بازدید 8583

آخرین خبرها از حاشیه دیدار استقلال و پرسپولیس

کد خبر: ۳۴۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱ 06 September 2013
دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس که هفتاد و هفتمین دربی پایتخت است، درحالی کمتر از شش ساعت دیگر آغاز می‌شود که حدود 30 هزار تماشاگر وارد ورزشگاه آزادی شده‌اند اما سکوهای طبقه اول پر نشده است. این در حالی است که برخی تماشاگران در دیدارهای گذشته لیگ سیزدهم ترجیح دادند به خاطر گرانی بلیت ها به طبقه دوم بروند و بلیت طبقه اول را نخرند!
به گزارش خبرنگار مهر، هفتاد و هفتمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس که آخرین دیدار هفته هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور است، درحالی از ساعت 18:50 دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که حواشی این بازی را در زیر می‌خوانید:

* درهای ورزشگاه از ساعت 6 صبح باز شد و تماشاگران اجازه ورود به ورزشگاه را بدست آوردند.

* میدان‌های رسالت، آرژانتین و آزادی مملو از طرفداران دو تیم بود، هوادارانی که یا سوار بر وسائل نقلیه عمومی بوده و یا منتظر سوار شدن به این وسائل بودند.

* در اتوبان‌های منتهی به ورزشگاه آزادی پرچم‌های قرمز و آبی از ماشین‌های تماشاگرانی که به سمت ورزشگاه می‌رفتند، بیرون آمده و صحنه‌های جالبی را رقم زده بود. در یکی از مینی بوس‌ها، هواداران سرخابی دست در دست هم داده و به شکل متحدی پرچم‌های قرمز و آبی را بیرون آورده بودند و هر دو تیم را تشویق می‌کردند.

* در درهای ورودی به ورزشگاه ترافیکی وجود نداشت و هواداران با هدایت مسئولان راهی پارکینگ‌ها می‌شدند.

* در چمن های اطراف یک صد هزار نفری آزادی تعدادی از طرفداران یا مشغول صرف ناهار بوده یا استراحت می‌کردند. همچنین برخی از هواداران هم در حال رنگ کردن صورت سایر تماشاگران بودند.

* بازار فروش پرچم، تنقلاب و ساندویچ بسیار داغ بود و حتی صف‌های مقابل ساندویچی‌ها بیشتر از صف‌های مجاور بلیت‌ فروشی‌ها شده بود.

* بنری بزرگ از مرحوم ناصر حجازی در سکوهای طرفداران تیم استقلال نصب شده است.

* در این بازی بار دیگر به خبرنگاران بی‌مهری شد. با اینکه برخی از آنها کارت پارکینگ داشتند، اجازه ورود خودروهای شخصی‌شان را به پارکینگ تونل ندادند تا آنها مجبور شوند مسافتی طولانی را برای ورود به ورزشگاه طی کنند.

* یکی از ماموران در خصوص این مسئله به خبرنگاران گفت طبق اعلام مسئولان تنها عکاس‌ها و دوربین‌های تلویزیونی می‌تواند وسائل نقلیه خود را به پارکینگ تونل ببرند که این مسئله با اعتراض برخی خبرنگاران مواجه شد. البته ماموران به این اعتراض‌ها توجهی نکرده و اجازه ندادند آنها وسائل نقلیه خود در بیرون تونل پارک کنند.

* یک بالن شبیه موشک در کنار تونل ورودی به ورزشگاه تعبیه شده و آماده پرواز است.

* درحالی که کمتر از شش ساعت به آغاز مسابقه باقی مانده است، تقریبا نزدیک به 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند. البته حدود 6-7 سکوی طبقه پائین که بخشی از آنها متعلق به بلیت الکرونیکی بوده، کاملا خالی است. در این بین تقریبا سکوهای متعلق به پرسپولیسی‌ها پر شده اما سکوهای استقلالی‌ها جای خالی دارد.

* فحاشی به تیم، نفرات و تماشاگران تیم حریف از اتفاقات منفی پیش از دربی است که امروز هم از بدو ورود تماشاگران به ورزشگاه این مسائل مطرح شد. در این بین گوینده ورزشگاه چندین بار به تماشاگران هشدار داد هر تیمی که به حریف خود اهانت کند، کمیته انضباطی برای تیم متخلف دردسر ایجاد و آن را با محرومیت مواجه می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار