شماها خواب نداشتیداین همه نظر گذاشتین
تو مصاحبه مایلی کهن گفت یه برگه است نمیدونم همرامه یا نه اهان پیدا کردم برگه رونشون داد گفت منم مودی نمونه مالیاتیم اما تو بوق وکرنا نکردم اون برگه ازسال 89 توجیبش بود خخخخخخ
بارک الله به غیرت جوانان رعنای والیبال ایران.انشاالله اهالی فوتبال هم همین مسیر رو پیش بگیرند.
ما سپاهانیمو تا همیشه قهرمان..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
تا قهرمانیها هستن، بعدش چی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
جیگر سپاهانی از این به بعد شعارتان را با ورژن جدید استعمال بفرمائید.شما سپاهان هستید و تا حالا "قهرمانی" بودید.
به پرسپوليس كم لطفي شده
خدایی هم فوتبال بدرد نخوری داریم که برنامه‌های مرتبط با این رشته ورزشی داره کلیشه‌ای و تکراری میشه...
مثل ورزش و مردم، 90، حتی گزارش ورزشی لیگ برتر ایران!!!
عشقست 6تایی
خوشم مي ياد هر كي از هركي دل خوشي نداره با اين جنجالهاي برنامه نود عقده اش رو وامي كنه ! از آقاي قهرماني گرفته تا قهرماني بعضي ها !! آخه دستتون به گوشت نمي رسه چرا مي گين پيف پيف بو مي ده !!
عجب قهرمانی!!!!
پاسخ ها
اميد رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
ما سپاهانيم و تا این داورا هستن قهرمانيم!!!!
تا كور شود هر آنكه نتواند ديد
وقتي دايي اينها را رسوا كرد مايلي كهن را به جانش انداختند تا خرابش كنند.
ولي ديگر كار از كار گذشته و آقايان بايد بروند.
پاسخ ها
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
کارای مایلی کهن واقعا دیگه عادی شده.اصلا مناسب سن ایشون نیس این حرکات. اگه میخوای بهت احترام بذارن باید محترم باشی!
من از هیچ کس و هیچ تیمی طرفداری نمی کنم ولی این قضیه خیلی جالب شده : آبروی یک کمک داور رو بردن و برای اون حکم موقت صادر کردن بدون اینکه دعوتش کنن و از اون دفاعیه بخوان!!!
این جور حکم صادر کردن کجای اسلام اومده ؟
پاسخ ها
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
!!!!!پس کی بود که احضارش کرده بودن فدراسیون وقتیم که خواست بعد از جلسه بره از درپشتی فرار کرد.قهرمانی آدمی نیس که از خودش دفاع نکنه.
اي كاش اين فوتباليستها يه خورده هم از غيرت و تعصب بچه هاي واليباليست الگوبرداري ميكردند...
راستی توپ آسیا چه رنگیه؟؟
فعلا که استقلال امسال هم با توپ آسیا بازی میکنه پرسپولیس با همون آل اشپورت بازی کنه
بابا این فوتبال تعطیلش کنن بره پی کارش. روزی نیست یه حاشیه جدید درست نشه.
تو این تورم گرونی که کمر مردم داره میشکنه این آقایون دارن پول بیت المال حیف میل میکنن و هروز یه حاشیه جدید. نشد یه هفته لیگ بر گزار بشه بدون دعوا جنجال
درود به شرف دایی . هیچ کسی جز دایی این شجاعت را نداشت تا فساد داوران را برملا کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
چه درودی؟ بپرس دو میلیون و کن داده قهرمانی بعد درود بفرست
ناشناس
| Turkey |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
دائی چرا اون روز که راه اهم بود و منتفع افشا نکرد حالا بحث اون روزخ تو باخت به سپاهان پیش کشید این آقا شریک در فساد و فرصت طلب
طوفان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
این وصله ها به هر کی بچسبه به دایی نمی چسبه . شما مثل اینکه 90 رو ندیدی مولایی گفت به دایی گفتم قهرمانی 5 میلیون میخواد دایی عصبانی شد و با من برخود کرد . اونوقت شما میگی پولو علی دایی داده ؟ اگه داده بود میرفت شکایت بکنه ؟
گرگ خاکستری
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
یاشاسین آذربایجان
یاشاسین اذری اوغلی
یاشاسین علی دایی
ابوالفضل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
آخه ایشون که یه پای قضیه اند از ماجرا خبر داشتند
تكليف سپاهان وبازيكن خاطي آنرا مشخص
نكرديد؟ 3 امتياز مفطي گرفته وبه ريش همه ميخندد. هواداران پرسپوليس منتظر تنبيهات
سپاهان وبازيكن كشتي گير آن هستند. تماشاچيان سپاهان نيز كه فحاشي به پرسپوليسيها كردند فراموش شده؟
پاسخ ها
احمد سنندجی
| - |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
کدوم کشتی ؟ حتما" منظورت کشتی دهنوی با علی کریمی است . بابا عالم وآدم میدونند مولایی دلال داییه دربازیهای فصل گذشته راه آهن وبازی این فصل با تراکتور
شرافت
| United States |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
شما که اینقدر شجاعت داری چرا از پدربزرگ فوتبال ا.ل. نمینویسید ؟ چون تو رسانه ها بوده...همه کارهای تیم سوگولی فدراسیون رو اون برنامه ریزی میکنه و خط میده..
حق ضايع شده پارسال تراكتور چه مي شود...؟
پاسخ ها
اصفاني
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
تراکتور - سپاهان دو افتخار ایران
حیف این پول ها که توی فوتبال خرج می شه. اگه 1 درصد از این پول ها واسه والیبال و بسکتبال و ورزش های پایه خرج بشه چه مدال هایی که توی المپیک و میادین جهانی نصیب ایران نمی شه.
منم موافقم. باید در فوتبال رو واسه سال ها تخته کرد و از نوزادهای تازه متولد شده شروع کرد تا یک نسل پاک پرورش پیدا کنه
خوذ دایی مقصره
سلام. به نظر بنده اين فوتبال يا بايد كلا تعطيل شه يا باشرايط جديد برگزار شه
آخه يه نفر ب من بگه اين فوتبال چه سودي براي اين مملكت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه پول هايي كه خرج نميشه.آخه اين بازيكن ها وكل مجموعه فوتبال چه سودي ميرسونن به اين مملكت كه بايد درآمد ميلياردي داشته باشن؟؟؟؟؟؟؟؟
چه افتخاري تو آسيا و جهان كسب ميكنند كه وجودشون ضروريه؟؟
اگه ذره اي از اين پول ها تو رشته هاي ديگه هزينه شه 10برابر بهتر نتيجه خواهيم گرفت
به نظر بنده اگه هم فوتبال بخواد باشه نبايد بازيكن ها بيشتر از 1ميليون در ماه حقوق داشته باشن.چون واقعا ارزششو ندارن
اخه چه توجيهي داره از بيت المال و ماليات هاي مردم ميلياردي بدن به فوتباليست ها؟؟؟؟
فوتباليست هايي كه...........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
غیز از اینه که جوونای مملکت مشغول می شن و فکرشون *جاهای دیگه* نمیره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
ناشناس جان بهتره فکر جوانان بره روی ورزشهایی که مدال آور است . تازه خودشان هم بتوانند امید بروز داشته باشند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
خوب می تونن با ورزش های دیگه مثل والیبال مشغول شوند. خدایی به عنوان یک ایرانی افتخار نکردی در سطح آسیا و بلکه دنیا چه می کنند.
تيم سپاهان را به ليك دسته اول بفرستيد...............
پاسخ ها
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
چه ربطي به سپاهان داره ... اصلا اسمي از سپاهان تو اين ماجرا نيست
ناصر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
بفرستین دسته دو!
چند نکته :
- اسپانسر اول فصل استقلال : آل اشپورت
- دعوای قلعه نویی و فتح الله زاده
- حرف های بدون پاسخ مانده قلعه نویی در برنامه زنده رادیویی در مورد علیپور.
- تغییر اسپانسر استقلال به مجید
- عدم پیگیری آقای علیپور
- رفع کدورت مدیر و مربی استقلال
- حضور هفتگی علیپور در سونای فتح الله زاده
- سکوت فتح الله زاده و قلعه نویی در مورد قضایای اخیر داوری
- ماست مالی قضایا از سوی علیپور
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
کت و شلوار و عسل
- دو بار اخراج فرشید طالبی در 20 دقیقه تو بازی با استقلال که در دنیا بی نظیره
كجاين امثال ابرمرداني مثل استاد فرهاد اسدپور كه مايه مباهات اين سرزمين بود و فقط با يك تكان چها ميكرد. يادشون بخير باد
میشه از اول بگید چی شده...؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
نه عزيزم تو نگران نباش چيزي نشده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
... گنجشک لالا ...
...
بنظر من تو ای فوتبال همه از هم آتو دارن و برای همین نمیان جلو . . .
امان از مافياي فوتبال . شايد يادتون نياد فينال جام حذفي وقتي ملوان مقابل پرسپوليس بود و همين آقاي دايي مربي پرسپوليس همگان مشاهده نمودن چطور ملوان رو اوت کردن درحالي که قهرماني جام حذفي حق ملوان بود اما اقاي دايي هرطور شده بود بايد يه جام مياورد براي پرسپوليس
چرا کسی به فردوسی پور گیر نمیده...
برای فوتبال ایران متاسفم برین یک کم از والیبال یاد بگیرید
بازم احسن به شجاعت دایی، کسی تو فوتبال ایران مگه میتونست این مسایل رو مطرح کنه علی دایی چون پیش هیچ کسی آتو نداره راحت دست کسی را که خلاف کنه رو میکنه
پاسخ ها
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
احسنت به شما.
اینقدر پرسپولیس استقلال نکنید. منشاء فساد شرط بندی های کلان بر روی نتایج میباشد. این زد وبند ها فارغ از وابستگی های باشگاهی و توسط اوباش متمکن صورت میگیرد و مافیای شرط بندی، پشت سر هیاهوی طرفداران و مربیان تیم ها رد خود را گم میکنند.
امیدوارم تابناک به این مسئله با درایت بیشتری برخورد کند.
بازم احسن به شجاعت دایی، کسی تو فوتبال ایران مگه میتونست این مسایل رو مطرح کنه علی دایی چون پیش هیچ کسی آتو نداره راحت دست کسی را که خلاف کنه رو میکنه
باورکنیدخودمردم مقصرند که این فوتبالیستها اینقدرجولان میدن
به نظر من فردوسی پور خیلی مشکوکه...اصلا ذوق زده برای این حاشیه جدید فوتبال نیست...یکی از حامیان ترکی برای دربی سال قبل خودش بود و سعی کرد القا کنه هر سه صحنه پنالتی نبوده...به کسی هم اجازه رو خط اومدن نداد....خدائی خیلی بی انگیزه نیست تو این مسئله....برای لیگ 1 دیدید چه این ور اون وری می زد
فوتبال باید تعطیل شه.ضمنا استقلالی ها و سپاهانی ها ساکت باشند که به زودی گند قهرمانی هاشون در میاد.
فقط فولاد رو عشقه
تنها،بدون حامی در فدراسیون،بدون بازیکن ملی پوش!!!
وقهرمان لیگ برتر
پس پزسپولیس چی ۲-۰ ما به سپاهان نبختیم که به قهرمانی باختیم
سال قبل که قهرمانی برای طلبش از راه آهن با مولایی تماس گرفته مولایی تو تیم استقلال بوده یعنی ارتباط با قهرمانی داشته حتما بازیای استقلال ردیف میکرده که با استقلالیا ارتباط داشته دیگه بیخود نیست قهرمان میشه این استقلال خوب پول خرج کرده بوده
فوتبال ایران ی سرگرمی بیش نیست
حضرت عباسی این آخریش واقعا راست بود . چرا باید این پول به این اقایون بدن . بخدا دیگه از فوتبال زده شدم . شرم آوره . حتی اگه حرفهای علی دایی حقیقت نداشته باشه باز زشته که که داور رفتاری از خودش نشون بده که این اتفاق بخواد بیفته گرچه قهرمانی از نظر فنی خودش کلا مشکل داره و سوژست . هر بازی رو قضاوت کرده دردسر راه انداخته.
حالا که دیگه همه چیز مشخص شد وحق های زیادی قبلا پایمال شده وزحمات زیادی هدر رفته ودراین بین امثال قهرمانی هایی به نوایی رسیده اند
قهرمان شده اند حداقل در این لیک که هنوز اولشه از ظالمان امتیازکم وبه مظلوم ها اضافه کنید
با محروم كردن آقاي مولايي هر كي جرات داره بيا افشاگري كنه تا بهش نشون بديم !!!
ستاد ....
معلومه كه اين دايره بايد محدود باشد ! چنين برميايد كه قهرماني بيچاره فقط دكمه اي از كت ويا نقطه اي ازآن دايره است .
برای کم شدن فساد درفوتبال باید به جای پول های ان چنانی حقوق ماهیانه برای فوتبالیست ها تعیین کرد
پولای میلیاردی یه جا دیگه جابجا میشه متخلف 5 میلیونی رو گیر آوردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
آفرین همیشه سر شاخه ها میسوزند و ریشه ها قوی تر میشن دیدی دیشب بحث به کی و چرا دومیلیون حساب قبلی را زمان دائی پرداخت کردن آقای علیپور اول میخواست بگذاره تقصیر تارتار تا دید نشد گفت بحث محرمانه است
تا وقتی امثال قل...ی تو لیگ ایران باشه ، انتظاری از پاک بودن فوتبال ایران نداشته باشید...
والیبال ما اول شده وشما فقط دنبال این فوتبال بیخودی هستید با اون بازیهای مسخره کمی بخود بیایید وروی مسائل دیگه سرمایه گذاری کنید
احتمالا دایی گلهایی رو هم که به مالدیو و ....زده با تبانی بوده تابرا خودش عنوان آقای گل رو کسب کنه...
چرا هر جا دایی هست یه ردی از بده بستونای غیر قانونی هست؟
دایی پشتش به چی و کی گرمه که با همه درگیر میشه و خیالش از همه جا راحته؟؟
آیا دایی پدرخوانده فوتبال ایران هست؟؟؟
کارهارو طوری رتق و فتق میکنه که اگه یکی خواست از فرمانش سرپیچی کنه، خودش دخل طرف رو بیاره؟؟؟
دایی نشون داد بعد از خروج از تیم ملی، در عرصه اداره مافیایی فوتبال هم از کله اش خوب کار میکشه.....
پاسخ ها
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
مافیایی فوتبال سر دسته اش ق.. نوعی نه دایی ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
خوبه هیچ وقت هیچ مدرک و حرفی از دایی تو این قضایا نبوده همه میدونن پاک ترین مربی همین دایی هست . ضمنا شما چرا از آقای گل شدن علی دایی ناراحتید؟ به جای اینکه به عنوان یک ایرانی افتخار کنید دارید حسادت می کنید ؟ واقعا متاسفم
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اصلا مشخص نیس که با دایی و موفقیت هاش مشکل داری!!
اقا یا خانم ناشناس اولا تفریحات امروز جوونای ما کم نیست ثانیا اگه فقط مقداری از این پول ها رو بدن ب رشته های دیگه هم نتیجه بهتر خواهیم گرفت هم هزینه کمتر
ثالثا شما اگه میخواین فوتبال ببینید فکرتون جاهای دیگه نره بشینید سریال پزمان ببینید ک خیلی آموزندست.....
تا وقتی امثال ق...نوعی تو لیگ ایران باشه ، انتظاری از پاک بودن فوتبال ایران نداشته باشید...
سلام
من برای شما افراد بیکار متاسفم که یک عده باصطلاع فوتبالیست پولهای کلان می گیرند و اونوقت شماها باید هم پول خرج کنین هم وقت گرانباتونو پای دیدن این بازیهای بی خود کنین . خجالت داره
باباچراصورت مسائل روپاک میکنید ازاصل کاری که قل...ویی است وفوتبال را که بامافیای که داره بجای اینکه محاکمه کنید دعوت میکنند به مجلس شورای اسلامی واقعا متاسفم زمان قدیم بزرکان میگفتند اگر گرگ راچوپان کنیم تکلیف گوسفندان چی میشه آخرقل..یی ریشه اش به یه جای ... وصله
فن کمری که دهنوی به علی کریمی زد ودایی از داور ودهنوی حمایت کرد(بازی تراکتوروپرسپولیس)یادتان نرود.چوب خدا صداندارد .
چرا فردوسی پور اصلا در مورد لیست جدید کی روش که همه جامعه فوتبال ازش ایراد گرفتن صحبتی به میان نیاورد و نظرسنجی نذاشت یا حتی حرف مربیان و بازیکنای فولاد در این زمینه رو پخش نکرد؟؟؟؟؟
من موندم وقتی علی دایی تیمش گل میخوره،برای توجیه عملکرد بد سرمربیگریش دنبال بهونه میگرده وبه عملکرد داور اعتراض میکنه.(قهرمانی محروم شد،بازی با صبای قم که دیگه قهرمانی داوری نکرد ولی همچنان اعتراض علی دایی به داوری ادامه داشت وخدا به خیر کند بازی های بعد را)
واقعا جای تاسف است که ازرسانه ملی و توسط فردوسی اینگونه ابروی افراد به بازی گرفته می شود.مگر خود فردوسی پور وسایر اقایان خانواده وابرو ندارند ؟؟؟؟؟؟؟
لطفا در مورد آقای دایی که تا حالا برای فوتبال ایران مایه افتخار است حاشیه درست نکنین دایی آدم باخدایی هست شما بعد از گلهایی که دایی زده نگاه کنید که فقط خدا رو شکر میکنه والان هم که مربی هست بعد از گل دستش رو رو به خدا میکنه شک نکنید که دایی پاک است وجراعت اون صداقت پاکی اونه ان شا الله موفق باشه در همه حال دوستدارافتخار افرینان کشور عزیزم هستم وتبریک به بچه های تیم والیبال کشور که همه کشورهای آسیایی قدر رو به زانو در آوردن ودر کا نباید احساسی به یک چیزی نگاه کنید دایی مایه تفتخار فوتبال ماست دایی در دنیا معروف است وهیچ موقع موقعیت و اعتبار خودش رو با حرفهای پوچ وبی سند خراب نمیکنه شک نکنید که اون پاک در فوتبال که من از ایشون دیده ام
تمام این مصیبت هازیرسرمردم است .
هرجا سخن از تبانی است نام قل.. در آن می درخشد
ماه هیچ وقت زیر ابر نمی مونه. حالا هی هوادارهای کیسه و زردک و سوراختور بیان تو فروم هاشون دست به یکی کنند اینجا رای بالا پایین کنند. خوشم میاد هیچ وقت نشده رای پرسپولیس رو بتونن توی نود بشکونن. اینه ارتش ۳۰ میلیونی پرسپولیس.
سپاهان خوب راه قهرمان شدن با قهرماني رو بلده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
عزیزم خود دایی هم گفت سپاهان نقشی تو این قضیه نداشته.این مسایل مربوط به راه اهنه.
فوتبال ایران کثیف شده ارزش نگاه کردن نداره .فردوسی پور زحمت زیادی گشیده ولی فایده نداره پول زیاد فساد رو به فوتبال آورده
فوتبالی که همیشه آدمای تخصصی مثل علی دایی رو ته کار نمیگیره و همش با هم درگیر هستن معلومه اوضاعش اینجوری میشه که آقای مایلی کهن همیشه با علی دایی در حال مجادله باشه
فتنه و فساد تیم سپاهانه که با هر نیرنگی می خواد تو لیگ امتیاز بگیره و بالا بره ...
خداییش هیچ موقع پنالتی ناجوانمردانه بازی حذفی پرسپولیس- سپاهان یادم نمیره.
وقتی اون موقع داوری بررسی نشد نتیجه اش امروز این میشه.
با سلام
در فوتبال ما نه جزابیت هست نه تکنیک من نمیدونم چقدر افراد تنگ نظرن که این فوتبال به درد نخورو دنبال میکنند
فوتبالی که پولهای بیت المال توش جابجا میشه و هیچ پیشرفتی نمی کنه از اونطرف والیبالیسها ، بسکتبالیسها، رزمی، کشتی و بقیه رشتها بدون بدون پول میرن و افتخار برای ایران میارند
محرومیت مولایی پیغامی بود برای بقیه افشاگران که سکوت بکنند.
گرچه قوانین فیفا می گوید حقایق این چنینی را هرکس که می داند باید گزارش کند. خوب این اتفاق نیافتاده و نیامده اند بگویند. حداقل کاری کنیم که الان بیایند بگویند تا فساد بیشتر از این ... نه اینکه با محروم کردن آنها باعث بشویم که فاسدان همچنان بتازند.
ما سپاهانیمو حالا حالا ها با کمک ماف...قهرمانیم
زنده باد عادل
سپاهان به ع...چقدر داده كه محروم نشده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس يکروز از مردانگي دايي مي زنيد روز بعد مي کوبيد ان چه ميشود ازادي زندانيان کمک به بي سرپرستها از ادم عالم ايشان کمک نموده کسي نمي داند جز خدا وخداي خودش ضمنا يکي دهان بي ترمز را ببندد
پاسخ ها
داش حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
آخه رسانه کمک به بی سرپرستا که مجوز رشوه دادن نیستا .تو هم نسونالیستی حرف میزنی ها .منم از فردا میرم قاچاق می کنم اما به زندانیها هم کمک می کنم
نظرت؟
جناب قهر..نی شما که دیگر امیدی به بازگشتتان با این فجایعی که به بار آورده اید وجود ندارد مطمئنا خیلی چیزها در مورد افراد میدانید و پیشنهاد ما به شما اینست که اکنون آبرویتان رفته بهتر نیست در بازی پرسپولیس و تیراختور که کاملا به طرف پرسپولیس غش کرده بودید همانهایی را که امروز آبرویتان را برده اند بی آبرو کنید و بگویید در زمان بازی با پرسپولیس چه کسانی به شما پیشنهاد داده بودند تا بازی را به نفع پرسپولیس رقم بزنید؟

شاید حداقل با این کار بتوانید کمک حال آنهایی باشید که امثال شما بسیاری از حق و حقوقها را ناحق کرده اند و هنوز عده ای در پشت پرده قرار دارند که میشناسید و با افشاگری آنها میتوانید کمی از آبروی از دست رفته خود را پس بگیرید.

پرسپولیسیها این کار را کردند نه به خاطر فوتبال پاک بلکه تا داوران در بازیهای این دو تیم تهرانی با آنها تعامل بیشتری داشته باشند اما فکر این را نکرده بودند که کار به جایی بکشد که خود نیز در دام خود گرفتار شوند و حال باید منتظر ماند و دید که سر و ته این قضیه را چگونه جمع خواهند کرد تا بیش از این رسواییها مسلسل وار یقه خیلیها را نگیرد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
شما هم فقط بلدید هی تهران شهرستان کنید . بابا به خدا الان برعکس شده شهرستانیا دارن حق تهرانیا رو میخورن
این بحٍث رشوه گیری نه تازه بوجود اومده نه تموم میشه فقط هر چند وقت یکبار هرکی منافعش به خطر بیفته یه کم به دامن میزنه . همه فوتبالی چه شاکی و چه متهم بطور مستقیم با این موضوع کنار اومدن .
مشخص شد كي پول به مولايي داده بوده بده به قهرماني ،، وحالا بايد براي گذشته سر قهرماني زير اب مي شد و بهترين بازي بازي خودشون بود كه نگن اينها دست داشتن ، آقاي قهرماني شما هم بايد مي دونستي كه قهرمان گذشته و پليس گذشته برات برنامه داشتن ، بازي تراكتور شوك اول بازي رو بايد وارد مي كردي و پنالتي رو بيرون مي زدن براي اين روزها كه خودشون رو پنهان كنن،
بابا اینا همشون ب فسادمالی الوده ان
اخه شماها چقدساداین قربون شکلتون
استقلال اگه پول داشت به بازیکنانش میداد نه به داور !
تا امثال تاج-نبی- کفاشیان در راس هرم فدراسیون قرار دارند آش همین آش وکاسه همین کاسه یادش بخیر دادکان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی