بازدید 18488
۱

بهترین سن برای بازنشستگی!

کد خبر: ۳۴۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳ 29 August 2013
اگر شما هم زمان دقیق پیر شدن بدنتان را نمی دانید پیشنهاد می کنیم با خواندن این مطلب حتما در روند زندگی و نحوه کار کردن خود تجدید نظر کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در جامعه ای که زندگی می کنیم افراد مدام در حال دویدن هستند و برای بر طرف کردن نیازهای خود مدام در حال تلاش هستند از این رو کمتر به فکر میزان سلامتی خود بوده و از اتفاقات عجیب غریبی که در بدنشان در حال رخ دادن است آگاهی ندارند.

گفتنی است، افراد پس از ۴۰ سالگی باید تغییری اساسی در روند زندگی و کارکردن خود به وجود آورند باید در برنامه روزانه خود جایی به ورزش، تفریح با دوستان وخانواده اختصاص دهند در غیر این صورت در بزرگسالی دچار افسردگی حاد و شدید روحی و روانی می شوند.

افراد نباید به کار خود وابستگی پیدا کنند و تا سن ۵۰ تا ۶۰ سالگی به کارکردن ادامه دهند در غیر این صورت دچار حملات قلبی و سکته خواهند شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۱
آی مردم....
یکی بگه که بازنشستگی برای 90 درصد جامعه ما معنایی نداره
خود من که اگه زندگیم با یک شغل بگذره و بخور و نمیر طی کنم کلی لذت میبرم. حال که فعلا با مدرک فوق لیسانس دارم بعنوان شغل دوم مسافرکشی هم میکنم. راستی یادم میاد که پدرم وقتی که بچه بودم مدام بهم میگفت : عزیزم درس بخون که پس فردا مثل من کارگر بیسواد زندگیت به سختی نگذره...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار