بازدید 70888

نظر محسن رضایی درباره برخی از وزرای پیشنهادی کابینه روحانی

با حضور ظریف در وزارت امور خارجه، منافع ملی ایران و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی در محیط بین‌المللی با استفاده از مهارت‌های دیپلماتیک وی و همکارانش بیش از پیش تقویت خواهد شد، زیرا وی نسبت به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی اعتقادات مشخص و ثابت شده‌ای دارد و استواری او بر اصول انقلاب اسلامی در ‌این سال‌ها به اثبات رسیده است.
کد خبر: ۳۳۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۵ 14 August 2013
احياي سازمان مديريت كليد خورد
دکتر محسن رضایی در جمعی از دانشجویان رشته روابط بین‌الملل، از محمد جواد ظریف گزینه پیشنهادی وزارت امور خارجه به عنوان یکی از قوی‌ترین دیپلمات‌های ایرانی یاد کرد که همواره دفاع از منافع ملی ایران را در ‌بیش از سی سال خدمت در وزارت خارجه سر‌لوحه کار خود قرار داده است.

به گزارش «تابناک»، در این نشست، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت، با حضور ظریف در وزارت امور خارجه، منافع ملی ایران و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی در محیط بین‌المللی با استفاده از مهارت‌های دیپلماتیک وی و همکارانش بیش از پیش تقویت خواهد شد، چرا که وی نسبت به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی اعتقادات مشخص و ثابت شده‌ای دارد و ثبات او بر اصول انقلاب اسلامی در ‌این سال‌ها به اثبات رسیده است.

محسن رضایی افزود: ظریف با احاطه به مسائل بین‌المللی و همچنین شناخت موقعیت کنونی ایران در منطقه و جهان، به خوبی می‌تواند با کارکردی مناسب اعتبار جهانی و منطقه‌ای ایران را بهبود ببخشد.

نظر محسن رضایی درباره برخی از وزرای پیشنهادی کابینه روحانی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ابعاد گوناگون دیپلماسی در دنیای کنونی گفت: در جهان امروز در کنار دیپلماسی متعارف و مرسوم بین کشور‌ها، اینک این دیپلماسی عمومی، فرهنگی و نخبگان است که می‌تواند زمینه‌ساز نفوذ هر چه بیشتر یک کشور در بخش‌های ‌منطقه‌ای و بین‌المللی در جهان شود. محمد جواد ظریف با توجه به نفوذی که در محافل دیپلماتیک و آکادمیک دارد، می‌تواند بستر‌های لازم برای بهره‌برداری از دیپلماسی عمومی و نخبگان را برای ایران و ایرانیان فراهم کند.

دکتر رضایی همچنین در پاسخ به این ‌که نظر شما درباره دیگر اعضای کابینه چیست، گفت: افزون بر ظریف، سید محمود علوی و حسین دهقان هم از جمله وزرایی هستند که امتحان خود را در خدمت به انقلاب و نظام اسلامی پس داده‌اند.

وی اظهار امیدواری کرد، با حضور این دو چهره در وزارتخانه‌های حساس و کلیدی اطلاعات و دفاع، از یک سو توانمندی‌های دفاعی کشور روندی پرشتاب‌تر گرفته و از سوی دیگر، اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در دنیای پیچیده کنونی، بیش از هر زمان دیگری ارتقا یابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵۷
انتشار یافته: ۳۵
آقای رضایی واقعا شخصیت شما بر همگان آشکار شد مدافع نظام ورهبری وخیر خواه نظام وملت وانسانی خوشبین با دید وسیع هستید من دوست داشتم شما انتخاب میشدید
،خدا اجرتان بدهد انشا الله.
یعنی وجدانا با محسن رضایی حال میکنم خیلی مرده
من محسن رضایی رو خیلی دوست دارم، چون هم از لحاظ شخصیتی فرد بی نظیری هستند، هم به لحاظ علمی آدم پخته فهمیده ای می باشند، ایشان یکی از فرمانده های باارزش وکاردان دوران دفاع مقدس بودند واینک یکی از سیاست مداران ومدیران کارامد مملکت عزیزمان هستند باعث سربلندی و افتخار ا هستند، البته جای تاسف دارد که از ایشان به نحو شایسته ای استفاده نکردیم!! وبیشتر. تجربیات ایشان در صندوقچه سینه شان دست نخورده مانده است، به هرحال باید از صمیم قلب بگویم که دوستت دارم، و از شما خواهشی هم دارم، که اگر ممکن است و این کار را هنوز انجام نداده اید خواهش میکنم لااقل تجربیات دوران جنگتان را به صورت آکادمیک به نسل اینده منتقل کنید ومثل گذشته فرماندهان لایقی تربیت کرده و تحویل ایران عزیزمان دهید تا آنها هم به وقت لازم هرکدام یک محسن رضایی باشند
درود بر محسن رضايي .
اين گونه سياست مدارهايي اگر فعاليت كنند جايي براي افراط گرايان كه نتيجه آن را ميبينم نخواهد بود.
ای کاش آقای روحانی از وجود برخی از رقبایش در کابینه وتیمش استفاده می کرد
دوستت دارم
حیف که آقای روحانی از آقای دکتررضایی دعوت به همکاری نکرده اند.کاش این اتفاق بیفته
درست می گه
زنده باد رضايي كه حقيقت راميكويد
صحبتهای آقای دکتر کاملاً ریشه ای وپر محتوی بوده ومی توان به آینده امیدوار شد.
درود بر سردار مظلوم ما صد حیف وافسوس به این دولت که از وجود دکتر رضایی در کابینه استفاده نکرد بخصوص در وزارت اقتصاد
اي ول دكتررضايي
واقعا دوست دارم دکتر من به شما رای دادم چون معنی واقعی اعتدال و میانه روی را در شما مشهودتر میبینم.انشالله همیشه موفق باشید ولی ای کاش وزیر اقتصاد میشدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
من هم به ایشان رای دادم ومرامش خیلی جذاب است
درود بر سرداران وغیورمردان قوم بزرگ بختیاری که همیشه درتمام زمینه ها با جان دل خود را فدایی وطن میکنند. زنده باد دکتر محسن
واقعا حیف است که این دولت از وجود آقای رضایی بهره نمی برد !
خدایش تو 8 نفر کاندیدای ریاست جمهوری 3 نفرشون فقط برنامه و فکر داشتن اونم روحانی عارف و رضایی بودن
آقای روحانی بایستی دکتر رضایی را به عنوان وزیر کشاورزی به مجلس معرفی میکردند آنوقت می دیدند چطور در عرض چهار سال با مدیرت جهادی آقای رضایی 80 در صد اراضی کشاورزی کشور مجهز میشد... حیف که از وجود این بزرگوار استفاده ای نشد.
درود بر سردار رضائي
اقای دکتررضایی مغز متفکر انقلاب است که هیچوقت چیزی برای خودش نخواسته و دغدغه اصلیش فقط مردم بوده.
الحق و انصاف یک جنوبی با غیرت هست که همه دوستش داریم .
درود بر سردار ایل بختیاری وافتخار ایران زمین
درود و رحمت خدا بر پاسدار ارزشهای انقلاب سردار بزرگوار حاج محسن رضائی. خیلی مخلصیم سردار
بنده هم اقای رضایی را خیلی قبول دارم.امیدوارم از تجربیات ایشون استفاده کنن.
در این مورد باریکلا بر محسن
باسلام و تشکر از اقای رضایی که با همه مسائل باز بخاطر نظام پا به عرصه انتخابات گذاشتند و مردم هنوز رشادتهای ایشان را فراموش نکردند هم سن و سالهای ما که جنگ را لمس کردند به اقا محسن با غرور و افتخار نگاه میکنند و متاسفم برای خودمان که گاهی چهره هایی که نه تنها اشنا و خدوم بلکه کاردان هستند و یاوران انقلاب را فدای سیاست بازیهای دوران خود میکنیم امیدوارم اقای روحانی از این رفقای دیرین خود و نظرات ارزند انها استفاده ببرد.
به نظر بنده در این برهه که وضع اقتصادی مملکت نیاز به تحول و بازنگری دارد،آقای دکتر روحانی میتوانند از تجربیات دکتر رضایی و تیم اقتصادی قوی ایشون حتی در غالب یکی از معاونتای خود تحت عنوان مطالعات اقتصادی استفاده کنند و مطمئنا این کار میتواند در راستای تحقق حماسه ی اقتصادی باشد.
به امید خلق حماسه اقتصادی توسط دولت،مانند حماسه سیاسی که توسط ملت خلق شد.
سرداررضايي گنج پنهان نظام اسلامي
به این سردار فقط میشه گفت یک دریا دل واقعی
همیشه خداگونه حرف میزند
درود بر سردار رشید و مظلوم نه تنها ایل بختیاری که سرزمینمان ایران.به نظر من پیروز واقعی انتخابات منش عاقلانه و اخلاق گرایانه شما بود.واقعا هر موقع شما و آقای مطهری رو میبینم به آینده کشور بیشتر امیدوار میشم.
سلام بر تو جناب رضایی
درود بر شرف و مردانگيت سردار رشيد اسلام
درود خدا بر همه كساني كه ميانه رو و در جستجوي سربلندي ميهن آريايي هستند
ولي صد حيف كه ... .
جای آقای دکتر محسن رضایی در کابینه خالی است.
اقای رضایی انسانی با شخصیت وفهیمی هستند.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی