بازدید 5432
غلامپور دایی را خاک کرد/ ممانعت از ورود عابدزاده به ورزشگاه

حاشیه‌های بازی پرسپولیس - فولاد 2

کد خبر: ۳۴۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳ 30 August 2013
به دلیل عدم شناخت یکی از دوازه‌بان‌های پرسپولیس، برای دقایقی از ورود عابدزاده به ورزشگاه آزادی ممانعت به عمل آمد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر از ساعت 19:10 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان رفته که حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانید:

* در جایگاه ویژه بهروز منتقمی، قائم مقام پرسپولیس و بازیکنانی که در لیست 18 نفره نیستند، حضور دارند.

* امیر عابدزاده برای ورود به ورزشگاه آزادی دچار دردسر شده بود، با توجه به اینکه او را نمی‌شناختند عابدزاده به مدت 15 دقیقه مقابل تونل ورزشگاه ماند و سرانجام با پادرمیانی برخی از عوامل برگزاری مسابقه به داخل ورزشگاه آمد.

* عکاسان جلسه‌ای را قبل از بازی با نیروی انتظامی در خصوص نحوه نشستن‌شان در کنار زمین برگزار کردند.

* در بازی امروز هیچ خبری از کادر فنی تیم ملی نیست.

* اسکوربورد ورزشگاه امروز شرایط بسیار عجیبی دارد، برای دقایقی نتیجه بازی را علی‌رغم اینکه پرسپولیس 2 گل به ثمر رسانده بدون گل نشان می‌داد و ساعت ورزشگاه و دقیقه شمار بازی نیز تا دقیقه  20 از کار افتاده بود که در ادامه این مشکل حل شد.

* علی‌رغم اینکه فولادی‌ها تا دقیقه 25 بازی 2 گل خوردند اما هواداران فولاد به شدت تیم خود را تشویق می‌کنند.

* پیمان یوسفی گزارشگر بازی نیز برای ورود به ورزشگاه دچار دردسر شده بود چون فرزند او را به ورزشگاه راه نمی‌دادند.

* اعضای تیم ملی نوجوانان نیز در جایگاه VIP هستند و بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* علی‌رغم گذشت  30 دقیقه از بازی همچنان تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه آزادی هستند.

* سیدمحمدمهدی سیدصالحی در آغاز بازی به سمت فرکی سرمربی فولاد رفت و از وی رخصت گرفت. همچنین مهدی نوری نیز با علی دایی به خوش و بش پرداخت.

* در شرایطی که کادر فنی پرسپولیس در ابتدای بازی به سمت نیمکت فولادی‌ها رفت حسین فرکی با دیدن دایی سریعا به سمت او رفت و در میانه نیمکت پرسپولیس و فولاد کادر فنی دو تیم با یکدیگر خوش و بش کردند و عکس یادگار انداختند.

* پس از زدن گل اول پرسپولیس بهزاد غلامپور بر روی سر علی دایی پرید و او را ناگهان غافلگیر کرد و دایی نیز به دلیل سنگینی غلامپور برخوردی با زمین داشت.  مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس به نوعی دایی را بعد از گل اول خاک کرد.

* بعد از شلوغی در هنگام زدن گل اول همه به دنبال گلزن بودند که بالاخره بلندگوی ورزشگاه بعد از 5 دقیقه اعلام کرد که سیدصالحی گل پرسپولیس را به ثمر رسانده است.

* محسن بنگر، مدافع پرسپولیس نیز در دقیقه 15 درگیری لفظی با پریرا مهاجم برزیلی فولاد داشت و به او اعتراض‌هایی مبنی بر اینکه خودش را بدون دلیل در محوطه 18 قدم پرسپولیس به زمین می‌زند داشت. بنگر دقایقی در همین باره با بختیار رحمانی کاپیتان پرسپولیس به گفت‌وگو پرداخت.

* در حالی که حدود 25 هزار نفر در ورزشگاه هستند اما جایگاه 15 هزار تومانی خالی از تماشاگر است این در شرایطی است که هواداران به مبلغ بلیت این جایگاه اعتراض دارند البته مأمورانی نیز در این جایگاه مستقر شده‌اند که هوادارانی که شماره صندلی ندارند را اجازه نشستن به روی صندلی به آنها نمی‌دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست