بازدید 3245

روي کمک خير دوم حساب ويژه‌اي باز کرده بوديم

کد خبر: ۳۴۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳ 03 October 2013
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: ما به زور کسي را براي کمک به پرسپوليس دعوت نکرديم اما خيّر دوم خودش قول کمک داد، اما حالا جواب تلفن ما را هم نمي‌دهد.

محمد رويانيان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس اظهار داشت: پس از اينکه اعلام کرديم براي حضور محمدرضا خلعتبري در پرسپوليس دچار مشکل هستيم حسين هدايتي به ما کمک بسيار خوبي کرد که خيلي از مشکلات ما برطرف شد.

به گزارش فارس،وي افزود: اما فرد دومي که او را سر تمرين هم ديديد به نام اميري از جنوب کشور اعلام کرد که حاضر است او هم در مورد خلعتبري به خاطر پرسپوليسي‌ بودنش کمک کند اما جالب است بدانيد ايشان از موقعي که رفته ناپديد شده است؛ نه خبري از ايشان داريم و نه جواب تلفن ما را مي‌دهد!

رويانيان تاکيد کرد: ما هيچ کس را به زور براي کمک به پرسپوليس دعوت نکرديم اما ايشان که وعده و وعيد کمک را به ما داده بود نمي‌دانيم چه بلايي سرش آمده و نگران او هستيم. البته ما ايشان را کامل مي‌شناسيم و خداي ناکرده اجازه نمي‌دهيم کسي از اسم پرسپوليس بخواهد استفاده کند. من اميدوارم اين موضوع ختم به خير شود و با توجه به شرايط ما با باشگاه عجمان نيز فرد خير دوم به وعده‌هايش عمل کند تا مشکلي نه براي ما و نه براي خودش پيش نيايد.

وي در پايان در پاسخ به سوالي که آيا امکان دارد اين فرد به دنبال سوءاستفاده از باشگاه‌ پرسپوليس باشد گفت: ما اگر لازم باشد شگردهاي خودمان را داريم و انشاءالله کار به آنجا نمي‌کشد که بخواهيم به اين مسائل فکر کنيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست