بازدید 10332

قلعه‌نویی: مثل علی دایی تحصیل کنید

کد خبر: ۳۴۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۷ 01 September 2013
تمرین تیم ملی فوتبال نوجوانان عصر امروز در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.
فارس: تیم ملی فوتبال نوجوانان که خود را برای حضور پر قدرت در مسابقات جام جهانی آماده می‌کند از ساعت 17 امروز در کمپ مرحوم حجازی و قبل از آغاز تمرین امروز آبی‌پوشان برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد.

در اواخر تمرین امروز امیر قلعه‌نویی وارد کمپ شد که علی دوستی‌مهر سرمربی تیم ملی نوجوان تمرین را تعطیل کرده و شاگردانش را نزد سرمربی استقلال برد.

سرمربی استقلال خطاب به بازیکنان تیم ملی نوجوانان (زیر 17 سال) گفت: دوستی مهر سردار سازندگی فوتبال پایه است و هر کس شاگرد او بوده موفق شده است او امثال مهدوی‌کیا، جواد کاظمیان و خیلی‌های دیگر به این فوتبال را معرفی کرده و به شما توصیه می‌کنم صحبت‌های او را گوش دهید و مطمئنا اگر این کار را انجام دهید موفق خواهید و تبدیل به بازیکنان بزرگی می‌شوید.

قلعه‌نویی تاکید کرد: سعی کنید در کنار فوتبالتان درس بخوانید و باید بپذیرید که امروز دیگر مثل قدیم‌ها نیست که بازیکنی بدون درس خواندن و تحصیل پیشرفت کند بطور مثال علی دایی یک فرد تحصیل‌کرده و موفق در فوتبال ما است و شما نیز باید در کنار ورزش درستان را ادامه دهید.

سرمربی تیم استقلال در پایان صحبت‌هایش ابراز امیدواری کرد که شاگردان علی دوستی در جام جهانی از گروهشان به مرحله بالاتر صعود کنند.

تمرین تیم ملی نوجوانان (زیر 17 سال) ساعت 18:45 دقیقه به پایان رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار