بازدید 6463

سرپرستي پرسپوليس را نمي پذيرم

کد خبر: ۳۴۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰ 10 September 2013
مدير تيم فوتبال پرسپوليس گفت: رويانيان خيلي به من لطف دارد و در اين مدت چند بار پيشنهاد داده که سرپرست پرسپوليس شوم اما فکر مي کنم از من با اين سن و سال اين کار گذشته است.

محمد پنجعلي در گفت و گو با اوج درباره پرسش برنامه 90 مبني بر کيفيت دربي 77 و اينکه او کدام گزينه را انتخاب مي کند اظهار داشت:به نظر من اين دربي مثل ساير مسابقات دو تيم پرسپوليس و استقلال بود.نه خيلي کيفيت بالاتري داشت و نه کيفيت پايين تر.

وي ادامه داد:اگر دربي هاي ديگر،خوب بوده اند اين بازي هم خوب بود و اگر آنها متوسط بودند اين مسابقه هم در همان حد بود.در مجموع خيلي کم اتفاق مي افتد که بازي هاي اين دو تيم زيبا بشوند ولي اميدوارم در آينده بازي هاي خوبي را تماشا کنيم.

مدير تيم پرسپوليس درباره اينکه محمد جمشيدي،عضو هيات مديره باشگاه تاييد کرده در يکي از نشست ها درباره سرپرستي صحبت شده است گفت:حق هيات مديره است که به مسائل مدنظرش ورود کند.فردا روز ممکن است بگويند محمد پنجعلي هم نباشد.من بايد بروم.البته شيريني زحمات زيادي براي پرسپوليس کشيده است اما اساسا هيات مديره به عنوان رکن تصميم گير مي تواند در موارد مدنظرش ورود کند.

وي درباره اينکه آيا اگر سرپرستي پرسپوليس به او پيشنهاد شود آن را مي پذيرد يا نه عنوان کرد:واقعيتش اين است که رويانيان خيلي به من لطف دارد و در اين مدت چند بار پيشنهاد داده که سرپرست پرسپوليس شوم اما فکر مي کنم از من با اين سن و سال اين کار گذشته است.واقعا اگر پيشنهاد کنند هم آن را نمي پذيرم.فکر مي کنم استرسي که روي نيمکت به عنوان سرپرست بايد تحمل کني خيلي بالاست و اين مساله براي سن و سال امثال من اصلا جالب نيست.

پنجعلي درباره بازي پرسپوليس مقابل گسترش فولاد گفت:بچه ها پس از دربي خيلي زحمت کشيده اند تا بتوانيم در بازي هفته نهم با دست پر زمين را ترک کنيم.فکر مقابله با شيوه بازي گسترش را هم کرده ايم و مي دانيم آنها در ورزشگاه آزادي چگونه بازي مي کنند.پرسپوليس در اين بازي به دنبال سه امتياز و يک بازي خوب است که اميدوارم به آن برسيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار